بازار پارس خلیج کیش

بازار-پارس-خلیج-کیش

جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری ایران است که هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگرانی است که برای تفریح و خرید به این جزیره سفر می‌کنند. وجود مراکز خرید و بازارهای بسیار زیاد با تنوع کالایی و اجناسی مرغوب باعث شده تا این جزیره جنوبی به یکی از قطب‌های مهم تجاری در کشور تبدیل شود. بازار پارس خلیج یکی از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره کیش است که در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ به معرفی و توضیح ویژگی‌های این بازار می‌پردازیم.

مشخصات بازار پارس خلیج کیش

مشخصات-بازار-پارس-خلیج-کیش

یکی از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره کیش، بازار پارس خلیج است. این مجتمع تجاری بلافاصله پس از اعلام منطقه آزاد شدن جزیره کیش، ساخته و افتتاح گردید. مرکز خرید پارس خلیج در سال ۱۳۷۰ به مساحت تقریبی ۱۲۰۰۰ مترمربع ساخته شد و در سال ۱۳۷۱ شمسی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز خرید، ۱۵۰ مغازه و غرفه تجاری دارد که در این غرفه‌ها محصولات و اجناس مختلفی مانند انواع پوشاک مردانه، بچگانه و زنانه، کیف و کفش، ساعت و زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، موادغذایی، کالاهای دیجیتال، گوشی موبایل و لوازم خرازی سوغات کیش به فروش می‌رسد. جالب است بدانید که علاوه بر مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری، واحدهایی از این مجموعه نیز به مشاور املاک، تعمیر لوازم الکترونیکی و آژانس هواپیمایی تعلق دارد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

امکانات رفاهی این بازار قدیمی کیش

امکانات-رفاهی-این-بازار-قدیمی-کیش

وجود ۴ رستوران با انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست فود در این مجموعه باعث شده تا مسافران و گردشگران بتوانند برای استراحت و رفع گرسنگی خود به این رستوران‌های کیش مراجعه کنند. همچنین این مرکز خرید برای دوستداران نوشیدنی‌ها و دسرهای کافی‌شاپی نیز مناسب است و وجود دو کافی‌شاپ در این مجموعه باعث شده بسیاری از مسافران برای وقت‌گذرانی در کافه‌های این مرکز خرید، به این پاساژ مراجعه کنند.

ساعت کاری و آدرس بازار پارس خلیج

ساعت کاری بازار پارس خلیج نیز مانند سایر مراکز خرید کیش بوده و این بازار از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب به روی مشتریان و گردشگران محترم باز است. البته این مرکز خرید در برخی از ایام تعطیل و مسافرپذیر سال مانند ایام عید نوروز به صورت یکسره از صبح تا شب باز بوده و فعالیت دارد.

آدرس: جزیره کیش، شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا

شماره تماس: ۴۴۴۳۰۲۲۳ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

مراکز و مکان‌های دیدنی نزدیک این مرکز

مراکز-و-مکان‌های-دیدنی-نزدیک-این-مرکز

بازار پارس خلیج در قسمت شمال غربی جزیره کیش و در منطقه بومی‌نشین سفین قرار دارد. با توجه به اینکه این بازار در بافت قدیمی و بومی‌نشین جزیره قرار دارد و از مناطق توریستی و گردشگری کیش فاصله دارد، مسافران و گردشگران می‌توانند با مراجعه به این بازار، با مردمان و بومی‌نشینان جزیره کیش معاشرت داشته باشند و با فرهنگ آن‌ها نیز آشنا شوند.

اسکله و پارک ساحلی میرمهنا و همچنین بازار عرب‌ها (بازار سفین) از جمله مکان‌های دیدنی در نزدیکی این مرکز خرید می‌باشند که گردشگران می‌توانند علاوه بر گشت‌وگذار در بازار پارس خلیج، از این مکان‌ها نیز دیدن کنند.

دیدگاه گردشگران در مورد بازار پارس خلیج کیش

همان‌ طور که گفته شد، بازار پارس خلیج در فاصله دورتری از سایر مراکز خرید قرار دارد و یکی از مراکز خرید قدیمی جزیره به حساب می‌آید. مسافران و گردشگران می توانند با رزرو سوئیت در کیش، در این جزیره زیبا اقامت داشته باشند و از بازارهای قدیمی جزیره دیدن کنند. وجود کالاها و اجناس باکیفیت و خارجی مرغوب با قیمت‌های مناسب و منطقی در این بازار سبب شده تا گردشگران علی‌رغم دوربودن این مرکز خرید، به آن سری بزنند و از کالاهای ارائه شده در این پاساژ خریداری کنند. به عقیده بسیاری از مسافران، بازار پارس خلیج برای خرید سوغاتی یا سایر وسایل مورد نیاز یکی از بازارهای مناسب و خوب می‌باشد. همچنین به عقیده بسیاری از گردشگران، قرارگیری این بازار در منطقه بومی‌نشین جزیره نیز یکی از نکات جذاب و مثبت این بازار است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *