ساحل مرد ماهیگیر کیش

وقتی اسم سواحل کیش به گوشتان می‌خورد، احتمالا تصورتان سواحلی لوکس و لاکچری است که هر طرف را نگاه کنید همه چیز شیک و بی نقص است. اما باید بهتان بگویم در همین کیش هم می‌شود ساحل هایی ساده و بی تکلف پیدا کرد و ساعت ها به دور از هیاهو جنجال و لاکچری بازی زمان را سپری کرد.

ساحل مرد ماهیگیر ساده­ ترین و در عین حال یکی از بهترین سواحل کیش است. اگر از تفریحات آبی تکراری سرتاسر جزیره کیش خسته شده‌­اید و اگر نگران هزینه­­‌های سفر به جزیره کیش هستید، پیشنهاد می­‌کنم به ساحل مرد ماهیگیر بروید.

اگر می­‌خواهید به ساحل مرد ماهیگیر بروید در ادامه­‌ی این مقاله از وبسایت گردشگری لیدوماتریپ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در این ساحل ساده با چه تفریحاتی می‌­توانید خود و کودکانتان را سرگرم کنید و چه امکانات جذابی در این ساحل وجود دارد.

ساحل مرد ماهیگیر کجاست؟

پارک ساحلی مرد ماهیگیر از جذاب ترین پارک‌­های ساحلی جزیره کیش است. این پارک با مساحت ۴ هزار مترمربع در کرانه‌­های شرقی سواحل خلیج فارس واقع شده است. مهم ترین خصیصه­‌ی پارک ساحلی مرد ماهیگیر، مجسمه­‌ی ۱۲ متری مرد ماهیگیر است که رکورد بزرگ ترین مجسمه‌­ی فیگوراتیو کشور را به خود اختصاص داده است.

ساحل مرد مرد ماهیگیر کیش

پوشش گیاهی این پارک ساحلی ازدیگر ویژگی­‌هایی است که آن را به یکی از مقاصد گردشگران تبدیل کرده است. زمانی که پا بر سنگفرش‌­های سنتی این پارک می‌­گذارید، منظره­‌ای از گیاهان بومی کیش، احساس آرامش را همراه با نشاط به شما هدیه می دهد. طوری که دلتان می­‌خواهد مدت طولانی­‌ای همان جا بمانید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

آدرس و لوکیشن ساحل مرد ماهیگیر

آدرس: کیش، ضلع شرقی جزیره، خیابان سنایی، بلوار ساحل.

مجسمه مرد ماهیگیر

مجسمه مرد ماهیگیر

مجسمه ۱۲ متری مرد ماهیگیر یکی از مجسمه‌های کیش است که در ورودی پارک واقع شده و از جنس فایبر گلاس است. این مجسمه رکورد بزرگ ترین مجسمه فیگوراتیو کشور را به خود اختصاص داده و نماد تلاش و سخت کوشی بومیان جزیره است که ماهیگیری یکی از اصلی ترین راه­‌های گذران زندگی­ اشان به حساب می‌­آید. احتمالا با دیدن این مجسمه آهنگ ماهیگیر مازیار در ذهنتان پلی می­‌شود.

امکانات و تفریحات ساحل مرد ماهیگیر کیش

ورودی این پارک ساحلی رایگان است. در مسیر سایبان­‌ها و آلاچیق­‌های متعددی وجود دارد که هرجای راه خسته شدید می­‌توانید به آن­‌ها پناه ببرید و نفسی تازه کنید. در دو طرف ساحل دو آبنمای زیبا قرار دارد که توسط یک راه آبی به هم وصل می­‌شوند. نورپردازی­‌های زیبا جلوه­‌ی جذابی به ساحل می­‌بخشند.

درختان عظیم و تنومند ساحل نیز سایه‌­های فرح بخشی را به وجود آوردند که می­‌توانید برای دقایقی از آفتاب سوزان به سایه­‌ی این درختان پناه ببرید.

در این پارک ساحلی علاوه بر انواع تفریحات غیر آبی کیش، امکان دوچرخه سواری برای آقایان، بانوان و کودکان وجود دارد. اگر حوصله­‌ی رکاب زدن ندارید ساحل شنی پارک مرد ماهیگیر این امکان را به شما می­‌دهد تا هنر و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و به ساخت قلعه­‌ها و مجسمه‌­های شنی مشغول شوید. هم چنین می­‌توانید کودکانتان را با شن بازی مشغول کنید و خودتان نیز بدون خجالت شن بازی کنید.

مجسمه شنی در ساحل مرد ماهیگیر

از دیگر امکانات این پارک ساحلی وجود کافه­ و رستوران ۲۴ ساعته است که در هر زمانی می­‌توانید به آن­‌ها مراجعه کنید، انواع غذاهای دریایی و کبابی را سفارش دهید و دلی از عزا و غذا در بیاورید.

ساده بگویم همان ابتدا که مجسمه­‌ی ماهیگیر سخت کوش را دیدید باید حدس می­‌زدید که در این ساحل از تفریحات مهیج لوکس و لاکچری خبری نیست. به جای آن می­‌توانید از تفریحات ساده و بی پیرایه ولی سرگرم کننده­‌ی این پارک ساحلی استفاده کنید و لحظات خوشی را رقم بزنید.

بهترین زمان رفتن به ساحل مرد ماهیگیر

ورود به پارک ساحلی مرد ماهیگیر رایگان و بصورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است، اما این پارک با غروب آفتاب زیبایی بیشتری پیدا می­‌کند. علاوه بر سایه­‌ی درختان تنومد و مجسمه­‌ی مرد ماهیگیر که در هنگام غروب منظره­‌ی زیبایی در ساحل بوجود می­‌آورند. نورپردازی­‌های ساحل نیز شب‌­های زیبا و خاطره انگیزی برای شما می‌­سازند.

مراکز نزدیک به ساحل مرد ماهیگیر کیش

در اطراف پارک ساحلی مرد ماهیگیر کلوپ نگین دریایی خلیج فارس در یک کیلومتری ساحل مرد ماهیگیر، بولینگ مریم در ۳ کیلومتری ساحل و مرکز تجاری کیش در ۴ کیلومتری ساحل مرد ماهیگیر واقع شده­‌اند.

کلوپ نگین دریای خلیج فارس

به جز این اگر در پارک ساحلی یادتان آمد کار بانکی داشتید اصلا نگران نباشید همه­‌ی بانک­‌ها به شما نزدیک هستند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

تفریحی بدون هزینه در ساحل مرد ماهیگیر در کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر ساده ­ترین و بی اطوار ترین ساحل جزیره است. اگر می­‌خواهید بدون پرداخت هزینه های گزاف سفر به کیش تفریح کنید بعد از اجاره ویلا در کیش به ساحل مرد ماهیگیر بروید؛ چرا که در این ساحل خبری از هیچکدام از تفریحات لاکچری جزیره نیست. برای صرف غذا یا می‌­توانید غذایتان را با خود ببرید و زیر آلاچیق­‌های حصیری پارک بنشینید و یا اینکه به رستوران ۲۴ ساعته­‌ی ساحل مراجعه کنید و انواع غذاهای دریایی و کبابی را سفارش دهید.

نظر شما جیه؟ سواحل لاکچری جذاب ترن یا ساحل صاف و ساده‌ی مرد ماهیگیر؟

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *