سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش یکی از تفریحات مهیج و جذاب این جزیره توریستی است که طرفداران بسیاری دارد. جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر و یکی از قطب‌های گردشگری کشور دارای جاذبه‌ها و اماکن دیدنی و تفریحات متنوعی است. سافاری کیش یکی از جذاب‌ترین تفریحات جزیره کیش به حساب می‌آید که هم کودکان و هم بزرگسالان را مجذوب خود کرده ‌است. پارک سافاری کیش جزو اولین و بزرگترین مجموعه‌ی تور سافاری در ایران به حساب می‌آید. قبل از سفر به جزیره کیش حتما از امکانات و تفریحات آن آگاه شوید تا بهترین سفر عمرتان را داشته باشید. پس تا پایان با مجله لیدوما همراه باشید.

معرفی پارک سافاری کیش

پارک سافاری کیش

یکی از بهترین تفریحات غیر آبی کیش سافاری می‌باشد که در آن می‌توان لذت و هیجان رانندگی با خودروهای دو دیفرانسیل، موتورسواری با موتورهای ATV و کراس، کارتینگ و دیگر تفریحات را تجربه کرد. سافاری کیش مجموعه‌ای است که در سال ۱۳۹۲ و در زمینی به مساحت ۵۰۰ هزار متر مربع ساخته شده است. برخی از تفریحات مورد علاقه گردشگران سافاری کیش عبارت‌اند از: شترسواری، موتورسواری و سافاری روی تپه‌های شنی و…. این مجموعه هم‌چنین امکانات دیگری مانند کافی‌شاپ، رستوران با موزیک زنده، فروشگاه صنایع دستی، مهدکودک و سرویس رفت و برگشت رایگان دارد.

در این مجموعه امکان گشت و گذار در طبیعت و صحرا را دارید و ماشین سواری در تپه‌های شنی بلند و شیب‌های تند، ساعاتی هیجان انگیز برایتان رقم خواهد زد. با استفاده از تور سافاری با ماشین‌های دو دیفرانسیل لندکروز از مناطق جذاب دیدن می‌کنید و از امکانات مختلف بهره مند می‌شوید.

البته در مجموعه پارس سافاری کیش گردشگران فقط با ماشین‌های مخصوص در طبیعت گشت و گذار نمی‌کنند و می‌توانند از تفریحات بسیار متنوع دیگری همچون شتر سواری، کارتینگ، پینت بال، زورب بال، بانجی شوتینگ و … نیز استفاده نمایند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

آدرس و ساعت کار سافاری کیش

مرکز تفریحی سافاری در قلب جزیره کیش و در بلوار امام خمینی قرار دارد. گردشگران می‌توانند در سفر به جزیره زیبای کیش، همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱ از تفریحات هیجان انگیز مجموعه سافاری پارس استفاده نمایند.

دسترسی به پارک سافاری کیش

دسترسی هب سافاری کیش

دسترسی به این مجموعه جذاب از هر نقطه جزیره راحت می‌باشد. برای رفتن به آن می‌توان از تاکسی‌های جزیره و یا سرویس مخصوص خود مجموعه سافاری استفاده نمود. این مجموعه در نزدیکی بلوار امام خمینی کیش واقع شده است. دسترسی به این بلوار از هر نقطه جزیره راحت است به طوری که می توان از میدان پرشین گلف یا بلوار هنگام (در نزدیکی فرودگاه کیش) به این بلوار رفت. بعد از این بلوار باید به بلوار سافاری در جنب فاز ۳ صنعتی بروید.

تفریحات پارک سافاری کیش

در هنگام خریداری کردن بلیط سافاری کیش، بلیط تفریح‌های دیگر را هم به صورت جداگانه خریداری کرده و از پکیج‌های ویژه‌ی سافاری استفاده کنید. این پکیج‌های ویژه برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، خانواده‌ها و زوج‌ها مناسب هستند.

از ویژگی‌های این پکیج‌ها می‌توان به ورودی، سافاری، موتورهای تریل، تور باگی، بانجی شوتینگ، پینت بال، تونل وحشت، هرم مومیایی، شترسواری، نردبان معلق، عینک واقعیت مجازی، آمفی تئاتر، کارتینگ و رستوران صحرایی اشاره کرد.

سافاری (آفرود)

سافاری کیش

اصلی‌ترین و مهیج‌ترین تفریح مجموع سافاری کیش که طرفداران بسیاری دارد، آفرود سواری است. گردشگران می‌توانند سوار خودروهای آفرودی لندکروز شده که دارای رانندگان با تجربه و ماهر هستند؛ رانندگان روی تپه‌های شنی و جاده‌های صحرایی مجموعه، مانورهای بسیار هیجان انگیزی را اجرا می‌کنند و باعث ترشح بسیار زیاد آدرنالین شما می‌شوند. البته نباید نگرانی از بابت امنیت این تفریح داشته باشید، زیرا ماشین‌ها از کیفیت و ایمنی بسیار بالایی برخوردارند و رانندگان آنها جزو بهترین رانندگان کشور با مهارت و تجارب درخشان هستند.

تور باگی

سافاری کیش

تور باگی شامل مسیر پر پیچ و خم و جذاب است و می‌توانید سوار موتورهای باگی شده و به دنبال راهنمای مورد نظر حرکت کنید تا منظره‌های دل‌فریب را از دست ندهید. این مسیر در طول ۱۵ تا ۲۰ دقیقه انجام شده و می‌توانید عکس‌هایی که در این مسیر گرفته‌اید تحویل مسئولین داده تا آن‌ها را برایتان چاپ کنند.

موتور سواری

سافاری کیش

موتورسواری در پیستی مخصوص که دارای شیب‌های مختلف است، می‌تواند لذت و هیجانی وصف نشدنی داشته باشد. از دیگر تفریحات سافاری کیش می‌توان به موتورسواری با موتورهای چهارچرخ اتوماتیک یا همان ATV اشاره نمود. این بخش از مجموعه به علاقمندان موتورسواری یک فرصت استثنایی جهت تجربه‌ا‌ی به یادماندنی می‌دهد.

همچنین در این بخش می‌توانید موتورسواری با موتورهای تریل و کراس را نیز انجام دهید و مانند مسابقات این رشته ورزشی محبوب از هیجان خاص آن لذت ببرید. قسمت دیگری از پیست موتورسواری سافاری کیش به موتورهای دریفت اختصاص دارد. در این قسمت موتورهای سه چرخ مخصوصی وجود دارند که می‌توانید با آنها لذت وصف ناشدنی سرعت را تجربه کنید. پیست موتور دریفت مارپیچ بوده و شما باید با دیگران در این پیست توسط موتورهای سرعتی مسابقه‌ای مفرح برگزار کنید.

کارتینگ

سافاری کیش

اگر از علاقمندان به مسابقات فرمول یک هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت رانندگی در پیست کارتینگ سافاری کیش را از دست ندهید. این پیست کاملا استاندارد بوده و ماشین‌های آن از کیفیت و سرعت و قدرت خوبی برخوردارند. این پیست کارتینگ ۷۵۰ متر طول و ۸ متر عرض دارد و از پیچ و خم‌های جذابی برخوردار است. می‌توان کارتینگ مجموعه پارس سافاری جزیره کیش را یکی از مهیج‌ترین تفریحات این جزیره نام برد که طرفداران بسیاری نیز دارد.

پینت بال

سافاری کیش

در این مجموعه کلاس‌های آموزشی پینت بال را هم برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند. اگر قصد دارید به همراه خانواده یا دوستان به کیش سفر کنید، حتما پینت بال مجموعه سافاری را در برنامه خود قرار دهید. یکی از تفریحات این مجموعه که می‌توان آن را به صورت گروهی انجام داد، پینت بال است. این بازی یک تجربه نبرد واقعی را برای شما فراهم می‌کند که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. شلیک با گلوله‌های رنگی، تعیین استراتژی پیروزی، استتار کردن و گذراندن ساعاتی مفرح در پینت بال مجموعه پارس سافاری می‌تواند سفر شما به جزیره را خاطره انگیز کند.

بانجی شوتینگ

سافاری کیش

گردشگران در لحظه ورود به مجموعه سافاری کیش اولین چیزی که به چشمشان می‌خورد، بانجی شوتینگ است. بانجی شوتینگ از هیجانی‌ترین تفریح‌های این مجموعه به حساب می‌آید.

داوطلبان این تفریح برای استفاده از آن ابتدا باید دو کش بانجی و تجهیزات دیگر آن را به خود متصل کرده و بعد با یک موتور به سمت هوا پرتاب می‌شوند. شما در لحظه‌ی رهایی تا لحظه‌ی ایستادن دوباره بیشترین حد از هیجان را تجربه خواهید کرد.

زورب بال

سافاری کیش

اگر می‌خواهید بدون آسیب دیدن از فراز تپه‌های شنی به سمت پایین قل بخورید و هیجان خاصی را تجربه کنید، باید به سراغ زورب بال سافاری در کیش بروید. در این تفریح شما درون یک توپ بزرگ پلاستیکی قرار گرفته و از بالای تپه ای به سمت پایین سرازیر می‌شوید.

شتر سواری

سافاری کیش

اگر عاشق غروب خورشید هستید، شترسواری روی تپه‌ها را از دست ندهید، دیدن این منظره‌ی زیبا از بالای کوهان شترها بهترین حس را به شما می‌بخشد.

آمفی تئاتر

گروه دینامیت شو با برنامه‌های کمدی، آماده‌ی اجرای برنامه‌های خود در آمفی تئاتر برای مسافرانی هستند که می‌خواهند برای چند ساعت، از ته دل شاد باشند.

عینک واقعیت مجازی

سافاری کیش

اگر می‌خواهید پرده بین واقعیت و مجازی را از بین ببرید، عینک واقعیت مجازی مجموعه سافاری کیش بهترین انتخاب است. این عینک‌ها شما را به دنیای فیلم و بازی‌ها می‌برد.

نردبان معلق

نردبان معلق، یک نردبان به صورت افقی و یک تشک دارد. هنگامی که  نردبان را تا آخر طی کردید، باید زنگ پایان مسیر را به صدا درآورید.

هرم مومیایی

هرم مومیایی یک مسیر به طول ۱۰۰ متر دارد. از همه این ترس‌ها می‌توان تنها به تار عنکبوت‌ها و صداهای وهم ‌آلود اشاره کرد، باقی را خودتان در سافاری کیش تجربه کنید، زیرا وحشت آن‌ها در کلام نمی‌گنجد.

تونل وحشت

سافاری کیش

تونل وحشت همراه با تونل‌های زیاد و آیتم‌های دست‌ساز بسیار ترسناک منتظر شماست تا حس ترس و لذت را در وجود شما زنده کند. اگر به دنبال بالاترین حد از هیجان و ترشح آدرنالین هستید، هرگز تونل وحشت را از دست ندهید.

امکانات پارک سافاری کیش

سافاری کیش

علاوه بر تفریحات متنوع، امکانات رفاهی با کیفیت نیز باعث شده اند مجموعه پارس سافاری به عنوان یکی از بهترین مراکز تفریحی این جزیره شناخته شود. در این مرکز جهت رفاه حال بیشتر گردشگران امکاناتی نظیر رستوران روباز و سرپوشیده، کافی شاپ، غرفه خدمات، غرفه صنایع دستی، فیش اسپا یا دکتر ماهی، سوپرمارکت، خانه کودک، عکاسی، مزرعه حیوانات و … فراهم شده است.

رستوران‌های صحرایی این مجموعه به سبک کمپ‌های سنتی عربی ساخته شده‌اند. رستوران‌های صحرایی وسعتی در حدود ۴۰۰۰ متر و ظرفیتی در حدود ۹۵۰ نفر دارند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

قیمت سافاری کیش

گردشگران باید برای استفاده از امکانات این مجموعه مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت کنند ولی هزینه نهایی این بازدید به تفریحات و استفاده از امکانات آن بستگی دارد. با وجود این همه آیتم های تفریحی باید نصف روز یا حداقل ۴ ساعت را به بازدید از این مجموعه اختصاص دهید.

۲۸۰ هزار تومان پکیج طلایی (باگی، کارتینگ، سافاری و شترسواری)
۳۷۰ هزار تومان پکیج خانواده (باگی، ترامپولین، پینت بال و سافاری)
۳۳۰ هزار تومان پکیج آدرنالین (باگی، بانجی جامپینگ، عینک واقعیت مجازی و سافاری)
۷۹۵ هزار تومان پکیج ماه‌عسل (باگی دو نفره، زروب بال، شترسواری و سافاری)
۲۴۵ هزار تومان پکیج کودک (ترامپولین، بانجی ترامپولین، استوانه جادویی و موتورسواری)
۳۱۵ هزار تومان پکیج نوجوانان (موتورسواری، بانجی ترامپولین، زروب بال و ترامپولین)

 

شتر سواری ۴۰ هزار تومان
کارتینگ ۷۵ هزار تومان
تور باگی دو نفره ۱۹۰ هزار تومان
پینت بال ۷۵ هزار تومان
هرم مومیایی ۵۰ هزار تومان
سافاری آفرود ۱۲۰ هزار تومان

بهترین زمان رفتن به سافاری کیش

برای فرار از هوای شرجی و بارندگی های این جزیره، بهتر است نیمه اول فصل بهار، ماه های مهر و آبان و همچنین اسفند را برای سفر به کیش و بازدید از مجموعه پارس سافاری برگزینید.

جاهای دیدنی کیش نزدیک به پارک سافاری

جاهای دیدنی نزدیک به سافاری کیش

اقامت در اطراف سافاری کیش

اگر قصد دارید در سفر به جزیره در نزدیکی مجموعه پارس سافاری اقامت داشته باشید، می‌توانید برای رزرو هتل در کیش هتل ۳ ستاره آفتاب شرق را انتخاب کنید. هتل آفتاب شرق کیش به عنوان نزدیک ترین هتل به این مجموعه تفریحی،  امکانات و خدمات خوبی به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل دارای ۴۷ اتاق بسیار زیبا و شیک است که علاوه بر سافاری به دیگر جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره کیش مانند شهر زیر زمینی کاریز، بازار عرب‌ها و کشتی یونانی دسترسی راحتی دارد.

از دیگر هتل های نزدیک به سافاری در کیش می‌توان هتل دریایی ۵ ستاره ترنج را نام برد. این هتل با طراحی ویژه و قرار گرفتن اتاق‌های آن بر روی آب، یکی از خاص‌ترین و بهترین هتل های جزیره کیش محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل ترنج دارای کف شیشه ای و بالکن هستند و اقامت در آنها می‌تواند سفری خاطره انگیز برای گردشگران رقم بزند.

به جز این ها امکان اجاره ویلا و سوئیت در کیش هم برای شما وجود دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *