بهترین بازارها و مراکز خرید کیش ارزان تا لوکس

بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش

مگر می‌شود به کیش رفت و خرید نکرد؟ اصلا نصف لذت سفر به کیش همین بازار گردی هایش است. جزیره کیش با بیش از ۳۰ مرکز خرید متنوع یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است.خرید کردن در کیش با وجود بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس جزیره کیش به بخش جدا نشدنی در سفر به کیش دیدنی تبدیل شده است. از معروف‌ترین برندها در لوکس‌ترین مراکز خرید کیش تا صنایع دستی بومیان در بازارهای محلی کیش از جمله مواردی است که خرید در کیش را لذت بخش کرده است. با این وجود تهیه‌ی لیستی از بهرترین مراکز خرید کیش تقریبا غیر ممکن است و کاملا بستگی به نیاز و سلیقه‌ی شما دارد.

برای اینکه بتوانید بهترین تجربه را از خرید در کیش داشته باشید لازم است تا بیشتر با مراکز خرید و بازارهای کیش آشنا شوید. تا پایان مقاله همراه با مجله گردشگری لیدوماتریپ باشید تا هر آنچه که درباره خرید در کیش لازم است را بدانید.

از کیش چی بخرم؟

احتمالاً قبل از هر چیزی وقتی صحبت از سفر به کیش و خرید پیش می‌آید به ذهنتان خطور می‌کند این است که اصلاً در سفر به کیش چه چیزهایی را از کیش بخریم؟!

اگر به کیش بروید قدمی در بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش بزنید خواهید دید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد و سوغات کیش را در مراکز خرید کیش پیدا خواهید کرد.  بسیاری از این مراکز علاوه بر مرکز خرید، فضایی برای تفریح و استراحت هم هستند. بعضی دیگر در رقابت قیمتی با سایر مراکز خرید برتری دارند. تعداد دیگری نیز محصولات خاص، لوکس و کمیاب‌تری را ارائه می‌کنند.

اگر به دنبال اجناس لوکس هستید بهترین برندها با قیمتی مناسب‌تر از دیگر شهرها در کیش وجود دارد. اما مراکز خریدی که اجناس ارزان به فروش می‌رسانند نیز در کیش کم نیستند. با اینکه خرید در کیش به قسمتی جدا نشدنی از سفر به کیش تبدیل شده اما نمی‌توان سفر به کیش را فقط به خرید کردن آن خلاصه کرد. مقاله برنامه سفر به کیش برنامه‌ای دقیق و کامل را به شما خواهد داد که هم از خرید کردن لذت ببرید و هم از جاهای دیدنی کیش دیدن کرده و سفری کامل به کیش را تجربه کنید.

در این مقاله اختصاصی در مورد مراکز خرید کیش صحبت کرده ایم. برای اینکه بیشتر با بهترین، ارزان ترین، لوکس ترین و معروف ترین مراکز خرید کیش، امکانات، ساعت کاری و آدرس‌های آن ها آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

معرفی مهم ترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون در کیش

اگر بخواهیم لیستی از بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش تهیه کنیم، مرکز خرید دامون کیش در صدر مراکز لوکس و مدرن این لیست خواهد بود. مرکز خرید دامون به دارا بودن اجناس لوکس و برند معروف است و قیمت‌های اجناس در این مرکز خرید کمی بالا هستند. اما نمی‌توان از کیفیت خوب آن ها نیز چشم پوشی کرد.

یکی دیگر از جذابیت‌های این مرکز خرید برای مسافران فودکورت آن است که انواع غذاهای بین‌المللی، دریایی و ایرانی در آن سرو می‌گردد و امکان صرف غذا در بالکن فودکورت و در فضای باز نیز بزرگ‌ترین مزیت فودکورت مرکز خرید دامون کیش است. جالب است بدانید که در طبقه دوم این مرکز خرید پیست اسکیت روی یخ وجود دارد و حسابی می‌تواند شما را مشغول کند.

ساعت کاری مرکز خرید دامون: ۱۰ الی ۱۴ – ۱۷:۳۰ الی ۲۳

آدرس مرکز خرید دامون: خیابان وصال

مرکز خرید سارینا ۱ کیش

بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس در کیش

مرکز خرید سارینا یکی دیگر از مراکز خرید کیش است که ساختمانی ۱۰ طبقه بوده و تنوع بسیار بالایی از انواع و اقسام پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل و… را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا و خریداری کنید. البته که هر ۱۰ طبقه این مرکز خرید تجاری نبوده اما با این حال باز هم تنوع بسیار زیادی در این مرکز خرید خواهید دید.

پارکینگ اختصاصی مجموعه نیز برای کسانی که با خودرو شخصی سفرکرده‌اند بسیار مناسب بوده و می‌توانید با خیال راحت به خرید خود بپردازید. اگر به هنر و صنایع دستی هم علاقه‌مند باشید بازدید از طبقه هفتم مرکز خرید را از دست ندهید تا بتوانید حسابی لذت ببرید.

ساعت کاری مرکز خرید سارینا۱: ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ تا۲۲:۳۰

آدرس مرکز خرید سارینا۱: بلوار خیام، خیابان باباطاهر، روبروی هتل ارم

مرکز خرید پردیس ۱ 

مجتمع تجاری پردیس 1

این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است که قدمت زیادی دارد. به دلیل استقبال از مرکز خرید پردیس ۱، در سال‌های بعد مرکز خرید پردیس ۲ نیز تأسیس و افتتاح شده است. مرکز خرید پردیس ۱دو طبقه بوده و هر چیزی که لازم داشته باشید از انواع پوشاک برای آقایان، بانوان و کودکان گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل برقی خانگی، عینک فروشی، کیف، کفش، ساعت و… برای خرید در دسترس شما خواهد بود.

مرکز خرید پردیس1

در این مرکز خرید امکانات دیگری نیز از جمله فست‌فود، رستوران، شعب بانکی و دفاتر مسافرتی نیز وجود دارد. درست در مقابل این مرکز خرید ماکتی از برج ایفل وجود دارد که مخصوصاً در شب با نورپردازی خاصش جلوه‌ای خاص به این مرکز خرید داده است.

شاید برایتان جالب باشد که در این مرکز خرید هر شب ساعت ۲۲، بین خریداران قرعه کشی برگزار می شود و جوایز نقدی و غیر نقدی قابل توجهی به برندگان اهدا می‌شود. می توانید بعد از خرید شانستان را نیز امتحان کنید.

مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ از طریق یک تونل به هم وصل شده‌اند و می‌توانید به راحتی بین این دو مرکز در رفت و آمد باشید.

ساعت کاری پردیس ۱:  ۹ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷ الی ۲۲:۳۰

آدرس مرکز خرید پردیس۱: بلوار فردوسی/ مقابل پارک هنگام

مرکز خرید پردیس ۲

مرکز خرید پردیس 2

اگر قیمت برایتان مهم نیست و به دنبال بهترین مراکز خرید کیش با برندهای معروف می‌گردید، مرکز خرید پردیس ۲ گزینه‌ی خوبی است. در این مرکز انواع محصولات مارک و برند معتبر را می‌توانید پیدا کنید. پردیس ۲ با داشتن انواع لباس، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل خانگی و… در لیست بهترین و مجهزترین مراکز خرید کیش قرار می گیرد.

مرکز خرید پردیس 2

این مرکز خرید ۴ طبقه بوده و یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این مرکز خرید وجود درخت‌های نخل و تزئینات داخلی آن می‌باشد.

ساعت کاری پردیس ۲: ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ – ۱۷ الی ۲۲:۳۰

آدرس مرکز خرید پردیس ۲:  بلوار خیام/ میدان پردیس

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش از مراکز خرید در کیش

مرکز تجاری کیش از بزرگ‌ترین بازارهای کیش است که در ۴ طبقه دارای بیش از ۴۰۰ واحد تجاری فعال می‌باشد و همین تعداد بالای واحدها باعث شده تا تنوع بالایی از اجناس در این مرکز خرید در دسترس شما باشد. رستوران و کافی‌شاپ هم برای استراحت خریداران در طبقه اول این مرکز خرید قرار گرفته است. جذابیت معماری این مرکز خرید باعث شده تا هیچ کس نتواند از جلوی آن بدون تفاوت رد شود و سری به این مرکز خرید کیش نزند.

ساعت کاری: ۱۰ الی ۱۳:۳۰ – ۱۷ الی ۲۳

آدرس مرکز تجاری کیش: خیابان فردوسی، بعد از تقاطع پروین اعتصامی

مرکز خرید هوم سنتر پادنا

مرکز خرید هوم سنتر کیش برای از لیست مراکز خرید ارزان و لوکس در کیش

همان‌طوری که از اسم این مرکز خرید مشخص است در این مرکز خرید هر آنچه که مربوط به خانه است را پیدا خواهید کرد و از بازارهای تخصصی کیش به حساب می‌آید که فقط بر روی فروش کالا و لوازم خانگی متمرکز شده است. یکی از محبوب‌ترین مغازه‌های این مرکز خرید مربوط به برند ایکیا است که تقریبا نیم طبقه از این مرکز خرید را به خودش اختصاص داده و حسابی شما را برای تغییر دکوراسیون خانه‌تان وسوسه خواهد کرد.

هوم سنتر پادنا کیش

ساعت کاری هوم سنتر: ۸ الی ۲۲.

آدرس مرکز خرید هوم سنتر: میدان هرمز، بلوار ایران

مال‌ها و پاساژهای کیش

پاساژ مرجان کیش

پاساژ مرجان کیش برای خرید در کیش

پاساژ مرجان کیش یکی از مراکز خرید کیش است که در نوار ساحلی قرار گرفته است. بهتر است یک روز از سفر خود را به این پاساژ و سواحل اطراف آن اختصاص دهید.

بعد از اینکه قدمی در پارک ساحلی مرجان زدید به پاساژ مرجان رفته و حسابی مشغول خرید شوید. این پاساژ جزو مراکز خرید قدیمی‌تر کیش بوده اما با این حال هنوز هم از گزینه‌های محبوب مسافرین به حساب می‌آید. رستوران و کافی‌شاپ‌های موجود در پاساژ مرجان بهترین گزینه برای صرف یک نوشیدنی خنک و یا غذای لذیذ است تا بعد از خرید کمی خستگی در کنید.

بازار مرجان کیش

یکی از جذابیت‌های پاساژ مرجان کیش بین بهترین مراکز خرید کیش وجود یک آکواریوم بزرگ در طبقه همکف پاساژ است که در آن بیش از ۸۰۰ گونه از حیوانات آبزی خلیج فارس نگهداری شده و تبدیل به یکی از جذابیت‌های این پاساژ شده است.

ساعت کاری بازار مرجان: ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷ الی ۲۲:۳۰

آدرس پاساژ مرجان: شرق جزیره کیش، خیابان مرجان، روبروی پارک ساحلی مرجان

پاساژ کوروش کیش

پاساژ کوروش کیش از بهترین مراکز خرید کیش

پاساژ کوروش کیش که به آن کوروش برند سنتر هم گفته می‌شود از دیگر مراکز خرید لوکس کیش می‌باشد. اگر برای خرید خود به دنبال برندهای لوکس هستید پاساژ کوروش برند سنتر دقیقاً همان چیزی است که فکرش را می‌کنید.

تعدادی زیادی از برندهای معتبر و خارجی در این مرکز خرید حضور دارند پس انتظار یک خرید ارزان و قیمت مناسب را از این مرکز خرید نداشته باشید. این مرکز خرید هم مانند دیگر مراکز خرید ارزان و لوکس کیش دارای رستوران و کافی‌شاپ می‌باشد و می‌توانید برای صرف غذا به رستوران‌های همین مجموعه مراجعه کنید.

البته برای اینکه بتوانید در هزینه‌های سفر به کیش خود صرفه جویی کنید می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت در کیش از وبسایت لیدوماتریپ در خانه‌ای با امکانات کامل اقامت داشته باشید و حتی در سفر هم غذای خانگی سالم برای خود تهیه کرده و نوش جان کنید.

ساعت کاری پاساژ کوروش: ۱۰ تا ۱ – ۱۷ تا ۲۲

آدرس پاساژ کوروش: میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس

رویا مال کیش

رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال کیش از جمله جذاب‌ترین‌ها در بین بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش است که همیشه طرف‌داران خاص خود را داشته است. نمای زیبا و شیک بیرونی و داخلی این مرکز خرید قبل از هر چیز به چشم بازدیدکنندگان می‌آید.

رویا مال کیش

این مرکز خرید دارای دو بخش تجاری و اداری است که بخش‌های تجاری آن در طبقه‌ی اول و دوم و بخش‌های اداری در طبقات سوم و چهارم قرار دارند. طبقه پنجم هم مخصوص رستوران‌ها و کافیشاپ‌هاست. در این مرکز خرید ۵ طبقه هر چیزی را که لازم داشته باشید از لوازم خانگی گرفته تا پوشاک و جواهرات پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال برندهای مشهور در کیش هستید می‌توانید انواع برندهای معتبر مثل: پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل، تامی هایلفیگر را در رویا مال پیدا کنید. پارک شهر هم در چند قدمی این مرکز خرید قرار گرفته و می توانیدبعد از خرید  سری هم به این پارک بزنید.

ساعت کاری رویا مال: ۹:۳۰ الی ۲۲

آدرس رویا مال: بین خیابان رودکی و خلیج فارس/ کنار هتل پارمیس کیش

دیپلمات مال کیش

دیپلمات مال از بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس در کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش در ساحل شمالی جزیره واقع شده و درست در روبروی بازار عرب ها قرار گرفته است. پس می‌توانید از هر دو بازار در یک روز دیدن کنید. این مرکز خرید ساختمانی ۵ طبقه بوده که ۲۷۰ واحد تجاری فعال دارد که اجناس متنوع و مختلف آن خرید را برای شما راحت خواهد کرد.

دیپلمات مال کیش

این مرکز خرید هم مانند دیگر مراکز خرید کیش دارای رستوران و کافی‌شاپ می‌باشد و برای صرف غذا نیازی نیست تا از مرکز خرید خارج شوید و به دنبال رستوران باشید.

ساعت کاری دیپلمات مال: ۱۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۲.

آدرس دیپلمات مال: میدان لارک، بلوار لارک

بازارهای کیش

بازار بزرگ مروارید کیش

پاساژ مروارید کیش برای خرید در کیش

در میان اسامی بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش؛ پاساژ مروارید کیش یکی از قدیمی‌ها و محبوب‌ترین مراکز خرید کیش است.

این مرکز خرید بزرگ کیش با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده و حتی بخش‌های مختلف آن نیز از نام بناهای باستانی ایران از جمله پاسارگاد، آپادانا، پرسپولیس و… گرفته شده است.

بازار مروارید کیش

این مرکز خرید دارای ۱۲ درب ورودی مختلف می‌باشد و برای اینکه بتوانید تمام آن را به طور کامل بگردید باید زمان زیادی را در نظر بگیرید. انواع پوشاک، لوازم خانگی و برقی، آرایشی و بهداشتی و هر چیزی که فکرش را بکنید در این مرکز پیدا خواهید کرد.

بعد از گشتن در این مرکز خرید بزرگ هیچ چیز به اندازه خوردن یک غذای لذیذ خستگی را از تن شما بیرون نخواهد کرد. رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ‌هایی که در پاساژ مروارید کیش وجود دارد بهترین مکان برای صرف ناهار و شام هستند.

ساعت کاری پاساژ مروارید: ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۲:۳۰

آدرس پاساژ مروارید: میدان امیرکبیر، بلوار مروارید

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش از مراکز خرید ارزان و لوکس کیش

بازار مریم کیش در یک محوطه باز قرار گرفته است. پس برای بازدید از آن باید ساعاتی را که هوا خنک نر است انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی در این بازار بگردید. این بازار خیلی هم بزرگ نیست اما جزو بازارهای کیش با قیمت مناسب می‌باشد تا با قیمتی مناسب خرید کنید. بیشتر مغازه‌های بازار مریم کیش را فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش و چمدان هستند.

بازار مریم کیش

ساعت کاری بازار مریم: ۹:۳۰ الی ۲۲ (به جز ۱۳ الی ۱۷)

آدرس بازار مریم: میدان ساناز

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش از بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش

بازار زیتون کیش در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته. می‌توانید قبل از شروع بازار گردی اول به این اسکله بروید و در ساحل کمی قدم بزنید تا با انرژی خوبی به خریدتان برسید. بعد از خرید برای رفع خستگی خود نیز می‌توانید سری به رستوران و کافی‌شاپ‌های این مرکز خرید بزنید و خود را به یک نوشیدنی خنک دعوت کنید.

بازار زیتون کیش

ساعت کاری بازار زیتون: ۹:۳۰ الی ۱۳ – ۱۷ الی ۲۲:۳۰

آدرس بازار زیتون: میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

بازار ونوس کیش

بازار ونوس از بازارهای کیش با قیمت مناسب

بازار ونوس کیش را نمی‌توان در بین بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش در لیست مراکز خرید لوکس قرار داد. پس اگر به دنبال خرید از برندهای معتبر هستید این بازار خیلی برای شما مناسب نخواهد بود. بازار ونوس از بازارهای قدیمی کیش بوده که می‌توانید اجناسی با قیمت مناسب را در آن پیدا کنید. در این بازار می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی و کیف و کفش هم پیدا کنید اما بیشتر از هر چیزی پوشاک زنانه به چشمتان خواهد خورد.

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش را به عنوان یکی از بازارهای کیش با قیمت مناسب به خاطر داشته باشید تا هنگام خرید در کیش به راحتی این مرکز خرید را پیدا کنید.

ساعت کاری بازار ونوس: ۹:۳۰ – ۱۳:۳۰ و ۱۷ – ۲۲:۳۰

آدرس بازار ونوس: خیابان سنایی

بازار عرب ها (صفین)، بازار محلی کیش

بازار عربهای کیش برای خرید ارزان در کیش

بازار عرب های کیش یا همان بازار صفین را می‌توان قدیمی‌ترین بازار کیش دانست که مردم بومی منطقه بیشتر برای خریدهای خود این بازار را ترجیح می‌دهند. معماری این بازار نیز به معماری عرب نزدیک بوده و دارای بیش از ۷۰ واحد تجاری می‌باشد. قیمت‌ اجناس این بازار معمولا ارزان است و اصلاً خبری از برندها و اجناس مارک نیست.

بیشتر افرادی که در این بازار شاغل هستند عرب زبان هستند و همین باعث شده تا بازار صفین کیش به بازار عرب ها معروف شود.

ساعت کاری بازار عرب‌ها: ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲.

آدرس بازار عرب ها: شهرک صفین

بازار پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ برای خرید در کیش

بازار پانیذ کیش از بهترین گزینه‌هایی است که اگر از بین بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش به دنبال خریدی مقرون به صرفه باشید، پانیذ گزینه‌ای خوب برای شما خواهد بود. هر چیزی که لازم داشته باشید از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا بدلیجات و عطریات در مرکز خرید پانید با قیمت مناسبی پیدا خواهید کرد.

بازار پانیذ کیش

ساعت کاری بازار پانیذ: ۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ (به غیر از ساعات ۱۴ الی ۱۷)

آدرس بازار پانیذ: مابین خیابان فردوسی و رودکی.

معروف ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

مراکز خرید در کیش

در هر شهری یک سری از مراکز شناخته شده تر از بقیه هستند. این قضیه در شهرهای توریستی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چراکه همه‌ی مراکز تلاش می‌کنند تا توجه مسافران را به خود جلب کنند و شناخته شوند. مرکز خرید دامون، مرکز خرید سارینا، بازار مرجان، بازار بزرگ مروارید، بازار مریم و بازار ونوس از جمله شناخته شده ترین مراکز خرید کیش در بین مسافران و گردشگران هستند. در این مراکز کالاهای با کیفیت و مرغوبی را می‌توانید با محدوده قیمت‌های متفاوت تهیه کنید.

ارزان ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

بازارهای کیش با قیمت مناسب

برای همه ما مهم است که خریدهایی که انجام می‌دهیم با بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها باشد. خیلی از ما همیشه به دنبال مراکز خریدی هستیم که بتوانیم اجناس با کیفیتی را با مناسب‌ترین قیمت‌ها تهیه کنیم.

بدون شک برای خرید در کیش هم به دنبال بهترین مراکز خرید ارزان در کیش هستیم. در بالا هم به طور مفصل راجع به آن توضیح دادیم. اما به طور خلاصه از مراکز خریدی که در کیش اجناسی با قیمتی مناسب را برای فروش دارند می‌توان مرکز خرید مرجان، مرکز خرید پردیس ۱، مریم، بازار عربهای کیش، مرکز خرید ونوس، بازار مروارید، بازار زیتون و پانیذ را انتخاب‌هایی مناسب‌تر برای خرید ارزان قیمت در کیش دانست.

رزرو آنلاین هتل در کیش

لوکس ترین مراکز خرید کیش کدامند؟

بسیاری از مسافران به دنبال مراکز خرید لوکس با کالاهای برند در کیش می‌گردند و چیزی که بیشتر از قیمت برایشان اهمیت دارد قدم زدن در پاساژهای لوکس و خرید برندهای مشهور است. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که برندهای معروف در کیش را جستجو می‌کنید، می‌توانید به مرکز خرید پردیس ۲ و مرکز خرید دامون سری بزنید.

پاساژ کوروش، مرکز خرید سارینا ۱، رویا مال، دیپلمات مال، بازار بزرگ مروارید و مرکز تجاری کیش هم از جمله مراکز خرید لوکس در کیش هستند.

قدیمی ترین مراکز خرید کیش

بازار سنتی کیش

اگر از علاقمندان به مدل زندگی سنتی هستید و دلتان می‌خواهد با بومی‌های جزیره در یک بازار قدم بزنید و خرید کنید بد نیست بدانید بازار عرب‌ها یا بازار صیفین، قدیمی ترین بازار جزیره است و به نوعی به عنوان بازار سنتی کیش شناخته می‌شود.

مرکز خرید پردیس ۱ و بازار مرجان هم از مراکز خرید قدیمی کیش محسوب می‌شوند.

مراکز خرید کیش در حراجی ها

حراجی های کیش

خرید کردن آن هم در حراجی‌های کیش لذت خرید را صد چندان می‌کند. خیلی‌ها برای سفر به کیش بیشتر به دنبال زمان‌هایی هستند که بتوانند در تخفیف خرید کنند. شاید نتوان زمان خیلی مشخصی را برای حراجی‌های کیش به طور دقیق گفت. اما کیش هم مانند دیگر شهرها معمولاً در پایان هر فصل حراجی های خوبی دارد. همچنان در فصول گرم سال که تعداد مسافرین کیش به خاطر گرمای هوای کمتر می‌شود جشنواره‌هایی مثل جشنواره تابستانه کیش برگزار می‌شود. در این جشنواره هم تخفیف‌های مناسبی روی کالاها گذاشته می‌شود.

اگر به دنبال مراکز خریدی می‌گردید که تخفیف‌های همیشگی داشته باشند، به مراکز تجاری پردیس ۱ و ۲، مجتمع تجاری پانیذ، بازار ونوس و بازار بزرگ مروارید سری بزنید. این مراکز معمولا کیفیت‌های بالا و قیمت‌های مناسبی دارند و در بیشتر ایام تخفیفاتی هم دارند.

بهترین مراکز خرید کیش برای خرید کالاهای مصرفی

بازارچه های کیش

اگر قرار است مدت زیادی در کیش بمانید، حتما به فروشگاه‌هایی که بتوانید مواد غذایی مصرفی‌تان را از آن‌ها تهیه کنید نیاز پیدا می‌کنید. به جز مراکز خریدی که تاکنون از آن‌ها صحبت کردیم برای خرید مواد غذایی و میوه و… سه گزینه‌ی خوب پیش روی شماست:

بازارچه گلستان واقع در میدان شهدای کیش.

بازارچه حافظ، در خیابان فردوسی، رو به روی مرکز خرید پانیذ.

بازار صدف به آدرس خیابان خلیج فارس، داخل شهرک صدف، خیابان بینالود.

بهترین مراکز خرید کیش از نظر مسافران

انتخاب بهترین گزینه از بین اینهمه بازار، مال و پاساژهای کیش که از معماری مراکز گرفته تا امکانات جانبی و اجناس موجود و قیمت‌ها با هم متفاوتند، قطعا کار سختی است. اما برای اینکه شما بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید در ادامه تعدادی از بهترین مراکز خرید کیش از دید مسافران را به شما می گوییم.

مراکز خرید پردیس ۱و۲، بازار بزرگ مروارید، بازار زیتون، بازار مریم، بازار ونوس، مرکز خرید سارینا۱، مرکز تجاری کیش، دیپلمات مال و رویا مال از جمله مراکزی هستند که نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

به نظر شما کدوم یکی از مراکز خرید کیش برای خرید مناسب تر هستند؟

 

 

 

 

 

۳.۸/۵ - (۱۰ امتیاز)
4 نظر برای "بهترین بازارها و مراکز خرید کیش ارزان تا لوکس" ارسال شده.
  1. سامان گفت:

    توصیه میکنم برای خرید تمام طبقات پاساژها را ببینید. طبقات بالا به خاطر کمتر بودن اجاره مغازه ها ، قیمتها معمولا پایینتره

  2. سامان گفت:

    برای خرید تمام طبقات پاساژها را ببینید. طبقات بالا به خاطر کمتر بودن اجاره مغازه ها ، قیمتها معمولا پایینتره

  3. شیوا گفت:

    مراکز خرید ارزان کیش کجاست؟

    1. رعنا گفت:

      اگر برای خرید سوغاتی میخوای بری از زیتون و پانیذ میتونی استفاده کنی قیمتاش نسبت به جاهای دیگه بهتره

      اگر واسه خودت میخوای بخری و قیمت مهم نیست پردیس ها و مرکز تجاری خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *