ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

فکر کنید قصه اینطور شروع می‌شد: یک روز نیوتون زیر درخت نارگیل استراحت می‌کرد که…

بله! داستان در همین یک خطی به پایان می‌رسید. حالا می‌خواهم یک ساحل پر از درخت نارگیل بهتان معرفی کنم. فقط حواستان باشد برای استراحت به جاهای امن تری از زیر درختان بروید.

کنار هم قرار گرفتن آبی خلیج فارس، ساحل نقره‌­ای و درختان نارگیل سبز مجموعه‌­ای است از زیبایی­‌های چشم نواز که شما را به سمت ساحل درختان نارگیل می­‌کشاند. اگر طبیعت زیبا شما را به وجد می­‌آورد، اگر با دیدن تصاویر مناطق استوایی دلتان ضعف می­‌رود و اگر به دنبال آرامشی دور از هیاهوی شهر هستید، ساحل درختان نارگیل یکی از بهترین سواحل کیش در شب و روز است و مناسب ترین گزینه برای شماست.

ساحل درختان نارگیل به دلیل وجود تعداد زیادی درخت نارگیل تنومند به این نام خوانده می‌­شود. این ساحل یکی از گزینه‌­های هر مسافری است که به کیش می‌­رود. اما شاید کمی دوری از مرکز شهر برای شما نگران کننده باشد. اگر اینطور است در این مقاله از وبسایت گردشگری لیدوماتریپ محل دقیق ساحل درختان نارگیل، امکانات و دسترسی­‌های ساحل و نزدیک ترین رستوران‌­های کیش و اقامتگاه‌­ها و مراکز خرید کیش به این ساحل زیبا را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیالی آسوده و برنامه‌­ای دقیق سفر کنید.

ساحل درختان نارگیل کجاست؟

همانطور که می‌­دانید درختان نارگیل خاص مناطق استوایی هستند و به راحتی در هر منطقه‌­ای رشد نمی­‌کنند، اما در برخی مناطق جنوب ایران از جمله سواحل جزیره کیش آب و هوا استوایی است. در کل جزیره کیش فقط در یک ساحل شاهد رشد درختان نارگیل هستیم و به همین دلیل این ساحل به نام ساحل درختان نارگیل مشهور شده است.

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش ساحلی است در بخش شرقی جزیره که بیش از ۲۵۰۰ درخت نارگیل در آن قرار دارد. علاوه بر درختان نارگیل بزرگ و تنومند، درختان قدیمی لور و آلاچیق­‌های متعدد چهره­‌ی زیبایی به ساحل بخشیده‌­اند. طوری که با حضور در این ساحل می­‌توانید خود را روی خط استوا و در ایالات هاوایی فرض کنید. اگر کمی عقب بایستید یک کارت پستال زیبا، رنگارنگ و شگفت انگیز را روبه رویتان می‌­بینید. اجتماع خلیج نیلگون فارس، شن­‌های مرجانی ساحل و درختان نارگیل، ترکیب هیجان انگیزی به وجود می­‌آورد که دل هر مسافری را برای دیدنش آب می­‌کند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

ساحل درختان نارگیل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی کیش و ساحل میر مهنا واقع شده و حدود ۱۵ دقیقه تا مرکز جزیره فاصله دارد. برای دسترسی به ساحل درختان نارگیل جزیره کیش کافی است به بلوار فردوسی بروید. ساحل درختان نارگیل در سمت راست بلوار فردوسی واقع شده است.

آدرس و لوکیشن ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

آدرس: کیش، بلوار فردوسی، پروین اعتصامی.

چه امکاناتی در ساحل درختان نارگیل در انتظار شماست؟

علاوه بر سایه‌­‍‌ی درختان نارگیل تنومند، در امتداد ساحل نارگیل آلاچیق­‌های زیبا و متعددی ساخته شده‌­اند که شما می­‌توانید زیر سایه­‌ی آن‌­ها استراحت کنید و از تماشای منظره­‌ی زیبای پیش رویتان لذت ببرید.

ساحل نارگیل کیش

از امکانات رفاهی ساحل درختان نارگیل جزیره کیش می­‌توان به وجود بوفه­‌ها و رستوران­‌ها، پیست دوچرخه سواری، امکان کرایه­‌ی دوچرخه و زمین­‌های بازی اشاره کرد. والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و هندبال از جذاب­  ترین بازی­‌های این منطقه هستند که می­‌توانید آن­‌ها را در ساحل درختان نارگیل جزیره کیش تجربه کنید.

اگر به دنبال تفریحات آبی کیش هستید، بد نیست بدانید اسکله بزرگ تفریحی کیش و پلاژ آقایان در این ساحل قرار گرفته­‌اند که می­‌توانید به آن­‌ها مراجعه کرده و از امکاناتشان استفاده کنید. از جمله امکانات این مراکز می‌توان به جت اسکی، قایق پارویی، قایق ماهیگیری، قایق پدالی، گشت با قایق­‌های کف شیشه‌­ای، غواصی، شنا، سه چرخه‌­های آبی، سکوهای ماساژ و… اشاره کرد.

پلاژ ورزشی آقایان کیش

رستوران میر مهنا و کافی شاپ هتل داریوش نیز در محوطه‌­ی ساحل درختان نارگیل جزیره کیش قرار گرفته‌اند که در صورت نیاز می­‌توانید به آن‌­ها مراجعه کنید.

ساحل درختان نارگیل کیش به چه جاهایی دسترسی دارد؟

پارک هنگام، اسکله بزرگ تفریحی کیش، ساحل میر مهنا و پلاژ آقایان از جمله مراکز تفریحی نزدیک به ساحل درختان نارگیل جزیره کیش هستند که می­‌توانید به راحتی به آن‌­ها دسترسی داشته باشید. هم چنین اگر قصد خرید دارید و به دنبال بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش می­‌گردید، نیازی نیست مسافت زیادی را طی کنید. مراکز خرید پانیذ، مریم۲، رویا، مرکز تجاری کیش و بازار پردیس ۲ در نزدیکی ساحل درختان نارگیل قرار گرفته‌­اند و شما می­‌توانید با طی مسیر کوتاهی به این مراکز بروید و خریدتان را انجام دهید.

مرکز تجاری کیش

از ساحل درختان نارگیل می­‌توانید به رستوران میر مهنا (در محوطه‌ی ساحل)، کافه تهرون، فست فود هالاپینو و رستوران انرژی دسترسی داشته باشید.

فست فودهای کیش

بهترین زمان رفتن به ساحل درختان نارگیل

هر زمانی که به جزیره زیبای کیش رفتید، ساحل درختان نارگیل را از دست ندهید. اما مناسب ترین زمان برای سفر به کیش و رفتن به ساحل درختان نارگیل کیش فصل بهار است. در بهار هم می­‌توانید از تفریحات آبی ساحل درختان نارگیل استفاده کنید، هم ورود کشتی­‌ها را نظاره کنید و هم از طبیعت و منظره‌­ی بی نظیر ساحل لذت ببرید.

بهترین زمان رفتن به ساحل درختان نارگیل کیش

همچنین اگر به عکاسی علاقمندید خوب است بدانید یکی از جذاب ترین ساعات برای عکاسی در ساحل درختان نارگیل، غروب­‌های ساحل است. در این ساعات حتما تصاویر بی نظیری شکار خواهید کرد که تا همیشه خاطرات سفر به کیش را برایتان یادآوری خواهند کرد.

غروب در ساحل درختان نارگیل

هتل‌ها و اقامتگاه­‌های نزدیک به ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

می­‌خواهید در نزدیکی ساحل درختان نارگیل جزیره کیش اقامت داشته باشید و مسیر زیادی را برای رسیدن به این ساحل زیبا طی نکنید؟ در نزدیکی ساحل درختان نارگیل انواع اقامتگاه‌ها اعم از هتل، هتل آپارتمان، ویلا و سوئیت وجود دارد.

رزرو آنلاین هتل در کیش

هتل‌های نزدیک به ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

هتل داریوش، شایان کیش پارس هتل، هتل آرامیس، هتل پارمیس و هتل کوروش از هتل‌های کیش نزدیک به ساحل درختان نارگیل هستند که شما می‌توانید برای اقامت در نزدیکی ساحل به ین هتل‌ها مراجعه کنید.

اقامتگاه‌های نزدیک به ساحل درختان نارگیل جزیره کیش

علاوه بر هتل‌ها شما می­‌توانید در ویلا یا سوئیت­‌های نزدیک به ساحل درختان نارگیل هم ساکن شوید که از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر و از لاحاظ امکانات دارای امکانات بیشتر و متنوع تری هستند. اجاره ویلا و سوئیت در نزدیکی ساحل درختان نارگیل کار آسانی است؛ چراکه تعداد اقامتگاه‌­های نزدیک به ساحل کم نیستند. لیدوماتریپ کار را برای شما راحت تر کرده است. برای انتخاب دقیق تر و مطمئن تر می‌­توانید به صفحه­‌ی مربوط به اجاره ویلا و سوئیت در کیش مراجعه کنید و با خیال راحت پس از مطالعه‌­ی اطلاعات کامل، بررسی آدرس و مشاهده­‌ی تصاویر مربوط به هر اقامتگاه، بر اساس سلیقه و نیازتان اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

اقامت در نزدیکی ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل ساحلی جنوبی با شمایلی استوایی!

ساحل درختان نارگیل جزیره کیش به دلیل دور بودن از فضای شهری محیط آرام تری نسبت به دیگر سواحل جزیره دارد. اگر می­‌خواهید در فضایی آرام و به دور از هیاهوی شهر وقت بگذرانید ساحل درختان نارگیل انتخاب مناسبی برای شماست. شما در این ساحل می­‌توانید از تفریحات آبی اسکله تفریحی کیش و سالن­‌های ورزشی پلاژ آقایان که در این ساحل قرار گرفته‌­اند استفاده کنید. رستوران­‌ها، کافه­‌ها و مراکز خرید متعددی نیز در نزدیکی ساحل قرار دارند که خیال شما را از هر بابت راحت می­‌کنند. پس اگر می­‌خواهید حال و هوایی استوایی را در مشرق زمین و در جزیره‌­ی زیبای کیش تجربه کنید سری به ساحل درختان نارگیل بزنید.

سواحل استوایی فرنگی‌ها یا ساحل نارگیلِ کیشِ خودمون؟؟

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *