ساحل اسکله تفریحی کیش

ساحل اسکله تفریحی کیش

تعدد و تنوع سواحل تفریحی در جزیره کیش یکی از چالش­‌های همیشگی مسافرانی است که انتخاب کردن از بین خوب و خوب تر برایشان سخت است. اگر شما هم از آن دست مسافرانی هستید که نمی­‌توانند راحت تصمیم بگیرند و همیشه به دنبال بهترین می­‌گردند، بهتر است قبل از انتخاب و تصمیم گیری همه‌­ی جوانب را بسنجید. خوب است بدانید ساحل اسکله تفریحی کیش یکی از بهترین‌ سواحل کیش در شب و روز است.

ساحل اسکله تفریحی در کیش پر طرفدار ترین ساحل تفریحی در جزیره است که کامل ترین مجموعه تفریحی جزیره هم محسوب می­‌شود. اگر می­‌خواهید یک روز کامل را به تفریح و هیجان بگذرانید، ساحل اسکله تفریحی جزیره کیش مناسب ترین گزینه برای شماست. در ادامه با مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه شوید تا از امکانات و تفریحات هیجان انگیز، تفریحات آبی و تفریحات غیر آبی کیش در اسکله، مراکز تفریحی، وجود مراکز خرید و رستوران­‌های نزدیک به اسکله تفریحی کیش، بهترین زمان رفتن به اسکله تفریحی و تمایز آن با سواحل دیگر مطلع شوید.

اسکله تفریحی کیش کجاست؟

می‌پرسید کیش کجا بریم؟ ساحل اسکله تفریحی جزیره کیش مجموعه‌­ای است که همه‌­ی امکانات تفریحی را در کنار هم فراهم کرده و آنچه خوبان همه دارند را یکجا دارد. این مجموعه یکی از محبوب ترین سواحل کیش است و امکاناتی نظیر باشگاه بولینگ، کلوپ تفریحات دریایی، سینما ۶ بعدی، کافه و رستوران و مراکز تفریحی را در اختیار شما می­‌گذارد که در مجموع می­‌توانند روزی پر نشاط و به یاد ماندنی برای شما بسازند. هم چنین شما می­‌توانید در کنار اسکله ماهی­‌های رنگارنگ و مرغ‌­‌های دریایی را نیز تماشا کنید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش در فاصله ۷.۵ کیلومتری از فرودگاه بین المللی کیش و ۲ کیلومتری مرکز جزیره واقع شده و ورود برای عموم رایگان و به صورت ۲۴ ساعته است.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

آدرس اسکله تفریحی کیش و نقشه آن 

آدرس: خیابان سنایی، بلوار دریا، پشت بازار ونوس.

تفریحات آبی و غیر آبی در ساحل اسکله تفریحی کیش

در اسکله تفریحی کیش امکان هر نوع تفریحات آبی و غیر آبی کیش برای شما فراهم است. اگر می­‌خواهید ساعات مفرحی پیش رو داشته باشید، اسکله تفریحی کیش را از دست ندهید.

  • جت اسکی 

عاشق سرعت و هیجان هستید؟ جت اسکی آدرنالین لازم را برای شما فراهم می­‌آورد. شما می‌­توانید در این اسکله به صورت تخصصی آموزش ببینید و سپس مشغول تفریح شوید. بد نیست بدانید جت اسکی در اسکله تفریحی کیش قابل استفاده برای بانوان و آقایان است و مدت زمان استفاده از آن حداقل ۱۵ دقیقه است و تجهیزات ایمنی لازم و هدست ارتباط با مربی در کلوپ تفریحی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

زمان مراجعه: ۱۰ الی ۱۷.

جت اسکی کیش

  • قایق پدالی 

قایق پدالی ۴ نفره از دیگر امکانات اسکله تفریحی است که شما می­‌توانید از آن استفاده کرده و خود را به آرامشی عمیق مهمان کنید. اگر آدرنالینتان به اندازه کافی تامین شده و از هیجان خسته شده‌­اید، شما را، به صرف آرامش، به قایق­‌های پدالی دعوت می‌­کنیم. در این قایق‌­ها در میان دریا جز صدای آب و مرغان دریایی چیز دیگری نمی‌­شنوید. در این بین برای لحظاتی دست از پدال زدن بکشید و روی آبیِ خلیج فارس شناور بمانید و از سکوت و آرامش آن لذت ببرید.

قایق پدالی کیش

  • قایق‌های کف شیشه‌­ای در ساحل اسکله تفریحی کیش

با قایق­‌های کف شیشه‌­ای به دل دریا بروید! آب­‌های خلیج فارس در اطراف اسکله بسیار شفاف و زلال­‌اند. با این قایق­‌های آکواریومی می‌­توانید سر از دنیای اسرار آمیز زیر آب در آورید. علاوه بر اعماق دریا، ماهی ­ها و دیگر جانوران و گیاهان داخل دریا را ببینید و لذت ببرید. شما می­‌توانید با این قایق­‌ها به مدت یک ساعت روی دریا شناور باشید و از تماشای اسرار زیر آب و هوای دلچسب روی آب سرخوش شوید.

شما می­‌توانید در ازای پرداخت ۲۵۰۰۰ تومان برای هر نفر به مدت یک ساعت روی دریا شناور باشید و زیر آب را تماشا کنید.

زمان مراجعه: ۱۰ الی ۱۶.

قایق آکواریومی کیش

  • امکانات غواصی در ساحل اسکله تفریحی کیش

اگر تماشای دنیای اعماق دریاها از ورای شیشه­­‌های کف قایق شما را راضی نکرد، می­‌توانید این بار خودتان دل به دریا بزنید و بعد از حدود نیم ساعت آموزش زیر نظر مربیان کاربلد آقا و خانم، کار خود را شروع کنید. برای غواصی در کیش شما را با قایق به قسمت­‌های مرجانی و زیبای خلیج فارس می­برند تا سفری جذاب تر به اعماق آب­‌ها داشته باشید. غواصی برای بانوان هم آزاد است.

زمان مراجعه: ۱۰ الی ۱۶.

  • اسکوتر زیر دریایی

اگر وقت و حوصله­‌ی آموزش دیدن را ندارید، غصه نخورید! شما لذت سفر به اعماق دریا را از دست نخواهید داد. در اسکله­‌ی تفریحی جزیره کیش برای چنین افرادی اسکوترهای زیر دریایی در نظر گرفته شده که می­‌توانند سوار شوند و به راحتی به زیر آب بروند. مدت زمان استفاده از این اسکوترها ۱۰ دقیقه است.

زمان مراجعه: ۱۰ الی ۱۷.

اسکوتر زیر دریایی در کیش

  • ماهی گیری در ساحل اسکله تفریحی در جزیره کیش

اگر کتاب پیرمرد و دریای همینگوی را خوانده باشید، آن هم با ترجمه‌­ی بی نظیر نجف دریا بندری، هوس ماهی گیری حتی برای یک بار هم که شده به سرتان می افتد. حالا که به ساحل اسکله تفریحی در کیش رفته‌­اید وقت آن است که قلاب و طعمه­‌هایتان را بردارید، کلاه آفتاب گیرتان را سرتان بگذارید و اهل کتاب ها کتاب مورد علاقه‌­شان را هم بردارند (مواظب باشید کتابتان خیس نشود) و به دل دریا بروید و برای لحظاتی پیرمردِ قصه­‌ی همینگوی را زندگی کنید.

ماهیگیری در اسکله تفریحی کیش

ساحل اسکله تفریحی جزیره کیش یکی از مناسب ترین جاهای جزیره برای ماهی گیری است که طرفداران زیادی دارد. اگر اولین بار است که می­خواهید ماهی گیری کنید می­‌توانید وسایل لازم را از بازار عرب­‌ها تهیه کنید و این تجربه جذاب را شروع کنید. ماهی گیری در اسکله تفریحی کیش به جز فصول زاد و ولد ماهی­‌ها در بقیه اوقات امکان پذیر است.

  • شاتل و بنانا سواری

یک شاتل یا بنانا کرایه کنید، ۲۰ دقیقه­‌ی تمام جیغ بکشید و خودتان را تخلیه کنید. این ساده ترین راه برای تخلیه­‌ی هیجانات درونی­تان است.

زمان مراجعه: ۹ الی ۱۶.

شاتل سواری در کیش

  • فلای بورد در ساحل اسکله تفریحی کیش

این روزها حتی راه رفتن روی آب هم ممکن شده و به معنای واقعی فقط غیر ممکن غیر ممکن است. اگر شما هم می­‌خواهید راه رفتن و یا حتی انجام حرکات نمایشی روی آب و یا معلق ماندن بین آسمان و دریا را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما فلای بورد در ساحل اسکله تفریحی جزیره کیش است

زمان مراجعه: ۹ الی ۱۶.

فلای بورد کیش

  • پاراسل

می خواهید بدانید پاراسل کیش چیست و کجاست؟ اگر هم عاشق دریا و هم عاشق پروازید و می­‌خواهید بر فراز آب‌­های خلیج فارس پرواز کنید ما به شما تفریح پاراسل در کیش را پیشنهاد می‌­کنیم. در این ورزش تفریحی، قایق با سرعت حرکت کرده و شما را که با کابل به قایق متصل هستید از سطح دریا به ارتفاع ۵۰ تا ۱۰۰ می­‌کشد و تجربه‌ی یک ساعته­‌ی شگفت‌آوری را برای شما رقم می‌­زند.

زمان مراجعه: ۱۰ الی ۱۶.

پاراسل در کیش

  • دوچرخه سواری در ساحل اسکله تفریحی جزیره کیش

زیباترین مسیر دوچرخه سواری ایران در جزیره کیش واقع شده که یکی از ایستگاه­‌های اجاره دوچرخه در ساحل اسکله تفریحی قرار دارد. شما می‌­توانید با اجاره­‌ی یک دوچرخه با یک تیر دو نشان بزنید! هم ورزش کنید و هم زیبایی­‌های اطراف جزیره را ببینید.

دوچرخه سواری در کیش

  • مجموعه بولینگ

در نزدیکی اسکله یک مجموعه بولینگ قرار دارد که می­توانید به آنجا بروید و از امکاناتی نظیر بولینگ، بیلیارد، شهر بازی و وسایل ورزش استفاده کنید.

مجموعه بولینگ اسکله تفریحی کیش

  • سینما ۶ بعدی

هم چنین در این مجموعه سینمای ۶ بعدی هم وجود دارد که می­تواند تجربه­‌ی جالبی برای شما و همسفرانتان به وجود آورد.

زمان مراجعه: ۱۹ الی ۱ بامداد.

سینما 6 بعدی کیش

جاهای تفریحی نزدیک به اسکله بزرگ تفریحی کیش

لازم است بدانید در محوطه‌­ی اسکله تفریحی کیش امکانات زیادی برای تهیه‌­ی غذا و نوشیدنی وجود ندارد، پس قبل از رفتن به ساحل اسکله تفریحی جزیره کیش یا مواد غذایی لازم را با خود همراه داشته باشید و زیر یکی از آلاچیق‌­های زیبای ساحل پیک نیک کنید و یا بعد از بازی و تفریح، کمی از اسکله فاصله بگیرید. در اطراف ساحل اسکله تفریحی مراکز زیادی وجود دارد که می‌­توانید در رستوران‌­ها و کافه­‌های آن­‌ها نیز غذای خود را نوش جان کنید.

رستوران­‌های انرژی، توتی فروتی و میر مهنا از جمله رستوران‌­هایی هستند که به ساحل اسکله تفریحی در کیش نزدیک هستند. هم چنین کافه تهرون، کافه طلوع و میکا کافه از کافی شاپ­‌های نزدیک اسکله هستند که می­‌توانید به آن­ ها مراجعه کنید.

از جمله مراکز نزدیک به ساحل اسکله تفریحی کیش می‌­توان به  تله کابین میکا، ساحل مرد ماهیگیر، باغ مجسمه کیش، اسکله قدیمی کیش، پلاژ آقایان و بانوان، بولینگ مریم، مرکز تجاری کیش، بازار ونوس و بازار زیتون اشاره کرد.

تله کابین میکا

بهترین زمان برای رفتن به اسکله تفریحی کیش چه زمانی است؟

هر زمانی از شبانه روز که دوست داشتید می­‌توانید به ساحل اسکله تفریحی کیش بروید. پیشنهاد ما به شما این است که هم روز و هم شب اسکله تفریحی کیش را ببینید و از وقت گذراندن در آن لذت ببرید. ورود به ساحل به صورت ۲۴ ساعته و رایگان است، اما برای استفاده از هرکدام از امکانات باید هزینه­‌ی جداگانه بپردازید.

اسکله تفریحی کیش در شب

اسکله تفریحی کیش در روز

هتل های نزدیک به ساحل اسکله تفریحی کیش

رزرو آنلاین هتل در کیش

برای اقامت در جزیره کیش گزینه­‌های متعدد و مختلفی پیش روی شماست، اما اگر می­ خواهید در نزدیکی ساحل اسکله تفریحی کیش اقامت داشته باشید می‌­توانید هتل­ شایان (نزدیک ترین هتل به ساحل)، هتل داریوش در ۲ کیلومتری ساحل و یا هتل بین المللی کیش را انتخاب کنید. با این وجود اگر علاقه‌ای به اقامت در هتل ندارید و می‌خواهید در محیطی با امکانات بیشتر و با هزینه مقرون به صرفه تر اقامت کنید و همچنین گزینه‌های پیش رویتان متنوع تر باشد، می‌توانید به صفحه اجاره ویلا و سوئیت در کیش مراجعه کنید و بعد از مطالعه­‌ی اطلاعات و مشاهده‌­ی تصاویر مربوط به هر اقامتگاه، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. و یا با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از تیم پشتیبانی راهنمایی بگیرید.

اقامتگاه های نزدیک به اسکله تفریحی کیش

ساحل اسکله تفریحی کیش تنها جنبه­‌ی تفریحی دارد

تمام امکانات ساحل اسکله تفریحی کیش برای مسافران تدارک دیده شده است و تنها جنبه­‌ی تفریحی دارد. اگر می‌­خواهید در یک محیط کاملا تفریحی وقت بگذرانید، بهترین گزینه را انتخاب کرده­‌اید، اما حواستان به این موضوع باشد که در محوطه اسکله امکانات زیادی برای تهیه غذا و نوشیدنی وجود ندارد و برای صرف غذا باید کمی از اسکله فاصله بگیرید. در اطراف اسکله تفریحی کیش رستوران­‌های کیش، هتل­‌ها، مراکز خرید کیش و کافی شاپ­‌های متعددی وجود دارند. این مجموعه شامل تفریحات آبی و غیر آبی متعددی است که توجه هر مسافری را به خود جلب می‌­کند. شما با مطالعه­‌ی این مقاله می­‌توانید با انواع امکانات اسکله آشنا شوید و با توجه به دسترسی­‌ها و امکانات آن برای وقت گذراندن در ساحل اسکله تفریحی کیش تصمیم بگیرید.

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *