ساحل سیمرغ کیش

ساحل سیمرغ کیش

جزیره کیش یکی از جزایر جنوبی کشور است که سواحل متعدد و زیبایی دارد. اگر مسافر این جزیره هستید و اگر به دنبال آرامشی ناب هستید ساحل سیمرغ کیش، که جزو بهترین سواحل کیش در شب و روز است، را از دست ندهید. با آرامش در مسیرهای بسیار زیبای پیاده روی شنی قدم بزنید و از تماشای درختان بزرگ نخل، کاکتوس، بنجامین، اکالیپتوس، و انجیر لذت ببرید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش یکی از سواحل پر طرفدار جزیره است که توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می­‌کند. اگر شما هم می­‌خواهید به ساحل سیمرغ بروید در ادامه با این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه شوید تا به شما بگوییم چه چیزهایی را باید با خودتان ببرید، چه امکاناتی برای شما در ساحل سیمرغ فراهم است، کدام مراکز به ساحل سیمرغ نزدیک ترند، آیا می‌­شود در آب­‌های ساحل سیمرغ شنا کرد؟ و…

پارک ساحلی سیمرغ کیش کجاست؟

پارک ساحلی سیمرغ بعد از ساحل مرجان، پرطرفدار ترین و اصلی ­ترین پارک جزیره است. که در قسمت جنوب شرقی جزیره، در کنار هتل سیمرغ و در نزدیکی ساحل مرجان کیش، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده و دسترسی خوبی به اطراف جزیره دارد. بستر این ساحل با ماسه­‌های مرجانی پوشیده شده که در اثر تابش آفتاب به رنگ­‌های زیبایی در می‌­آیند و جلوه­‌ی زیبایی به ساحل می­‌بخشند. هم چنین هنگام قدم زدن در ساحل سیمرغ انواع صدف­‌ها، گوش ماهی‌­ها و ستاره­‌های دریایی را هم در مسیرتان می­‌بینید.

پارک ساحلی سیمرغ

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پارک ساحلی، نزدیک بودن به مراکز تفریحی جزیره می­‌باشد. علت نام گذاری ساحل به سیمرغ وجود مجسمه‌­ای به همین نام در این پارک است.

ساحل سیمرغ در فاصله ۱۰ کیلومتری (حدود ۱۱ دقیقه با ماشین) فرودگاه بین المللی کیش و در فاصله ۶ کیلومتری (حدود ۷ دقیقه با ماشین) مرکز جزیره و در مسیر جاده مخصوص دوچرخه سواری واقع شده است.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

آدرس و لوکیشن ساحل سیمرغ کیش

آدرس: کیش، جاده جهان.

عکس ساحل سیمرغ کیش

ساحل سیمرغ ساحل سیمرغ کیش در شب پارک ساحلی سیمرغ کیش ساحل سیمرغ کیش

 

امکانات و تفریحات ساحل سیمرغ کیش

آلاچیق­‌های زیبا، اسکله، پیست دوچرخه سواری، پارک لوله، زمین­‌های تنیس و پینگ پونگ، پیست اسکیت، مسیرهای زیبا برای پیاده روی، زمین مخصوص بازی کودکان و… از جمله امکانات ساحل سیمرغ در کیش هستند که برای مسافران و گردشگران فراهم شده است تا اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند و از کلوپ تفریحات ساحل سیمرغ کیش هستند.

درمورد تفریحات ساحل سیمرغ لازم است بدانید، بیشتر کلوب­‌های دریایی و تفریحات ساحلی کیش مثل کلوپ ناتیلوس و کلوپ مارینا پارک در نزدیکی ساحل سیمرغ قرار گرفته‌­اند که می­‌توانید به راحتی از آن­‌ها استفاده کنید. در ساحل سیمرغ امکان جت اسکی و پاراگلایدر برای شما وجود دارد. همچنین خوب است بدانید امکان شنا در همه‌­ی سواحل خلیج فارس وجود ندارد، اما ساحل تماما شنی سیمرغ مکانی مناسب برای شنای شما فراهم آورده که می‌­توانید با خیال راحت در آب­‌های خلیج فارس در کنار این ساحل شنا کنید.

کلوپ دریایی مارینا پارک

علیرغم تمام ویژگی­‌های مثبت پارک ساحلی سیمرغ، فروشگاه مواد غذایی در نزدیکی پارک وجود ندارد. قبل از رفتن به پارک ساحلی سیمرغ هر چیزی که نیاز دارید را تهیه کنید و با خود ببرید.

مجسمه ساحل سیمرغ کیش کیست؟

مهم ترین مشخصه­‌ی این ساحل وجود مجسمه سیمرغ است که سردیس سفید رنگی است از چهره­‌ی مردی با ریش‌­های بلند که برخی معتقدند این مرد عطار است. علاوه بر این سردیس، مجسمه­‌های کودکانه‌ا­ی هم در ساحل سیمرغ وجود دارند که منحصر به همین ساحل هستند. شما می­‌توانید در کنار این مجسمه­‌ها عکس‌­های زیبایی برای یادگاری بگیرید. هارمونی رنگ سفید مجسمه و آبی بی کران دریا و آسمان زیبایی تصویر شما را چند برابر می­‌کند. این مجسمه در اسکله ساحل سیمرغ قرار دارد.

مجسمه ساحل سیمرغ کیش

بهترین زمان برای گردش در ساحل سیمرغ کیش

هر زمانی که به کیش سفر کردید در هر ساعتی از شبانه روز می­‌توانید به ساحل سیمرغ بروید و از زیبایی­‌های آن لذت ببرید. اگر می­‌خواهید عکس‌­های زیباتری بگیرید پیشنهاد ما به شما این است که روزها به این پارک ساحلی بروید.

جاهای نزدیک به ساحل سیمرغ کیش

در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ کیش، هتل­‌ها، رستوران­‌ها و مراکز خرید و مراکز تفریحی زیادی وجود دارد که هم اقامت دلپذیر تری برای شما فراهم می‌­آورد و هم خیالتان را از بابت خرید و تفریحی کامل راحت می­‌کند.

مراکز خرید نزدیک به ساحل سیمرغ

در نزدیکی ساحل سیمرغ در کیش فروشگاه مواد غذایی وجود ندارد، اما اگر اهل خرید سوغاتی هستید می­‌توانید به بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش که در اطراف ساحل سیمرغ قرار دارند مثل مرکز تجاری مرجان که تنها ۴ کیلومتر (حدود ۶ دقیقه) با ساحل سیمرغ فاصله دارد، مراجعه کنید.

مرکز تجاری مرجان کیش

پارک دلفیناریوم

دلفیناریوم یکی از مناطق گردشگری در جزیره کیش و اولین و بزرگ ترین مجموعه دلفین در ایران است که طرفداران بسیار زیادی دارد در این مجموعه انواع تفریحات از شنا با دلفین‌های باهوش گرفته تا باغ پرندگان قرار دارد که می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. اگر دوست دارید ساعاتی را در کنار دلفین­‌های باهوش و بامزه­‌ی جزیره­‌ی کیش بگذرانیدT بد نیست بدانید این پارک در نزدیکی ساحل سیمرغ قرار دارد و شما به راحتی می­‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. البته در این پارک می­‌توانید به جز دلفین، گراز، گربه دریایی و پنگوئن‌های کوچک را در این مجموعه ببینید.

دلفیناریوم کیش

این پارک در دو کیلومتری ساحل سیمرغ و در بلوار مرجان قرار دارد. شما می‌­توانید همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰ به پارک دلفین­‌ها بروید.

باغ پرندگان

یکی دیگر از جاذبه­‌های نزدیک به پارک ساحلی کیش باغ پرندگان است. در این باغ بیش از ۶۰ گونه پرنده زندگی می­‌کنند. اگر به پرندگان علاقه دارید پیشنهاد می­‌کنم بازدید از این باغ را از قلم نیندازید.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان نیز در فاصله دو کیلومتری ساحل سیمرغ، بلوار مرجان و در مجموعه پارک دلفیناریوم قرار گرفته است.

ساعت بازدید از باغ پرندگان کیش در فصل­های پاییز و زمستان ۱۶تا ۱۸ و در فصل­های بهار و تابستان ۱۸ تا ۲۰ می­باشد.

رستوران­‌های نزدیک به ساحل سیمرغ در کیش

در اطراف ساحل رستوران­‌ها و کافه­‌های متعددی وجود دارد از جمله کافه رستوران فلای بورد در ۱۴۰ متری ساحل سیمرغ، رستوران سیمرغ در یک کیلومتری ساحل سیمرغ، که در لیست بهترین رستوران‌های سواحل کیش قرار می‌گیرند و نایت کافه در یک کیلومتری ساحل سیمرغ.

رستوران های نزدیک به ساحل سیمرغ

هتل­‌ها و اقامتگاه‌های نزدیک به ساحل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

از هتل­‌های نزدیک به ساحل سیمرغ می­‌توان به هتل ۵ ستاره مارینا پارک در فاصله ۹۰۰ متری ساحل سیمرغ، واقع در بلوار مرجان و هتل ۳ ستاره سیمرغ در یک کیلومتری ساحل واقع در خیابان جهان اشاره کرد. اگر می­‌خواهید در نزدیکی ساحل سیمرغ اقامت داشته باشید نگرانی نداشته باشید. شما می­‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت در کیش از طریق وبسایت لیدوماتریپ، آسوده خاطر به جزیره زیبای کیش سفر کنید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

با دست پر به ساحل سیمرغ بروید!

اگر می­‌خواهید به ساحل سیمرغ بروید لازم است بدانید در نزدیکی ساحل سیمرغ فروشگاه مواد غذایی وجود ندارد و بهتر است هرچه لازم دارید با خود ببرید. شما از ساحل سیمرغ می­‌توانید به مراکز مختلفی از جمله پارک دلفیناریوم و باغ پرندگان و بازار مرجان دسترسی داشته باشید. همچنین هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ نیز از اقامتگاه‌­های نزدیک به پارک ساحلی سیمرغ هستند که می­‌توانید در آن­ها اقامت راحتی داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم که به کمک آن­‌ها راحت تر بتوانید برای سفرتان برنامه ریزی کنید و ساعات خوشی را در جزیره بگذرانید.

 

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *