ساحل مرجان کیش

تجربه ای هیجان انگیز در ساحل مرجان کیش

یکی از بهترین مکان هایی  که می توانید در جنوب کشور به آنجا سفر کنید، سواحل جنوبی منحصر به فرد  ایران به ویژه جزیره زیبای کیش است. قطعا رفتن به بهترین سواحل کیش لذت سفرتان را چند برابر خواهد کرد و یکی از تکرار نشدنی ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد.

جزیره کیش پر است از جاهای دیدنی جذاب و متنوع که می توانید در سفر به کیش از آن ها دیدن کنید، اما تجربه گشت و گذار در سواحل جزیره کیش چیز دیگریست. جزیره کیش از گزینه های پرطرفدار همه ما برای مسافرت است، از فصل زمستان گرفته تا فصل تابستان و هوای گرمش، همیشه پر از مسافر است.

در سفر به کیش یکی از جاهایی که نباید از رفتن به آنجا غافل شوید، ساحل مرجان کیش است. در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ شما را بیشتر با ساحل مرجان در کیش و تفریحات هیجان انگیزش آشنا می کنیم.

ساحل مرجان کیش کجاست؟

پارک ساحلی مرجان یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است که در ضلع شرقی جزیره و در مجاورت بازار مرجان واقع شده است. در ساحل مرجان آب دریا به قدری شفاف است که شما می­‌توانید به راحتی آبزیان را تماشا کنید و حتی به آن­‌ها غذا دهید. اگر می­‌خواهید پررنگ ترین تصویر از ترکیب آبی دریا و مرجان­‌ها و درخشش خورشید داشته باشید پارک ساحلی مرجان را از دست ندهید. در این پارک علاوه بر این که می­‌توانید از تماشای طلوع و غروب لذت ببرید، می­‌توانید سری هم به بازار مرجان بزنید. از دیگر دلایل محبوبیت ساحل مرجان می­‌توانیم به وجود صدف، حلزون، شقایق دریایی، عروس‌­های دریایی و ماهی­‌های زینتی اشاره کنیم. همه‌ی این موارد در کنار هم زیبایی خاصی به ساحل بخشیده­‌اند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

بهترین جاذبه از نظر مسافران این جزیره، ساحل مرجان است که در میان سایر سواحل کیش، بسیار جالب و بی نظیر است. از پوئن های مثبت ساحل مرجان این است که به مرکز خرید مرجان نزدیک می باشد و برای مسافران به ویژه خانم ها، کار را برای خرید راحت تر کرده است.

تجربه ای هیجان انگیز در ساحل مرجان کیش

بهتر است پیش از رفتن به ساحل، به بازار مرجان سری بزنید. بعد از خرید و گردش در بازار برای استراحت و رفع خستگی در کنار ساحل لم داده و استراحت کنید و از تماشای موج ساحل مرجان لذت ببرید.

اگر فکر شنا در این ساحل را دارید باید بگوییم که فکر شنا را از سرتان بیرون کنید. چراکه ساحل مرجان صخره ای است و نمی توانید در آن شنا کنید. اما به جای آن می توانید از تفریحات آبی کیش، قایق سواری و… نهایت لذت را ببرید.

آدرس ساحل مرجان کیش و لوکیشن:


View Larger Map

آدرس: کیش، خیابان جهان، میدان مرجان.

عکس های ساحل مرجان کیش

عکس ساحل مرجان کیش عکس مرجان کیش ساحل مرجان کیش

عکس ساحل مرجان در غروب

عکس ساحل مرجان کیش در غروب

عکس های ساحل مرجان کیش در شب

عکس ساحل مرجان کیش در شب عکس ساحل مرجان کیش در شب عکس ساحل مرجان کیش در شب

مجسمه ساحل مرجان کیش

مجسمه ساحل مرجان کیش

در گوشه و کنار جزیره کیش تندیس­‌هایی قرار گرفته که توجه هر عابری را به خود جلب می­‌کنند. در پارک ساحلی مرجان هم مجسمه­‌های زیبایی وجود دارند که می­‌توانید از تماشای آن­‌ها لذت ببرید،کنار آن­‌ها بایستید و عکس بگیرید.

یکی از این مجسمه‌­ها که در ورودی ساحل مرجان قرار گرفته و به نماد این ساحل تبدیل شده است، مجسمه زیبای بتنی به شکل یک مرد که در حال نواختن سازی محلی است وجود دارد. نورپردازی‌های اطراف مجسمه باعث شده در شب نمایی زیبا از خود ایجاد کند. اگر به عکاسی علاقمندید مجسمه ساحل مرجان در شب را از دست ندهید. نورپردازی‌ها منظره زیبایی برای عکاسی در شب به وجود آورده است.

با تفریحات آبی در ساحل مرجان عشق و حال کنید!

اصلا خیلی ها ساحل مرجان کیش را با تفریحات آبی اش می شناسند. در ساحل مرجان برای هر نوع سلیقه ای تفریح وجود دارد که حوصله تان سر نمی رود و سرگرم خواهید شد. در اینجا می خواهیم کمی درمورد تفریحات آبی ساحل مرجان حرف بزنیم و ببینیم چه تفریحاتی در این ساحل منتظر شما هستند؟!

تجربه ای هیجان انگیز در ساحل مرجان کیش

جت اسکی ، فلای بورد، قایق تفریحی بنانا و پارسل، کایت وجود دارد که از تفریحات آبی کیش هستند و شما می توانید به هر کدام از آن ها دلتان خواست بروید و ساعت ها سرگرم عشق و حال شوید. اگر به دنبال سرگرمی متفاوت و در عین حال لذت بخش هستید، پیشنهاد می کنیم دوچرخه سواری را امتحان کنید. در ساحل مرجان پیست دوچرخه سواری  وجود دارد و شما می توانید به راحتی دوچرخه ای کرایه کنید و تجربه ای دل انگیز از رکاب زدن در دل ساحل را داشته باشید.

غواصی در ساحل مرجان کیش

حالا که صحبت از تفریحات آبی و قایق سواری و… شد، غواصی در کیش، رفتن به اعماق دریای خلیج فارس و تجربه سفر به دنیای موجودات دریایی در زیر آب دریا، بدون شک یکی از لذت بخش ترین تجارب هر گردشگری می تواند در سفر به کیش باشد.

ممکن است شما به غواصی مسلط نباشید اما به شدت علاقمند هستید که به زیر آب بروید و از نزدیک مرجان های زیبای داخل آب و انواع موجودات دریایی را ببینید. در مورد نحوه غواصی کردن نگران نباشید. چون قبل از رفتن به عمق آب به شما آموزش های لازم را می دهند و با اطمینان خاطر به دنیای زیر آب سفر خواهید کرد.

تجربه ای هیجان انگیز در ساحل مرجان کیش

ممکن است در سفربه سایر شهر های ساحلی امکان غواصی در اعماق دریا وجود نداشته باشد، اما شما در جزیره کیش می توانید، تجربه ای شگفت انگیز و فوق العاده از دیدن دریای خلیج فارس و آبزیان و مرجان های دریایی داشته باشید.

فضایی دنج در گوشه ای از ساحل مرجان

لذت گشت و گذار در این ساحل، فقط در تفریحات آبی خلاصه نمی شود. همانطور که گفتیم برا هر نوع سلیقه ای در ساحل مرجان تفریح وجود دارد.

تجربه ای هیجان انگیز در ساحل مرجان کیش

اگر می خواهید در یک جای آرام و بی سروصدا بنشینید از دریای خلیج فارس و صدای موج آب آن لذت ببرید، می  توانید در فضای سبز و آلاچیق ها و یا نیمکت های ساحل مرجان اتراق کنید و با نوشیدن یک چای یا نوشیدنی سرد، استراحت کنید و انرژی بگیرید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

لذت تماشای غروب بی نظیر ساحل مرجان را از دست ندهید!

یکی از لحظات دلچسب و فوق العاده هر ساحل ، غروب آفتاب در ساحل است. شاید بسیاری از شما شیفته همین منظره زیبای غروب آفتاب باشید و دلیل اصلی رفتنتان به ساحل تماشای غروب آفتاب و لذت بردن از چشم انداز زیبای انعکاس سه رنگ قرمز و زرد و نارنجی نورخورشید بر روی امواج دریا باشد.

تجربه ای هیجان انگیز در ساحل مرجان کیش

زیبایی غروب آفتاب در ساحل مرجان، این ساحل را تبدیل به یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی کرده است. علاقمندان به عکاسی می توانند از منظره زیبای غروب آفتاب لحظه های نابی را با دوربین عکاسی خود ثبت کنند. حتی می توانید با گوشی همراهتان لحظات به یاد ماندنی را در کنار خانواده و دوستانتان ثبت و ضبط کنید و خاطرات تکرار نشدنی را برای یکدیگر رقم بزنید.

کشتی یونانی جاذبه معروف ساحل مرجان کیش

در ساحل مرجان به هر طرف که نگاه می کنید، دیدنی های جذاب، نگاه شما را به خود جذب می کند. کشتی یونانی هم یکی از معروف ترین جاذبه های جزیره کیش محسوب می شود. کشتی به گل نشسته یونانی قدمتی چندین ساله دارد و در واقع ساخت کشور انگلستان است و متعلق به کشور یونان بود.

این کشتی در سال ۱۳۴۵ در ساحل مرجان کیش به گل نشسته و از زمان تا حالا باقی مانده و امروزه تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری بسیار جالب در کیش شده است. ساحل زیبای مرجان در کنار کشتی به گل نشسته فضای خاصی را به وجود آورده و تماشای آن در غروب آفتاب هر بار تازگی دارد. رنگ سرخ غروب آفتاب در کنار کشتی یونانی ، منظره ای تکرار نشدنی برای گردشگران رقم می‌زند.

تجربه ای هیجان انگیز در ساحل مرجان کیش

مگر می شود به کیش سفر کرد و از کشتی یونانی دیدن نکرد؟ می توان گفت که کشتی یونانی نگین گردشگری جزیره کیش است و طرفداران زیادی در میان سایر اماکن گردشگری دارد. عکاسان حرفه ای برای ثبت لحظات خاص و فوق العاده، کنار کشتی یونانی می آیند و تصاویر بسیار زیبایی را بادوربین عکاسی خود ثبت می کنند. تابش نور خورشید به ساحل و امواج دریا و کشتی یونانی، سوژه زیبایی برای عکاسی است.

اقامتگاه های ساحل مرجان

به نظر من تا اینجای کار تا حدودی با سال مرجان و دیدنی هایش آشنا شدید. حالا وقت این است که به فکر اقامت خود باشید. برای اقامت خود چرا راه دور بروید؟ در ساحل مرجان انواع اقامتگاه وجود دارد که شما به راحتی می توانید در آن ها اقامت داشته باشید.

این طور می توان گفت که با اقامت در ساحل مرجان با یک تیر دو نشان می زنید. هم از تفریحات ساحل لذت می برید و هم به بازار مرجان سری میزنید. بهتر است پیش از سفر به فکر انتخاب و رزرو اقامتگاه باشید و با اطمینان خاطر راهی سفر شوید.

تجربه ای هیجان انگیز در ساحل مرجان کیش

در ساحل مرجان کیش با هر نوع سلیقه ای اقامتگاه وجود دارد، حالا انتخاب باشماست! سوئیت های ساحلی تا هتل آپارتمان لوکس و هتل‌های نزدیک به ساحل مرجان. برای اجاره سوئیت در کیش و در ساحل مرجان، کار سختی لازم نیست انجام دهید، با یک سرچ ساده در وبسایت «لیدوماتریپ» می توانید صاحب اقامتگاه دلخواه خود شوید.

«لیدوماتریپ» سامانه یکپارچه رزرو ویلا در کیش و سراسر ایران است و اقامتگاه های شهر ها و روستاهای مختلف ایران را دربرمی گیرد. هم چنین می توانید از تیم پشتیبانی «لیدوماتریپ» که به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند، در انتخاب و یا رزرو اقامتگاه خود کمک بگیرید.

 

۴.۹/۵ - (۹ امتیاز)
2 نظر برای "ساحل مرجان کیش" ارسال شده.
  1. ... گفت:

    لطفا با اشتباه نوشتن مکان کشتی یونانی ! در ساحل مرجان ، باقی مطالبتون رو تحت تاثیر قرار ندین.

  2. هستی گفت:

    ساحل مرجان کیش عالیه
    هم آروم و تمیزه هم به موقعیتش خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *