مرکز تجاری کیش

مرکز-تجاری-کیش

جزیره کیش با دارا بودن مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری فراوان یکی از زیباترین و معروف‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. مسافران زیادی در فصول مختلفی از سال به این جزیره سفر می‌کنند و علاوه بر بازدید از مکان‌های جذاب و دیدنی کیش، از مراکز و بازارهای آن نیز بازدید می‌کنند. بازارهای جزیره کیش یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره برای گردشگران می‌باشد. مرکز تجاری کیش یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بازارهای کیش است که در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ به معرفی و شرح خصوصیات آن می‌پردازیم.

مشخصات مرکز تجاری کیش

مشخصات-مرکز-تجاری-کیش

یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مراکز خرید برای کیشوندان و گردشگران جزیره کیش، مرکز تجاری کیش می‌باشد. این مرکز تجاری در سال ۱۳۷۹ در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع و وسعت تقریبی ۱۶۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه تجاری ساخته شد. این مرکز تجاری ۴۷۹ غرفه تجاری و مغازه فعال دارد که در هر یک از این غرفه‌ها، محصولات مختلفی مانند انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، لوازم و پوشاک ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، انواع مکمل‌های غذایی و ورزشی، لوازم صوتی و تصویری، موبایل و لوازم رایانه‌ای و لوازم برقی خانگی به فروش می‌رسد. برخی از اجناس و کالاهای موجود در این مرکز تجاری، برند و مارک‌دار بوده و طبیعتاً قیمت‌های آن‌ها نیز کمی بالاتر از سایر کالاها می‌باشد. اما برخی از کالاهای موجود در این بازار برند خاص و مطرحی نداشته و قیمت‌های مناسبی دارند. در واقع می‌توان گفت که مرکز تجاری کیش یکی از مراکز خریدی است که متنوع‌ترین مغازه‌ها و غرفه‌ها را داراست و گردشگران با هر نوع سلیقه‌ای که دارند می‌توانند از این مرکز، خرید سوغاتی داشته باشند، یا برای خود خرید کنند و از آن لذت ببرند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

معماری و نورپردازی فوق‌العاده‌ای که این مرکز خرید دارد، باعث می‌شود تا این مرکز یکی از جذاب‌ترین مراکز تجاری کیش باشد و گردشگران بسیار زیادی را به خود جلب کند. وجود امکانات رفاهی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر امکانات مانند وجود آژانس مسافرتی، آژانس املاک، نمازخانه و یک رستوران گردان در این مرکز خرید باعث می‌شود تا مسافران بیشتری برای بازدید به اینجا مراجعه کنند.

آدرس و ساعت کاری مرکز تجاری کیش

ساعت کاری این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر و از ۱۷ الی ۲۳ شب است و مسافران و گردشگران می‌توانند در این بازه زمانی به گشت‌وگذار و خرید در این مجموعه بپردازند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، مرکز تجاری کیش

شماره تماس: ۴۴۴۵۲۶۱۴ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

دیدگاه گردشگران درباره این مرکز تجاری

دیدگاه-گردشگران-درباره-این-مرکز-تجاری

همان‌ طور که گفته شد، مرکز تجاری کیش یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراکز خرید کیش است و کمتر مسافری وجود دارد که بدون گشت‌وگذار و خرید از این مجموعه، از سفر کیش بازگردد. بسیاری از مسافران، این مرکز تجاری را یکی از زیباترین و کامل‌ترین مراکز خرید کیش معرفی می‌کنند و از آن به عنوان جذاب‌ترین و مهم‌ترین مرکز خرید کیش یاد می‌کنند. بنابه گفته گردشگران، این مجموعه با دارا بودن اجناس و کالاهای متنوع با قیمت‌های مناسب و منطقی، یکی از بهترین مراکز خرید کیش برای خرید سوغاتی و سایر لوازم مورد نیاز گردشگران می‌باشد. علاوه بر تمامی نکات ذکر شده، وجود امکانات رفاهی مناسب مانند انواع مختلف رستوران‌ها و کافه‌ها در این مرکز خرید باعث شده تا بسیاری از گردشگران، این مجموعه را برای خرید و صرف غذا انتخاب کنند. مسافران می‌توانند با اجاره اقامتگاه در کیش، در این جزیره اقامت داشته باشند و از مراکز تجاری آن دیدن کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *