پاراسل کیش چیست و کجاست؟

پاراسل کیش چیست و کجاست

کیش پر است از تفریح‌های مختلفی که تجربه هر کدام از آن ها می‌تواند حسابی ما را هیجان زده کند اما شاید هیچ‌کدام به اندازه تفریح چتر پاراسل در کیش طرف‌دار نداشته باشد. تفریحی که هم آن را می‌توان از تفریحات آبی کیش به حساب آورد هم تفریحات غیر آبی کیش! اما این تفریحی نیست که در همه جای کیش در دسترس شما باشد. اگر می‌خواهید بدانید پاراسل کیش چیست و کجاست در این مقاله همراه مجله گردشگری لیدوماتریپ باشید.

چتر پاراسل کیش چیست؟

چتر پاراسل کیش

بخش بزرگی از هیجان سفر به کیش جز خرید کردن و گشت و گذار در دیدنی های کیش برمی گردد به تفریحات مختلفی که در این جزیره وجود دارد. تفریح پاراسل در کیش یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات مهیج کیش است که همه دوست دارند برای یکبار هم که شده طعم پرواز بر فراز خلیج فارس را با این چتر بچشند.

اگر ترس از ارتفاع دارید خیلی این تفریح برای شما مناسب نخواهد بود اما اگر بتوانید به ترس خود غلبه کنید شک نکنید یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین چیزهایی خواهد بود که در این سفر آن را تجربه خواهید کرد. نحوه کارکرد تفریح پاراسل در کیش به این صورت است که یک چتر رنگارنگ با طناب محکمی به قایق وصل می‌شود. با حرکت این قایق هوا کم‌کم این چتر را بلند می‌کند و شما نیز همراه چتر بالاتر می­روید. این چتر حتی تا ارتفاع ۲۰۰ متری هم بالا می‌رود و بین زمین و آسمان معلق خواهید ماند. تماشای چشم‌انداز زیبای سواحل کیش و جزیره از آن بالا بالاها بسیار هیجان‌انگیز و دلچسب است.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

برای سوار شدن به این چتر تا سه نفر هم امکان‌پذیر است اما این موضوع کاملاً بستگی به جثه و وزن افراد دارد. ممکن است بعضی افراد مجبور باشند تا تنهایی از این چتر استفاده کنند. کودکان نیز می‌توانند سوار این چتر شوند اما کاملاً بستگی به جثه کودک دارد و باید حتماً کودک به سنی رسیده باشد که کمربند چتر کاملاً برایش بسته شود.

زنان باردار، سالمند و کسانی که بیماری‌های قلبی دارند بهتر است قید این تفریح را بزنند و به دنبال تفریح‌های کم‌خطرتر کیش باشند.

از دیگر تفریحات کیش که مورد علاقه خانم‌هاست پاساژ گردی و خرید است. کیش مراکز خرید متنوعی دارد که مطالعه مقاله بهترین مراکز خرید کیش می‌تواند به شما برای انتخاب مرکز خرید مناسب کمک کند.

هزینه پاراسل در کیش چقدر است؟

هزینه پاراسل در کیش

احتمالاً یکی از سوال هایی که ذهنتان را درگیر خود می‌کند این است که برای استفاده از این تفریح هیجان‌انگیز چقدر باید هزینه کنید و با احتساب پاراسل، هزینه های سفر به کیش چقدر می شود. نمی‌توان هزینه دقیقی را برای این تفریح مشخص کرد چون کاملاً به زمان سفر شما دارد و ممکن است این قیمت در طول سال متغیر باشد.

به طور کلی در حال حاضر هزینه این تفریح برای هر نفر ۲۸۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. همان‌طوری که قبلاً هم گفتیم امکان استفاده از این چتر حتی تا ۳ نفر هم امکان‌پذیر است اما این موضوع ربطی به هزینه ندارد.

چه به صورت تنهایی از این چتر استفاده کنید و چه چند نفره لازم است تا این هزینه تفریح پاراسل در کیش را به صورت کامل بپردازید و هزینه آن بین افراد تقسیم نمی‌شود.

یکی دیگر از مواردی که در هزینه این تفریح کیش تأثیرگذار است ارتفاعی است که برای پرواز انتخاب می‌کنید. هر چقدر ارتفاع بیشتری را بخواهید تجربه کنید لازم است تا هزینه بیشتری هم بپردازید.

عکس های پاراسل سواری در کیش

عکس های پاراسل در کیش

عکس های پاراسل در کیش

تفریح پاراسل در کیش

خطرات پاراسل سواری در کیش چیست؟

خطر پاراسل در کیش

پاراسل سواری تفریح کم خطری به حساب می‌آید اما لازمه است تا برای تجربه پاراسل سواری از کلوپ‌های دریایی استفاده کنید که قابل اعتماد هستند. هنگام استفاده از این چتر شما با کمربند محکم به چتر وصل می‌شوید و خطر سقوط ندارد با این حال جلیقه نجات نیز برای محافظت از شما در برابر خطرات احتمالی داده می‌شود که لازم است تا از آن ها استفاده کنید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

همچنین این تفریح پاراسل در کیش تنها در زمان‌هایی که اسمان صاف و آفتابی و دریا آرام است انجام می‌گیرد پس قبل از سفر حتماً آب و هوای روزهایی را که در کیش هستید بررسی کنید تا شرایط آب و هوایی مانعی برای استفاده شما از این چتر نباشد. یکی دیگر از مواردی که لازم است تا برای محافظت از خودتان به آن دقت کنید این است که اگر دارای بیماری قلبی هستید به دلیل هیجان و استرسی که هنگام پرواز به شما وارد می‌شود از تجربه این تفریح منصرف شوید. در غیر این صورت چتر پاراسل در کیش برای شما خطری نخواهد داشت و از تفریحات بی خطر یا کم خطر کیش به حساب می‌آید.

آدرس پاراسل در کیش

آدرس پاراسل در کیش

پاراسل در کیش مثل دیگر تفریحات کیش در دسترس نیستند و برای استفاده از چتر پاراسل کیش باید به چند ساحل مشخص بروید. اگر به دنبال تجربه تفریح پاراسل در کیش هستید می‌توانید به یکی از ساحل‌های زیر مراجعه کنید:

ساحل دامون: ساحل دامون در قسمت شمالی جزیره قرار گرفته و کلوپ تفریحات دریایی سی من نیز در آن قرار دارد و می‌توانید هم از تفریح پاراسل در کیش هم از دیگر تفریحات کیش در این کلوپ استفاده کنید.

ساحل مرجان: ساحل مرجان از زیباترین ساحل‌ها جزیره کیش است که کلوپ‌های دریایی باراکودا و اسکوبا در این ساحل قرار گرفته و از دیگر گزینه‌های شما برای پاراسل سواری است.

ساحل سیمرغ: ساحل شنی سیمرغ در جنوب شرقی کیش قرار گرفته و از پرطرف‌دارترین ساحل‌های کیش است. کلوپ دریایی ناتیلوس هم در این ساحل قرار گرفته است که امکان پاراسل سواری را برایتان فراهم کرده است.

برای اینکه بتوانید دسترسی راحت‌تری به این کلوپ‌های تفریحی داشته باشید می‌توانید به دنبال اقامتگاه‌هایی باشید که در نزدیکی ساحل هستند. لیدوماتریپ گزینه‌های متنوعی برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش دارد تا بتوانید بهترین سفر را به جزیره کیش داشته باشید.

سخن آخر اینکه…

تفریح پاراسل در کیش

جزیره زیبای کیش با همه جذابیت‌های خود تبدیل به مقصد مهمی برای مسافران در جنوب کشور شده است که با تفریحان آبی و غیر آبی آن فقط بخش کوچکی از جذابیت سفر به کیش می‌باشد. ساحل زیبای شنی خلیج فارس، مراکز خرید متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و بخش تاریخی جزیره باعث شده جزیره کیش به مقصدی تمام عیار برای همه مسافران با سلیقه‌های مختلف تبدیل شود.

۴.۷/۵ - (۶۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *