مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز-خرید-پانیذ-کیش

خرید از جمله اساسی‌ترین تفریحات جزیره کیش است که همه مسافران را مجذوب خود می‌کند. اگر به جزیره کیش سفر کنید، مراکز خرید زیادی را خواهید دید که هرکدام از آن‌ها زیبایی منحصربه‌فردی دارند. یکی از بازارهای معروف جزیره، مرکز خرید پانیذ کیش می‌باشد که به قیمت‌های مناسب و تنوع بالای اجناس شهرت دارد. در ادامه این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ، قصد داریم شما را با این مرکز خرید قدیمی آشنا کرده و اطلاعات کاربردی درباره آن ارائه دهیم.

آشنایی با مرکز خرید پانیذ

آشنایی-با-مرکز-خرید-پانیذ

مراکز خرید متعددی در جزیره کیش وجود دارد که هرکدام از آن‌ها، ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را داشته و به طرق متفاوتی، گردشگران را جذب خود می‌کنند. مرکز خرید پانیذ، از جمله بهترین بازارهای موجود در لیست خرید کیش می‌باشد که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شده و به همین سبب، شهروندان این منطقه آشنایی کاملی با بازار پانیذ دارند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

مرکز خرید پانیذ، زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع و ۲۰۸ واحد تجاری و اداری دارد که در دو طبقه خلاصه می‌شود و تعداد فروشگاه‌های تجاری آن به ۱۸۰ واحد می‌رسد. علاوه بر اینکه کالاها و اجناس این بازار، از کیفیت مطلوب و بالایی برخوردارند، نمای زیبای این مرکز نیز در ترغیب گردشگران به خرید از این مجموعه بی‌تاثیر نیست. این بازار، نمایی شیشه‌ای و بلور مانند دارد که از چند کیلومتری می‌تواند هر رهگذری را به خود جذب کند.

موقعیت جغرافیایی مناسب بازار پانیذ، این امکان را به همه گردشگران و مسافران می‌دهد که بتوانند پس از گشت‌وگذار و تفریح در اماکن گردشگری کیش، به‌راحتی سری به این بازار بزنند.

تجربه خرید از مرکز خرید پانیذ

تجربه-خرید-از-مرکز-خرید-پانیذ

بازار پانیذ به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز خرید کیش، از امکانات رفاهی و کالاهای بسیار خوب و مرغوبی برخوردار است. از جمله محصولاتی که در این مرکز خرید شگفت‌انگیز می‌توان خرید، مواردی همچون سوغات کیش، پوشاک و لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، وسایل صوتی و تصویری، لوازم الکتریکی و انواع تلفن همراه، ساعت و ادکلن، مکمل و مواد غذایی، انواع شکلات و قهوه، لوازم تزئینی و دکوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای ورزشی، انواع زیورآلات، لوازم خانگی و هر آنچه برای جهیزیه لازم است، هستند.

اگر بخواهیم قیمت‌ کالاهای این فروشگاه را بررسی کنیم، باید گفت که در این بازار تنوع محصولات بالا بوده و شما می‌توانید کالای مورد نیاز خود را از میان کالاهای برند و گران قیمت یا محصولاتی با قیمت مناسب و متوسط انتخاب کنید. یکی از نکات مثبت این بازار، ارائه محصولات باکیفیت و اورجینال، به قیمتی پایین و مناسب است. از طرفی نیز، اکثر اوقات می‌توانید شاهد تخفیفات ویژه‌ای باشید که در ایام مختلفی از سال ارائه می‌شوند.

امکانات رفاهی بازار پانیذ، زبانزد همه شهروندان و گردشگرانی است که از این مجموعه بازدید کرده‌اند؛ چراکه پس از یک خرید مفصل و طولانی، می‌توانید در بخش‌های مختلف و تفریحی بازار استراحت کرده و نفسی تازه کنید. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی همچون رستوران، فست‌فود و کافی‌شاپ، سالن ورزشی، سرزمین عجایب، آکواریوم، کافی‌نت، سرویس بهداشتی، پارکینگ، مرکز مراقبت از کودک، اطلاعات، آژانس مسافرتی، مراکز پوست و مو و… اشاره کرد.

رفت‌وآمد به این بازار، بسیار آسان است و تاکسی و ون‌هایی برای رفت‌وآمد گردشگران در نظر گرفته شده که همیشه آماده ارائه خدمات به شما هستند. درباره تاکسی‌ها باید گفت که تاکسی‌های زرد مقابل بازار، در محدوده شهری تردد داشته و خطی هستند؛ به همین سبب میزان هزینه کمتری دارند. شما شاهد فعالیت تاکسی‌های سفید رنگی نیز خواهید بود که در محدوده شهری تردد دارند. با این تفاوت که تاکسی‌های سفید، دربستی بوده و در نتیجه مبلغ بالایی جهت انتقال شما از مکانی به مکان دیگر دریافت خواهند کرد. ون‌هایی که در مسیر فروشگاه قرار گرفته‌اند، نسبت به تمامی تاکسی‌ها اقتصادی‌تر بوده و می‌تواند گزینه خوبی جهت رفت‌وآمد ایمن و ارزان‌تر باشد.

اطلاعات مرکز خرید پانیذ کیش

ساعت کاری: ۹:۳۰ صبح الی ۱:۳۰ ظهر و۵:۳۰ عصر الی ۱۰:۳۰ شب

شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۰۰۲۵

آدرس: ایران، هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، جنب هایپر مارکت در قطب خرید جزیره

سوالات متداول مشتریان مرکز خرید پانیذ کیش

سوالات-متداول-مشتریان-مرکز-خرید-پانیذ-کیش

· آیا لوازم خانگی مرکز خرید پانیذ کیش اورجینال هستند؟

خیر. لوازم خانگی موجود در بازار کیش، اجناس تقلبی، چینی یا مشابه اصل هستند. البته نکته حائز توجه در باب قیمت لوازم خانگی، قیمت کمتر و مناسب این فروشگاه‌ها نسبت به سایر بازارهای کیش می‌باشد.

· چرا بازدید از بازار بزرگ پانیذ کیش، یکی از انتخاب‌های مسافران است؟

مرکز خرید پانیذ، به‌سبب قرارگیری در یکی از مناطق متراکم گردشگری و تفریحی کیش، تردد را بسیار آسان کرده و گردشگران به‌راحتی می‌توانند هم به خرید و هم به گردش خود بپردازند. بازار پانیذ در بخش شرقی و خیابان فردوسی کیش قرار دارد.

· قرعه‌کشی‌های معروف بازار پانیذ در چه تاریخی انجام می‌شوند؟

قرعه‌کشی‌های مرکز خرید پانیذ، شبانه بوده و هر شب ساعت ۲۲ می‌توانید شاهد برنامه‌ای شاد و پرهیجان باشید که جوایزی نیز برای برندگان آن در نظر گرفته شده ‌است.

· چه جاذبه‌هایی در اطراف بازار پانیذ قرار دارد؟

از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری اطراف بازار پانیذ می‌توان به پلاژ ساحلی آقایان، بولینگ مریم، اسکله بزرگ تفریحی کیش، پارک شهر و هنگام اشاره کرد. همچنین افرادی که قصد بازدید از بازارهای اطراف این مرکز را دارند، می‌توانند سری به بازار پردیس ۱ و ۲ بزنند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

· بازار پانیذ به کدام هتل‌های کیش نزدیک است؟

هتل‌های پارمیس، آرامیس، سارا، داریوش، شایگان، ارم، پارمیدا، ایران، هتل بین‌المللی، تماشا، هلیا و مریم از جمله هتل‌های معروف کیش هستند که می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب، چند شبی را در آنجا اقامت کرده و از امکانات رفاهی آن لذت ببرید. علاوه بر این می توانید با اجاره خانه مبله در کیش اقامت خوشی داشته باشید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *