پارک ساحلی میرمهنا کیش

ساحل میرمهنا کیش

سواحل جزیره کیش یکی از دنج ترین و بهترین جاها برای تماشای خلیج فارس به شمار می­‌روند. اما به دلیل وجود تعداد زیاد این سواحل مسافران در انتخاب بهترین ساحل مردد می‌­مانند و نمی‌­دانند میان این‌همه زیبا کدام را انتخاب کنند! اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید، خوب است قبل از سفر برنامه ریزی کرده و مقاصدتان را انتخاب کنید تا در هنگام سفر و در مواجهه با سواحل متعدد سر در گم نشوید. اما فراموش نکنید ساحل میرمهنا کیش در لیست بهترین سواحل کیش در روز و شب قرار می‌گیرد.

ساحل میرمهنا در کیش بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره است و یکی از تمیزترین و خلوت ترین ساحل­‌های جزیره به حساب می­‌آید. اگر همه­‌ی این­‌ها برایتان مهم است و اگر می­‌خواهید یک روز تفریحی خوب را در کنار همسفرانتان بگذرانید، پارک ساحلی میرمهنا در چزیره کیش برای شما گزینه مناسبی است. در ادامه با ویلاگ لیدوما همراه شوید تا به شما بگوییم بهتر است چه زمانی به ساحل میرمهنا در کیش بروید؟ در کدام قسمت ساحل می‌­توانید ماهیگیری کنید؟ کودکانتان را برای بازی به کجا ببرید؟ چه امکاناتی در ساحل میرمهنا در اختیارتان قرار می­‌گیرد؟ و…

پارک ساحلی میرمهنا کجاست؟

اسکله تفریحی میر مهنا

اگر پارک‌های کیش را کامل بشناسید، می‌دانید بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره کیش در نزدیکی محله عرب­‌ها که محل زندگی بومیان جزیره است، قرار گرفته بنابراین شما با رفتن به پارک ساحلی میرمهنا می­‌توانید علاوه بر تفریحات مدرن به بافت سنتی جزیره هم سری بزنید و با آداب و رسوم بومیان آشنا شوید. غروب­‌های دلنشین و لاک پشت­‌های آزاد در ساحل از جمله جذابیت­‌های پارک ساحلی میرمهنا هستند. به جز لاک پشت­‌ها، گونه­‌های جانوری متعددی مثل مرغ‌­های ماهی خوار و لک لک­‌ها در ساحل میرمهنا سکونت دارند. هم چنین در این ساحل می­‌توانید انواع مرجان­‌ها، صدف­‌ها، حلزون­‌ها و سنگ‌­های زیبای دریایی را ببینید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

پارک ساحلی میرمهنا در جزیره کیش در ساحل شمالی جزیره قرار دارد که اسکله­‌ی ماهیگیری میرمهنا این ساحل را به دو فاز تقسیم می­‌کند. بخش­‌های مسیر پیاده رو، آلاچیق، محل پخت کباب، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ­ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشان، مسیر دوچرخه سواری، بوفه و چایخانه در فاز یک و زمین­‌های بازی کودکان و رستوران­‌ها در فاز دو قرار گرفته‌­اند.

فاصله­‌ی ساحل میرمهنا تا فرودگاه کیش ۷کیلومتر و تا مرکز جزیره ۲.۵ کیلومتر است.

آدرس و لوکیشن ساحل میرمهنا جزیره کیش

آدرس: بلوار دریا، حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک.

تفریحات و امکانات ساحل میرمهنا جزیره کیش

ساحل میرمهنا یکی از مناسب ترین گزینه‌­ها برای یک روز تفریحی همراه با خانواده است. این پارک تمامی امکانات لازم برای یک تفریح درست و حسابی را در اختیارتان قرار می­‌دهد. در ادامه بعضی از امکانات تفریحی ساحل میرمهنا را برایتان آوردیم.

  • اسکله ماهی گیری ساحل میرمهنا در جزیره کیش

ماهیگیری در کیش

اسکله ماهی گیری میرمهنا یکی از زیبا ترین جاهای دیدنی کیش است و تنها نقطه­‌ی ساحل میرمهنا است که در آن امکان ماهیگیری وجود دارد. اگر می­‌خواهید ماهیگیری را تجربه کنید، قلاب و طعمه­‌های خود را بردارید و به اسکله میرمهنا بروید. البته باید توجه کنید که ماهیگیری در ایام زاد و ولد ماهی­‌ها ممنوع است. هم چنین دقت کنید که بخاطر وجود صخره‌­های بلند، شنا در این منطقه ممنوع است.

  • دوچرخه سواری در ساحل میرمهنا کیش

مسیر دوچرخه سواری کیش

اگر به دوچرخه سواری در سکوت ساحل علاقمندید بد نیست بدانید در ساحل میرمهنا یک جاده ساحلی و دو رینگ دوچرخه سواری استاندارد وجود دارد که با خیال راحت می‌­توانید دوچرخه اجاره کنید و در اطراف جزیره دوچرخه سواری کنید. در ضمن دوچرخه سواری برای بانوان هم آزاد است.

  • بازار ماهی فروش‌­های ساحل میرمهنا در کیش

بازار ماهی فروش ها کیش

بازار ماهی فروش‌­ها در فاز یک ساحل میرمهنا قرار دارد و انواع ماهی­‌های خلیج، میگو، لابستر و خرچنگ در این بازار به فروش می‌­رسد. شما می‌­توانید انواع ماهی تازه را با خیال راحت از این بازار تهیه کنید.

  • بازارچه­‌های سنتی ساحل میر مهنا کیش

در ساحل میرمهنا جزیره کیش بازارچه‌­های سنتی کوچکی وجود دارند که توسط بومیان جزیره اداره می‌­شوند. اگر قصد خرید سوغاتی دارید، در این بازارچه‌­ها می­‌توانید صنایع دستی ساخت زنان جزیره، زیور آلات صدفی، بدلیجات و… را از این بازارچه­‌ها تهیه کنید.

  • زمین بازی کودکان در ساحل میرمهنا کیش

زمین بازی کودکان

در پارک ساحلی میرمهنا کیش دو زمین بازی جدا برای کودکان در نظر گرفته شده که هر دو دارای وسایل بازی استاندارد هستند و کف هر دو با فوم­‌های مخصوص پوشانده شده است. پس با خیال راحت و بدون نگرانی کودکانتان را به زمین بازی ببرید و اجازه دهید به تفریح و بازی مشغول شوند و از سفر لذت ببرند.

  • اسکله تفریحی ساحل میرمهنا در جزیره کیش

اسکله میر مهنا

این اسکله تفریحی در فاز ۲ ساحل قرار دارد و امکانات تفریحی متعددی مثل قایق­‌های تندرو، جت اسکی، قایق پارویی و… نیز در این اسکله برای مسافران فراهم شده است که می­‌توانید از آن‌­ها استفاده کنید.

  • رستوران­‌های پارک ساحلی میرمهنا 

در پارک ساحلی میرمهنا کیش دو رستوران با کیفیت قرار دارد که می­‌توانید با خیال راحت از هر دو غذا تهیه کنید.

رستوران توتی فروتی که تنها رستوران ساحلی جزیره است، در دو فضای باز و بسته میزبان شما خواهد بود و می­ توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی و خارجی را در این رستوران امتحان کنید. این رستوران جزو بهترین رستوران‌های سواحل کیش است.

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران میرمهنا هم در ساحل میر مهنا جزیره قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می­ دهد.

رستوران میر مهنا

  • مراکز خرید ساحل میرمهنا 

مراکز خرید زیتون، ونوس و صفین در محوطه‌­ی پارک ساحلی میرمهنا قرار دارند که از بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش هستند و شما می‌­توانید در این مراکز انواع پوشاک، وسایل ورزشی، عینک و… را تهیه کنید.

جاهای نزدیک به ساحل میرمهنا جزیره کیش

در نزدیکی ساحل میرمهنا تعداد زیادی از جاهای دیدنی و گردشگری کیش وجود دارد. از آب انبار دو قلو در ۲ کیلومتری ساحل گرفته تا شهر زیر زمینی کاریز کیش در ۸ کیلومتری ساحل. پارک سافاری کیش (۳ کیلومتری)، پیست باگی کیش (۵۰۳ کیلومتری)، پیست کارتینگ (۵.۷ کیلومتری)، کلبه هور (۶ کیلومتری) و… از دیگر مراکز نزدیک به ساحل میرمهنا هستند. هم چنین اگر به ساحل میر مهنا در کیش رفتید می‌­توانید به راحتی به مجموعه ورزشی مریم، بولینگ ونوس و بازار پارس خلیج هم دسترسی داشته باشید.

پارک سافاری کیش

کافه نعنا و کافه مینت از کافی­شاپ­‌های نزدیک ساحل میرمهنا (۳۰۰ متری) هستند که می‌­توانید به آن‌جا بروید. از رستوران­‌های نزدیک ساحل میرمهنا هم می­‌توان به رستوران جوان (۳۰۰ متری) و رستوران جزیره (۵۵۰ متری) اشاره کرد.

بهترین زمان رفتن به پارک ساحلی میرمهنا کیش

هر زمانی که به جزیره سفر کردید می­‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به ساحل میرمهنا بروید. اما از آن­جایی که ساحل میرمهنا فضای سر پوشیده ندارد و دائما در فضای آزاد هستید، بهتر است از انتهای تابستان تا انتهای فروردین برای گردشگری در روز و از انتهای فروردین تا انتهای تابستان، برای گردشگری در شب این ساحل را انتخاب کنید.

راه‌­های دسترسی به ساحل میر مهنا کیش

برای دسترسی راحت تر به این ساحل می­‌توانید به صفحه  رزرو اقامتگاه روزانه در کیش سری بزنید و بر اساس نیاز و سلیقه­‌تان، متناسب با شرایطی که مد نظر دارید ویلاها و سوئیت­‌های موجود در سایت را بررسی کنید و بعد از مطالعه­‌ی اطلاعات و مشاهده‌­ی تصاویر، مناسب ترین ویلا یا سوئیت را انتخاب و رزرو کنید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

ساحل میرمهنا بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره کیش

اگر از ابتدای این مقاله با ما همراه بوده باشید متوجه شده‌­اید که شما بزرگ ترین پارک ساحلی جزیره را به عنوان مقصد انتخاب کردید و این به این معنی است که این پارک ساحلی از نظر امکانات رفاهی و تفریحی تقریبا کامل است و نیازی نیست چیزی با خود ببرید و به راحتی نیز می­‌توانید از هر جای جزیره به این ساحل دسترسی داشته باشید.

هم چنین شما می‌­توانید در این ساحل ماهیگیری کنید و یا اینکه ماهی تازه را از بازار ماهی فروش­‌ها تهیه کرده و در محل­‌های مخصوصی که برایتان تدارک دیده شده است آن­‌ها را کباب کرده و نوش جان کنید و یا به رستوران میرمهنا بروید و منوی غذایی متنوع رستوران چیزی انتخاب کنید. در ساحل علاوه بر بازارچه­‌های کوچک، چندین مرکز خرید هم قرار دارد که می‌­توانید هر آنچه را که نیاز دارید از آن­‌ها تهیه کنید. ما در این مقاله سعی کردیم مفید ترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهیم. تا سفری آسان و خاطره انگیز داشته باشید.

۴.۹/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *