مرکز خرید سارینا ۲ کیش

مرکز-خرید-سارینا-2-کیش

پس از موفقیت‌های پی‌درپی مرکز خرید سارینا ۱، در ترغیب گردشگران و مسافران جزیره کیش به خرید و تفریح، شعبه دوم این بازار با نام مرکز خرید سارینا ۲ کیش، شروع به بهره‌برداری شد و در حال حاضر، پیش‌بینی می‌شود که ازکامل‌ترین بازارها و مراکز خرید جزیره کیش باشد. در ادامه این مقاله از مجله لیدوماتریپ، قصد داریم شما را با این بازار آشنا کرده و اطلاعاتی در باب خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید سارینا ۲ کیش ارائه دهیم. پس با لیدوماتریپ همراه باشید.

آشنایی با پروژه عظیم تجاری سارینا ۲ کیش

آشنایی-با-پروژه-عظیم-تجاری-سارینا-2-کیش

مرکز خرید سارینا، دارای ۲ شعبه با امکانات کامل می‌باشد که هر دو بین شهروندان و گردشگران، محبوبیت بسیار بالایی را کسب کرده‌اند. شعبه اول این بازار با نام مرکز خرید سارینا ۱ کیش، در خیابان بابا طاهر و شعبه دوم یا مرکز خرید سارینا ۲ در میدان امیرکبیر واقع شده که هرکدام در بهترین منطقه جزیره قرار گرفته و از معماری زیبا و منحصربه‌فردی برخوردار هستند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

پاساژ سارینا ۲، مساحتی حدود ۲۱۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۵۰۰۰۰ مترمربعی دارد و در ۸ طبقه بنا خواهد شد و ۶ طبقه آن، به‌طور کامل به بخش تجاری و تفریحی، اختصاص داده خواهد شد. البته این پروژه، فعلا در حال ساخت‌وساز است و بنا بر پیش‌بینی‌های انجام شده، پنج طبقه این ساختمان روی سطح زمین بنا خواهد شد. طبقاتی که در زیرزمین قرار خواهند گرفت شامل پارکینگ، انباری و تاسیسات و طبقات روی زمین، شامل بازار و دیگر امکانات هستند.

نما و معماری این ساختمان، از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار است. الگوی آن برگرفته از بناهای تاریخی سی‌وسه پل، مسجد امام اصفهان، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز می‌باشد.

تجربه خرید در مرکز خرید سارینا ۲ کیش

تجربه-خرید-در-مرکز-خرید-سارینا-2-کیش

طبقات این مرکز خرید، به‌طور کامل تفکیک شده و گردشگران به‌راحتی می‌توانند مقصد خود را بیابند. طبقه همکف ساختمان، دو بخش شمالی (امیرکبیر) و جنوبی (مروارید) دارد که بخش شمالی دارای ۲۲ واحد تجاری بزرگ بوده و می‌توان هایپرمارکت و فروشگاه‌های بزرگ برندهای معتبر جهانی را در آن مشاهده کرد. از طرفی، بخش جنوبی طبقه همکف به فروش طلا و جواهرات، الماس و سنگ‌های گران‌بها، ساعت و صرافی اختصاص یافته ‌است.

اگر قصد خرید پوشاک یا لوازم خانگی و غیره را دارید، می‌توانید سری به طبقه دوم و سوم بزنید. طبقه دوم مجموعه، مملو از پوشاک برند زنانه و مردانه می‌باشد که با هر سلیقه‌ای سازگار هستند. همچنین در این طبقه، کالاهایی نظیر کیف و کفش، شال و روسری و… به ‌فروش می‌رسند. البته پوشاک بچه‌گانه نیز در طبقه سوم از این فروشگاه قابل تهیه است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

طبقه دوم، مقصد گردشگرانی است که قصد خرید کالاهایی همچون لوازم خانگی و جهیزیه، صوتی و تصویری، کامپیوتر و لپ‌تاپ، موبایل و لوازم جانبی آن را دارند.

طبقه سوم مرکز خرید سارینا ۲، دارای ۴۰ واحد خدماتی-رفاهی و ۱۵۰ واحد تجاری می‌باشد که هرکدام از آن‌ها، مشتریان را به‌ نحو متفاوتی به خود جذب می‌کنند. واحد‌های تجاری این طبقه شامل لوازمی همچون پوشاک بچه‌گانه، لوازم و پوشاک ورزشی، لوازم‌التحریر، مواد غذایی و… بوده و سایر واحد‌ها، شامل رستوران‌های سنتی و مدرن، کافه و فست فود، شهربازی مدرن، سالن بیلیارد، مینی بولینگ، بولینگ بزرگ‌سالان، سالن ماساژ و سالن سینما ۴ بعدی می‌باشد.

مجهزترین فود کورت خاورمیانه، واقع در طبقه چهارم مجتمع سارینا ۲ کیش می‌باشد که مساحتی حدود ۱۱۲۶۰ مترمربع داشته و بهترین ویو و چشم‌انداز، یعنی دریای نیلگون خلیج فارس برای آن در نظر گرفته شده ‌است.

اطلاعات مرکز خرید سارینا ۲ کیش

ساعت کاری: ۹ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷ الی ۲۳

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۸۱۵۱

وب‌سایت: www.sarinakish.com

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر(شاهراه جزیره کیش)، روبه‌روی بازار مروارید

سوالات متداول مشتریان بازار سارینا ۲ کیش

سوالات-متداول-مشتریان-بازار-سارینا-2-کیش

· تفاوت مرکز خرید سارینا ۲، با مرکز خرید اصلی سارینا چیست؟

با وجود اینکه شعبه اصلی سارینا بزرگ‌تر از شعبه دوم می‌باشد، کیفیت و امکانات رفاهی-خدماتی این دو شعبه هیچ تفاوتی باهم ندارند و تمامی محصولات ارائه شده در این دو شعبه، برند و باکیفیت هستند. تنها تفاوت شعبه ۲ با شعبه اصلی، در تعداد واحدهای تجاری است.

· موقعیت مکانی بازار سارینا ۲ به چه صورت است؟

سارینا ۲ از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار است. به‌گونه‌ای که روبه‌روی آن، بازار مروارید قرار گرفته‌ و از اطراف، مشرف به دو منطقه، شهربازی و یک بازار تجاری درحال ساخت می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی آن نیز قرار گرفتن در میدان امیرکبیر یا شاهراه جزیره کیش است.

رزرو آنلاین هتل در کیش

· فاصله این بازار با هتل‌های اطراف چقدر است؟

بازار سارینا ۲ مناسب افرادی است که قصد اقامت چند روزه در کیش را دارند؛ چراکه با طی مسافت ۲ الی ۴ دقیقه‌ای، می‌توانید به تمامی هتل‌های کیش نزدیک به این مرکز برسید.

· کدام هتل‌ها در نزدیکی بازار سارینا قرار گرفته‌اند؟

از جمله هتل‌های نزدیک به بازار سارینا ۲ می‌توان به مواردی همچون هتل صدف، لوتوس، آنا، پارس نیک، آریان، ایران، فلامینگو، جام‌جم، مریم، شایلی، پارمیدا، شایگان، هلیا، پارسیان، گراند هتل و غیره اشاره کرد. به علاوه شما می‌توانید با اجاره سوئیت و ویلا در کیش در این جزیره زیبا اقامت داشته و به گشت‌گذار بپردازید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *