بازار مرجان کیش

بازار-مرجان-کیش

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین و زیباترین قطب‌های گردشگری ایران است و سالانه گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری به این جزیره سفر می‌کنند. به علت حضور مسافران و گردشگران، جزیره کیش مراکز تجاری و بازارهای بسیار زیادی برای خرید دارد و مسافران، قسمتی از سفر خود را به گشت‌وگذار در این بازارها اختصاص می‌دهند. بازار مرجان کیش یکی از مشهورترین بازارهای کیش است که در این مقاله از مجله گردشگری لیدوما به معرفی آن می‌پردازیم.

موقعیت بازار مرجان کیش

موقعیت-بازار-مرجان-کیش

بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ شمسی در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش بنا شد. این مجتمع تجاری، یک طبقه بوده و معماری منحصربه فردی دارد. این بازار مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هزار مترمربع داشته و دارای ۲۰۰ غرفه تجاری، ۱۸۰ واحد اداری و ۱۲۰ سوئیت می‌باشد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

در اکثر مغازه‌ها و واحدهای تجاری فعال در این بازار محصولاتی مانند انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و مواد غذایی به فروش می‌رسد. گردشگران و مسافران می‌توانند با گردش در این بازار، محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

آدرس و ساعات دسترسی به بازار مرجان کیش

این بازار فاصله زیادی با سایر مراکز خرید کیش و همچنین هتل‌های کیش دارد و مسافران می‌توانند در ساعات ۹:۳۰ تا ۱ ظهر و از ۴ بعداز ظهر تا ۱۰:۳۰ شب به این بازار رفته و به گشت‌وگذار و خرید در آن بپردازند.

آدرس بازار: جزیره کیش، جاده جهان

شماره تماس: ۴۴۴۶۶۱۶۰ – (۰۷۶)

امکانات بازار مرجان

امکانات-بازار-مرجان

علاوه‌بر مغازه‌های بزرگ و دارای اجناس برند و مارک‌دار خارجی، وجود بانک‌هایی مانند بانک سپه، ملی و صادرات در بازار مرجان کیش از دیگر امکانات رفاهی این مرکز می‌باشد که خرید و نقل‌وانتقالات وجه را برای گردشگران آسان‌تر کرده است.

اغلب افرادی که به دنبال خرید پوشاک مارک‌دار و برند خارجی هستند، این مرکز خرید را اولین اولویت خود قرار می‌دهند. اغلب مغازه‌های این بازار، ویترینی گسترده و بزرگ دارند و همین امر باعث شده تا بازار مرجان کیش جذابیت خاصی برای گردشگران و مسافران داشته ‌باشد.

مسافران و گردشگران جزیره کیش می‌توانند علاوه بر اجاره سوئیت و ویلا در جزیره کیش، در سوئیت‌های گردشگری بازار مرجان کیش نیز اقامت داشته ‌باشند و از خدمات رفاهی بسیار خوب این مجموعه نهایت لذت را ببرند.

  • فودلند کیش

فودلند-کیش

علاوه‌بر تمامی امکانات رفاهی که بازار مرجان کیش دارد، وجود دو رستوران و دو کافه در این بازار باعث شده تا بازار مرجان کیش بیشتر از سایر بازارهای این جزیره جذابیت داشته و یکی از مقاصد مهم گردشگران باشد. فودکورت این مجموعه که از بهترین رستوران های کیش است، با نام فودلند شناخته می‌شود و انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست‌فود در این فودکورت طبخ و به مشتریان ارائه می‌شود.

ساعت کاری فودکورت بازار مرجان کیش از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ بعدازظهر و همچنین از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد می‌باشد و گردشگران می‌توانند در این ساعات از شبانه‌روز از غذاهای لذیذ فودلند نهایت لذت را ببرند.

  • بازار زیبای مرجان و آکواریوم آن

بازار-زیبای-مرجان-و-آکواریوم-آن

وجود ساحل بسیار زیبای مرجان در قسمت پشتی بازار مرجان کیش، یکی از جاذبه‌های بکر و طبیعی این مرکز خرید به حساب می‌آید. وجود ۳۹ فواره آبی به ارتفاع ۵۰ متر در قسمت ورودی و جلویی این مرکز خرید باعث شده تا گردشگران زیادی جذب این مرکز خرید شده و ساعاتی از روز را در این مرکز خرید به گشت‌وگذار اختصاص دهند.

جالب‌ترین و زیباترین قسمت این بازار وجود آکواریوم بزرگی به مساحت ۵۴۰۰ مترمربع در این بازار می‌باشد که بیش از ۸۰۰ گونه آبزیان و انواع مختلف ماهی را در خود جای داده ‌است.

فضای داخلی این بازار دارای تهویه مناسبی بوده و در هر فصل از سال و حتی در فصل تابستان نیز هوای معتدل و مناسبی دارد که همین امر نیز باعث می‌شود تا بسیاری از گردشگران این بازار را برای خرید خود انتخاب کنند.

جاذبه‌ها و جاهای دیدنی اطراف این مرکز خرید

جاذبه‌ها-و-جاهای-دیدنی-اطراف-این-مرکز-خرید

همان طور که گفته شد، این بازار در قسمت جنوب‌شرقی جزیره کیش قرار داشته و فاصله قابل توجهی با دیگر مراکز خرید این جزیره دارد. اما در عوض، بازار مرجان کیش به بسیاری از جاهای دیدنی از جمله پارک دلفین کیش، پارک ساحلی مرجان، رستوران حافظیه کیش، دوچرخه‌سواری و اسکوتر برقی کیش، باغ راه کیش، باغ پرندگان، پارک بازی کودکان، هتل مارینا پارک، هتل ستاره، هتل تعطیلات، هتل صدف و پارک آبی بادی مارینا کیش نزدیک بوده و گردشگران می‌توانند برای بازدید از این مکان‌ها نیز برنامه‌ریزی کنند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

بازار مرجان و دیدگاه گردشگران

بازار-مرجان-و-دیدگاه-گردشگران

بسیاری از افرادی که تابه‌حال از این مرکز تجاری بازدید کرده‌اند، نظرات مثبتی در مورد این بازار داشته‌اند. وجود کافه‌ها و رستوران‌هایی با انواع غذاها، تهویه مناسب، وجود شعب بانکی مختلف، دسترسی به ساحل مرجان کیش و وجود مغازه‌های بزرگ و محصولات مارک‌دار در این بازار سبب شده تا این بازار از نظر گردشگران و مشتریان به یکی از بازارهای محبوب تبدیل شده و مقصد بسیاری از مسافران جزیره کیش باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *