ساحل اختصاصی مارینا پارک کیش

جزیره‌ کیش سرشار از زیبایی و شگفتی است. این جزیره با جای دادن مراکز تفریحی، مراکز خرید کیش، هتل‌ها و رستوران‌های کیش متعدد و متنوع در خود توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. یکی از بهترین سواحل کیش در روز و شب که به شدت مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته، ساحل اختصاصی مارینا پارک است.

اسکله اختصاصی مارینا پارک کیش، اولین مارینای ایران است که در کنار هتل ۵ ستاره‌ی مارینا پارک جا خوش کرده است. شما در این ساحل می‌توانید انواع تفریحات مهیج و ورز‌ش‌های آبی را تجربه کنید، از رستوران‌های متنوع استفاده کنید و اقامتی خاطره انگیز در هتل مارینا پارک داشته باشید. در این مقاله از مجله لیدوماتریپ قصد داریم ساحل اختصاصی مارینا پارک را به طور کامل به شما معرفی کنیم و امکانات و تفریحات آن را برای شما شرح هیم.

درباره‌­ی ساحل مارینا پارک کیش

اسکله اختصاصی مارینا پارک یکی از بهترین جاها برای تفریح در سواحل نیلگون خلیج فارس است. مارینا کیش به عنوان نخستین مارینای ایران در ساحل مارینا پارک هتل کیش احداث شده است. با داشتن هتلی مجلل و لوکس (مارینا پارک هتل) در کنار حوضچه اختصاصی برای نگهداری شناورهای لوکس،کلوپ تفریحات دریایی بسیار مجهز ،لانژ ساحلی و رستوران، این ساحل در واقع یک مارینا-ریزورت می باشد.

اسکله مارینا پارک کیش

رسالت اصلی مارینا کیش سرویس دهی به شناورهای تفریحی است، اما به جز این شما در این ساحل می‌توانید از امکانات کامل تفریحی مارینا پارک استفاده کنید و لحظات به یاد ماندنی و خوشی بسازید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این ساحل اختصاصی و امکانات تفریحی و رفاهی آن آشنا شوید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

آدرس و لوکیشن ساحل مارینا پارک کیش

آدرس: بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، کنار برج‌های دوقلو.

مارینا چیست؟

مارینا چیست؟

مارینا در لغت به معنی جویبار است، اما اصطلاحا به معنی بندر کوچک و محوطه­‌ای که در آن قایق‌های کوچک و تفریحی پهلو می‌گیرند به کار می‌رود. درواقع مارینا در مقیاسی کوچک تر از بندر‌، با ارائه‌ی امکاناتی نظیر آب و برق مکانی برای پهلو گرفتن قایق‌های کوچک تفریحی است.

امکانات ساحل مارینا پارک کیش

اسکله مارینا پارک جزیره کیش یکی از بهترین و کامل ترین ساحل­‌های جزیره کیش برای تفریح و خوش گذرانی است. به طوری که شما ا صلا نیازی به بیرون رفتن از هتل ندارید. شما می­‌توانید از مجموعه­‌ی امکانات بی نظیر ساحل مارینا نظیرفضای سبز، یات کلاب، کلوپ تفریحی، مدرسه بادبانی، کلوپ غواصی، رستوران­‌های متنوع، سالن ماساژ، پارک بادی، استخر آب شیرین، پیست دوچرخه سواری، پارک اتومبیل سواری و… استفاده کنید.

باغ مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش بزرگ ترین فضای سبز جزیره را درون خود جا داده است که شامل انواع گونه‌های گیاهی است. شما می‌توانید در این باغ شگفت انگیز چند هکتاری قدم بزنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید. اگر اهل مطالعه هستید امکان این که در سفر به کیش و با قدم زدن در این باغ خود را لا به لای صفحات کتاب باغ مارشال تصور کنید دور از ذهن نیست.

باغ مارینا پارک کیش

قرار گرفتن در خط ساحلی جزیره، وجود آبنماها، حوض، حوضچه و فواره‌­ها در باغ ساحل مارینا پارک در کیش، از ویژگی‌هایی هستند که زیبایی باغ را چندین برابر کرده‌اند.

یات کلاب اسکله مارینا پارک کیش

یات کلاب مارینا پارک کیش

یات کلاب‌­ها یکی از لوکس ترین جاها برای علاقمندان به دریانوردی هستند. در یات کلاب­‌ها علاوه بر نگهداری شناورها، خدمات مشاوره­‌ای برای خرید، فروش و یا اجاره­‌ی شناورها هم ارائه می­‌شود. ساحل مارینا پارک در جزیره کیش نخستین یات کلاب ایران است و علاوه بر جای پارک یک اسکله­‌ی اختصاصی هم برای سوخت رسانی به شناورها دارد.

رستوران بین المللی ساحل مارینا پارک کیش

رستوران ساحل مارینا پارک کیش

رستوران بین المللی مارینا با فضایی بسیار دلباز در محیطی آرام در مجاورت یات کلاب مارینا قرار گرفته و با داشتن چشم اندازی دلچسب از خلیج فارس و قایق‌های پارک شده در مارینا و نیز فضای سرسبز محوطه مارینا، تبدیل به رستورانی منحصر به فرد شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، پیش غذا، دسر و سالاد سرو می‌شود.

کلوپ تفریحات دریایی مارینا پارک کیش

این کلوپ یکی از کامل ترین، متنوع ترین و مجهز ترین کلوپ‌های تفریحی جزیره کیش است. درواقع با انتخاب این ساحل پکیج کاملی از تفریحات دریایی جزیره کیش در مقابل شماست. برای آشنایی با تفریحات غیر آبی و تفریحات آبی جزیره کیش در کلوپ تفریحات دریایی مارینا پارک در ادامه با ما همراه باشید.

کلوپ تفریحات دریایی مارینا پارک

استخرهای آب شیرین با ساحل ماسه‌ای، پارک بادی در آب، سالن‌های ماساژ تایلندی، پدل بورد، قایق بادبانی، پاراسل، کایاک، شاتل، ویند سرف، جت اسکی، غواصی در کیش، ماشین پرواز، کایت بوردینگ و ویک بوردینگ از تفریحاتی هستند که در مجموعه مارینا پارک جزیره کیش می‌توانید از آن­‌ها استفاده کنید.

بنانا سواری نیز یکی از زیباترین تفریحات ساحل مارینا پارک است و وجه تمایز آن با بناناهای سواحل دیگر در این است که شما در کلوپ تفریحات دریایی مارینا پارک کیش می­‌توانید دسته جمعی بنانا سواری کنید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

لانژ ساحلی مارینا پارک کیش

یکی از پر طرفدارترین بخش‌های ساحل اختصاصی مارینا پارک کیش، لانژ ساحلی است که تنها لانژ ساحلی جزیره هم محسوب می‌شود. در این قسمت سه غرفه با معماری و نام‌های متفاوت وجود دارند که هرکدام خدمات متفاوتی را به شما ارائه می‌دهند.

لانژ ساحلی مارینا پارک کیش

در غرفه سبز (Green Marin) انواع غذا و پیش غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه انواع سالادها سرو می‌شوند.

شما در غرفه قرمز (Red Marin) می‌توانید انواع فست فود و ساندویچ را با کیفیت خوب نوش جان کنید.

غرفه آبی (Blue Marin) نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسر و بستنی پذیرای شما خواهد بود.

هتل مارینا پارک کیش

این هتل یک سر و گردن از همه هتل‌ها و مراکز تفریحی کیش بالاتر است. همانطور که قبل تر هم گفتیم می توان ادعا کرد که مارینا پارک از بهترین مناطق سبزِ کیش محسوب می شود. این هتل در لیست هتل‌های نزدیک به ساحل مرجان کیش قرار می‌گیرد.

هتل پنج ستاره مارینا پارک با ۱۶۰ واحد اقامتی از نوع اتاق دو تخته رو به دریا، دو تخته رو به پارک، سوئیت دو نفره و سوئیت دو تخته استاندارد در لیست بهترین هتل‌­های پنج ستاره‌­ی جزیره کیش قرار می‌­گیرد.

هتل مارینا پارک کیش

صبحانه و نهار در هتل مارینا پارک رایگان است. طبق نظر سنجی­‌ها بیشتر میهمانانِ هتل از کیفیت و طعم غذا راضی بوده‌اند. این هتل دارای چندین رستوران و کافی شاپ در داخل هتل و محوطه باغ است. همچنین کافه­‌هایی نیز در کنار خط ساحلی به چشم می­‌خورد.

هتل مارینا پارک کیش امکانات و خدمات دیگری همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن همایش و اینترنت را نیز به صورت رایگان ارائه می­‌کند.

جاهای نزدیک به ساحل اختصاصی مارینا پارک کیش

ساحل مارینا پارک تقریبا از جاذبه‌ها و مراکز تجاری مهم دور است و به همین دلیل به مکانی دنج و اختصاصی تبدیل شده است. اما برای اینکه بتوانید برنامه‌ای دقیق تر داشته باشید در ادامه فاصله­‌ی چند مرکز مهم جزیره را تا ساحل مارینا پارک برایتان می­‌آوریم.

از ساحل اختصاصی مارینا پارک با ماشین تا:

پارک دلفیناریوم و باغ پرندگان:۵ دقیقه

مرکز تجاری: ۶ دقیقه

ساحل مرجان ۷ دقیقه

پلاژ آقایان ۸ دقیقه

پیست کارتینگ و بازار پردیس ۹ دقیقه

رستوران پدیده شاندیز کیش ۱۴ دقیقه

پلاژ بانوان ۱۵ دقیقه 

رستوران پایاب و شهر زیر زمینی کاریز کیش ۱۶ دقیقه

درخت سبز ۱۹ دقیقه

بازار ماهی فروش‌­ها و بازار عرب­‌ها ۱۹ دقیقه فاصله است.

اسکله مارینا پارک در جزیره کیش یک جزیره تفریحی کامل است.

در آخر اینکه اگر به کیش سفر کردید، ساحل اختصاصی مارینا پارک جزیره را فراموش نکنید. درست است که این ساحل از مراکز تجاری و جاذبه‌های کیش دور است، اما بگذارید خیالتان را راحت کنم، بعد از ورود به این اسکله‌ی اختصاصی نیازی به هیچ مرکز دیگری ندارید. این مجموعه با داشتن انواع امکانات تفریحی نظیر پارک آبی با انواع ورزش‌های آبی، سالن ماساژ، لانژ ساحلی، رستوران و هتل، یک جزیره تفریحی کامل است.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *