مرکز خرید سارینا ۱ کیش

مرکز-خرید-سارینا-1-کیش

همان‌ طور که می‌دانید، سالانه مسافران بسیار زیادی، سفر به کیش را به‌عنوان یک تجربه جدید و به‌یادماندنی، انتخاب می‌کنند. جزیره کیش علاوه ‌بر اینکه به سبب جاذبه‌های گردشگری شهرت زیادی دارد، به‌عنوان مرکز خرید کالاهای برند و با کیفیت نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مقاله از وبلاگ لیدوماتریپ، قصد داریم شما را با مرکز خرید سارینا ۱ کیش آشنا کرده و اطلاعات مورد نیاز در این‌ باره را ارائه دهیم.

مرکز خرید سارینا ۱؛ جاذبه گردشگری جزیره کیش

مرکز-خرید-سارینا-1؛-جاذبه-گردشگری-جزیره-کیش

جزیره کیش از جمله مناطقی است که از جاذبه‌های تفریحی و تجاری بسیار زیادی برخوردار است. اگر به قصد خرید به این جزیره سفر کرده‌اید، بهتر است سری به پاساژ سارینا ۱ کیش بزنید. این مرکز خرید، به‌عنوان یکی از بازارهای جزیره کیش، اولین تجربه ساخت شرکت انبوه سازان سارینا می‌باشد که در سال ۱۳۸۶، شروع به کار کرده‌اند. این بنا، حدود ۵۲۹۰ متر مربع مساحت داشته و دارای ۱۰ طبقه می‌باشد که تنها ۲ طبقه از آن، به غرفه‌های تجاری اختصاص دارد. سایر طبقات این ساختمان شامل یک طبقه پارکینگ و هفت طبقه واحدهای اداری می‌شود. مجتمع تجاری سارینا، به‌دلیل موفقیت در خرید و فروش و جذب گردشگران و مسافران، تنها به یک شعبه محدود نمانده و شعبه دوم آن نیز، با عنوان مرکز خرید سارینا ۲، در میدان امیر کبیر کیش افتتاح شده ‌است.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

تجربه خرید و استفاده از امکانات رفاهی مرکز خرید سارینا

تجربه-خرید-و-استفاده-از-امکانات-رفاهی-مرکز-خرید-سارینا

فروشگاه‌ها و غرفه‌های فروش مراکز خرید کیش، از جمله سارینا ۱ کیش، متعلق به برند‌های معتبر داخلی و خارجی بوده و گردشگران می‌توانند تمامی کالاهای اورجینال و باکیفیت را به قیمتی مناسب خریداری کنند. از محصولات این مجتمع تجاری می‌توان به مواردی همچون پوشاک، لوازم ورزشی، وسایل دکوری و تزئینی، صنایع دستی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و غیره اشاره کرد.

مرکز خرید سارینا ۱ به ‌سبب نزدیکی به ساحل زیبای کیش، از چشم‌اندازی شگفت‌انگیز و تکرارنشدنی برخوردار است که گردشگران را به بازدید از آن ترغیب می‌کند.پاساژ سارینا ۱ کیش، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده‌ که بتوانند در کنار خرید، تجربه تفریح و شادی را نیز در لابی، رستوران مدرن و سنتی، پارکینگ، سالن بیلیارد، سالن بولینگ، سینما چند بعدی، سالن ماساژ، شهر بازی کودکان، فود کورت و کافی شاپ داشته ‌باشند.

مرکز خرید سارینا ۱، نزدیک کدام هتل‌ها و اماکن گردشگری قرار دارد؟

این-مرکز-خرید،-نزدیک-کدام-هتل‌ها-و-اماکن-گردشگری-قرار-دارد؟

به ترتیب، هتل تعطیلات کیش با ۵۰ متر فاصله، هتل سان رایز کیش با ۸۵۹ متر فاصله، هتل گاردنیا کیش با ۸۶۱ متر فاصله، هتل ستاره کیش با ۱.۱۲ کیلومتر فاصله، هتل کوروش کیش با ۱.۱۸ کیلومتر فاصله، هتل ارم کیش با ۱.۲۰ کیلومتر فاصله و هتل داریوش کیش با ۱.۳۳ کیلومتر فاصله، نزدیک‌ترین و در دسترس‌ترین اقامتگاه‌ها به مرکز خرید سارینا ۱ هستند. علاوه بر هتل های کیش شما می توانید رزرو آپارتمان مبله در کیش را نیز امتحان کنید.

از طرفی دیگر، با بازدید از این مرکز خرید باشکوه، به‌راحتی می‌توانید سری هم به اماکن گردشگری اطراف آن از جمله قلعه وحشت کیش، نمایشگاه خزندگان، پلاژ آقایان و بانوان، پیست کارتینگ و پارک کیبل اسکی آکواکوم بزنید و لحظات خوشی را با خانواده خود تجربه کنید.

اطلاعات مرکز خرید سارینا ۱ کیش

ساعت کاری: ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ الی۲۲:۳۰

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۸۱۵۱

وب‌سایت www.sarinakish.com:

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان بابا طاهر، روبه‌روی هتل ارم

سوالات متداول مشتریان درباره این مرکز خرید

سوالات-متداول-مشتریان-درباره-این-مرکز-خرید

· سوال ۱: بازدید و گردش از بازار سارینا ۱ کیش، حدود چند ساعت زمان‌ نیاز دارد؟

به دلیل تعداد بالای انواع فروشگاه‌های فعال در این مرکز خرید، زمان نسبتا زیادی برای گردش و بازدید از همه بخش‌های آن نیاز دارید. زمان تقریبی برای بازدید و خرید از این بازار، حدود ۱ الی ۳ ساعت تخمین زده می‌شود.

· سوال ۲: برای اقامت در نزدیک‌ترین هتل‌ به مرکز خرید سارینا ۱ کیش، انتخاب کدام یک از هتل‌ها بهتر است؟

موقعیت جغرافیایی بازار سارینا ۱ کیش، بسیار عالی و مناسب بوده و به‌ همین دلیل، با صرف حداکثر ۳ دقیقه می‌توانید به هتل‌های معروف و خوب کیش برسید. هتل‌های ارم و داریوش، از جمله محل‌های اقامتی نزدیک به این مرکز خرید می‌باشند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

· سوال ۳: طبقات مختلف این مرکز خرید به چه صورتی تقسیم‌بندی شده‌اند؟

۲ طبقه از این بنای ۱۰ طبقه، جهت فروش کالاها و ارائه خدمات تجاری در نظر گرفته شده ‌است و مابقی این طبقات، پارکینگ و بخش اداری را شامل می‌شوند.

· سوال ۴: برای خرید سوغاتی و صنایع دستی از بازار سارینا ۱ کیش، بهتر است به کدام یک از طبقات برویم؟

با ورود به طبقه ۷ از این مرکز خرید، شاهد فروش صنایع دستی و سوغاتی‌های متنوعی خواهید بود که احتمالا نیازهای شما را به خوبی رفع خواهند کرد.

· سوال ۵: چرا مرکز خرید سارینا ۱، به‌عنوان پر بازدیدترین مرکز خرید کیش شناخته شده‌است؟

تنوع محصولات در این بازار بسیار زیاد است و گردشگران، سارینا ۱ را به ‌این دلیل انتخاب می‌کنند که به‌راحتی می‌توانند طبق سلایق خود خریدها را انجام داده و در قسمت‌های تفریحی آن، به استراحت بپردازند.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *