مرکز خرید کوروش کیش

مرکز-خرید-کوروش-کیش

یکی از جذابیت‌ها و مکان‌های دیدنی کیش، برای گردشگران و مسافران جزیره، مراکز خرید و بازارهای آن است. گردشگرپذیر بودن این جزیره و همچنین منطقه آزاد بودن جزیره کیش باعث شده تا مراکز تجاری و بازارهای بسیار زیادی در این جزیره ساخته و احداث شوند. مرکز خرید کوروش کیش که با نام کوروش برند سنتر کیش شناخته می‌شود، یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید در کیش می‌باشد که در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ به معرفی و توضیح ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

مشخصات کوروش برند سنتر کیش

مشخصات-کوروش-برند-سنتر-کیش

مرکز خرید کوروش کیش یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۹۶ شمسی در نزدیکی سواحل مرجان کیش و در مجاورت برج‌های طلایی کیش افتتاح شده است. کوروش برند سنتر کیش با نمای شیشه‌ای خود به عنوان یکی از جذابیت‌های جزیره کیش محسوب می‌شود. همان‌ طور که از اسم این مرکز خرید نیز پیداست، برندهای مطرح و معروف جهان در این مرکز خرید شعبه دارند و افرادی که قصد خرید اجناس از برندهای معروف و مطرح دنیا را دارند، می‌توانند به این مرکز خرید مراجعه کنند. نایک، آدیداس، پوما، اسپریت، ریبوک، برشکا، زیلان مگا، کوتون، برشکا، ماسیمو دوتی، اسکچرز، برورژوآ از جمله برندهایی معروفی است که در کوروش برند سنتر نمایندگی دارند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

مجتمع تجاری کوروش کیش دارای چهار طبقه بوده که در طبقات اول و دوم آن مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری واقع شده است و در طبقات سوم و چهارم آن، رستوران، کافی‌شاپ و شهربازی قرار گرفته است. با توجه به اینکه در طبقه اول این مرکز خرید، برند زیلان مگا واقع شده، بسیاری از کیشوندان و گردشگران، این مرکز خرید را با نام مرکز خرید زیلان می‌شناسند.

از آنجایی که اجناس و کالاهای ارائه شده در این مرکز خرید مارک‌دار و برند هستند، طبیعتاً قیمت این اجناس نیز بسیار بالا بوده و نسبت به اجناس سایر بازارها و مراکز خرید کیش، گران قیمت‌تر هستند.

امکانات مرکز خرید کوروش کیش

امکانات-مرکز-خرید-کوروش-کیش

مرکز خرید کوروش، یکی از مجهزترین و کامل‌ترین مراکز خرید کیش است که علاوه‌بر تمام امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارکینگ و پله برقی، چند رستوران و کافی شاپ نیز دارد که مسافران و کیشوندان می‌توانند در این رستوران‌ها و کافه‌ها استراحت کرده و وعده غذایی مورد علاقه خود را در این مراکز میل کنند.

گردشگران و کیشوندان می‌توانند برخی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معروف که در شهرهای مختلف کشور، شعبه دارند را در این مرکز خرید پیدا کنند. کافه و رستوران‌هایی مانند چاپس گریل، برگر مرزالتس، کافه رستوران ترکی سایرم Sayrem، غذای دریایی آبادان، کافه ویونا، کافه لاوازا و کافه بلوط از جمله رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معروفی هستند که در این مرکز خرید شعبه دارند.

یکی از بهترین کافی‌شاپ رستوران‌هایی که علاقه‌مندان بسیاری در جزیره کیش دارد، رستوران تایم لپس است که در طبقه چهارم کوروش برند سنتر واقع شده و مشتریان می‌توانند انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در این رستوران سفارش داده و طعم لذیذ آن‌ها را تجربه کنند. اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی‌های تایم لپس است که باعث شده این رستوران یکی از منحصربه‌فردترین و پرطرفدارترین رستوران‌های جزیره کیش باشد.

شهربازی مرکز خرید کوروش کیش

شهربازی-مرکز-خرید-کوروش-کیش

یکی از جاذبه‌هایی که این مرکز خرید داشته و سبب می‌شود تا پاساژ کوروش محبوبیت ویژه‌ای در میان کیشوندان و گردشگران داشته باشد، وجود شهربازی مدرن آن است. شهربازی مرکز خرید کوروش در اواخر سال ۱۳۹۸ شمسی افتتاح شد. استفاده از بازی‌های مهیج و جدید و همچنین رعایت استانداردهای روز دنیا در طراحی این شهربازی باعث شده تا این شهربازی یکی از تفریحات مهیج کیش و شهربازی‌های پرطرفدار و جزیره می باشد و کودکان، نوجوانان و جوانان بسیار زیادی در سفر به کیش، از این شهربازی بازدید کرده و بازی‌های آن را امتحان کنند.

آدرس و ساعت کاری کوروش برند سنتر کیش

ساعت کاری مجتمع تجاری کوروش کیش از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر و از ۵ بعداز ظهر تا ۲۳ شب می‌باشد و گردشگران می‌توانند در این ساعات به این مرکز خرید سری بزنند. البته لازم به ذکر است، این پاساژ در برخی از روزهای سال مانند عید نوروز که مسافران بسیار زیادی به جزیره کیش سفر می‌کنند، یکسره و از صبح تا شب فعالیت می‌کند.

آدرس: جزیره کیش، میدان مرجان، ابتدای بلوار پارس، کوروش برند سنتر کیش

شماره تماس: ۴۴۴۲۲۵۵۹ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

مرکز خرید کوروش کیش از دیدگاه گردشگران

مرکز-خرید-کوروش-کیش-از-دیدگاه-گردشگران

مرکز خرید کوروش یکی از جدیدترین مراکز خرید کیش می‌باشد که امکانات رفاهی مناسبی داشته و برای بسیاری از گردشگران و مسافران بهترین و جذاب‌ترین مرکز خرید کیش محسوب می‌شود. وجود رستوران، کافی‌شاپ و شهربازی در پاساژ کوروش باعث شده تا بیش از سایر مراکز خرید محبوبیت داشته باشد و هر گردشگر و مسافری که به جزیره زیبای کیش سفر می‌کند، از این محل بازدید کند. البته با توجه به اینکه اجناس و کالاهای ارائه شده در این مرکز خرید همگی از مارک‌ها و برندهای معروف و مطرح دنیا هستند، قیمت آن‌ها نیز بسیار بالا بوده و همین امر باعث می‌شود تا این مرکز خرید گران‌قیمت‌ترین مرکز خرید از نظر گردشگران و مسافران باشد. گردشگران و مسافران جزیره کیش می توانند با اجاره منزل مبله در کیش در این جزیره زیبا اقامت داشته باشند و از مراکز خرید و مکان‌های دیدنی آن لذت ببرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *