بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

بهترین هتل های کیش

زمانی که جزیره زیبای کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنید، بی‌گمان اقامت در یکی از هتل های مدرن و منحصر به فرد کیش تجربه‌ای است که از آن غافل نخواهید شد. با توجه به هدف شما از سفر به کیش و سبک تفریحات مورد علاقه‌تان گزینه‌های متعددی پیش‌ روی شما خواهد بود. تنوع هتل های کیش از سبک معماری تا تفریحات متنوع موجود در هتل و دسترسی به مکان‌های تفریحی یا مراکز خرید جزیره باعث می‌شود انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید. در ادامه این مطلب از مجله لیدوماتریپ قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های کیش را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین هتل های جزیره کیش از نظر مسافران

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

توجه به موقعیت مکانی هتل روی نقشه از نظر دسترسی به سواحل کیش، مراکز خرید و تفریحات مهیج کیش از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین هنگام انتخاب، به فاصله هتل تا مکان‌های موردنظر خود توجه کنید.

معرفی بهترین هتل های کیش

هتل پالاس کیش

هتل پالاس بهترین هتل کیش

پروژه هتل پالاس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر و با به کارگیری ضوابط استاندارد هتلداری طراحی و در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح گردیده است. از مزایای این هتل لوکس می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس اشاره نمود.

نزدیکی به مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و خدمات شبانه‌روزی، از مزایای رزرو این هتل است. هتل پالاس کیش با استخر روباز، فضای سبز دل‌نشین، کافی‌شاپ شبانه‌روزی، لابی لاکچری، سالن همایش مجهز، امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت و سایر خدمات، اسباب راحتی و نشاط شما را فراهم می‌کند.

آدرس: کیش، بین میدان سیری و میدان داریوش.

هتل پالاس کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا میدان آبشار: ۱۰ دقیقه پیاده ‌روی (۷۷۱ متر)
  • فاصله تا بازار پردیس۲: ۲ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۲۹ متر)
  • فاصله تا میدان پردیس: ۲ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۱۴۲ متر)
  • فاصله تا پلاژآقایان: ۲ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۲۳۹ متر)
  • فاصله تا بازار کیش مال: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۴۲ متر)

رزرو آنلاین هتل در کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل داریوش کیش، یکی از بهترین هتل های کیش و معروف ترین هتل های ایران است. هتل پنج ستاره داریوش با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید، در شمال شرق این جزیره قرار دارد. به همین دلیل این هتل به خودی خود، یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش به حساب می آید. همچنین دیگر جاهای دیدنی کیش هم از این هتل به راحتی قابل دسترسی است. این هتل، یکی از مدرن ترین و مجهز ترین هتل های کیش است.

چشم انداز زیبای هتل هم از دیگر مزایای آن است. سواحل خلیج فارس به راحتی از داخل این هتل قابل مشاهده است. اقامت هتل داریوش کیش می تواند خاطره ای به یاد ماندنی و متفاوت برای میهمانان باشد. هتل داریوش کیش، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که لحظاتی مفرح را برای میهمانانش فراهم می کند. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی و زمین های ورزشی، تنها بخشی از امکانات آن است.

آدرس: کیش، میدان داریوش

هتل داریوش کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا پارک هنگام: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۴۷ متر)
  • فاصله تا مرکز تجاری: ۵ دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۲۷۵ متر)
  • فاصله تا اسکله تفریحی: ۵ دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۵۳۴ متر)
  • فاصله تا پارک مرجان: ۵ دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۸۰۷ متر)

هتل مارینا پارک کیش

ماریناپارک بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است و همچنین فضای سبز آن با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای جذاب، هتل مارینا را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. این هتل در دسته هتل های نزدیک به ساحل مرجان قرار می گیرد. ساختمان هتل با معماری منحصر به فرد، همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر و چشم نواز و ساحل اختصاصی، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب نموده و تعریف جدیدی از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

هتل مارینا پارک همچنین با ارائه خدمات رایگانی چون استقبال فرودگاهی، صبحانه و ناهار بوفه کامل، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت در اتاق و لابی آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. درب بالکن ها در تمامی فصول سال به علت پاره ایی از مسائل از جمله امنیت مهمانان و جلوگیری از ورود حشرات موذی، بسته است.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

 

هتل مارینا پارک کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا پارک ساحلی مرجان: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۲۰ متر)
  • فاصله تا بازار مرجان: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۳۵۷ متر)
  • فاصله تا پارک سیمرغ: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۶۹۱ متر)
  • فاصله تا میدان آبشار: ۵ دقیقه با خودرو(۲ کیلومتر و ۹۹۲ متر)
  • فاصله تا دلفیناریوم و باغ پرندگان: ۶ دقیقه با خودرو(۳ کیلومتر و ۱۶۰ متر)

هتل شایان کیش

هتل شایان بهترین هتل های کیش

هتل شایان کیش، هتلی پنج ستاره است که در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ مترمربع، افتتاح شد. این هتل، یکی از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های کیش است که در ۴ طبقه، ۱۹۱ اتاق و سوئیت لوکس دارد. هتل شایان کیش در یکی از بهترین مناطق جزیره، در نزدیکی ساحل و بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش از جمله بزرگ ترین اسکله تفریحی آن، قرار گرفته است. اقامت در هتل شایان کیش با فضایی مدرن، امکانات رفاهی لوکس و چشم اندازی آرام بخش از اسکله و آب های نیلگون خلیج فارس، سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

از جمله امکانات محیطی و رفاهی این هتل پنج ستاره می توان به رستوران ها و سالن های مجلل نظیر رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر، رستوران سنتی باغ بهشت، کافی شاپ، فست فود، فضای سبز زیبای هتل، استخر روباز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، فروشگاه های متنوع و کادر مجرب و تحصیل کرده اشاره کرد.

آدرس: کیش، میدان ساحل

هتل شایان کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا بولینگ مریم: ۹ دقیقه پیاده ‌روی(۶۸۵ متر)
  • فاصله تا بازار پانیذ: ۱۰ دقیقه پیاده ‌روی(۸۲۱ متر)
  • فاصله تا هایپرمارکت: ۱۱ دقیقه پیاده ‌روی(۸۳۹ متر)
  • فاصله تا بازار ونوس: ۱۱ دقیقه پیاده ‌روی(۸۹۶ متر)

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش یکی از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل بین المللی کیش واقع در زیباترین و بهترین منطقه اقلیمی کشور، جزیره کیش در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. ساختمان هتل در ۱۳ طبقه بنا و دارای ۳۴۲ باب اتاق و سویئت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش و لذت بردن از تماشای زیبایی‌های دریای نیلگون خلیج فارس گردیده و همچنین نزدیک به مراکز خرید از جمله مرکز خرید مریم و ونوس می‌باشد. هتل کیش مفتخر است با پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین الملل، نظر میهمانان گرامی خود را جلب نموده و آرزوی اقامتی آرام و به یادماندنی را برای مسافران دارد. لازم به ذکر است اتاق های یک تخته هتل فاقد پنجره بوده و اتاق های رو به دریا تنها دارای چشم انداز دریا می‌باشند.

آدرس: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

هتل بین المللی کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا اسکله تفریحی: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۴ متر)
  • فاصله تا کوه نور: ۲ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۴۸ متر)
  • فاصله تا بولینگ مریم: ۲ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۸۴ متر)
  • فاصله تا بازار پانیذ: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۵۰ متر)
  • فاصله تا هایپرمارکت: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۶۹ متر)

هتل ترنج کیش

هتل ترنج بهترین هتل کیش

هتل ترنج کیش با طراحی منحصر به فرد، بر روی آب های خلیج همیشه فارس در سال ۱۳۹۴ احداث شد. این هتل در شمال غرب جزیره کیش و در منطقه ای بکر و اکوسیستمی قرار گرفته است. هتل ترنج کیش، در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن با طراحی بته جقه بر روی آب و فاز دوم آن به صورت طبقاتی، در ساحل جزیره واقع شده است. کلیه اتاق های هتل ترنج کیش، دریچه ای شیشه ای در کف اتاق و بالکن دارند که می‌توانید به راحتی از زیبایی های چشم نواز خلیج فارس و طلوع و غروب طلایی جزیره لذت ببرید. در ساخت این مجموعه همه تلاش و همت گروه مهندسی آن بر این بوده تا هتل مطابق با استانداردهای حفظ محیط زیست بنا شود تا آسیب کمتری به محیط زیست برسد. هتل دریایی ترنج کیش، با معماری متفاوت و مدرن ترین امکانات، در منطقه ای بکر و دلنشین پذیرای میهمانان عزیز است تا لحظاتی خاطره انگیز و دلپذیر را برای شما میهمانان عزیز رقم بزند.

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان

هتل ترنج کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا بلوار ساحل: ۶ دقیقه پیاده ‌روی(۴۳۶ متر)
  • فاصله تا بازار مروارید: ۹ دقیقه پیاده ‌روی(۶۹۰ متر)
  • فاصله تا بازار زیتون: ۹ دقیقه پیاده ‌روی(۷۰۶ متر)
  • فاصله تا کارتینگ: ۱۰ دقیقه پیاده ‌روی(۷۸۶ متر)
  • فاصله تا مرکز تجاری: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۵۹ متر)

هتل ایران کیش

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل بین المللی پنج ستاره ایران، واقع در قلب جزیره زیبای کیش و در دو برج مجزا در سال ۱۳۹۳ بنا گردیده است. هتل دارای ۱۲۸ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب بوده که ضلع شمالی آن مشرف به دریا و ضلع جنوبی رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره می‌باشد. دسترسی مناسب مجموعه به ساحل و مراکز خرید جزیره از جمله بازار مروارید و همچنین کارتینگ کیش از مزایای این مجموعه می‌باشد. هتل ایران با معماری مدرن و امکانات عالی با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار خلیج فارس

هتل ایران کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا مرکز تجاری: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۲ متر)
  • فاصله تا بازار مروارید: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۶۴ متر)
  • فاصله تا کارتینگ: ۲ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۷۸ متر)
  • فاصله تا بلوار ساحل: ۲ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۰۶ متر)
  • فاصله تا بازار پردیس: ۱۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۳۵ متر)

هتل پانوراما کیش

بهترین هتل کیش

مجموعه لوکس و مجلل پانوراما کیش با زیر بنایی به مساحت تقریبی ۳۰۰۰۰ متر مربع و معماری خاص دارای اتاق های مجلل و پنجره های بزرگ می باشد و در بهترین نقطه از مرکز شهر قرار گرفته است. یکی از مزیت های مهم هتل پانوراما موقعیت دسترسی آن میباشد که به مراکز تجاری و بازارهای متمرکز و جاذبه های ساحلی مرکز شهر از جمله، بازارهای زیتون، مرکز تجاری پانیذ، پردیس های ۱و۲، رویا مال و از سوی دیگر، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر(محل برگزاری جشن ها و کنسرت های کیش)، کلوپ های تفریحی، مرکز غواصی و کیبل اسکی را برای مهمان مقیم هتل پانوراما بسیار تسریع نموده تا سفری آسوده را تجربه کنند.

این مجموعه دارای ۲۶۷ باب اتاق های دو و سه تخته استاندارد و لوکس، و اتاق های کانکت استاندارد و لوکس می باشد که از طبقه دوم تا سیزدهم واقع شده و طراحی طبقات به گونه ایی است که دسترسی های استاندارد را جهت ارائه خدمات در نظر گرفته و از این بابت سرعت عمل در کسب رضایت مندی را بطور ویژه لحاظ نموده است. رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه هتل پانوراما در لابی و طبقه اول جهت استفاده سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

خدمات و امکانات هتل شامل بوفه صبحانه کامل (انواع غذا و نوشیدنی گرم و سرد)، مجموعه آبی و ورزشی (استخر)، خدمات ماساژ، اینترنت پرسرعت بدون محدودیت در لابی و در اتاق ها بصورت رایگان، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر رفت رایگان، شارژ رایگان آب و چای، مینی بار (با هزینه)، پکیج های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی، سیستم VRF داخل اتاق ها و راهروها، آسانسور پانوراما و … می باشد.

آدرس: کیش، بلوار رودکی

هتل پانوراما کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا بازار پردیس: ۱۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۹۲ متر)
  • فاصله تا اسکله تفریحی: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۳۳۵ متر)
  • فاصله تا بولینگ مریم: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۴۱۵ متر)
  • فاصله تا خیابان رودکی: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۴۷۰ متر)
  • فاصله تا بازار پانیذ: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۴۸۲ متر)

هتل امیرکبیر کیش

بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل امیرکبیر (هتل) در کیش نزدیک به ساحل و خیابان شهریار واقع شده است. این هتل یکی از هتل های تازه تاسیس در کیش است. این هتل در فضایی باز دارای سوئیت ها و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی می‌باشد که در مجاورت مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش اعم از بازارهای دیپلمات کیش، اسکله و پارک میرمهنا کیش قرار دارد. پرسنل آموزش دیده هتل امیرکبیر با افتخار آماده میزبانی از مسافران می‌باشند تا اقامتی خاطره‌انگیز برایشان به ارمغان آورند.

آدرس: کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

هتل امیرکبیر کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا مجتمع گلف کیش: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۵۳ متر)
  • فاصله تا مسیر ویژه دوچرخه سواری: ۴ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۹۷۱ متر)
  • فاصله تا شهر باستانی حریره: ۴ دقیقه با خودرو (۲ کیلومتر و ۵۸۴ متر)
  • فاصله تا پارک درخت سبز: ۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۳۶ متر)
  • فاصله تا آب انبار سنتی: ۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۲۰۱ متر)
  • فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز: ۷ دقیقه با خودرو (۴ کیلومتر و ۲۴۶ متر)

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس بهترین هتل کیش از نظر مسافران

هتل تازه تاسیس آرامیس پلاس کیش در سال آبان ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است. از بهترین مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید از جمله پردیس ۲، کیش مال، رویا مال و کتون اشاره نمود. هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش در ۱۴ طبقه و با ۱۷۱ باب اتاق و سوئیت به همراه پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از مسافران می‌باشد.

آدرس: کیش، میدان پردیس

هتل آرامیس پلاس کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا پارک هنگام: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۲۶۰ متر)
  • فاصله تا میدان آبشار: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۲۶۱ متر)
  • فاصله تا پلاژآقایان: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۹۹ متر)
  • فاصله تا کوه نور: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۹۹ متر)
  • فاصله تا مرکز همایش های بین المللی: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۴۳۴ متر)

هتل شایگان کیش

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل شایگان کیش یک هتل ۵ ستاره واقع در بهترین نقطه ی جزیره کیش در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۳ طبقه و ۱۳۰ سوئیت و اتاق مجهز و کامل بوده که دارای بهترین امکانات ممکن برای آسودگی مسافران است. هتل شایگان در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش مانند مجتمع پردیس یک و دو، مجتمع تجاری پانیذ، پارک دلفین ها، پارک مرجان ها، اسکله تفریحی کیش و … قرار گرفت است. تمام این موارد باعث شده اند که هتل شایگان کیش جزو اولین انتخاب ها از میان هتل های کیش باشد. پرسنل حرفه‌ای و مجرب هتل در تلاش هستند که اقامتی شایسته و دلنشین را در کیش تجربه کنید. لازم به ذکر است که این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و در ابتدای بلوار رودکی در کیش منتظر پذیرایی از مسافران خواهد بود.

آدرس: کیش، ابتدای بلوار رودکی

هتل شایگان کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا بلوار ساحل: ۲ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۹۵ متر)
  • فاصله تا گذر هنرمندان: ۲ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۶۶ متر)
  • فاصله تا مرکز همایش های بین المللی: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۸۶ متر)
  • فاصله تا اسکله تفریحی: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۳۳۳ متر)
  • فاصله تا بولینگ مریم: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۴۱۳ متر)
  • فاصله تا بازار پردیس: ۱۴ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۴۱۸ متر)

هتل ویدا کیش

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل ویدا کیش، از بهترین و مدرن ترین هتل های کیش است. هتل پنج ستاره ویدا، از سال ۱۳۹۶، در ۱۰ طبقه افتتاح شد. این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که از این حیث دسترسی خوبی به جاذبه های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد. هتل ویدا با پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و مدرن ترین امکانات و اتاق های مجهز، آماده میزبانی مسافران و میهمانان عزیز است.

آدرس: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

هتل ویدا کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا گذر هنرمندان: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۴۰ متر)
  • فاصله تا مرکز همایش های بین المللی: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۱۶۰ متر)
  • فاصله تا اسکله تفریحی: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۰۷ متر)
  • فاصله تا بازار بهکیش: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۳۵ متر)
  • فاصله تا کوه نور: ۳ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۲۵۰ متر)

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس

هتل بین‌المللی پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می‌باشد، که در آبان ماه سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در ۷ طبقه بنا و دارای ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. موقعیت عالی هتل موجب دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پردیس ۱ و ۲ و مناطق تفریحی جزیره گردیده است. لازم به ذکر است اتاق های هتل نمای دریا ندارد و منظور از اتاق های سمت دریا، جهت آن به سمت دریا می‌باشد و همچنین مجموعه آبی هتل در حال بازسازی می‌باشد.

آدرس: کیش، میدان پردیس

هتل پارمیس کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا میدان آبشار: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۲۹ متر)
  • فاصله تا پارک هنگام: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۲۹ متر)
  • فاصله تا مرکز تجاری: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۵۴ متر)
  • فاصله تا کوه نور: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۷۳ متر)

هتل میراژ کیش

هتل میراژ

هتل پنج ستاره میراژ یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز جزیره زیبای کیش می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن با چشم انداز زیبای جزیره یا دریا می‌باشد. از مزیت های هتل می‌توان به نزدیکی آن به ساحل خلیج نیلگون فارس و تفریحات آبی کیش از جمله جت ‌اسکی، قایق ‌سواری، غواصی و … به فاصله ۸۰۰ متر و مراکز خرید مریم و ونوس به فاصله ۴۵۰ متری اشاره کرد. پرسنل مجرب هتل میراژ میزبان شما جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود.

آدرس: کیش، بلوار دریا

هتل میراژ کیش روی نقشه

فاصله هتل تا مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا اسکله تفریحی: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۷۶ متر)
  • فاصله تا کارتینگ: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۳۸۲ متر)
  • فاصله تا بازار زیتون: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۴۰۷ متر)
  • فاصله تا بولینگ مریم: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۴۵۶ متر)
  • فاصله تا بازار بهکیش: ۳ دقیقه با خودرو (۱ کیلومتر و ۴۸۷ متر)

اقامت در بهترین هتل های کیش

بهترین هتل های کیش

برای افرادی که سفر به کیش را با تفریحات دریایی و لذت بردن از ساحل زیبای خلیج فارس عجین می‌دانند، اقامت در برخی از هتل های کیش که ساحل اختصاصی دارند و یا در کمترین فاصله تا دریا قرار گرفته‌اند، بسیار مناسب خواهد بود. به طور مثال هتل مارینا پارک کیش با ساحل اختصاصی خود یا هتل ترنج کیش با معماری متفاوت و سوئیت های روی‌ آب به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه گزینه مناسبی در بین هتل کیش است.

اگر از طرفداران پاساژگردی و گشت و گذار در مراکز خرید هستید، در میان هتل‌ ها انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت که در کمترین فاصله مکانی با مراکز خرید کیش قرار دارند.

اگر برای شرکت در همایش و سمینارهای تخصصی به کیش سفر کرده‌اید، می‌توانید بر حسب موقعیت مکانی محل برگزاری همایش هتل خود را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که برخی هتل‌ ها در کیش دارای سالن‌های همایش بسیار مجهز بوده و میزبان برگزاری همایش و سمینارهای متعدد هستند.

لوکس ترین هتل های کیش کدامند؟

در لیست هتل‌های ۵ ستاره کیش، هتل داریوش با معماری منحصر به فرد خود در صدر لوکس‌ترین هتل های کیش قرار دارد. پس از آن هتل ۵ ستاره ترنج و هتل مارینا پارک کیش با توجه به سبک متفاوت معماری و امکانات خاص آن گزینه‌های بعدی این لیست هستند.

ارزان ترین هتل کیش کدام است؟

بسته به زمان سفر، قیمت هتل های کیش متفاوت هستند اما با این حال، برخی از بهترین هتل های کیش را می‌توان با کمترین قیمت هتل در کیش رزرو کرد. بهترین گزینه‌ها برای هتل ارزان کیش بیشتر هتل های دو ستاره، سه ستاره و حتی گاهی اوقات، چهار و هتل های ۵ ستاره کیش (در فصل تخفیف های هتل های کیش) هستند. بعضی از گزینه‌های هتل ارزان کیش عبارتند از: هتل سیمرغ کیش، هتل تعطیلات کیش، هتل آریان کیش.

رزرو آنلاین هتل های کیش

رزرو آنلاین هتل های کیش در سایت لیدوماتریپ علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، باعث می‌شود برنامه‌ ریزی بهتری برای سفر به کیش داشته باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که وارد صفحه رزرو هتل های کیش شوید، سپس هتل‌ها را بر حسب فاکتورهای مدنظر خود مانند قیمت یا ستاره‌های هتل مرتب کنید. با بررسی عکس‌های هتل و نظرات مسافران در مورد کیفیت خدمات و امکانات هتل می‌توانید بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب و رزرو نمایید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *