پارک های کیش

پارک-های-کیش

دیدنی‌ها و جذابیت‌های این جزیره به قدری زیاد و زیبا هستند که گردشگران بسیاری برای تماشای آن‌ها راهی کیش می‌شوند. یکی از جاهای دیدنی جزیره ، پارک‌ های کیش هستند. این جزیره پر از انواع پارک‌های زیبا، منحصربه‌فرد و خاصی است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای شما به همراه داشته باشد و از گشت‌وگذار در آن‌ها لذت ببرید. برخی از این پارک ها ویژگی هایی دارند که در هیچ جایی از ایران نمی توانید پیدا کنید!!

در این بخش از مجله گردشگری لیدوماتریپ قصد داریم شما را با پارک‌ های کیش آشنا کنیم. پارک‌هایی که بسیار زیبا و جذاب هستند و با تمام پارک‌هایی که تاکنون دیده‌اید کاملا متفاوت هستند.

پارک هنگام کیش؛ نگین سبز جزیره کیش

پارک-هنگام-کیش؛-نگین-سبز-جزیره-کیش

پارک هنگام کیش، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جزیره کیش است. این پارک زیبا همچون نگین سبزی در قسمت شرقی ساحل کیش قرار گرفته و منظره‌ای زیبا برای گذراندن یک روز بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌کند. این پارک پوشش گیاهی زیادی دارد و به دلیل قرار‌گیری در کنار ساحل، مناظری زیبا را به وجود آورده است. نسیم خنکی که از سمت ساحل می‌وزد و از لابه لای درختان عبور می‌کند، روح شما را جلا می‌دهد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

می‌توانید با اجاره دوچرخه، اسکوتر و یا موتور برقی، یک روز هیجان‌انگیز و زیبا برای خود بسازید و لذت ببرید. همچنین می‌توانید به خوردن غذاهای لذیذ در رستوران‌ و یا خرید سوغاتی کیش از مراکز اطراف این پارک بپردازید و گردش خود را به یادماندنی‌تر کنید.

پارک تفریحی میرمهنا؛ پارکی با اسکله‌ای برای ماهیگیری

پارک-تفریحی-میرمهنا؛-پارکی-زیبا-با-اسکله‌ای-برای-ماهی-گیری

یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین پارک‌ های کیش، پارک تفریحی میر مهنا است. این اسکله و پارک زیبا دارای دو فاز است که در بین این دو فاز، اسکله ماهیگیری قرار دارد. اگر به دنبال جایی برای خوش‌گذرانی با خانواده یا دوستان خود هستید یا می‌خواهید دوچرخه سواری در یک محیط جذاب را تجربه کنید یا حتی اگر می‌خواهید در یک محیط آرام خلوت کنید، پارک تفریحی میرمهنا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

همچنین در این پارک زیبا، اسکله بزرگ ۱۳۰ متری نیز وجود دارد که در برخی از ساعات روز شما می‌توانید به ماهیگیری پرداخته و یک تجربه جدید و لذت بخش را به دست آورید. این پارک تفریحی در نزدیکی بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش قرار دارد و شما می‌توانید بعد از یک خرید عالی، به این پارک رفته و از تماشای زیبایی‌های آن لذت ببرید.

پارک دلفین کیش؛ تجربه‌ای متفاوت و جذاب

پارک-دلفین-کیش؛-تجربه‌ای-متفاوت-و-جذاب

پارک دلفین های کیش یکی از بزرگ‌ترین، جذاب‌ترین و زیباترین مجموعه‌های تفریحی کیش است. این پارک جذاب از چند بخش مختلف تشکیل شده و یکی از مکان‌های جذابی است که همواره گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. در بازدید از پارک دلفین، می‌توانید ابتدا به قسمت باغ پرندگان آن رفته و در حدود ۵۹ گونه از پرندگان مختف را مشاهده کنید. پرندگانی مانند: پنگوئن، طاووس، پلیکان، طوطی ماکائو، انواع لک‌لک، توکان، توراکو، قو، شترمرغ و بسیاری از پرندگان دیگر در این پارک وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

بعد از بازدید از باغ پرندگان، می‌توانید به قسمت باغ گیاهان مراجعه کرده و در حدود ۱۰۰ گونه گیاهی مانند: درخت نخل، آکاسیا، اوکالیپتوس، گل ختمی، کهور، شیشه شور، بنجامین، انواع کاکتوس و بسیاری از گیاهان دیگر را مشاهده کنید.

می‌توان گفت جذاب‌ترین بخش این پارک که محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران دارد، دلفین‌ها هستند. می‌توانید با رفتن به پارک دلفین، از تماشای نمایش جذاب و بی‌نظیر دلفین‌ها لذت ببرید. اجرای حرکات نمایشی، شنا و حتی نقاشی کشیدن دلفین‌ها تجربه‌ای است که در کمتر جایی می‌توانید آن را تجربه کنید.

پارک آبی اوشن؛ اولین پارک آبی روباز در کشور

پارک-آبی-اوشن؛-اولین-پارک-آبی-روباز-در-کشور

یکی دیگر از پارک های کیش، پارک آبی اوشن، اولین پارک آبی روباز کشور است. اگر دوست دارید یک روز پر از هیجان و خاطره‌انگیز داشته باشید و از بودن در یک پارک آبی بی‌نظیر لذت ببرید، حتما سری به این پارک آبی بزنید. در این پارک آبی انواع بازی‌ها برای کودکان و بزرگترها وجود دارد و شما با هر سنی می‌توانید از بودن در این پارک لذت ببرید.

راید برکو و استخر آبتین مخصوص کودکان و نوجوانان و استخر آبان برای شنای بزرگسالان است. راید موجاب، رالی راید، راید آناکوندا، راید مارپیچ، راید گرداب، راید دینگل و دریاچه سونامی از جمله بخش‌های هیجان‌انگیز این پارک هستند. راید پیچالوپ و راید آدرنالین، جزو رایدهای بسیار هیجان‌آور و نفس‌گیری هستند که هر کسی جرات امتحان آن‌ها را ندارد!

پس از گذراندن یک روز پر از هیجان، می‌توانید به رستوران‌های اوشن رفته و از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های خوش طعمشان لذت ببرید.

پارک ساحلی مرجان؛ پارکی با حاشیه ساحلی تماشایی

پارک-ساحلی-مرجان؛-پارکی-با-حاشیه-ساحلی-تماشایی

این پارک زیبا در کنار بازار مرجان کیش قرار گرفته و شما می‌توانید بعد از یک خرید عالی، به پارک مرجان رفته و تفریح کنید. می‌توانید در حاشیه ساحلی این پارک قدم بزنید و یا می‌تونید از دوچرخه سواری در این ساحل با مناظر زیبایش نهایت لذت را ببرید. آلاچیق‌های متعددی نیز در این پارک وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها به استراحت و تماشای مناظر بپردازید.

یک اسکله بتنی در دل این پارک وجود دارد که می‌توانید از آن بازدید کرده و از تماشای مناظرش لذت ببرید. در هنگام رفتن به این پارک حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید تا بتوانید عکس‌های زیبایی در یکی از بکرترین پارک های کیش به ثبت برسانید.

پارک ساحلی سیمرغ؛ محیطی دنج برای یک روز زیبا

پارک-ساحلی-سیمرغ؛-محیطی-دنج-برای-یک-روز-زیبا

این پارک، محیطی جذاب و دنج برای شماست و در حاشیه جاده جهان قرار دارد. در این پارک مسیری برای دوچرخه سواری و ورزش کردن وجود دارد، همچنین حاشیه ساحلی آن محیطی دنج و آرام برای قدم زدن و خلوت کردن است.

رزرو آنلاین هتل در کیش

پارک خانواده؛ پارکی محلی و با صفا

پارک خانواده کیش یک پارک محلی است، اما بسیاری از گردشگران برای تجربه یک گردش خوب این پارک را انتخاب می‌کنند. در این پارک آلاچیق‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای استراحت از آن‌ها استفاده کنید. همچنین زمین بازی برای بچه‌ها نیز وجود دارد که می‌توانند از بازی در آن لذت ببرند و چند ساعتی را مشغول بازی شوند.

پارک آبشار کیش؛ آبشاری جذاب در دل یک پارک

پارک-آبشار-کیش؛-آبشاری-جذاب-در-دل-یک-پارک

در دل این پارک زیبا آبشاری جذاب و تماشایی قرار دارد که زیبایی این پارک را چندین برابر کرده و نبض زندگی را به این پارک بخشیده است. وجود منقل‌های آماده برای تهیه غذا و نیز وجود میز و صندلی‌هایی که به صورت میز و صندلی نهارخوری طراحی شده و در این پارک قرار گرفته‌اند، باعث شده تا افراد بسیاری به خوردن یک وعده غذای خوش طعم در این پارک علاقه داشته باشند.

بوستان آهوان کیش؛ بوستانی با آهوانی آزاد در دل طبیعت

بوستان آهوان کیش؛ بوستانی با آهوانی آزاد در دل طبیعت

بوستان آهوان کیش، یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین پارک های کیش است. در این پارک زیبا انواع حیوانات مانند: شیر، روباه، سنجاب، اسب، گوزن، شغال و چندین حیوان دیگر وجود دارد؛ اما چیزی که این بوستان را متفاوت و جذاب می‌کند، این است که آهوان در این بوستان برخلاف سایر حیوانات در قفس نیستند و شما می‌توانید آن‌ها را به صورت آزاد در این بوستان مشاهده کنید.

پوشش طبیعی این منطقه و درختان و گیاهان آن به همراه آهوانی که در آن وجود دارند، تجربه یک روز متفاوت را برای شما به همراه خواهند داشت.

پارک شهر کیش؛ پارکی جذاب با یک شهربازی در دل آن

پارک-شهر-کیش؛-پارکی-جذاب-با-یک-شهربازی-در-دل-آن

این پارک در قلب جزیره کیش قرار دارد و یک محیط بسیار عالی برای گذراندن یک روز خاطره‌انگیز است. طراحی منحصربه‌فرد این پارک باعث شده تا محیط پارک فضای مناسبی برای ورزش، دویدن و دوچرخه سواری داشته باشد. در دل این پارک زیبا، شهر بازی هایلند قرار دارد؛ بنابراین می‌توانید بعد از گشت و گذار در این پارک، به شهربازی رفته و از بازی‌های آن لذت ببرید.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر؛ نمادی برای جزیره کیش

پارک-ساحلی-مرد-ماهی-گیر؛-نمادی-برای-جزیره-کیش

در این پارک زیبا، مجسمه ۱۲ متری مرد ماهیگیری وجود دارد که یکی از نمادهای شهر کیش است. این مجسمه، دومین مجسمه بزرگ در ایران است که به سبک دکوراتیو ساخته شده است. وجود آبنماهای زیبا، آلاچیق‌ها و محیطی برای دوچرخه سواری باعث جذابیت این پارک شده است. البته وجود رستوران‌ها و کافه‌های ۲۴ ساعته نیز در جذب گردشگران و جذابیت این پارک بی‌تاثیر نیست.

ساحل درختان نارگیل؛ پارکی با درختان زیبای نارگیل و لور

ساحل-درختان-نارگیل؛-پارکی-با-درختان-زیبای-نارگیل-و-لور

آخرین نمونه از پارک های کیش، پارکی با یک ساحل ۲۰ هزار متری است که در آن حدود ۲۵ الی ۳۰ هزار درخت نارگیل و درخت لور وجود دارد. زیبایی و سرسبزی این درختان در کنار ساحل زیبای خلیج، منظره‌ای بی‌نظیر به وجود آورده که گردش در آن روح را جلا می‌بخشد. می‌توانید از دوچرخه سواری در کنار این درختان و ساحل لذت ببرید و یا در آلاچیق‌هایی که در آن وجود دارد به استراحت و تماشای مناظر بپردازید.

پلاژ آقایان نیز در نزدیکی این پارک قرار دارد. می‌توانید بعد از پلاژ به این ساحل تماشایی رفته و از نسیم خنک آن در کنار مناظر زیبایش لذت ببرید.

جزیره کیش و پارک های جذاب آن

جزیره-کیش-و-پارک-های-جذاب-آن

نکته جالب در مورد پارک‌ های کیش این است که هرکدام از پارک‌های این جزیره، جذابیت‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند و گشت‌وگذار در هرکدام می‌تواند یک روز به یادماندنی برای شما رقم بزند. نکته دیگر این که گشت‌وگذار در این پارک‌ها اغلب رایگان و یا با هزینه بسیار کمی قابل انجام است؛ بنابراین می‌توانید یک سفر کم هزینه و ارزان داشته باشید و از تماشای جذابیت‌های این پارک‌ها لذت ببرید.

می‌توانید با اجاره ویلا روزانه در کیش، اقامتی راحت و آسوده داشته باشید و بعد از آن، برای تماشای پارک‌ های کیش و گشت‌وگذار در آن‌ها آماده شوید.

۱.۲/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *