بازارها و مراکز خرید بندر گناوه، خرید ارزان و آسان در گناوه

مراکز خرید گناوه

همه گناوه را به بازارهای متنوعش می‌شناسند، پس در سفر به استان بوشهر نمیتوان از خرید در بندر گناوه گذشت. محصولات بندر گناوه بدون گارانتی و ضمانت فروخته می‌شوند و به همین دلیل، قیمت پایین‌تری نسبت به شهرهای دیگر دارند. این شهر دارای مراکز خرید و فروشگاه‌های زیادی است که بهتر است قبل از رفتن این مراکز خرید بندر گناوه را بشناسید. ما در ادامه این مطلب از مجله گردشگری لیدوماتریپ بهترین بازارها و مراکز خرید گناهوه را به شما معرفی می کنیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

لذت خرید از گناوه

مراکز خرید گناوره

بیشتر مراکز خرید گناوه بورس تک و عمده لوازم برقی، لوازم آرایشی و پوشاک هستند. پس اگر می‌خواهید برای خانه‌تان لوازم برند را با قیمت ارزان بخرید به بندر گناوه سر بزنید.

شما می‌توانید در این بازارها اجناسی همچون، انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه بخرید یا لوازم آرایشی برند خارجی که در شهرتان نیست را تهیه کنید. علاوه‌بر این لوازم جانبی موبایل، لوازم خانگی و برقی، خوراک‌های محلی و صنایع دستی هم جز آپشن‌های دیگری هستند که برای خرید در بندر گناوه دارید. فقط خیلی عجله نکنید و اگر وقت کافی دارید، همه بازارها را دور بزنید تا بهترین اجناس با مناسب ‌ترین قیمت را پیدا کنید.

لیست مراکز خرید بندرگناوه

بازار اصلی گناوه

بازار گناوه

اگر قصد خرید لذتبخش و شیرین را از بندر گناوه دارید، در هر منطقه‌ای از شهر که باشید بهتر است سری به بازار اصلی گناوه بزنید. گشت‌ و گذار در بازار اصلی بندر گناوه برای گردشگران بسیار جذاب و دیدنی است. زیرا هر چیزی که دلتان بخواهید، در این بازار یافت می‌شود. دستفروش‌های بندر گناوه محصولات متنوعی برای فروش دارند و در بسیاری اوقات گزینه مناسبی برای خرید هستند. اگر به دنبال خرید لباس راحتی، شلوار جین، کیف و کفش‌های زیبا و متنوع را دارید می‌توانید آن را در بازار اصلی گناوه پیدا کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که این بازار را با حوصله و دقت کامل بگردید تا جنس دلخواه خود را بیابید.

بازار بندر دیلم

بازارهای گناوه

این بازار از معروف ترین مراکز خرید استان بوشهر است که در سفر به گناوه، گشت ‌و گذار در آن بسیار توصیه می‌شود. از نظر موقعیت جغرافیایی در ۶۸ کیلومتری بندر ساحلی گناوه واقع شده است. به خاطر فاصله بسیار کم این بازار از کشورهای عراق و کویت فروش انواع محصولات خارجی و با کیفیت در بازار دیلم دور از انتظار نیست. از مهم‌ترین مزیت‌های بازار بندر دیلم، ارزان بودن اجناس آن در مقایسه با دیگر شهرها است. به خاطر وجود بازارچه‌های محلی متعدد و فروش انواع کالای برند خارجی، بازار تاریخی دیلم جزو جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار جنوب کشور به شمار می‌رود.

بازارهای بندر ریگ

مراکز خرید گناوه

بند ریگ از جاذبه‌های دیدنی بوشهر است که در فاصله ۱۸ کیلومتری گناوه قرار گرفته است. اگر نزدیک عید و ایام شلوغ به جنوب سفر می‌کنید و حوصله قدم زدن در بازارهای شلوغ گناوه را ندارید، بندر ریگ گزینه خوبی برای خرید است. این بندر تاریخی و زیبا دارای چندین بازار و پاساژ مناسب برای خرید گردشگران است.

بازار سیف

بازارهای گناوه

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز خرید بندر گناوه هستید، بازار سیف واقع در میدان امام خمینی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این بازار انواع کالاها از تنوع بالایی برخوردار بوده و با قیمت ارزان‌تر از دیگر نقاط کشور ارائه می‌شوند. بازار سیف به عنوان بازار بورس وسایل برقی معروف است. اگر قصد تکمیل جهیزیه خود را دارید در سفر به گناوه از رفتن به این بازار غافل نشوید.

بازار ماهی فروشان گناوه

بازار ماهی فروشان گناوه

خرید ماهی در سفر به جنوب کشور جایگاه ویژه‌ای دارد. برای خرید انواع ماهی‌های جنوب، بازار ماهی فروشان واقع در بلوار ملوان بندر گناوه بهترین گزینه است. در غرفه‌های این بازار بهترین ماهی‌های ایران اعم از سرخو، سنگسر، ماهی شوریده و ماهی حلوا سفید را پیدا خواهید کرد.

پاساژ دنا

مراکز خرید گناوه

مرکز خرید دنا در بلوار جمهوری اسلامی؛ بلوار پاسداران واقع شده است. این پاساژ یکی از مراکز خرید گناوه است که در فاصله نزدیک از هتل ستاره خلیج فارس، مهمان‌ پذیر پارس، رستوران گلستان و فروشگاه لوازم خانگی انصار بندر گناوه قرار دارد.

پاساژ طالقانی

بازارهای گناوه

برای پیدا کردن بیشتر مراکز خرید در بندر گناوه می‌توانید به بلوار امام خمینی و بلوار جمهوری سر بزنید. این پاساژ هم در بلوار امام خمینی قرار گرفته و مراکز مهمی مانند هتل ستاره خلیج و هتل خور، رستوران گلستان، مهمان‌ پذیر پارس و فروشگاه لوازم خانگی انصار بندر گناوه با مجتمع خرید طالقانی فاصله کمی دارند. این پاساژ در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ الی ۲۲ میزبان گردشگران است.

پاساژ کوروش

پاساژهای گناوه

مجتمع تجاری کوروش با موقعیت مکانی بلوار جمهوری اسلامی؛ بلوار پاسداران یکی از معروف ‌ترین مراکز خرید لباس در گناوه است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم آرایشی و پوشاک را با قیمت مناسب پیدا کنید. مجتمع پارس، هتل خور و نان شیرینی پارس در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. ساعت کاری پاساژ کوروش از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب است.

مجتمع تجاری افتخاری ۲

بازارهای گناوه

یکی از بازار لباس گناوه که طرفداران و مشتریان مخصوص به خود را دارد، مجتمع تجاری افتخاری ۲ است. این مرکز خرید معروف در بلوار پاسداران، امام خمینی ۳۹ قرار گرفته است. برای خرید عمده و تک پوشاک بچگانه، خرید از این مرکز پیشنهاد خوبی است.

پاساژ بهروزی

مراکز خرید گناوه

مرکز خرید بهروزی در بلوار بسیج، بلوار امام خمینی قرار دارد. در اطراف آن بسیاری از مراکز خرید بندر گناوه همچون پاساژ میلاد، پاساژ ایران، پاساژ ارغوان و پاساژ طالقانی قرار دارند.

مجتمع آفتاب

مراکز خرید گناوه

از دیگر مراکز خرید گناوه، مجتمع آفتاب است. مرکز تجاری آفتاب در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار پاسداران واقع شده است. ساعت کاری آن از ۷ صبح الی ۹ شب است. در مغازه‌های مجتمع آفتاب انواع پوشاک، لوازم خانگی و آرایشی خارجی و داخلی با قیمت مناسب عرضه می‌شوند. اگر به دنبال خرید لباس زنانه، بچگانه در طرح‌ها و مدل‌های متنوع هستید و کیفیت اجناس و قیمت نیز برایتان مهم است، حتما سری به مجتمع آفتاب بزنید.

پاساژ امام علی

پاساژ گناوه

این مرکز خرید در محدوده شهر گناوه، بلوار جمهوری اسلامی و بلوار پاسداران واقع شده است. پاساژ امام علی که از پرطرفدارترین بازار لباس گناوه محسوب می‌شود، مانند بسیاری از مراکز خرید بندر گناوه برای خرید پوشاک و دیگر لوازم انتخاب خوبی است. پارک محله‌ای، مسجد صاحب‌الزمان، درمان شبانه ‌روزی ابوریحان و مرکز خرید شال و روسری بندر در فاصله کمی با آن قرار دارند. در تمام طول هفته از ساعت ۷ صبح الی ۱۰ شب میزبان گردشگران است.

پاساژ ارغوان

مراکز خرید گناوه

اگر قصد خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید، مجتمع ارغوان گزینه خوبی است. مرکز خرید ارغوان در بلوار امام خمینی و بلوار بسیج قرار گرفته است. تمام مغازه‌های آن از شنبه تا از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب باز است. موقعیت مکانی پاساژ ارغوان در نزدیکی هتل ستاره خلیج فارس، رستوران گلستان، مرکز خرید لوازم خانگی انصار و مهمان ‌پذیر پارس قرار دارد. از مراکز خرید بندر گناوه در نزدیکی آن می‌توان پاساژ افتخاری ۲، پاساژ بهروزی و پاساژ میلاد را نام برد.

فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه

این فروشگاه در خیابان امام خمینی ۱۸ واقع شده است. در تمام روزهای‌ هفته امکان خرید از آن وجود دارد. در نزدیکی این مرکز خرید هتل خور، هتل ستاره خلیج فارس، مهمانپذیر پارس، رستوران گلستان و فروشگاه لوازم خانگی بندر گناوه واقع شده‌اند.

خرید لوازم خانگی از بندر گناوه

یکی از محصولاتی که از گناوه می‌توانید خریداری کنید، لوازم برقی و لوازم خانگی هستند. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که لوازم خانگی و برقی که در بازارهای گناوه عرضه می‌شوند، فاقد ضمانت ‌نامه و گارانتی هستند. بنابراین باید ریسک آن را بپذیرید که در صورت معیوب بودن کالا، امکان استفاده از گارانتی و عودت آن وجود نخواهد داشت.

در زمان خرید باید بارکد کالا را نیز بررسی کنید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. بارکد تمامی محصولات خانگی را می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی اسکن کرده و سپس در اینترنت اصالت آن‌ها را بررسی کنید.

یکی از نکاتی که در زمان خرید کالا در بندر گناوه باید به آن توجه کنید، این است که در برخی موارد ایست‌های بازرسی جلوی شما را گرفته و لوازمتان را به دلیل وجود کالای قاچاق ضبط می‌کنند. بنابراین پس از خرید حتما ضمانتنامه محصول را همراه داشته باشید تا به ایست بازرسی ارائه دهید.

بهترین مراکز خرید گناوه کدامند؟

پاساژ ملت، پاساژ نادر، پاساژ آزادگان، پاساژ زیتون، پاساژ بهروزی، مجتمع آفتاب، پاساژ کوروش و پاساژ طالقانی جزو بهترین مراکز خرید بندر گناوه به ‌شمار می‌روند.

بهترین زمان خرید از بندر گناوه

حتما می دانید که آب و هوای این شهر بندری، گرم و مرطوب است. میزان گرمای این بندر با وجود جنوبی بودن آن تقریبا زیاد است و بهتر است فکر سفر کردن در تابستان را از سرتان بیرون کنید. بنابراین اگر به چنین آب و هوایی عادت ندارید، اواسط پاییز تا اواسط بهار بهترین زمان برای سفر به بندر گناوه است.

اما این نکته را هم در نظر بگیرید که در فصول گرم چون مشتری و مسافر کمتر است، تمام مراکز خرید در بندر گناوه محصولاتشان را با قیمت پایین‌تر می‌فروشند. بنابراین اگر می‌توانید این گرما را تحمل کنید تابستان‌ها سری به بندر گناوه بزنید و ارزان خرید کنید.

نکات مهم هنگام خرید از مراکز خرید بندر گناوه

مراکز خرید گناوه

تنوع در بندر گناوه بسیار زیاد است. بنابراین در هنگام قدم زدن در بازارها و پاساژهای آن عجله نکنید. اگر قصد خرید محصول خاصی را دارید، ابتدا همه جا را خوب بگردید؛ زیرا این امکان وجود دارد که چیزهای بهتر و با قیمت ارزان ‌تر پیدا کنید.

ممکن است فاصله شهر شما تا بندر گناوه زیاد باشد. بنابراین در صورت مشکل در خرید، ارتباط با فروشنده سخت است. به همین خاطر توصیه می‌کنیم در هنگام خرید از بازارهای گناوه از اصالت کالا مطمئن شوید. از طریق بارکد کالاها می‌توانید اصل یا تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص دهید.

برای اینکه برای تعویض کالاها دچار مشکل نشوید، بد نیست چند روزی را در این شهر بمانید. برای این کار بهترین گزینه اجاره سوئیت در گناوه است که هم هزینه زیادی ندارد و هم امکانات کافی را برای راحتی شما در اختیارتان قرار می دهد.

 

۳.۹/۵ - (۱۱ امتیاز)
یک نظر برای "بازارها و مراکز خرید بندر گناوه، خرید ارزان و آسان در گناوه" ارسال شده.
  1. ذوالفقار گفت:

    آیا دربندرگناوه خانه معلم ویاهتل وجودارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *