بهترین برنامه ریزی برای سفر به کیش

برنامه ریزی سفر به کیش

کیش علاوه بر اینکه جزیره ای مدرن است، پر از جاذبه های دیدنی، طبیعی، تاریخی و مراکز خرید هم هست که حسابی سفر به کیش را لذت بخش کرده اند. همه این موارد در کنار هم کیش را به یکی از بهترین مقاصدی تبدیل کرده که به خصوص در فصول سرد سال بسیار برای سفر کردن مناسب است. اما اینکه چگونه به کیش سفر کنیم و برنامه سفر به کیش را چگونه برنامه ریزی کنیم که بتوانیم بهترین استفاده را از سفرمان ببریم کار چندان ساده ای نیست. اینکه به کدام ساحل ها برویم؟ برای خرید کدام مراکز خرید گزینه بهتری هستند؟ از کدام جاذبه های گردشگری کیش دیدن کنیم؟ همه این ها سوالاتی است که تا به آن ها پاسخ مناسبی نداشته باشیم نخواهیم توانست از سفرمان به جزیره کیش نهایت لذت را ببریم.

در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه باشید تا برنامه مناسبی را برای سفر به کیش به همراه هم برنامه ریزی کنیم.

برای سفر به کیش چند روز لازم است؟

برنامه بازدید از جاذبه های کیش

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که هنگام برنامه ریزی سفرمان با آن درگیر هستیم این است که اصلا چند روز برای سفر به شهر مقصد نیاز است. درست است که جزیره چندان بزرگ نیست اما  جاهای دیدنی کیش به قدری زیاد است که حیف است به آن سفر کرد اما سری به این جاذبه های گردشگری نزد. بیشتر ما وقتی به سفر می رویم به واسطه کار و مشغله های زندگی نمی توانیم تایم طولانی مدتی را در سفر باشیم. پس برنامه سفر به کیش را هم در ۴ روز برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم محبوب ترین و جذاب ترین دیدنی های کیش را در این ۴ روز ببینیم. ما در این برنامه سعی کردیم تا بازدید از جاذبه ها را طوری برنامه ریزی کنیم که بتوانید از نزدیک جاذبه های کیش در یک روز دیدن کنید تا هم در هزینه های سفر به کیش و هزینه رفت و آمد، هم هزینه اجاره ویلا در کیش و هم در زمانتان صرفه جویی کرده باشید. در ادامه این سفر ۴ روزه به کیش با ما همراه باشید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

برنامه سفر ۴ روزه به کیش

در این ۴ روز می خواهیم تا از مهم ترین و جذاب ترین دیدنی ها و تفریحات کیش بازدید کنیم. با در دست داشتن این برنامه این سفر ۴ روزه به کیش تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین سفرهایتان تبدیل خواهد شد.

روز اول برنامه سفر کیش، ترکیبی از تفریح و هیجان

  • پارک آبی اوشن

برنامه های تفریحی سفر به کیش

بیایید روز اول سفر را با هیجان شروع کنیم. در قسمت جنوبی جزیره پارک آبی اوشن کیش قرار گرفته است که یکی از پارک های آبی در سطح خاورمیانه می باشد. در این پارک آبی انواع سرسره های مختلف و تفریحات هیجان انگیز وجود دارد و یک شروع پر قدرت برای سفرتان است. بهتر است در برنامه ریزی سفر به کیش حدود ۳ تا ۴  ساعت را برای تم پارک آبی اوشن کنار بگذارید تا بتوانید از همه تفریحات این پارک آبی استفاده کنید.

بعد از یک تفریح حسابی هیچ چیز به اندازه یک ناهار خوشمزه؛ دلچسب و لذت بخش نخواهد بود. توصیه می کنیم برای صرف ناهار به سمت رستوران پدیده شاندیز کیش بروید و خود را مهمان یک وعده غذای دریایی خوش طعم کنید.

آدرس: کیش، جاده جهان، پارک آبی اوشن کیش

هزنیه بازدید: ۵۷۰ هزار تومان

  • روستای باغو

برنامه ریزی برای سفر 4 روزه در کیش

حالا بعد از یک استراحت حسابی وقت آن است تا خود را به تنها روستای جزیره برسانید. روستای باغو به خاطر وجود درخت ۵۰۰ ساله ای که به درخت آرزوها معروف است حسابی طرفدار دارد. درختی که برای بومیان بسیار مقدس بوده و با بستن تکه ای پارچه از درخت می خواهند که آرزویشان را برآورده کند. برای بازدید از این جاذبه زمان زیادی را لازم نیست صرف کنید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای گردش در روستای باغو کافیست.

آدرس: جنوب غربی جزیره، روستای باغو

هزینه بازدید: رایگان

  • تم پارک سنتر کیش

برنامه ریزی برای سفر به کیش

اگر دنبال ماجراجویی هستید در همین نزدیکی ها تم پارک سنتر کیش قرار دارد که بازدید از آن لحظلت خوبی را برایتان رقم خواهد زد. از قدم گذاشتن به دنیای دایناسورها بگیر تا اتاقی با آینه های تو در تو یا اتاق ۹۰ درجه که می توانید عکس های جذابی از خود بگیرید. اگر بخواهید به صورت کامل از تمامی قسمت های تم پارک دیدن کنید حدود ۳ ساعت زمان لازم دارید.

آدرس: جنوب غربی جزیره، خیابان جهان

هزینه بازدید: ۱۹۵ هزار تومان

برنامه سفر به دیدنی های کیش

احتمالا بعد از تفریح حسابی که امروز صبح در پارک آبی و حالا در تم پارک داشته اید حسابی خسته شده اید. پس بهتر است در پایان روز در آرامش کامل به تماشای غروب آفتاب با منظره کشتی یونانی بنشینید. هر کسی که به کیش سفر کند حتما عکسی با کشتی یونانی کیش دارد. کشتی به گل نشسته ای که حالا تبدیل به یکی از نمادهای این جزیره شده است.

این کشتی در ساحل جنوب شرقی جزیره قرار گرفته و بازدید از آن چندان زمان زیادی را از شما نمی گیرد. بهتر است بازدید از این جاذبه دیدنی را به ساعت های پایانی روز موکول کنید که هم شدت گرمای هوا کم شده و گرمای هوا آزاردهنده نیست و هم بتوانید غروب آفتاب را با منظره دیدنی کشتی به گل نشسته به تماشا بنشینید.

آدرس: خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی

هزینه بازدید: رایگان

روز دوم برنامه سفر، کیش گردی حسابی

  • شهر تاریخی حریره

برنامه سفر به جزیره کیش

برای روز دوم بهتر است کفش های آهینن خود را به پا کنید و خودتان را برای یک روز پر از برنامه های جذاب آماده کنید. بیایید در شروع روز دوم سری به جاذبه های تاریخی کیش بزنیم. یا شهر باستانی حریره که شهری ۸۰۰ ساله است و هنوز هم بقایای خانه ها آن باقی مانده است از مهم ترین آثار تاریخی این جزیره به حساب می آیند. در شهر مدرنی مثل کیش وجود چنین جاذبه های تاریخی  بازدید از آن ها می تواند حسابی شما را شگفت زده کند.

آدرس: بلوار میرمهنا، بلوار المپیک، میدان حریره، خیابان کرانه

  • قنات ۲۵۰۰ ساله کیش

برنامه سفر 4 روزه به کیش

شهر زیرزمینی کاریز قناتی ۲۵۰۰ ساله است. به این قنات که بروید فسیل هایی از صدف هایی را خواهید دید که میلیون ها سال قدمت دارند. این قنات در عمق ۱۶ متری زمین قرار گرفته و با نورپردازی های حرفه ای جلوه ای جذاب تر و دیدنی تر پیدا کرده است. بازدید از این قنات می تواند بسیار جذاب باشد.

آدرس: بلوار میرمهنا، حدفاصل میدان المپیک و میدان فارور

هزینه بازدید: ۸۰ هزار تومان

  • آب انبار دوقلو کیش

برنامه بازدید از دیدنی های کیش

در مسیر بازدید از شهر باستانی حریره آب انباری را خواهید دید که در نگاه اول یادآور بناهای شهر یزد است. بنایی خشتی که زمانی برای خنک نگه داشتن آب آشامیدنی استفاده می شده است. البته که این بنا دیگر کاربرد قبل را ندارد اما بازدید از آن می تواند جذاب باشد.

آدرس:  بلوار المپیک، درخت سبز

هزینه بازدید: رایگان

  • ساحل دامون

برنامه بازدید از ساحل های دیدنی کیش

در فاصله نزدیکی از این آثار تاریخی ساحل دامون قرار گرفته است. دامون یکی از  زیباترین سواحل کیش بوده و از بهترین مکان ها برای یک ساحل گردی حسابی می باشد. اما تنها ساحل زیبای دامون نیست که ما را به این ساحل کشانده است. در ساحل دامون کلوب تفریحات دریایی وجود دارد که پر از است از تفریحات متنوع و هیجان انگیزی که حسابی روز شما را خواهد ساخت. از غواصی بگیر تا شاتل سواری و پاراسل و….

آدرس: شهرک دیدنی ها، خیابان مسیر دوچرخه

هزینه بازدید: رایگان

  • مرکز خرید دامون

مطمئنا حالا که تا کیش سفر کرده اید نمی خواهید که دست خالی از کیش بیرون بروید. در مراکز خرید کیش می توانید از بهترین و معتبرترین برندها محصولات مرغوب و باکیفیت را با بهترین و مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید. نظرتان چیست که بقیه روز را به مراکز خرید اختصاص دهیم و به دنبال خرید کردن باشیم. مرکز خرید دامون یکی از بهترین و نزدیک ترین مراکز خریدی است که می تواند اولین گزینه شما برای شروع بازار گردی باشد. این مرکز خرید دارای رستوران و فست فود نیز می باشد پس برای صرف غذا هم نگرانی نخواهید داشت.

آدرس: میدان وصال

برنامه سفر به کیش در روز سوم

  • پلاژ آقایان و بانوان

برنامه ساحل گردی در سفر به کیش

روز سوم سفر را به گشت و گذار در شمال شرقی جزیره خواهیم پرداخت. پلاژ آقایان و بانوان کیش هر دو در قسمت شرقی جزیره قرار گرفته اند. نزدیکی این دو پلاژ به یکدیگر این امکان را به وجود آورده تا به صورت خانوادگی بتوانید چند ساعتی به آب تنی بپردازید و حسابی تفریح کنید.

آدرس:  خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

هزینه بازدید: ۵۰ هزار تومان

  • پارک ساحلی سیمرغ

برنامه بازدید از سفر به کیش

پارک ساحلی سیمرغ دومین پارک ساحلی پرطرفدار کیش می باشد. مجسمه های بزرگ و متنوعی که در نقاط مختلف این ساحل قرار گرفته آن را بین مسافرین محبوب کرده است. اسکله های این قسمت از جزیره روی دریا قرار گرفته اند و منظره دیدنی را به وجود آورده است. برای صرف ناهار هم می توانید به کافه فراتی بروید و در فضای باز این کافه ناهار خود را میل کنید.

آدرس: خیابان طلوع کیش، خیابان مرجان

هزینه بازدید: رایگان

  • دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش

برنامه ریزی برای سفر به کیش

یکی از جذاب ترین دیدنی های کیش باغ پرندگان و پارک دلفین های کیش است که هر کسی با هر رده سنی می تواند از این پارک دیدنی حسابی لذت ببرد. این پارک دارای دو بخش متفاوت است. یک بخش مربوط به دلفیناریومی است که دلفین های بازیگوش نمایش های جذابی اجرا می کنند. بخش دیگری باغ پرندگانی است که در آن انواع مختلفی از پرندگان وحشی و اهلی نگهداری می شود و می تواند تجربه جذابی باشد.

آدرس: خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین کیش

هزینه بازدید: ۲۸۰ هزار تومان

برنامه های تفریحی در سفر به کیش

برای یک بعد از ظهر پر هیجان آماده هستید؟! پس راهی بزرگ ترین کلوپ تفریحی کیش شوید تا هیجان انگیزترین ساعات سفر خود را تجربه کنید. کلوپ مارینا کیش تنها کلوپ ۵ ستاره کیش است که دارای جذاب تفریحات آبی مختلفی است. پدلبورد، چتر پاراسل، غواصی، شاتل، کایاک و قایق بادبانی از جمله تفریحات این مجتمع است که با بالاترین سطح استاندارد قابل استفاده می باشد.

آدرس: انتهای مرجان ۷ ( خیابان برج دوقلو)، مجموعه مارینا کیش

رزرو آنلاین هتل در کیش

پایان برنامه سفر ۴ روزه به کیش

  • خرید در کیش

برنامه خرید و سفر در کیش

روز آخر سفر بهترین زمان برای تهیه سوغاتی ها و خرید کردن است. در بخش شرقی جزیره کیش مراکز خرید مختلفی است که می توانید بدون اینکه زمانتان را هدر دهید در چند ساعت از چندین مرکز خرید مختلف دیدن کنید. از بهترین مراکز خریدی که می توانید در کیش به آن ها سری بزنید مرکز خرید مروارید، پاساژ سارینا ۱ و ۲، رویا مال و مرکز خرید پانیذ می باشد. برای صرف ناهار هم می توانید به رستوران ها و یا فودکورت های این مراکز خرید بروید.

  • سافاری کیش

برنامه تفریحی در سفر به کیش

یکی از بهترین پیست های سافاری ایران پیست سافاری کیش می باشد. در این پیست شما می توانید تجربیات هیجان انگیزی را رقم بزنید و روز خود را حسابی بسازید. سافاری در کیش تنها آفرود نیست. این مجموعه دارای کارتینگ، پینت بال، بانجی شوتینگ، موتور باگی، ترامپلین، فوتبال حبابی و… از دیگر تفریحات مجموعه سافاری کیش است.

آدرس: بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز۳ صنعتی

هزینه بازدید: ۱۲۰ هزار تومان

  • دوچرخه سواری در ساحل

برنامه دوچرخه سواری در ساحل کیش

دوچرخه سواری به تنهایی یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که همه از آن لذت می برند اما دوچرخه سواری در ساحل لذت دیگری دارد. برای روز آخر می توانید به پیست دوچرخه سواری کیش بروید و در لذت دوچرخه سواری در ساحل را بچشید.

آدرس: ساحل دوچرخه سواری کیش

هزینه بازدید: ۵۰ هزار تومان

برنامه 4 روزه برای سفر به کیش

بهترین مکان برای پایان دادن به این برنامه سفر به کیش رفتن به اسکله تفریحی کیش است. اسکله ای که هم می تواند آرامش بخش باشد هم پر از هیجان. انتخاب با شماست که می خواهید چه تفریحی را در این اسکله انتخاب کنید. این اسکله تفریحی به صورت ۲۴ ساعته باز بوده و می توانید تا آخرین ساعات سفرتان در این اسکله تفریح کنید.

 آدرس: خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش

هزینه بازدید: رایگان

برنامه سفر به کیش، یک سفر تمام عیار

برنامه ریزی برای سفر به کیش

کیش به قدری دارای جاذبه های گردشگری متفاوت است که هر کسی که به آن سفر کند می تواند متناسب با سلیقه خود از سفرش نهایت لذت را ببرد. کسی که برای یک تعطیلات آرامش بخش راهی کیش است ساحل بهترین نیلگون خلیج فارس بهترین مکان است تا کمی در آرامش باشد. کسی که به دنبال ماجراجویی و هیجان است با وجود همه تفریحات آبی و غیرآبی کیش مسلما سفری فراموش نشدنی خواهد داشت. با داشتن یک برنامه ریزی برای سفر به کیش می توانید هر چقدر هم که زمان محدودی برای سفرتان داشته باشید نهایت لذت را از سفرتان ببرید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)
2 نظر برای "بهترین برنامه ریزی برای سفر به کیش" ارسال شده.
  1. بهاره صفا گفت:

    آیا با سفر ۳ روزه به کیش میتوان از همه جاهای آن دیدن کرد؟

    1. رعنا گفت:

      کسی که برای یک تعطیلات آرامش بخش راهی کیش است ساحل بهترین نیلگون خلیج فارس بهترین مکان است تا کمی در آرامش باشد. کسی که به دنبال ماجراجویی و هیجان است با وجود همه تفریحات آبی و غیرآبی کیش مسلما سفری فراموش نشدنی خواهد داشت.
      با داشتن یک برنامه ریزی برای سفر به کیش می توانید هر چقدر هم که زمان محدودی برای سفرتان داشته باشید نهایت لذت را از سفرتان ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *