آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو هتل در کیش

0 اقامتگاه
پربازدید ترین

متأسفانه اقامتگاهی متناسب با فیلترهای شما یافت نشد !

رزرو تلفنی

راهنمای رزرو هتل در کیش

جزیره کیش به عنوان مقصدی لوکس در ایران شناخته شده و سفر به جزیره کیش سفر داخلی شیکی است که می‌تواند گزینه ای ایده‌ آل برای جایگزین کردن سفرهای خارجی با هزینه پایین تر باشد. این جزیره امکانات متنوع و مناسب در سطوح مختلف برای گردشگران دارد. همچنین تفریحات جذاب و هیجان انگیز آبی در این جزیره در دسترس هستند. با سفر به این جزیره می توانید به سواحل خلیج فارس سر زده و از تماشای این دریا لذت ببرید. مراکز خرید این جزیره بسیار معروف هستند و خیلی از افراد به قصد خرید به این جزیره سفر می کنند.

در این جزیره کوچک دیدنی‌های تاریخی بسیار زیادی وجود دارد. از دره پرتغالی های گرفته تا پایاب و قلعه جنی و شهر زیر زمینی کاریز و شهر باستانی حریره و کشتی یونانی و سواحل مرجانی جذاب جزیره. به جز این ها در کیش تفریحات آبی مختلفی وجود دارد. تنوع این تفریح‌های هیجان‌انگیز دست شما را برای انتخاب بهترینشان باز می‌گذارد. پاراسل، شاتل، جت اسکی، غواصی، فلای بورد و... تنها بخشی از تفریحات انگیز کیش است که مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

البته که بازار گردی در کیش هم یکی از جذابیت های سفر به کیش محسوب می شود و بسیاری از مسافران و گردشگران بخشی از سفر خود را به گشت و گذار در مراکز خرید لوکس و بازارهای ساحلی جزیره اختصاص می دهند.

اقامت در کیش

برخی مسافران از ابتدا می دانند که می خواهند در هتل ها اقامت کنند. این افراد کارشان راحت تر است چراکه گزینه‌های محدود تری پیش رویشان است و با اقامت در هتل همه چیز برایشان مهیاست و تیازی نیست کاری انجام دهند یا وسایل زیادی با خود ببرند. در جزیره زیبای کیش به انواع هتل ها دسترسی خواهید داشت که براساس بودجه و سلیقه تان می توانید هتل مورد نظر را انتخاب کرده و اقامتی بی نظیر تجربه کنید.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایلی به اقامت در هتل ندارید نیز نگران نباشید. در کیش امکان اقامت در دیگر انواع اقامتگاه اعم از اجاره اقامتگاه های بوم گردی کیش، اجاره ویلا و سوئیت در کیش هم به تعداد زیاد وجود دارد و مسافران می توانند با توجه به بودجه و سلیقه‌شان محل اقامتشان را انتخاب کنند.

رزرو هتل در کیش

تعداد هتل‌ها در کیش آن‌قدر زیاد است که گاهی ما را در انتخاب سردرگم می‌کند. تنوع هتل های کیش از سبک معماری تا تفریحات متنوع موجود در هتل و دسترسی به مکان‌های تفریحی یا مراکز خرید جزیره باعث می‌شود انتخاب‌های متفاوتی داشته باشیم.

اگر از آن دسته افرادی هستید که هدفتان از سفر به کیش تفریحات دریایی و لذت بردن از ساحل زیبای خلیج فارس است، بهتر است هتل های کیش که ساحل اختصاصی دارند و یا در کمترین فاصله تا دریا قرار گرفته‌اند، را برای اقامت انتخاب کنید. به طور مثال هتل مارینا پارک کیش با ساحل اختصاصی خود یا هتل ترنج کیش با معماری متفاوت و سوئیت های روی‌ آب به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه گزینه مناسبی در بین هتل کیش است.

اگر از طرفداران پاساژگردی و گشت و گذار در مراکز خرید هستید، در میان هتل‌ ها انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت که در کمترین فاصله مکانی با مراکز خرید کیش قرار دارند.

اگر برای شرکت در همایش و سمینارهای تخصصی به کیش سفر کرده‌اید، می‌توانید بر حسب موقعیت مکانی محل برگزاری همایش هتل خود را انتخاب نمایید.

قیمت هتل در کیش

با توجه به اینکه در چه فصلی از سال به جزیره کیش سفر می‌کنید، هزینه اقامتتان متفاوت خواهد بود. در روزهای عید نوروز و تعطیلات رسمی، قیمت هتل‌ها در کیش نسبت به روزهای عادی و فصول خلوت‌تر، افزایش دارد. برای سفرهای اقتصادی و کم‌ هزینه‌تر، به سراغ یکی از هتل‌های 2 ستاره کیش می‌توانید بروید. هتل‌های 4 و 5 ستاره هم بهترین خدمات و امکانات یک سفر رویایی به کیش را فراهم کرده‌اند.

مزایای رزرو هتل در کیش با لیدوماتریپ

·        صرفه جویی در وقت

·        تنوع اقامتگاه ها

·        پشتیبانی 24 ساعته

·        وجود فیلترها برای سهولت در انتخاب

·        امکان کنسلی

·        امکان مشاهده نظرات مسافران قبلی

نکات مهم هنگام رزرو هتل در کیش

·        قبل از رزرو حتما تصمیم بگیرید که در کدام منطقه از جزیره می خواهید ساکن شوید. به این ترتی کار شما هنگام جستجو آسان تر می شود.

·        توجه داشته باشید که برای رزرو هتل نباید دیر اقدام کنید. به خصوص در ایام اوایل بهار و نوروز. در این ایام تعداد مسافران قشم زیاد است و هتل ها خیلی زود پر می‌شوند.

·        اگر پس از انجام رزرو قصد کنسل کردن داشته باشید، بسته به اینکه چه زمانی برای درخواست کنسلی اقدام کنید، مطابق قوانین سایت و هتل کنسلی انجام خواهد شد.

·        برای رزرو هتل در جزیره قشم حتما به نظرات مسافرانی که قبلا در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند، توجه کنید. این کار می‌تواند در انتخاب بهترین هتل قشم به شما کمک کند.