رستوران های فومن

رستوران های فومن

هر تکه ای از شمال دوست داشتنی کشورمان زیبایی های و خوشمزگی های خاص خودش را دارد. فومن در بین مردم به باغ ها، درختان چنار، شالیزارها و البته کلوچه‌های خوشمزه‌اش معروف است. این منطقه به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری معروف خود توانسته عده زیادی از توریست ها را جذب نماید. در سفر به فومن بعد از دیدن جاذبه ها بهتر است با رستوران های فومن نیز آشنا باشید تا در هنگام ورود به مقصد برای پیدا کردن رستوران مورد نظرتان دچار مشکل نشوید. ما در این مقاله لیدوماتریپ به سراغ معرفی بهترین رستوران های فومن رفتیم تا با بخشی از آن ها آشنا شوید و در هنگام سفر و اجاره ویلا در این شهر زیبا بتوانید دلی از عزا و غذا در بیاورید.

بهترین رستوران های فومن

رستوران پارس فومن

بهترین رستوران های فومن

رستوران پارس، قدیمی ترین و با تجربه ترین رستوران فومن می باشد که در سال ۱۳۳۵ تاسیس شده و بیش از ۷۰ سال است که با ارائه خورشت ها وکباب های محلی و ایرانی به کار خود ادامه می‌دهد. کباب های ترش این رستوران و خورشت های محلی سرو شده در این رستوران که بصورت خانگی طبخ می‌شوند زبانزد است. در بازدید از این رستوران نمونه ی فومن، کته کباب با سرویس محلی نرم و لذیذی را تجربه خواهید کرد. فضای داخلی این رستوران تمیز بوده و پرسنل خوبی دارد. شاید قیمت ها کمی بالا باشد ولی قطعا می توانید طعم خوب غذای مورد علاقه‌تان را بچشید.

شماره تماس: ۰۹۱۱۱۳۹۱۷۷۶

ساعت کار: هر روز از ۱۱ الی ۲۴

آدرس: فومن، خیابان امام، جنب بانک تجارت

رستوران جوجه محلی فومن

رستوران جوجه محلی فومن

این رستوران با محیط دل نشین و کیفیت بالای غذا هایش بین مردم مشهور شده است. سرویس دهی منظم و خوب در کنار جو آرام باعث شده تا گزینه انتخابی بسیاری از افراد باشد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و ایرانی سرو می شود. اگر قصد دارید به رستوران نمونه جوجه محلی که یکی از بهترین رستوران های فومن محسوب می‌شود بروید، حتما کباب گوساله آن را سفارش دهید تا طعم لذیذ این غذا را بچشید. قیمت غذاها با توجه به کیفیت آن‌ها بسیار مناسب بوده و از این بابت جای نگرانی نیست.

شما می‌توانید در وعده‌ی ناهار و شام برای صرف غذا به این رستوران رفته و غذاهای دریایی، محلی و ایرانی را سفارش دهید. رستوران نمونه جوجه محلی ابتدای جاده ماسوله قرار گرفته و دسترسی به آن نیز آسان است.

ساعت کار: هرروز ۱۲ الی ۲۴

آدرس: فومن، بلوار کاشانی، بعد از پایگاه خبری تحلیلی عصر گیلان.

شماره تماس: ۰۹۱۱۹۴۰۰۶۹۷

بررسی و ثبت رستوران از نظر مردم

رستوران دایی بهروز

رستوران دایی بهروز

اگر به فومن سفر کردید بهتر است برای صرف غذا به رستوران دایی بهروز که یکی دیگر از بهترین رستوران های فومن می باشد هم سری بزنید. این رستوران با غذاهای لذیذ خود توانسته بین مسافرانی که به فومن سفر می کنند محبوبیت زیادی به ئست آورد. رستوران دایی بهروز غذاهای محلی و ایرانی سرو می‌کند و کته کباب آن بسیار معروف است. از دیگر مواردی که در منو وجود دارد می‌توان به شامی ماسوله‌ای اشاره کرد که خودشان معمولا آن را به مشتری ها پیشنهاد می‌دهند. این شامی شبیه به برگر بوده ولی با سبزیجات معطر بومی پخته شده و با برنج سرو می شود. قیمت غذا های این رستوران به نسبت کیفیت آن ها مناسب بوده و می توانید هر چه خواستید سفارش دهید.

ساعت کار: هرروز به جز دوشنبه‌ها از ۱۰ صبح تا پایان شب.

آدرس: فومن، بلوار کاشانی.

شماره تماس: ۳۴۷۲۳۲۲۴-۰۱۳

رستوران دلفین

رستوران دلفین فومن

یکی دیگر از رستوران های فومن که می توانید برای صرف غذا به آنجا بروید، رستوران دلفین است که با انواع غذاهای محلی و ایرانی از میهمانان خوذ پذیرایی می‌کند. این رستوران در خیابان کمربندی کارگر قرار گرفته و دارای فضای خوبی هم هست. محیط داخلی رستوران بزرگ بوده و هر میز دارای چندین صندلی است که می‌توانید با دوستان یا خانواده خود یکی از میزها را انتخاب کرده و غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. هم چنین در بیرون از رستوران نیز یک مکان خوب برای پارک کردن خودرویتان وجود دارد که می توانید با خیال راحت ماشین خود را در آن پارک نمایید. پرسنلی که در رستوران دلفین مشغول به کار هستند بسیار مجرب بوده و همیشه با روی خوش از مسافران استقبال می کنند.

آدرس: فومن، خیابان کمربندی کارگر.

شماره تماس: ۳۴۷۳۸۱۳۲-۰۱۳

رستوران گیل بانو

گیل بانو

یکی دیگر از رستوران های فومن که در بین مسافران طرفداران زیادی دارد، رستوران گیل بانو است که با فضای زیبای خود معمولا افراد را جذب می کند. این رستوران نیز یکی دیگر از بهترین رستوران های فومن بوده که دکور چوبی و جذاب این رستوران در کنار کیفیت بالای آن توانسته گردشگران را بعد از تماشای جاهای دیدنی فومن به سمت خود بکشاند.

شما می توانید هر غذایی که دوست داشتید در گیل بانو سفارش دهید و در محیط زیبای این رستوران میل نمایید. هم چنین باید اضافه کرد که می توانید از منوی مربوط به بخش کافه نیز هر چه خواستید سفارش دهید. بستنی هایی که در کافه رستوران گیل بانو درست می شوند طعم بسیار خوبی دارند.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا پایان شب.

آدرس: فومن، جاده صومعه سرا.

شماره تماس: ۳۴۷۳۴۶۲۰-۰۱۳

 

رستوران سرسبز ماندگار

رستوران سرسبز ماندگار

یکی دیگر از بهترین رستوران های فومن که می توانید برای صرف غذا آن را انتخاب کنید، رستوران سرسبز ماندگار است که طعم خوب غذاهایش باعث معروف شدن آن شده است. سفارش دادن موارد موجود در منوی این رستوران، می تواند طعم غذا های شمالی را برایتان زنده کند. شما می‌توانید بعد از تماشای جاذبه های دیدنی فومن همانند روستای فوشه برای صرف وعده ناهار یا شام به این رستوران رفته و هرچه می‌خواهید را سفارش دهید.

ساعت کار: هرروز از ۸ صبح الی ۲۴.

آدرس: جاده فومن- ماسوله.

شماره تماس: ۰۹۱۱۷۶۴۹۷۵۱

کافه رستوران بزرگ بهزاد

رستوران بهزاد

این رستوران یک رستوران بزرگ و جذاب است که سرویس دهی خوبی دارد و توانسته نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند. کیفیت غذاهای سرو شده در رستوران بهزاد خوب بوده و با توجه به قیمت غذاها می توانید مطمئن باشید که هزینه زیادی نمی‌پردازید. شما می‎توانید غذاهای دریایی و سنتی مختلف را در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های فومن است، سفارش دهید. با وجود این که این مکان یک رستوران بین راهی بوده، ولی کیفیت غذاها مناسب است و رضایت مسافران را در پی داشته است.

هم چنین در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن خوردوی شما نیز وجود دارد و می‌توانید با خیال راحت ماشین خود را پارک کنید. انواع خورشت ها، کباب ها و غذا های گیلکی در رستوران بزرگ بهزاد سرو می‌شود و می توانید تجربه یک غذای خوب محلی را در فضایی آرام داشته باشید.

ساعت کار: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۲۴.

آدرس: کیلومتر ۵ جاده فومن به ماسوله.

شماره تماس: ۰۹۳۹۰۵۱۸۶۶۵

رستوران حاج حسین و پسران

رستوران حاج حسین و پسران

این رستوران هم یکی دیگر از انواع رستوران های فومن شناخته می شود و دارای فضای بسیار زیبایی است. سفارش غذا در این رستوران کمی متفاوت از دیگر رستوران‌هاست بدین گونه که آن چه نیاز دارید را از منو انتخاب کرده و روی کاغذ می نویسید و تحویل گارسون می دهید. ولی هم چنین می توانید غذای خود را به گارسون نیز سفارش دهید. کیفیت غذا ها در رستوران حاج حسین و پسران بسیار خوب بوده و غذاهای محلی را که با کیفیت بالایی در این رستوران درست شده را نیز می‌توانید سفارش دهید. اگر قصد دارید به این رستوران بروید حتما از غذاهای محلی و خوشمزه موجود سفارش دهید؛ چرا که با وجود قیمت بالایی که دارند، کیفیت خوبی ارائه می‌دهند و شما را راضی می‌کنند.

لازم به ذکر است که جو و فضای داخلی رستوران حاج حسین و پسران بسیار عالی بوده و می توانید با خیال راحت با خانواده به آن رفته و در کنار عزیزانتان از امکانات موجود استفاده نمایید. هم چنین باید اضافه کرد که رستوران دو طبقه بوده و شما می توانید هر قسمتی را که خواستید برای صرف غذا انتخاب کنید.

آدرس: فومن، میدان ولایت فقیه.

شماره تماس: ۳۴۷۲۵۶۶۱-۰۱۳

رستوران کدخدا

رستوران کدخدا

یکی دیگر از رستوران های فومن که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران کدخدا می باشد و دارای انواع غذا های ایرانی بوده و کیفیت خوبی به مشتریان ارائه می دهد. این رستوران هم چنین به دلیل قرار گرفتن در یک بن بست مکان مناسبی است برای پارک کردن خوردوی شما تا در تایمی که در رستوران مشغول صرف غذا هستید، نگران جای پارک ماشین نباشید.

ساعت کار: همه روزه از ۱۲ الی ۲۴.

آدرس: فومن، خیابان امام خمینی.

شماره تماس: ۰۹۱۹۷۱۳۴۱۴۳

رستوران فومن

رستوران فومن

یکی از رستوران هایی که به صورت مدرن طراحی شده و نمای زیبایی دارد، رستوران فومن می باشد. این رستوران برای کسانی که می خواهند در یک محیط گرم و صمیمی در کنار خانواده غذایشان را میل کنند بسیار مناسب بوده و با اتمسفر دلنشین، پرسنل آموزش دیده و مودب و سرویس دهی مناسب آماده خدمت رسانی در طول هفته است. هم چنین باید عنوان کرد که طعم و کیفیت غذا ها نیز بالا بوده و شما می توانید با خیال راحت برای رفتن به رستوران فومن اقدام نمایید. این رستوران توانسته امتیاز خوبی در بین کسانی که به آن رفتند دریافت نماید که این موضوع می تواند خیال شما را بابت کیفیت رستوران راحت کند.

این رستوران یکی از بهترین رستوران های فومن است و شما در آن می‌توانید با یک تجربه خوب از سفارش غذای مورد نظرتان سفرتان را زیبا تر بگذرانید. هم چنین می توانید در یک محیط مناسب خودروی خود را نیز پارک نمایید.

آدرس: فومن، بلوار بهشتی.

شماره تماس: ۰۹۱۱۵۸۵۶۷۹۳

رستوران گیل بیج

رستوران گیل بیج

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران گیله بیج می باشد. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح خوبی است و نظر مثبت میهمانانش را جلب نموده است. اگر قصد دارید به فومن سفر کنید بهتر است به رستوران گیل بیج نیز سری بزنید و حتما یکی از وعده های غذایی خود را در این رستوران میل نمایید.

سعی کنید قبل از رسیدن به رستوران حتما با تماس قبلی از تایم دقیق کاری و باز بودن رستوران مطلع شوید چون در ایام کرونا و ماه رمضان و هم چنین در تعطیلات بازه زمانی و زمان کار متفاوت می باشد. تقریبا تمامی غذا های موجود در منوی رستوران کیفیت و طعم خوبی دارند ولی بهتر است در هنگام سفارش غذاهای مورد نظرتان، کوبیده را از دست ندهید.

کارکنان این رستوران بسیار مهمان نواز و مودب بوده و در کارشان تبحر کافی را دارند و هم چنین سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. قیمت غذا های موجود در منو با توجه به کیفیتشان مناسب بوده و توانسته رضایت افراد را کسب کند. لازم به ذکر است در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و شما می توانید در صورت نیاز، ماشینتان را پارک نمایید.

ساعت کار: هرروز از ۹ صبح الی ۲۲.

آدرس: فومن، بلوار علامه طباطبایی.

شماره تماس: ۰۹۳۵۶۱۹۸۴۴۶

رستوران حسینیان

رستوران حسینیان

این رستوران در لیست بهترین رستوران های فومن قرار گرفته و کیفیت غذا های موجود در منو متوسط رو به بالا است و توانسته رضایت مشتری ها را کسب نماید. اگر به این رستوران رفتید سعی کنید کباب ترش و چنجه را در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که طعم بی نظیری دارند و کیفیت طبخشان نیز بالا می باشد.

فضای داخلی رستوران چوبی بوده و طراحی جالبی دارد. در محوطه نیز آلاچیق هایی قرار داده شده که می توانید در هر کدام که خواستید برای خوردن غذا بنشینید. در کل از نظر فضا و اتمسفر این رستوران می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد چرا که محیط آرام و دلپذیری داشته و کیفیت ها در این رستوران نیز در سطح خوبی قرار دارند.

پرسنل این رستوران مودب بوده و رفتار خوبی با مشتری ها دارند و از این نظر توانسته اند رضایت مشتری ها را به دست آورند. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن خودرو وجود دارد و از این بابت نیازی به نگرانی نیست.

ساعت کار: هرروز از ۱۰ صبح الی ۱۲ شب.

آدرس: فومن، خیابان امام خمینی.

شماره تماس: ۰۹۱۱۱۳۲۵۱۰۹

رستوران منوری

رستوران منوری

از دیگر رستوران های فومن که می‌توانید برای صرف غذا از آن استفاده نمایید، رستوران منوری است که از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به مراکز مهمی بوده و همین موضوع نیز باعث شده تا مسافران بیشتری را جذب نماید. کیفیت غذاهای این رستوران متوسط بوده و عده ای از مراجعین از غذا ها راضی بوده و عده ای دیگر خیر.

اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است میرزا قاسمی را نیز در بین سفارشات خود قرار دهید. برخورد پرسنل در سطح قابل قبولی قرار دارد و سرویس دهی نیز امتیاز متوسطی دریافت نموده است. بهتر است قبل از مراجعه به رستوران با تماس قبلی از تایم دقیق کاری و باز یا بسته بودن رستوران مطلع شوید.

نمای بیرونی رستوران و طراحی داخلی نیز ساده می باشد، هم چنین از لحاظ بهداشت و تمیزی رستوران فومن در سطخ خوبی قرار دارد. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن ماشین موجود است و شما می توانید بدون نگرانی خودروی خود را پارک نمایید.

ساعت کار: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۲۴.

آدرس: فومن، خیابان کمربندی کارگر.

شماره تماس: ۳۴۷۳۱۶۸۴-۰۱۳

رستوران سنتی علی فومنی

رستوران علی فومنی

این رستوران نیز یکی دیگر از رستوران فومن بوده که می توانید به عنوان مکانی برای صرف کردن غذای مورد نظرتان از آن استفاده نمایید. رستوران سنتی علی فومنی از نظر موقعیت جغرافیایی به مراکزی مثل هتل کوثر و کافه طلوع نزدیک می باشد. چند نمونه از رستوران های دیگری که در این مقاله نیز به آن ها اشاره کردیم همانند رستوران گیل بیج یا رستوران دلفین نیز به این مکان نزدیک هستند و از این نظر می توان گفت نوعی رقابت بین آن ها شکل گرفته است. غذاهای رستوران سنتی علی فومنی متوسط بوده و رضایت مشتریان از این رستوران در سطح قابل قبولی قرار دارد.

ساعت کار: همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۲ شب.

آدرس: خیابان فومن- رشت.

شماره تماس: ۳۴۷۲۰۴۳۴-۰۱۳

رستوران نرگس

رستوران نرگس فومن

رستوران نرگس در جوار هتل معین یکی از آن رستوران های فومن است که علاوه بر طبخ غذاهای لذیذ دارای دکوراسیونی زیبا و دنج است. باید عنوان کرد که تنوع غذایی در این رستوران بسیار بالاست و هر کس هرچیزی دوست دارد می‌تواند در این رستوران سفارش دهد.

برای مثال انواع خورشت و برنج و سالاد و… در رستوران نرگس هتل معین سرو می‌شود و در کنار غذای اصلیتان می‌توانید نوشیدنی و سالاد نیز سفارش بدهید. همانطور که پیش تر گفتیم این رستوران دارای محیط شیک و پرسنل حرفه‌ای است.

رستوران کولمه

رستوران کولمه

یکی دیگر از رستوران های فومن رستوران کولمه است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این بنا علاوه بر رستوران به تدریج دارای واحدهای اقامتی و کافه و اتاق بازی کودک نیز می‌باشد. در این رستوران طبخ انواع ماهی با کیفیت بالا انجام می‌شود و علاوه بر ماهی، دیگر غذاهایش هم خوشمزه است. یک آلاچیق زیبا در کنار یک استخر پر ماهی هم در این رستوران تعبیه شده که فضا را دل نشین تر می‌کند. همچنین علاقمندان به انواع کباب نیز می توانند در رستوران کولمه انواع کباب های خوشمزه را امتحان کنند.

رستوران مریم

رستوران مریم فومن

رستوران مریم از بهترین رستوران های فومن است که در نزدیکی هتل معین قرار دارد. غذاهای این رستوران از مواد اولیه با کیفیت و به صورت روزانه تهیه می‌شوند که باعث خوش عطر و طعم بودن غذاهای این رستوران می‌شود.

در رستوران مریم می توانید انواع کباب، برنج و خورشت با غذاهای محلی فومن را سرو کنید. مرغ شکم پر رستوران مریم بسیار معروف است، پیشنهاد می‌کنم حتما آن را امتحان کنید. رستوران مریم دارای فضایی لوکس است. اگر علاقه مندید تا در کنار دوستانتان لحظاتی مهیج را رقم بزنید، این رستوران می‌تواند جای مناسبی باشد و شما را راضی نگه دارد. همچنین پس از صرف یک وعده خوشمزه، اگر علاقمند بودید می‌توانید به کافی شاپ مریم نیز بروید و با میل کردن یک میان ‌وعده‌ی خوشمزه، از تک تک لحظاتتان لذت ببرید.

مجتمع پذیرایی درویش

رستوران درویش فومن

درویش یک مجتمع پذیرایی است که در جاده فومن به ماسوله قرار دارد و با توجه به اینکه در مسیر منطقه توریستی ماسوله واقع شده همواره میزبان گردشگران از نقاط مختلف کشور است. این رستوران دسترسی آسانی به ماسوله و قلعه رودخان دارد و شما می‌توانید پس از صرف یک وعده خوشمزه راهی این مناطق زیبا شوید.

این مجتمع پذیرایی علاوه بر رستوران دارای سفره خانه و کافی شاپ نیز می باشد. محیط رستوران درویش نیز بسیار فرح بخش و زیبا است و در دوطبقه با تراس های مجزا همراه با آلاچیق های اختصاصی و پارکینگ اختصاصی و همچنین محیط بازی برای کودکان آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران است. این رستوران انواع کباب و غذاهای محلی را با طعمی عالی به مشتریان ارائه می‌کند.

اقامت در شهر کلوچه ها!

در کنار بحث تغذیه و شکم گردی، یکی دیگر از مسائلی که دغدغه همیشگی مسافران است، موضوع اقامت و اجاره اقامتگاه است. به طور حتم اقامت در یک محل امن و راحت خاطره خوش سفر را به یادماندنی‌ تر می‌کند. در شهر گردشگری فومن اقامتگاه‌های زیادی برای مسافران تدارک دیده شده است. با این حال اگر در فصل شلوغ و پرگردشگر قصد سفر دارید، ممکن است پیدا کردن اقامتگاه مناسب کمی دشوار باشد. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از شروع سفر برای اجاره اقامتگاه در فومن اقدام کنید. برای کار کافی است سری به صفحه رزرو آنلاین اقامتگاه لیدوماتریپ بزنید و رزرواسیون را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام دهید.

 

 

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)
2 نظر برای "رستوران های فومن" ارسال شده.
  1. نسترن دهبدفرد گفت:

    رستوران پارس طعم کباب هاش عالی بود و برخورد پرسنل خیلی خوبی داشت اگر دنبال تجربه غذای خاص و خوشمزه هستید و صرفا فضای لوکس بودن براتون مهم نیست بهترین رستوران فومن از این نظر پارس هست

  2. کیان گفت:

    این اسامی قدیمی هستش و نیاز به آپدیت داره. خیلی از ر ستورانها دیگه فعال نیستند و رستورانهای جدید خوب مثل رستوران و مجتمع اقامتی سفره سبز و غیره هستند که بسیار باکیفیت و مدرن تر از این رستورانها هستند خواهشآ اصلاح بشه باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *