بهترین سواحل کیش

بهترین سواحل کیش در روز و شب

یکی از لذت‌های رایگانی که شاید توی سفر به کیش کمتر به اون توجه میشه ساحل گردی در کیش هست. شاعر میگه:

یاد آن جلوه ی مستانه کی از دل برود؟                این نه موجی است که از خاطر ساحل برود
(این ساحل گردی نیست که قراره از خاطرت بره😉)

در این مقاله می توانید بهترین ترین ساحل‌های کیش را با قشنگ ترین ویژگیشون در ۲۴ ساعت شبانه روز، ببینید و راحت تصمیم بگیرید که قراره از دیدن طلوع زیبای خورشید در کنار مرجان‌ها لذت ببرید یا شب نشینی با مرد ماهیگیر ساحل؟
سواحل نقره­‌ای کیش در نور خورشید مانند الماس می­‌درخشند. همچنین وجود ‌مرجان‌ها باعث شده آب دریا در جزیره کیش به قدری شفاف باشد که به راحتی بتوانید کف دریا را ببینید. علاوه بر این­‌ها سواحل کیش تعدد و وسعت زیادی دارند به طوری که احتمالا انتخاب بهترین ساحل جزیره­‌ی کیش برای شما سخت می‌­شود، اما نگران نباشید! ما در این مقاله از وبسایت گردشگری لیدوماتریپ بهترین و زیباترین سواحل کیش را به همراه ویژگی­‌ها، امکانات و امتیازات آن‌ها به شما معرفی می­‌کنیم تا بتوانید آسوده خاطر سواحل زیبای کیش را انتخاب کرده و سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

معرفی بهترین سواحل کیش

جزیره کیش یکی از پرمسافر ترین جزیره­‌های جنوب کشور است، اما تعدد و تنوع ساحل­‌های کیش آن‌قدر زیاد است که کار را برای آنان که وقت زیادی ندارند و نمی‌­توانند به همه­‌ی سواحل کیش سر بزنند، سخت می­‌کند. در ادامه معروف ترین سواحل کیش را به شما معرفی می­‌کنیم تا جواب سوال کیش کجا بریم؟ را پیدا کنید و اگر شما هم انتخاب برایتان سخت شده از این سردرگمی نجات پیدا کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

  • ساحل مرجان کیش

بهترین ساحل کیش

یکی از بهترین سواحل کیش برای تفریح ساحل مرجان است. آبی بی کران، خورشید درخشان و سواحل مرجانی بی پایان از ماندگارترین تصاویر جزیره کیش محسوب می­‌شوند. اگر می­‌خواهید پررنگ ترین تصویر از ترکیب آبی دریا و مرجان­‌ها و درخشش خورشید داشته باشید پارک ساحلی مرجان را از دست ندهید. در این پارک علاوه بر این که می‌­توانید از تماشای طلوع لذت ببرید، می­‌توانید سری هم به بازار مرجان بزنید.

اگر می­‌پرسید در کیش کجا دوچرخه سواری کنم؟ بد نیست بدانید پیست دوچرخه سواری جزیره کیش از این پارک ساحلی می­‌گذرد. علاوه بر این اگر به تفریحات آبی علاقمندید پارک ساحلی مرجان یکی از گزینه­‌های مناسب برای شماست. در این پارک امکان انواع تفریحات آبی کیش از جت اسکی تا غواصی برقرار است. ساحل صخره‌ای مرجان پر از ماهی و آبزیان جزیره کیش است و بهترین گزینه برای تماشای صدف و حلزون، شقایق‌ها و عروس‌های دریایی است، اما مواظب خزه‌ها و مرجان‌ها باشید و یادتان باشد به دلیل صخره‌­ای بودن ساحل مرجان در این ساحل امکان شنا وجود ندارد.

آدرس: کیش، خیابان جهان، میدان مرجان.

  • ساحل میرمهنا، بزرگ ترین پارک ساحلی کیش

بهترین سواحل کیش در روز

از خلوت ترین ساحل­‌های جزیره، می­توان به ساحل میرمهنا کیش اشاره کرد. پارک ساحلی میرمهنا بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره کیش است که در بلوار دریا قرار دارد. هم چنین این پارک ساحلی یکی از تمیزترین سواحل کیش است. اگر می‌­خواهید تجربه­‌ای مفرح داشته باشید این پارک مجموعه­‌ی کاملی برای شماست. در سواحل میر مهنا می­‌توانید با لاک پشت­‌ها مسابقه دو برگزار کنید و از مناظر جذاب آن لذت ببرید و زیباترین غروب جزیره را در این ساحل تماشا کنید.

هم چنین می­‌توانید از پیست دوچرخه سواری استفاده کنید، از ماهی گیران بومی ماهی تازه بخرید و در آلاچیق های پارک ساحلی ماهی کبابی درست کنید. یکی دیگر از تفریحات سواحل کیش ماهی گیری است. شاید بخواهید بدانید در کدام ساحل کیش می‌­توان ماهیگیری کرد؟ در پارک ساحلی میر مهنا در ساعات مخصوصی می­‌توانید لذت ماهی گیری را تجربه کنید. شب­‌ها نیز می‌­توانید در چایخانه­‌های ساحل میر مهنا از شنیدن موسیقی زنده لذت ببرید.

آدرس: کیش، بلوار دریا، حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک.

  • ساحل مرد ماهیگیر

بهترین ساحل کیش

مجسمه­‌ی ۱۲ متری مرد ماهیگیر، یکی از اِلِمان‌­های جزیره‌ی زیبای کیش است که در ساحلی به همین نام نصب شده است. پوشش گیاهی این پارک ساحلی از نوع گیاهان بومی جزیره مثل گز، لور، کرت و نخل است، اما درختان تنومندی که در ساحل مرد ماهیگیر وجود دارند منظره‌­ای سرسبز به آن بخشیده‌­اند. یکی از تفریحات خاص ساحل مرد ماهیگیر ساخت مجسمه­‌ی شنی است. هم چنین در مناسبت­‌های خاص در این پارک ساحلی جشنواره‌­ی مجسمه سازی برگزار می­‌شود. این ساحل یکی از خلوت ترین ساحل­‌های جزیره­‌ی کیش است.

آدرس: کیش، ضلع شرقی جزیره، خیابان سنایی، بلوار ساحل.

  • کشتی یونانی، تنها ساحل تفریحی جنوب غرب جزیره

جدیدترین پارک ساحلی جزیره و تنها ساحل تفریحی در جنوب غربی کیش، پارک ساحلی کشتی یونانی است که در نزدیکی روستای باغو واقع شده است. به راز آلود ترین ساحل کیش خوش آمدید! احتمالا تصویر کشتی یونانی به گل نشسته با بک گراند غروب خورشید، یکی از دراماتیک ترین و ماندگارترین تصاویری است که از سفر به جزیره کیش در خاطرتان خواهد ماند. ساحل کشتی یونانی ساحلی صخره‌­ای است. شما می ­توانید بالای صخره‌­ها بایستید و با صدای دریا و برخورد امواج به صخره­‌ها نهایتِ آرامش را تجربه کنید و زیر پایتان صخره‌­های مرجانی و حرکات موج‌­ها را تماشا کنید و لذت ببرید. کشتی یونانی کیش را بررسی کنید و این ساحل را در لیست تفریحاتتان قرار دهید.

پارک ساحلی کشتی یونانی به دلیل تازه ساخت بودن، یکی از بهترین سواحل کیش از نظر امکانات است. از امکانات این پارک می­‌توان به پارکینگ بزرگ، بوفه، کافه تریا، رستوران، سالن­‌های ورزشی و آمفی تئاتر اشاره کرد.

آدرس: کیش، جنوب غربی جزیره، خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی.

  • ساحل کلبه هور کیش

ساحل کلبه هور در غربی ترین دماغه‌­ی جزیره کیش واقع شده است. یکی از نقاط جذاب ساحل کلبه هور کیش غار ۵ متری در قسمت جنوبی آن است که تماشای آن در هنگام مد دریا و عبور از درون آن خاطره زیبایی در سفر شما می­‌سازد.

طبیعت بی نظیر و کشتی­‌های به گل نشسته در ساحل زیبایی آن را دو چندان می­‌کنند. یکی از این کشتی­‌ها لنج ماهی گیری هور است که حدود ۱۰ سال پیش در ۲۰۰ متری ساحل به گل نشسته و اکنون با نور پردازی زیبایی که روی آن انجام شده جذابیت کلبه هور را دو چندان کرده است.

آدرس: کیش، جاده جهان، میدان هور.

  • ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش در ضلع شرقی جزیره، سمت راست خیابان فردوسی و در تقاطع بلوار ساحل واقع شده است و حدود ۱۵ دقیقه با مرکز جزیره فاصله دارد. در این ساحل ۳۰۰۰ درخت نارگیل سر به فلک کشیده­‌اند و منظره­‌ای جذاب و بی نظیر ایجاد کرده‌­اند. به همین دلیل این ساحل را ساحل درختان نارگیل نامیده‌­اند. اگر می­‌خواهید دور از هیاهوی شهر به استراحت، تفریح و گردش بپردازید و یکی از زیباترین غروب­‌های خورشید را تماشا کنید ساحل درختان نارگیل گزینه­‌ی مناسبی برای شماست.

از امکانات ساحل درختان نارگیل می‌­توان به جت اسکی، قایق سواری، قایق کف شیشه‌­ای، غواصی و سه چرخه­‌های آبی اشاره کرد. شما می­‌توانید در این ساحل دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، هندبال و فوتبال را تجربه کنید و لذت ببرید. هم چنین این ساحل بهترین ترین ساحل کیش برای شنا است.

آدرس: کیش، بلوار فردوسی، پروین اعتصامی.

  • ساحل اسکله تفریحی کیش، محبوب ترین ساحل کیش

محبوب ترین ساحل کیش

امکانات تفریحی ساحل اسکله تفریحی کیش به قدری زیاد و متنوع است که مسافران و گردشگران را راضی نگه می­‌دارد. پس مطمئن باشید اگر به ساحل اسکله تفریحی بروید ناراضی بر نمی­‌گردید. این اسکله در نزدیکی ساحل میر مهنا و در امتداد بلوار دریا قرار  گرفته است. شما در اسکله تفریحی می‌­توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید.

از تفریحات ساحل اسکله کیش می‌­توان به غواصی، قایق کف شیشه­‌ای، دوچرخه سواری، غذا دادن به ماهی‌­ها، جت اسکی، پاراسل و… اشاره کرد. چشم انداز اسکله امکان دیدن نقاط دوردست را از زاویه‌­ای جدید به شما می‌­دهد. سالن بولینگ، آمفی تئاتر و رستوران­‌های کیش که اطراف اسکله وجود دارند که می‌­توانید از آن­‌ها استفاده کنید.

آدرس: کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، پشت بازار ونوس.

بهترین ساحل کیش برای پیاده روی

پارک ساحلی سیمرغ یکی از ساحل‌های  کیش مناسب برای گردش با خانواده در جزیره است که در جنوب شرقی جزیره و در امتداد خط ساحلی بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری واقع شده است. ساحل سیمرغ کیش بهترین ساحل کیش برای پیاده روی است و امکانات متعددی نیز دارد. از جمله: زمین بدمینتون، اسکیت، پینگ پونگ، وسایل بازی برای کودکان، جت اسکی، پاراسل، پاراگلایدر و فضای سبز.

پارک دلفین‌­ها درست روبه‌­روی ساحل سیمرغ قرار گرفته که می­‌توانید از آن هم دیدن کنید و لحظات شاد و خاطره انگیزی را در کنار دلفین‌­های جزیره رقم بزنید.

آدرس: کیش، جاده جهان.

  • ساحل اختصاصی مارینا کیش

اسکله اختصاصی مارینا پارک کیش یکی از بهترین سواحل کیش برای تفریح است. مارینا کیش به عنوان نخستین مارینای ایران در ساحل مارینا پارک هتل کیش احداث شده است. از جمله امکانات بی نظیر ساحل مارینا می‌توان به فضای سبز، یات کلاب، کلوپ تفریحی، مدرسه بادبانی، کلوپ غواصی، رستوران‌های متنوع، سالن ماساژ، پارک بادی، استخر آب شیرین، پیست دوچرخه سواری، پارک اتومبیل سواری و… اشاره کرد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در واقع اسکله مارینا پارک یک جزیره تفریحی کامل است که شما را از دیگر مراکز کیش بی نیاز می‌کند.

آدرس: بلوار مرجان، انتهای مرجان ۷، کنار برج‌های دوقلو.

رزرو آنلاین هتل در کیش

بهترین ساحل کیش در روز

ساحل اسکله تفریحی کیش، کامل ترین مجموعه تفریحی جزیره است که شما می­‌توانید برای تفریح و استفاده از بازی­‌ها به آن­‌جا بروید. یکی از  بهترین ساحل‌های کیش در روز ساحل اسکله تفریحی است. شما در این ساحل به قدری سرگرم می‌­شوید که وقت هم کم می­‌آورید و همینطور گرمای هوای روزهای جزیره را متوجه نمی‌­شوید.

بهترین ساحل کیش در روز

ساحل مرجان برای تماشای طلوع خورشید بهترین گزینه است. اگر می­‌خواهید شاهد زیباترین طلوع در کیش باشید به ساحل مرجان بروید و شگفت انگیز ترین تصویر عمرتان را ببینید.

بهترین ساحل کیش برای عکاسی در روز ساحل سیمرغ است. اگر قصد عکاسی در روز دارید به ساحل سیمرغ بروید و عکس‌­های زیبایی از سفرتان ثبت کنید.

بهترین ساحل کیش در شب

همه­‌ی سواحل کیش در شب بیدار هستند و هر شب برنامه­‌های شاد و متنوعی در کافه­‌ها و رستوران‌­ها برگزار می‌شود. یا این حال اگر از سر و صدا خسته شدید هم می‌­توانید در حاشیه سواحل قدم بزنید و از سکوت و آرامش شب لذت ببرید. بهترین ساحل کیش برای عکاسی در شب، ساحل مرد ماهیگیر است. نورپردازی‌­هایی که در اطراف مجسمه مرد ماهیگیر انجام شده زیبایی چشم نوازی به شب­‌های ساحل مرد ماهیگیر بخشیده است. همچنین تماشای غروب در ساحل مرد ماهیگیر را هم از دست ندهید.

بهترین ساحل کیش در شب

زیباترین غروب‌های جزیره کیش را می‌­توانید در ساحل میر مهنا، ساحل کشتی یونانی و ساحل درختان نارگیل تماشا کنید. ساحل کلبه هور هم شب­‌های خنک و غروب‌های زیبایی دارد، اما توجه کنید که ساحل کلبه هور فاصله زیادی با مرکز جزیره دارد. اگر خودروی شخصی ندارید بهتر است شب به ساحل کلبه هور نروید؛ چون در ساعات پایانی روز در آن منطقه به سختی تاکسی پیدا می‌­شود.

بهترین سواحل کیش برای شنا

شنا در سواحل کیش و آب­‌های خلیج فارس یکی از تفریحاتی است که هر مسافری که به کیش می­‌رود حتما برای یک بار هم که شده آن را امتحان می‌­کند. اما لازم است بدانید همه‌­ی سواحل کیش برای شنا مناسب نیستند. در ادامه به شما می­‌گوییم بهترین ساحل کیش برای شنا کدام است.

بهترین ساحل کیش برای شنا

آقایان می­‌توانند در هر جایی از جزیره شنا کنند و منعی برای آنان وجود ندارد اما اگر می‌­خواهند در محیطی خصوصی تر شنا کنند می‌­توانند از پلاژ مخصوص آقایان استفاده کنند. خانم‌­ها هم برای شنا باید به پلاژ مخصوص بانوان بروند. اگر از دریا می­‌ترسید و یا می­‌خواهید کودکانتان در محیطی امن تر شنا کنند می­‌توانید به پارک آبی اوشن بروید.

با این حال اگر می­‌خواهید یک شنای خاطره انگیز در آب­‌های شفاف خلیج فارس داشته باشید، شنا در ساحل درختان نارگیل کیش را از دست ندهید. ساحل درختان نارگیل کیش یکی از بهترین سواحل کیش برای شنا به حساب می‌آید.

از دیگر ساحل­‌های مناسب برای شنا در کیش می‌­توانیم به ساحل میر مهنا و ساحل سیمرغ هم اشاره کنیم که در آن­‌ها امکان شنا کردن وجود دارد. اما توجه کنید که امکان شنا در ساحل مرجان و ساحل میر مهنا، به دلیل صخره­‌ای بودن ساحل وجود ندارد.

بهترین سواحل کیش برای غواصی

غواصی در کیش یکی از جذاب ترین تفریحات آبی جزیره کیش است. اگر به کیش سفر کردید، غواصی در اعماق آب‌­های خلیج فارس را امتحان کنید. اما قبل از شروع غواصی در کیش لازم است بدانید کدام ساحل­‌های کیش امکانات غواصی را دارند؟ در کدام ساحل کیش نمی­‌شود غواصی کرد؟ و از همه مهم تر اینکه بهترین سواحل کیش برای غواصی کدام است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ساحل کیش برای عواصی

بهترین سایت غواصی جزیره کیش در ساحل کلبه هور قرار دارد. عمق این سایت از شمال به جنوب افزایش می‌­یابد و در بیشترین حالت به ۸ متر هم می‌­رسد. اگر اهل هیجان هستید و اگر می­‌خواهید دنیای زیر آب را ببینید و از زیبایی آن شگفت زده شوید، غواصی در ساحل کلبه هور بهترین انتخاب است.

در ساحل مرجان و ساحل اسکله تفریحی کیش هم آموزش غواصی داده می­شود و بعد از آموزش­‌هایی ۱۵ دقیقه‌­ای توسط مربیان کار آزموده و باتجربه‌­ی آقا یا خانم، شما می‌­توانید غواصی در ساحل­‌های کیش را تجربه کنید. خانم­‌ها می‌­توانند غواصی را در پلاژ بانوان هم آموزش ببینند و امتحان کنند.

از بهترین سایت­‌های غواصی جزیره کیش بیگ کورال و ژوراسیک پارک را هم می‌­توان نام برد که در زمان مد ۶ تا ۸ متر و در زمان جزر کمتر از ۵ متر ارتفاع دارند.

خلوت ترین ساحل کیش

سواحل کیش مقصد نهایی مسافرانی هستند که به جزیره کیش سفر می­کنند. بعضی از مسافران از شلوغی و هیاهو خسته شده‌­اند و به دنبال یک ساحل دنج برای کسب آرامش می­‌گردند. اگر شما هم از آن دسته مسافران هستید، در ادامه با این مقاله همراه شوید تا خلوت ترین سواحل کیش را به شما معرفی کنیم.

خلوت ترین ساحل کیش

  • ساحل مرد ماهیگیر

یکی از ساده ترین و خلوت ترین پارک­‌های ساحلی کیش است. در این ساحل خبری از تفریحات آبی لاکچری نیست، در عوض می­‌توانید از تفریحات ساده اما سرگرم کننده­ ی این ساحل استفاده کنید و خاطرات خوبی را برای خودتان و همسفرانتان رقم بزنید. بسیاری از مسافران که برای استفاده از تفریحات آبی به کیش می‌­روند، ساحل مرد ماهیگیر را از لیستشان حذف می­‌کنند.

  • ساحل میر مهنا

یکی دیگر از ساحل‌های خلوت کیش است. این ساحل همچنین بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره است که به دو فاز تقسیم شده و امکانات بسیاری را برای مسافران فراهم کرده است.

  • ساحل کلبه هور

به دلیل دور بودن از مرکز شهر یکی از دنج ترین ساحل­‌های کیش است که تماشای غروب در این ساحل نیز یکی از تماشایی ترین تصاویر جزیره است. ساحل هور در غربی ترین دماغه­‌ی جزیره کیش واقع شده و یکی از زیباترین و بهترین سواحل در کیش برای کسب آرامش و پرداختن به تفریحاتی مثل ماهی گیری و غواصی و… است.

کدام ساحل کیش صدف دارد؟

دنبال صدف می­‌گردید؟ لطفا صدف­‌ها را از خانه­ شان دور نکنید و بگذارید در طبیعت باقی بمانند. این کوچک ترین کاری است که می­توانیم برای زنده نگه داشتن طبیعت انجام دهیم. با این وجود اگر نمی‌­توانید از این صدف‌­های زیبا بگذرید و با به دست آوردن چندتایی از آن­‌ها دلتان آرام می­‌گیرد بگذارید بگویم تقریبا در همه­‌ی ساحل­‌های کیش می­‌توانید صدف پیدا کنید، اما اگر کلکسیونر هستید و به دنبال صدف‌­های خاص می‌­گردید پیشنهاد ما به شما این است که به ساحل­‌هایی بروید که مسافران کم تری از آن­‌ها بازدید می­‌کنند. برای مثال ساحل مرجان کیش یکی از بهترین ساحل­‌های کیش است که انواع صدف­‌ها را می­‌توانید در آن پیدا کنید.

بهترین رستوران­‌های سواحل کیش

یکی از دغدغه‌­های همیشگی مسافران در سفر، غذا است. “چی بخوریم؟” و “کجا غذا بخوریم؟” جزو اولین سوال­‌های هر مسافری است. جزیره کیش از آنجا که همیشه میزبان مسافران زیادی است، رستوران‌های با کیفیت زیادی دارد. در ادامه تعدادی از بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی می کنیم.

رستوران میر مهنا از قدیمی ترین و گران ترین رستوران‌های کیش است و از بهترین رستوران‌های سواحل کیش محسوب می­‌شود. رستوران میر مهنا در خیابان پروین اعتصامی روبه روی هتل آبادگران و در محوطه­‌ی اسکله تفریحی کیش واقع شده است.

رستوران­‌ توتی فروتی نیز در محوطه ساحل اسکله تفریحی کیش قرار دارد و از رستوران­‌های خوب جزیره است.

فود لند در اطراف ساحل مرجان، رستوران شاندیز صفدری و رستوران سالود در نزدیکی ساحل کلبه هور و رستوران نهنگ سفید در اطراف اسکله تفریحی کیش هم از بهترین رستوران­‌های کیش هستند.

هتل‌­های نزدیک به سواحل کیش

هتل ۵ ستاره­‌ی مارینا پارک از بهترین هتل­‌های جزیره برای اقامت است که در بلوار مرجان، در نزدیکی ساحل مرجان و ساحل سیمرغ واقع شده و در دو طرف هتل مارینا سواحل مرجانی خود نمایی می­‌کند و چهره‌­ی زیبایی به آن بخشیده است. همچنین این هتل اولین و زیباترین مارینای جزیره را در خود جای داده است. معماری منحصر به فرد، دکوراسیون و تجهیزات مدرن، طبیعت بکر و ساحل اختصاصی از جمله ویژگی­‌هایی هستند که هتل مارینا را در سرتاسر جزیره متمایز ساخته و در زمره­‌ی بهترین هتل­‌های نزدیک به ساحل مرجان کیش قرار داده‌­اند.

بهترین سواحل کیش در روز و شب

هتل سه ستاره ساحلی سیمرغ در خیابان جهان و در نزدیکی ساحل سیمرغ قرار گرفته است. این هتل نیز در لیست بهترین هتل­‌های سواحل کیش قرار می­‌گیرد و امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌­دهد.

در فاصله­‌ی بین ساحل مرجان و ساحل اسکله تفریحی کیش هتل ارم واقع شده که از هتل‌های نزدیک به ساحل مرجان است. هتل ترنج در اطراف ساحل کلبه هور، از هتل‌­‌های خوب جزیره کیش محسوب می‌شود. هتل شایان پارس کیش و هتل گلدیس از هتل­‌های نزدیک به ساحل مرد ماهیگیر هستند. نزدیک ترین هتل به ساحل کشتی یونانی هتل میراج است. از هتل­‌های نزدیک به ساحل میر مهنا می‌توان به هتل داریوش و هتل آرامیس اشاره کرد.

اقامتگاه‌­های کیش نزدیک به ساحل

بعد از تصمیم گیری نهایی و قبل از آماده شدن برای سفر بهتر است اول محل اقامتتان در کیش را مشخص کنید تا وقتی به جزیره رسیدید دغدغه‌­ی جای اسکان نداشته باشید. اگر نمی­‌خواهید در هتل اقامت داشته باشید می­‌توانید در ویلاها و سوئیت­‌های اجاره­‌ای در کیش اقامت کنید. برای این کار به صفحه­‌ی مربوط به اجاره ویلا و سوئیت در کیش بروید، شرایط و اطلاعات مربوط به هر اقامتگاه را مطالعه کنید، تصاویرش را ببینید و سپس اقامتگاه  مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

بهترین‌های سواحل کیش قابل شمارش نیستند

تنوع و تعدد سواحل جزیره و زیبایی و امکانات هر یک از این سواحل به قدری زساد است که انتخاب را برای مسافران سخت می­‌کند. بنابراین اگر می­‌خواهید به جزیره­‌ی زیبای کیش سفر کنید بهتر است پیش از سفر بهترین ساحل‌های جزیره را بشناسید تا بتوانید بهتر و راحت ­تر برنامه ریزی کنید و سفری خاطره انگیز برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

جزیره کیش مجموعه‌­ای است از بهترین­‌ها. به طور کلی ساحل میر مهنا، ساحل کشتی یونانی، ساحل سیمرغ و ساحل مرد ماهیگیر بهترین سواحل کیش هستند. یادتان باشد بهترین سواحل کیش در روز ساحل­ اسله تفریحی، ساحل مرجان و ساحل سیمرغ هستند و بهترین ساحل­‌های کیش در شب، ساحل مرد ماهیگیر و ساحل میر مهنا هستند. بکرترین ساحل‌های کیش سواحل جنوبی جزیره هستند. کلبه هور بهترین ساحل کیش برای غواصی است.

ساحل مرجان و ساحل مرد ماهیگیر بهترین ساحل برای تفریح خانوادگی هستند. مجهز ترین پارک ساحلی کیش، در ساحل اسکله تفریحی و بزرگ ترین پارک تفریحی کیش در ساحل میر مهنا قرار دارد. زیباترین طلوع را در ساحل مرجان و زیباترین غروب را در ساحل میر مهنا و کشتی یونانی تماشا کنید. اگر به دنبال ساحلی دنج و خلوت می­‌گردید ساحل مرد ماهیگیر و ساحل کلبه هور برای شما گزینه‌­های مناسبی هستند. در این مقاله سعی کردیم مفید ترین اطلاعات درمورد بهترین ساحل‌­های کیش را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید سفر خوبی را رقم بزنید.

اگه قرار باشه ۲۴ ساعت 🕛 تو یه ساحل بمونید ، کدوم ساحل رو انتخاب میکنید؟😉

۴.۹/۵ - (۲۲ امتیاز)
یک نظر برای "بهترین سواحل کیش" ارسال شده.
  1. مهنام گفت:

    از بین بهترین سواحل کیش قطعا میزمهنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *