راهنمای تفریحات مهیج کیش

راهنمای-تفریحات-مهیج-کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین و مهم‌ترین مقاصد گردشگری مسافران و گردشگران در کشور ایران می‌باشد. وجود مناظر زیبا و سواحل زیبای نیلگون خلیج فارس باعث شده تا سالانه تعداد بسیار زیادی مسافر به این جزیره زیبا سفر کنند و انواع تفریحات لوکس کیش را تجربه کنند.

وجود انواع تفریحات آبی و تفریحات غیر آبی در کیش، از گذشته تا کنون باعث شده تا افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند، بنا به سلیقه خود یکی از این تفریحات لوکس کیش را انتخاب کرده و با بررسی قیمت تفریحات کیش، سفر خود را به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها تبدیل کنند.

وجود تفریحات آبی و غیر آبی مهیج باعث می‌شود تا مسافران برای تجربه برخی از تفریحات لوکس کیش به این جزیره زیبا سفر کنند. در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ به توضیح هر یک از تفریحات آبی و غیر آبی مهیج این جزیره زیبا می‌پردازیم.

تفریحات مهیج کیش؛ خاطراتی فراموش‌نشدنی

تفریحات مهیج کیش؛ خاطراتی فراموش‌نشدنی

منحصربه‌فرد بودن تفریحات لوکس و مفرح کیش باعث شده تا مسافران زیادی تنها برای تجربه این تفریحات به این جزیره سفر کنند. در ادامه به معرفی انواع تفریحات مهیج و تفریحات لوکس کیش پرداخته و مکان، زمان و قیمت تفریحات کیش را ذکر خواهیم کرد. در ابتدا لازم به ذکر است که تفریحات مهیج کیش به دو دسته بسیار مهم و اصلی آبی و غیر آبی تقسیم می‌شوند. شما می توانید قبل از سفر به جزیره کیش، نگاهی به مقاله انواع تفریحات آبی کیش و همچنین تفریحات غیر آبی کیش بیندازید تا بهتر برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

راهنمای تفریحات مهیج آبی کیش

جزیره کیش با دارابودن سواحل زیبا و معروف یکی از مراکز مهم انواع تفریحات آبی است که در ادامه به مهم‌ترین و مهیج‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

· فلای بورد؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز در جزیره کیش

فلای بورد؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز در جزیره کیش

این تفریح آبی یکی از پرهیجان‌ترین تفریحات لوکس کیش می‌باشد که فرد مورد نظر در آن می‌تواند تا ارتفاع ۱۲ متری در آسمان معلق مانده و حالتی پرواز مانند داشته باشد. در این تفریح که توسط یک جت اسکی و فلای بورد انجام می‌شود، فرد موردنظر می‌تواند با کنترل فشار و تا ارتفاع ۱۲ متری در آسمان معلق باقی بماند.

شاید برای خیلی‌ها بلد نبودن شنا، مانعی برای انجام این تفریح باشد؛ اما گفتنی است که قبل از سوار شدن بر روی فلای بورد، مربیانی نکات مهم را به فرد آموزش می‌دهند. قیمت فلای بورد در جزیره کیش بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان متغیر می‌باشد.

· پاراسل؛ یکی از تفریحات لوکس کیش

پاراسل؛ یکی از تفریحات لوکس کیش

پاراسل کیش یکی از زیباترین و خاطره‌سازترین تفریحات لوکس کیش می‌باشد. در این تفریح که به چتربازی بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس معروف است، افراد با یک کایت و چتر زیبا توسط یک کشتی بر فراز آسمان کشیده می‌شوند و تا ارتفاع ۱۵۰ تا ۳۰۰ متری بالا می‌روند.

در پاراسل، اکثر افراد در لحظات اولیه دچار ترس می‌شوند؛ ولی پس از آن، با دیدن مناظر زیبای جزیره از بالا به حس آرامش لذت‌بخشی دست می‌یابند. قیمت این تفریح آبی و مهیج نیز بین ۲۵۰ الی ۴۰۰ هزار تومان است.

· غواصی؛ خاطره آب‌تنی با موجودات دریایی

غواصی؛ خاطره آب‌تنی با موجودات دریایی

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات لوکس کیش کیش، غواصی است. جزیره کیش با دارا بودن صخره‌های مرجانی زیبا، افراد زیادی را ترغیب به غواصی می‌کند. دنیای زیبا و تاریک زیرِ دریا، ارزش بازدید و غواصی را دارد.

لازم به ذکر است که این نوع تفریح، اغلب در مجموعه‌ها و کلوپ‌های غواصی موجود در اطراف سواحل معروف دایر بوده و هزینه این تفریح آبی بسیار زیاد است. در واقع می‌توان غواصی کیش را یکی از گران قیمت‌ترین تفریحات لوکس کیش دانست. قیمت هر نیم ساعت غواصی بین ۱۵۰ الی ۴۵۰ هزار تومان متغیر می‌باشد.

· شاتل؛ یک روز خاطره‌انگیز در کنار خانواده

شاتل؛ یک روز خاطره‌انگیز در کنار خانواده

بدون شک، شاتل یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی کیش است. این تفریح یکی از معدود تفریحات خانوادگی است که در آن افراد بر روی یک تشک بادی قرار گرفته و توسط یک قایق تندرو بر روی سطح آب کشیده می‌شوند. قیمت این تفریح آبی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان می‌باشد.

البته ممکن است فردی از درون شاتل بر روی سطح آب بیفتد که در این صورت، افراد قایق‌ران و غریق نجات‌های حاضر در صحنه، فرد مذکور را به سرعت نجات می‌دهند و جای نگرانی وجود ندارد.

همان ‌طور که گفته شد، این تفریح می‌تواند به صورت دسته‌جمعی و خانوادگی انجام شود و از همین رو، یکی از به صرفه‌ترین و کم هزینه‌ترین تفریحات لوکس کیش است.

· جت اسکی؛ هبجانی وصف‌ناپذیر در جزیره کیش

جت اسکی؛ هبجانی وصف‌ناپذیر در جزیره کیش

جت اسکی یکی از تفریحاتی است که در آن فرد موردنظر کنترل وسیله را بر عهده داشته و باید شخصا آن را در دریا براند. این تفریح به صورت تک نفره یا دو نفره انجام می‌شود. قیمت هر یک ساعت استفاده از جت اسکی بین ۳۵۰ الی ۴۰۰ هزار تومان است.

· بنانا؛ قایق‌سواری در کنار دوستان

بنانا؛ قایق‌سواری در کنار دوستان

تفریح بنانا شبیه تفریح آبی شاتل است و تنها تفاوتی که بنانا با شاتل دارد، شکل تیوپ آن است که به شکل یک موز بوده و افراد بر روی موز یا همان بنانا سوار می‌شوند. این تفریح نیز به صورت جمعی و خانوادگی قابل انجام است. برای استفاده از بنانا، هزینه‌ای در حدود ۵۰ هزار تومان کافی است.

· کایت بوردینگ؛ اسکی سواری روی آب

کایت بوردینگ؛ اسکی سواری روی آب

این تفریح، تلفیقی از ورزش اسکی روی آب و پاراگلایدینگ است و در این تفریح نیروی کشش بورد بر روی آب از طریق نیروی کششی کایت متصل به آن فراهم می‌شود. برای انجام این تفریح، فرد باید آمادگی جسمانی کافی داشته باشد تا بتواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند. قیمت بلیط کایت بوردینگ حدود ۷۰ هزار تومان است.

· بیگ بال؛ لذت تفریحات لوکس کیش

بیگ بال؛ لذت تفریحات لوکس کیش

در این تفریح، فرد وارد یک توپ بزرگ شده و توسط مسئول بیگ بال بر روی آب ساحل خلیج فارس غلتانده می‌شود. فرد داخل توپ باید در داخل توپ حرکت کرده و بدین وسیله باعث حرکت توپ و رسیدن آن به ساحل شود. قیمت این بازی مهیج بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان، با توجه به میزان زمان استفاده از آن متغیر است.

· پارک بادی مارینا؛ پارک تفریحی جزیره کیش

بادی مارینا؛ پارک تفریحی جزیره کیش

این تفریح، بسیار هیجان‌انگیز و مورد علاقه بسیاری از کودکان و افراد بزرگسال است و می‌تواند لحظات خوش و خاطره‌انگیزی برای افراد رقم زند.

سرسره‌های بادی بزرگ بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین تفریحات است و افراد می‌توانند با راه رفتن، دویدن و یا بازی کردن و سر خوردن بر روی سرسره‌ها و افتادن در داخل آب دریا، لحظات خود را به بهترین نحو سپری کنند.

لازم به ذکر است، یکی از به‌صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین تفریحات لوکس کیش، بادی مارینا است که برای مدت زمان یک ساعت باید ۶۰ هزار تومان هزینه پرداخت کرد.

· کشتی‌های تفریحی؛ خاطره شبی به یادماندنی

کشتی‌های تفریحی؛ خاطره شبی به یادماندنی

کشتی‌های بسیار زیادی در جزیره کیش وجود دارند که در زمان‌های تعیین شده و اغلب هنگام شب، مسافران را سوار کشتی کرده و به گردش و خوش‌گذرانی در دریا می‌پردازند. هر یک از این کشتی‌ها هزینه‌های متفاوتی دارند و بنا به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه‌های مختلفی دارند. بلیط برخی از این کشتی‌ها و یات‌های تفریحی بین ۲۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان متغیر است.

راهنمای تفریحات مهیج غیرآبی کیش

برای بسیاری از افراد، استفاده از تفریحات آبی جالب و هیجان‌انگیز نیست. جزیره کیش انواع امکانات تفریحی و رفاهی و انواع و اقسام تفریحات غیر آبی را برای آن دسته از افرادی که علاقه‌ای به تفریحات آبی ندارند، فراهم آورده است. در ادامه، به مهم‌ترین تفریحات مهیج غیر آبی کیش خواهیم پرداخت.

· شهر زیرزمینی کاریز؛ جلوه تاریخ در کیش

شهر زیرزمینی کاریز؛ جلوه تاریخ در کیش

این شهر زیرزمینی قدمتی ۲۵۰۰ ساله داشته و در زمان‌های قدیم، آب شرب مردمان کیش را تامین می‌کرده است. بازدید از این شهر زیرزمینی و دیدن نحوه زندگانی مردمان قدیم می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات لوکس کیش باشد. قیمت بلیط این شهر زیرزمینی بین ۶۰ الی ۸۰ هزار تومان است.

· دلفیناریوم؛ یک روز شگفت‌انگیز در کنار دلفین‌ها

دلفیناریوم؛ یک روز شگفت‌انگیز در کنار دلفین‌ها

این مجموعه بزرگ، شامل مجموعه‌ای کامل از دلفین‌های زیبا و باهوش است که سالانه افراد زیادی برای بازدید از این دلفین‌ها و حرکات نمایشی آن‌ها به این مجموعه می‌روند. در کنار استخر بزرگی که برای دلفین‌ها تعبیه شده، باغ پرندگانی نیز وجود دارد که انواع پرندگان زیبا را در خود جای داده است و مسافران زیادی برای دیدن این پرندگان به این مجموعه می‌روند. قیمت بلیط ورودی به این مجموعه برای هر نفر بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

· شناور آکواریوم؛ لمس حضور موجودات دریایی

شناور آکواریوم؛ لمس حضور موجودات دریایی

مسافران با سوار شدن به این شناور زیردریایی به دنیای زیر دریا سفر کرده و از دیدن شگفتی‌ها و زیبایی‌های زیر دریا لذت می‌برند. قیمت بلیط این شناور برای هر نفر بین ۸۰ الی ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد.

· اتاق وحشت کیش؛ ترکیبی از وحشت و هیجان

اتاق وحشت کیش؛ ترکیبی از وحشت و هیجان

این مجموعه در کیش یکی از مهیج‌ترین تفریحات غیر آبی کیش می‌باشد که باعث تنظیم آدرنالین خون شده و بسیاری از افراد را ترغیب به تجربه آن می‌کند. قیمت بلیط این بازی نیز ۵۰ هزار تومان برای هر نفر است.

رزرو آنلاین هتل در کیش

· سقوط آزاد (بانجی جامپینگ)؛ مهیج‌ترین تفریح لوکس کیش

سقوط آزاد (بانجی جامپینگ)؛ مهیج‌ترین تفریح لوکس کیش

سقوط آزاد یکی از تفریحاتی می‌باشد که در اقصی نقاط جهان، طرفداران خاص خود را دارد و به افرادی که دوستدار هیجان باشند، اغلب توصیه می‌شود. قیمت بلیط این بازی مهیج بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان است.

کیش؛ جزیره‌ای با انواع تفریحات لوکس

علاوه بر تمام تفریحاتی که نام برده شد، برخی از تفریحات مانند دوچرخه سواری، قایق سواری، بازدید از سواحل و پلاژهای جزیره کیش، جُنگ‌های شبانه، کنسرت‌های افراد مشهور و رستوران‌هایی با موسیقی زنده نیز در این جزیره وجود دارند که گردشگران می‌توانند برای گذران وقت خود به آن‌ها مراجعه کنند.

در حالت کلی با توجه به مطالبی که ذکر شد، اکثر تفریحات لوکس کیش از نوع آبی بوده و به دلیل مجاورت این جزیره با سواحل زیبا و نیلگون خلیج فارس، بسیاری از تفریحات آبی مهیج در این جزیره وجود دارد. سالانه مسافران داخلی و خارجی زیادی برای تجربه این تفریحات به این ناحیه سفر می‌کنند. شما نیز می‌توانید با  اجاره ویلا و سوئیت در جزیره کیش به این جزیره زیبا سفر کرده و از تفریحات لوکس و مهیج آن لذت ببرید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *