بهترین جاهای دیدنی کیش

جاهای-دیدنی-کیش

سفر به کیش بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال سفری بی نظیر و هیجان انگیز هستند. اما قبل از هر سفری بهتر است ابتدا اطلاعاتی در مورد جاهای دیدنی آن مکان به دست آورید تا در هنگام سفر سردرگم نشوید و بتوانید از تمام مکان‌های جذاب منطقه، دیدن کنید. با ما در مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه باشید تا شما را به سفری جذاب در جزیره کیش ببریم و جاهای دیدنی و گردشگری کیش را به شما معرفی کنیم.

در ادامه، چندین مورد از مکان های دیدنی و بکر کیش را به شما معرفی می‌کنیم. مکان‌هایی که اگر در سفر به کیش از آن‌ها بازدید نکنید، سفر شما لطف چندانی نخواهد داشت.

جاهای دیدنی ساحلی در کیش

برای خیلی از مسافرین سفر به کیش با ساحل و دریا آن معنا پیدا می کند. مقصدمان سفر به هر شهر ساحلی که باشد بازدید از دریا و ساحل جذاب ترین قسمت آن سفر است. در سفر به این جزیره هم از محبوب ترین و خاص ترین جاهای دیدنی و گردشگری کیش همین سواحل زیبای این جزیره دیدنی است.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

  • کشتی یونانی، کشتی به گل نشسته اما با اُبهت!

کشتی یونانی؛ کشتی به گل نشسته اما با ابهت!

کشتی یونانی یکی دیگر از مکان های دیدنی و بکر کیش است. این کشتی در ساحل غربی جزیره کیش به گل نشسته و مکانی بسیار جذاب و تماشایی برای تماشاگران پدید آورده است. کشتی یونانی، یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری کیش است. این کشتی عظیم توسط ویلیام همیلتون در بندر گلاسو در اسکاتلند ساخته شده و در سال ۱۳۴۵ در ساحل کیش گیر کرده است.

وزن این کشتی بیش از ۷ هزار تن و طول آن ۱۳۶ متر است. توصیه می‌کنیم حتما در هنگام غروب خورشید، خود را به این کشتی برسانید و از تماشای زیباترین غروبی که خواهید دید، لذت ببرید. همچنین این کشتی سوژه بسیار مناسبی برای عکاسان است و می‌توانند زیباترین عکس‌ها را مخصوصا هنگام طلوع یا غروب خورشید، به ثبت برسانند. بازدید از این کشتی به صورت ۲۴ ساعته و برای عموم آزاد است.

  • ساحل دامون کیش

یکی از دیدنی ترین و خاص ترین سواحل کیش ساحل دامون جزیره است. ساحلی که در قسمت شمالی کیش قرار گرفته و از مناطق لوکس و لاکچری به حساب می آید. این پارک ساحلی و اسکله تفریحی دارای امکانات رفاهی و تفریحی از جمله ایستگاه کرایه دوچرخه و موتور، آلاچیق، باربیکیو، سرویس بهداشتی، پارکینگ، قایق سواری، فلای برد و پاراسل می باشد. همه این جذابیت ها در کنار هم این ساحل را به یکی از خاص ترین جاهای دیدنی و گردشگری کیش تبدیل کرده است.

  • اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش؛ اسکله‌ای برای ثبت لحظاتی دل‌انگیز

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش، اسکله تفریحی کیش است. این اسکله عرشه‌های چوبی بسیار زیبایی با طول ۴۳۷ متر دارد و همواره مکان جذابی برای عکاسان بوده است. شما می‌توانید به این اسکله جذاب بروید و از تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. همچنین می‌توانید از سینما ۴ بعدی، بولینگ، کافه و رستوران‌های کیش اطراف این اسکله برای تکمیل روز تفریحی جذاب خود استفاده کنید.

  • پلاژ بانوان، ساحلی اختصاصی خانم ها

یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها در سفر به شهرهای ساحلی پیدا کردن پلاژی مخصوص بانوان است. خوشبختانه کیش پلاژ مخصوصی برای بانوان دارد که علاوه بر امنیت دارای امکانات رفاهی مناسبی است. اطراف این پلاژ به خوبی با دیوارهای بلند و سایه بان هایی پوشش داده شده است تا بانوان به راحتی بتوانند از این ساحل استفاده کنند. همچنین پرواز از این منطقه کیش ممنوع است و هیچ گونه هواپیما و یا هلی کوپتری اجازه پرواز روی پلاژ بانوان را ندارد.

این پلاژ دارای خدمات رفاهی دیگری مثل تخت، سایبان، زمین والیبال ساحلی، دوش های آب شیرین، رختکن، پارکینگ، سالن بدنسازی و سایت غواصی می باشد. وجود غریق نجات هایی حرفه ای در این پلاژ امنیت کافی را برای شنا نیز فراهم کرده است.

  • ساحل لاکپشت‌ها و تماشای تولد لاکپشت‌های کوچک

ساحل لاکپشت‌ها؛ تماشای تولد لاکپشت‌های کوچک

اگر در بین ماه‌های اسفند تا مرداد به کیش سفر کردید، حتما از منطقه حفاظت شده سواحل جنوبی و سواحل غربی جزیره مرجانی از جذاب ترین جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش دیدن کنید، زیرا در این ماه‌ها گونه بسیار خاصی از لاکپشت‌های پوزه عقابی، برای تخم گذاری به این منطقه می‌آیند. در ماه‌های گفته شده می‌توانید به این سواحل رفته و از دور، شاهد خروج لاکپشت‌های کوچک از تخم و رفتن آن‌ها به سمت ساحل باشید.

  • کلبه هور کیش

در قسمت غربی جزیره کیش ساحلی صخره ای وجود دارد که زمانی کلبه های متنوعی در آن برای استراحت ماهیگیران وجود داشت و از همان موقع به ساحل کلبه هور مشهور است. صخره ای بودن این ساحل این مکان را به محل خوبی برای ماهیگیری تبدیل کرده است. در قسمتی از این ساحل کلبه هور کیش هم غار وجود دارد که هنگام مد دریا بسیار دیدنی است.

  • ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش؛ ساحلی تماشایی و رویایی

یکی از جذاب‌ترین و زیباترین دیدنی های کیش، ساحل مرجانی آن است. این ساحل در قسمت شرقی جزیره کیش واقع شده است و بسیاری از گردشگران، زمان زیادی از سفر خود را به گردش و تماشای این مناظر جذاب سپری می‌کنند. می‌توانید از آلاچیق‌هایی که در ساحل مرجان کیش وجود دارند استفاده کنید و به تماشای تلالو نور آفتاب بر آب‌های شفاف خلیج و مناظر جذابی که ایجاد می‌کند، بپردازید.

  • اسکله تفریحی مارینا کیش

اسکله تفریحی مارینا کیش یکی از بهترین مکان های تفریحی و دیدنی کیش است. ساحل مارینا کیش به قول معروف هم فال است و هم تماشا. این ساحل در عین منطره دیدنی دریا دارای تفریحات آبی متنوعی است که می تواند یک روز پر خاطره و هیجان انگیز را در سفر برایتان رقم بزند. قایق های تفریحی کف شیشه ای، کلوب های مخصوص غواصی، شاتل سواری، بنانا سواری، جت بوت، انواع رستوران و فست و فود و مراکز اسپا و ماساژ تنها قسمتی از خدمات رفاهی و تفریحی این اسکله تفریحی کیش است.

جزیره هندورابی؛ از بدیع‌ترین مکان های دیدنی و بکر کیش!

این جزیره زیبا با ساحلی بسیار تماشایی، در میان دو جزیره کیش و لاروان قرار گرفته است. اگر دوست دارید تا یک روز را در آرامش و سکوت و به دور از هرگونه تکنولوژی مانند اینترنت، ماشین و… سپری کنید و از طبیعت زیبا لذت ببرید یا غواصی و تماشای دنیای شگرف زیر آب را تجربه کنید، سفر به جزیره هندورابی را از دست ندهید.

  • اسکله مرد ماهیگیر کیش

یکی از معروف ترین مکان های گردشگری در کیش اسکله مرد ماهیگیر کیش است. اسکله ای که در ضلع شرقی جزیره قرار گرفته و به دلیل مجسمه بزرگی که در آن قرار گرفته معروف است. مجسمه مردی که در حال ماهیگیری است و ۱۲ متر ارتفاع دارد. این مجسمه بعد از مجسمه «صیاد مروارید» شهر بندرعباس دومین و بزرگ ترین مجسمه فیگوراتیو ایران است. ساحل شنی این پارک ساحلی هم به منطقه ای مناسب برای ساخت مجسمه های شنی تبدیل شده است.

  • پارک ساحلی میرمهنا و امکان ماهیگیری

پارک ساحلی میرمهنا؛ ماهیگیری در یکی از مکان های دیدنی و بکر کیش

این پارک ساحلی جذاب یکی از جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری کیش است که در دو فاز ساخته شده است. فاز اول آن از مسجد خاتم شروع شده و تا اسکله ماهیگیری ادامه پیدا کرده و فاز دوم آن از اسکله ماهیگیری شروع شده و تا میدان جاسک ادامه پیدا می‌کند. این پارک تفریحی جذاب، امکانات زیادی دارد و معروف‌ترین نماد آن، اسکله میرمهنا است. اگر دوست دارید تا در امتداد ساحل قدم بزنید، مناظر و موج‌های زیبای دریا را مشاهده کنید و یک پیاده‌روی لذت بخش را تجربه کنید، حتما سری به این پارک ساحلی زیبا بزنید.

می‌توانید با اجاره سوئیت در کیش، اقامتی راحت و آسوده را تجربه کنید. و بعد از استراحت برای ماهیگری در پارک ساحلی میرمهنا رفته و از این تجربه متفاوت نهایت لذت را ببرید.

  • ساحل سیمرغ کیش و آب تنی در آب های خلیج فارس

ساحل سیمرغ کیش در بین سواحل این جزیره از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساحل هاست. دلیل محبوییت زیاد این ساحل دیدنی کیش هم امکان شنا کردن و آب تنی در آن است. وجود مجسمه های بزرگ و متنوعی که در نقاط مختلف این ساحل قرار گرفته هم باعث شده تا این ساحل بیشتر از قبل بین مسافرین محبوب شود. آلاچیق هایی در سراسر این ساحل قرار گرفته تا بتوانید بدون اینکه نور خورشید شما را اذیت کند در این ساحل تفریح کنید.

  • ساحل درختان نارگیل کیش، رویایی ترین ساحل جزیره

یکی از زیباترین و رویایی ترین جاهای گردشگری کیش ساحل درختان نارگیل کیش است. ساحلی که در بخش شرقی جزیره قرار گرفته و در مساحت ۲۰ هزار متبر مربعی دارای بیش از ۲۵۰۰ درخت نارگیل است. تلاقی منظره زیبای دریا با این درختان نارگیل این ساحل را به یکی از محبوب ترین سواحل کیش تبدیل کرده است. البته که هنگام بازدید از این ساحل متفاوت باید حواستان باشد تا از روی این درختان نارگیل روی سرتان نیفتد!

جاهای دیدنی غیرساحلی در کیش

جاهای دیدنی و گردشگری کیش تنها به سواحل آن ختم نمی شود. دیدنی های غیرساحلی کیش هم درست مثل سواحل آن جذاب و دیدنی هستند. همین باعث شده تا مسافران به سراغ دیدنی های غیرساحلی کیش هم بروند و بازدید از آن ها را هم در برنامه سفر خود قرار دهند.

  • بوستان آهوان کیش؛ تماشای آهوانی که در قفس نیستند!

بوستان آهوان کیش؛ تماشای آهوانی که در قفس نیستند!

یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش، بوستان آهوان است. در این بوستان حیواناتی مانند، آهو، شیر، روباه، گوزن، شغال، میمون و انواع پرندگان نگهداری می‌شود. نکته جالب توجه در این بوستان این است که برخلاف سایر حیوانات که در قفس نگهداری می‌شوند، آهوها به صورت آزادانه در پارک زندگی می‌کنند. علاوه بر این‌، وسایل بازی کودکان نیز در این پارک وجود دارد و کودکان می‌توانند در حین تماشای حیوانات، از بازی در آن لذت ببرند.

  • باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از متفاوت ترین مکان های دیدنی کیش است. پارکی بزرگ و دیدنی که در آن گونه های مختلفی از پرندگان نگهداری می شود. در این پارک از ۵۷ گونه پرنده متفاوت مقل طاووس، فلامینگو، ماکائو، مرغ شاخدار، پنگوئن و… نگهداری می شود. علاوه بر پرندگان گونه های دیگر جانوری مثل تمساح گاندو، میمون و آهو نیز وجود دارد.

  • گذر هنرمندان کیش، سفری از گذشته تا به امروز

گذر هنرمندان کیش؛ سفری از گذشته تا به امروز

در قسمت غربی جزیره کیش، مسیری برای پیاده‌روی وجود دارد که در این مسیر تندیس‌های بسیار زیبایی از بزرگان ایرانی مانند پروین اعتصامی، محمد تقی جعفری، حسین بهزاد، غلامحسین بنان و بسیاری از هرمندان و بزرگان دیگر را قرار داده‌اند. اگر مایل بودید تا یک پیاده‌روی جذاب و متفاوت داشته باشید و تندیس این هنرمندان را تماشا کنید، حتما سری به این گذر پر افتخار بزنید.

  • درخت سبز کیش، درخت برآورده کننده آرزوها!

درخت سبز کیش؛ درخت برآورده کننده آرزوها!

درخت سبز کیش از دیگر جاهای دیدنی و گردشگری کیش است. این درخت، قدیمی‌ترین و کهن‌ترین درخت لور یا انجیر این منطقه می‌باشد. این درخت جذاب، قدمتی طولانی در حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ سال دارد. داستان‌ها و افسانه‌های جالب و شنیدنی زیادی در مورد این درخت نقل شده و از همین رو مردم پارچه پاره‌های سبز رنگی را به امید برآورده شدن آرزوهای خود به این درخت گره می‌زنند و همین امر هیبتی خیره کننده برای درخت ساخته است.

در کنار این درخت باشکوه، آلاچیق‌ها و منقل‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها به استراحت بپردازید. همچنین یک شربت خانه قدیمی در این منطقه وجود دارد که ضمن استراحت می‌توانید از نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های سنتی آن استفاده کنید.

  • باغ راه ایرانی، از به‌یادماندنی‌ترین دیدنی های کیش

باغ راه ایرانی؛ از به‌یادماندنی‌ترین مکان های دیدنی و بکر کیش

یکی از جاهای دیدنی و گردشگری کیش، باغ راه ایرانی است. این باغ زیبا و دل‌انگیز، شامل ۸ باغ ایرانی و ۹ دروازه و اثر تاریخی است. اگر دوست دارید تا با سفر به کیش بسیاری از آثار تاریخی و جذاب کل کشور را ببینید، حتما سری به باغ راه ایرانی بزنید!

دیدنی‌های جذاب این باغ از میدان سعدی و دروازه قرآن شیراز آغاز می‌شود و به ترتیب تا سی‌وسه پل اصفهان، دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه‌های شمیران امتداد می‌یابد. با دیدن سر در باغ ملی تهران، ایرانگردی شما در باغ راه ایرانی کیش به پایان می‌رسد.

جاذبه های گردشگری هیجان انگیز در کیش

اگر اهل هیجان و ماجراجویی هستید کیش بهترین مکان برای شماست تا حسابی با دیدنی های هیجان انگیزش آدرنالین خونتان را بالا ببرید. جاذبه ها و تفریحات مهیج کیش که اگر تنها دلیل برای سفر به کیش نباشد اما یکی از مهم ترین مواردی است که مسافران را به این جزیره جنوبی می کشاند.

  • مرکز غواصی از دیدنی های جذاب کیش

مرکز غواصی کیش؛ لذت سفر در مکان های دیدنی و جذاب کیش

غواصی کیش یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیزی است که تجربه آن می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. تجربه دیدن دنیای شگفت‌آور زیر دریا و تماشای موجودات شگفت‌انگیز زیر آب لذتی است که تنها با غواصی می‌توانید تجربه کنید.

اگر تاکنون غواصی نکرده‌اید، نگران نباشید؛ زیرا از سال ۱۳۷۰، مرکزی برای آموزش غواصی، در کیش افتتاح شده است و شما می‌توانید با گذراندن یک دوره ۱۵ دقیقه‌ای، برای سفر به اعماق دریا و لذتی وصف ناشدنی آماده شوید. در این مرکز هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سن و جنس وجود ندارد و شما می‌توانید بعد از شرکت در این کلاس، در مدت زمانی کوتاه، لباس غواصی پوشیده و دل به دریا بزنید!

  • مجموعه پارس سافاری کیش، ترکیب لذت و هیجان!

مجموعه پارس سافاری کیش؛ ترکیب لذت و هیجان!

سفر به کیش، سفری به قلبِ لذت‌ها و هیجانات است. اگر دوست دارید تا سوار بر خودروهای آفرود شوید و این هیجان را از نزدیک لمس کنید، مجموعه پارس سافاری کیش را از دست ندهید. این مجموعه جزو مکان‌های جذاب کیش است و انواع مختلف تفریحات برای سنین و سلایق مختلف را شامل می‌شود و شما می‌توانید تفریح مورد نظرتان را براساس علاقه خود انتخاب کنید و به تفریح در این مکان جذاب بپردازید.

  • آکواریوم کیش، تجربه قدم زدن در زیر آب!

آکواریوم کیش؛ تجربه قدم زدن در زیر آب!

اگر علاقه‌مند به تماشای شگفتی‌های زیر آب هستید؛ اما آمادگی لازم برای غواصی را ندارید، می‌توانید سری به آکواریوم کیش بزنید. آکواریوم کیش یکی از مکان‌های جذاب کیش است که از دیدن آن شگفت‌زده خواهید شد. در این کشتی آکواریومی در حدود ۷۰ نوع ماهی تزئینی و کمیاب وجود دارد که تماشای آن‌ها شما را حیرت زده خواهد کرد.

این آکوایوم شامل دو بخش مجزا است. در آکواریوم بزرگ‌تر، کوسه‌ها و ماهی‌های بزرگی دیده می‌شوند و در آکواریوم دوم، انواع ماهی‌های تزئینی و کمیاب زندگی می‌کنند. بخش‌های دیگر این اکواریوم شامل لاکپشت دو متری، حیوانات تاکسیدرمی شده و بخش دیرینه شناسی می‌باشد.

  • پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش؛ پارکی برای تماشای دلفین‌ها

یکی از دیدنی های کیش که طرفداران بسیاری دارد، پارک دلفین های کیش است. این پارک شامل بخش‌های مختلفی از جمله پارک دلفین، باغ پرندگان و گونه‌های مختلف جانوری و آمفی تئاتر می‌شود. در قست دلفیناریوم می‌توانید رقص، نمایش و نقاشی کشیدن دلفین‌ها را تماشا کنید.

بازدید از این پارک جذاب، خاطره‌ای متفاوت و خارق‌العاده را برای شما رقم می‌زند. همچنین می‌توانید برای دقایقی با دلفین‌ها شنا کنید و عکس‌هایی جذاب و زیبایی به یادگار بگیرید.

  • پارک آبی اوشن، اولین پارک آبی روباز در ایران

پارک آبی اوشن؛ اولین پارک آبی روباز در ایران

پارک آبی اوشن، اولین پارک آبی روباز در ایران است که با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار و دارا بودن امکانات رفاهی، به یکی از برترین مکان‌های تفریحی این جزیره تبدیل شده است. رفتن به این پارک، یک روز هیجان انگیز و پر از شادی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر به دنبال یک تفریح شاد و جذاب هستید، حتما سری به این پارک آبی جذاب بزنید. این پارک با دارا بودن امکاناتی مثل چندین استخر، کافی شاپ، رستوران، فروشگاه، سالن ماساژ، جکوزی و سالن اسپا می‌تواند یک روز عالی و بی‌نظیر برای شما بسازد.

  • قلعه جنی در کیش

اگر فکر می کنید که خیلی شجاع هستید و به دنبال هیجان می گردید قلعه جنی در کیش یکی از جاهای باحال کیش برای شماست. اگر در سفرتان سری به کشتی یونانی کیش بیندازید در مسیرتان ساختمانی قدیمی و متروکه خواهید دید. ساختمان متروکه ای که به قلعه جنی معروف است و در گذشته یک پادگان نظامی بوده است. بنایی که به اعتقاد محلی ها توسط جن ها تسخیر شده به همین خاطر درب های آن پلمپ شده است. اما اگر بخواهید راه هایی برای ورود به این ساختمان وجود دارد. داستان های عجیبی که از حضور جن ها و کشته شدن افراد توسط اجنه در این قلعه شنیده می شود این مکان را به مخوف ترین جای کیش تبدیل کرده که کمتر کسی به سمتش می رود.

رزرو آنلاین هتل در کیش

جاهای دیدنی و تاریخی کیش

وقتی صحبت از دیدنی های کیش پیش می آید شاید کمتر کسی است که حتی از دیدنی های تاریخی کیش خبر داشته باشد. اما کیش کم جاذبه تاریخی ندارد. جاذبه هایی که هر کدام از دیدنی ترین مکان های کیش هستند. جاذبه هایی که قدمت بعضی از آن ها به میلیون ها سال پیش برمی گردد!

  • شهر زیرزمینی کاریز از جاهای دیدنی و گردشگری کیش

شهر زیرزمینی کاریز؛ بزرگ‌ترین سیستم آب‌رسانی دنیا

یکی از جاهای دیدنی و گردشگری کیش، شهر زیرزمینی کاریز است. این شهر یکی از جاهای تاریخی و باستانی کیش، با قدمتی ۲۵۰۰ ساله است که هر ساله خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب می‌کند. کاریز در لغت به معنای مکانی است که دارای انشعابات متعدد آب در زیرزمین است. شهر زیرزمینی کاریز با طولی بالغ بر ۱۵.۳ کیلومتر، یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های آب‌رسانی در دنیاست.

  • شهر باستانی حریره، از عجیب‌ترین جاهای دیدنی و گردشگری کیش!

شهر باستانی حریره؛ از عجیب‌ترین مکان های دیدنی و بکر کیش!

یکی دیگر از مکان های دیدنی و بکر کیش، شهر باستانی حریره است. این شهر جذاب و پر رمز و راز در شمال جزیره کیش قرار گرفته است. جالب است بدانید از کشف این جزیره تماشایی، سال‌های چندانی نمی‌گذرد.

در حال حاضر و با کاوش‌هایی که توسط باستان شناسان انجام شده، برخی آثار مانند خانه اعیانی، قدیمی‌ترین حمام ایرانی، کوره‌های ساخت آجر، محدوده صنعتی، قنات‌های متعدد، مغازه‌های سفالگری و شیشه گری و مسجد تاریخی آن آماده بازدید هستند.

  • آب انبار قدیمی و تاریخی کیش

از دیدنی های تاریخی و باستانی کیش

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی کیش مربوط به آب انباری است که زمانی از آن برای نگه داشتن آب اشامیدنی استفاده می کردند. این آب انبار در مسیر شهر باستانی حریره قرار گرفته و می توانید بازدید از هر دوی این بناهای تاریخی را به یک روز موکول کنید. وقتی برای اولین بار چشمتان به این آب انبار می خورد شما را به یاد بافت سنتی شهر یزد خواهد انداخت.

بنایی با دو گنبد و پنج بادگیر که درست دیگر استفاده قبل را ندارد اما جذابیت آن باعث شده تا به یکی از مکان های دیدنی و تاریخی کیش تبدیل شود. جلوه این آب انبار در شب بسیار با وجود نورپردازی های فوق العاده اش بسیار دیدنی تر است. پس بهتر است بازدید از آن برای شب نگه دارید.

  • روستای باغو، روستای قدیمی کیش

روستای باغو بازدید از آثار تاریخی و باستانی کیش

روستای باغو، روستایی است که در جنوب غربی جزیره قرار گرفته و فضای ساده و قدیمی آن حس خوبی را به بازدیدکنندگان می دهد. درست است که این روستا در قسمتی از جزیره کیش قرار گرفته است اما وقتی به آن قدم می گذارید درست مانند این است که وارد دنیای دیگری می شوید. دیگر خبری از بافت مدرن و ساختمان های شیشه ای نیست و می توان به خوبی بافت قدیمی و فرهنگ سنتی کیش را در این روستا احساس کرد. در بازدید از این روستا می توانید هم سری به دشت آهوان بزنید، هم از درخت لور ۶۰۰ ساله روستا دیدن کنید و در آخر هم سری به مسجد قدیمی روستا بزنید.

  • خانه بومیان کیش، موزه مردم شناسی جزیره

خانه بومیان از دیدنی های تاریخی کیش

این موزه خانه ای قدیمی در یکی از قدیمی ترین محلات کیش است که تبدیل به موزه ای دیدنی در این جزیره شده است. این خانه متعلق به فردی به نام حاج عبدالله بن شاهین می باشد که یکی از معروف ترین تجار کیش است. این خانه به صورت نسل به نسل به این فرد رسیده و حالا تبدیل به موزه ای شده که از فرهنگ و سنت مردم بومی و قدیمی کیش می گوید. این موزه از بخش های مختلفی تشکیل شده و در هر قسمت اشیا قدیمی و صنایع دستی مردم  به نمایش گذاشته شده است.

جاهای لاکچری و لوکس کیش

کیش جزیره ای مدرن و زیباست که با داشتن جاذبه های تاریخی، طبیعی، سواحل زیبا و تفریحات هیجان انگیز و لاکچری به مکانی تبدیل شود که هر مسافری از سفر به آن نهایت لذت را ببرد. اگر به دنبال لاکچری ترین مناطق کیش هستید بهتر است تا سری به مقاله جاهای لاکچری و لوکس کیش بزنید تا یبشتر با جاذبه های لوکس کیش آشنا شوید. البته که در ادامه با چند مکان لوکس کیش هم بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • مرکز فلای دامون

فلای دامون از جاذبه های گردشگری کیش

مرکز فلای دامون یکی از جاهای لاکچری و لوکس کیش  است که بازدید از آن حسابی سفرتان را هیجان انگیز خواهد کرد. مرکز فلای دامون اولین مرکز تخصصی شبیه ساز پرواز در سطح کشور می باشد. خلبان شدن آرزوی خیلی از افراد است و دوست دارند که برای یک بار هم شده پرواز کردن را تجربه کنند. این مرکز این امکان را به وجود آورده تا این آرزو برآورده شود. در فلای دامون می توانید پرواز با هواپیماهای دو موتوره، بویینگ ۷۳۳ و ایرباس ۳۲۰ را تجربه کنید. این فلای بورد در طبقه اول مرکز خرید دامون کیش قرار گرفته است.

  • فلای بورد

دیدنی های لاکچری و لوکس در کیش

فلای بورد یکی از تفریحات کیش است که هر کسی نمی تواند سراغ آن برود. فلای بورد هم هزینه بالایی دارد هم اندام ورزیده ای می خواهد تا فرد بتواند تعادل خود را حفظ کند. برای همین خیلی ها ترجیح می دهند به آن به چشم یکی از دیدنی های لوکس کیش نگاه کنند تا یک تفریح. در این تفریح کفش مخصوصی وجود دارد که به شلنگی وصل شده است. فشار آب فرد را از سطح آب بلند می کند. فلای بورد هم تجربه پرواز کردن است هم یک اب تنی حسابی.

جاهای دیدنی کیش برای کودکان

یکی از دغدغه های خانواده هایی که دارای کودکان کم سن و سال هستند و می خواهند به کیش سفر کنند این است که اصلا کیش جای دیدنی مناسب برای کودکان دارد؟ شاید همه تفریحات و مکان های دیدنی کیش مناسب کودکان نباشد اما جاهای دیدنی کیش برای کودکان کم هم نیست. یکی از راحت ترین و بی دردسرترین این تفریحات سواحل شنی این جزیره است. بازی کردن با شن و ماسه و دویدن در ساحل برای هر کودکی لذت بخش است.

یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری کیش برای کودکان شهربازی هایلند است. شهربازی که با بازی های متنوع حسابی کودک شما را سرگرم خواهد کرد. رولر کاستر آبی، سفینه، سورتمه، تاب بچه، ماشین ضربتی و برقی، آبشار، قطار و… از جمله جذاب ترین بازی های این شهربازی است. مطمون باشید این شهربازی حسابی می تواند کودکتان را سرگرم کند.

جاهای دیدنی کیش در فصول مختلف

آب‌وهوای کیش بسیار منحصربه‌فرد بوده و در تمام چهار فصل سال، آفتاب درخشان در میان آسمان آبی قرار دارد و بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس می‌تابد. سواحل مرجانی این جزیره و آب‌های شفاف آن به قدری زیبا و جذاب است که هر بیننده‌ای را محو تماشای خود می‌کنند. اما وقتی می خواهیم تا در فصول مختلف سال به کیش سفر کنیم بهتر است بدانیم بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است و به کدام دیدنی های کیش سر بزنیم.

جاهای دیدنی کیش در بهار

دیدنی های کیش در بهار

با شروع فصل بهار و تعطیلات نوروی مسافران زیادی هم راهی سفر به کیش می شوند. مسافرانی که برای تعطیلاتی چند روزه راهی این جزیره هستند و به دنبال بهترین مکان هایی هستند که در بهار کیش دیدنی اند. با توجه به اینکه کیش در جنوب کشور قرار گرفته هوایی همیشه گرم دارد و هیچ وقت خبری از سرما در این جزیره نیست. بهار کیش هم هوا چندان گرم نشده و به راحتی می توانید از همه دیدنی های کیش در بهار دیدن کنید. از سواحل زیبایش بگیر تا تفریحات متنوعش در بهار دیدنی و جذاب هستند. پس با خیال راحت می توانید به کیش سفر کنید و از همه جاذبه های دیدنی کیش بازدید داشته باشید.

جاهای دیدنی کیش در تابستان

جاهای دیدنی کیش در تابستان سر جایشان هستند و می توانید از همه دیدنی های کیش بازدید کنید. اما آیا تحمل هوای بالای ۳۰ درجه و هوای مرطوب و شرجی را دارید؟ گرمای زیاد کیش در تابستان یکی از مهم ترین دلایلی است که کمتر کسی به کیش سفر می کند. با این حال به هر دلیل که تابستان را برای سفر انتخاب کرده اید باید به شما بگوییم احتمال اینکه بیشتر جاهای دیدنی کیش را از دست بدهید هست. قدم زدن در ساحل کیش در این هوای گرم نه تنها لذت بخش نیست بلکه احتمال گرمازدگی وجود دارد، اما از تفریحات تابستانه کیش نمی شود گذشت. بهترین دیدنی های کیش در فصل تابستان مراکز خرید کیش و مکان های سرپوشیده ای هستند که به واسطه وجود سیستم های سرمایشی خبری از گرما نیست!

جاهای دیدنی کیش در پاییز

جاهای دیدنی کیش در بهار

پاییز را می توان یکی از بهترین فصل ها برای سفر به کیش دانست. برای بازدید از جاهای دیدنی کیش در پاییز می توانید از ساحل آن شروع کنید، بعد به مراکز خرید سری بزنید، بعد از آن به مراکز تفریحی بروید و کمی هیجان را در سفرتان تجربه کنید. خلاصه اینکه قصد بازدید از هر کدام از مکان های گردشگری کیش را که داشته باشید فصل پاییز بهترین فرصت است.

جاهای دیدنی کیش در زمستان

هوای کیش در زمستان درست مثل بهار است. هوای معتدل و مطبوع این امکان را به وجود آورده تا به راحتی بتوانید به همه دیدنی های کیش سری بزنید. فقط مراقب بارش های ناگهانی و قطع نشدنی کیش در زمستان باشید تا در زیر باران گرفتار نشوید. سفر در زمستان به کیش اگر یک بدی داشته باشد همین است که بارش باران در کیش خبر نمی کند. پس احتمال اینکه بسیاری از تفریحات کیش را در زمستان از دست دهید بالاست!

پرطرفدارترین جاهای دیدنی و گردشگری کیش از نظر مردم

مکان-های-دیدنی-و-بکر-کیش

قبل از شروع هر سفری بهتر است اطلاعاتی جامع در مورد مکان‌های دیدنی و جاهای دیدنی و گردشگری کیش مقصد خود، به دست آورید و لیستی از مکان‌هایی که قصد رفتن به آن‌ها را دارید تهیه کنید تا در طول سفر، جایی از قلم نیفتد.

کیش، مهم‌ترین جزیره گردشگری ایران و همچون مرواریدی در دل خلیج فارس است که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران برای تماشای جذابیت‌های این جزیره زیبا راهی کیش می‌شوند. جزیره ای که با دیدنی های متنوع و جذابش مسافران زیادی را جذب خود می کند. اما در سفری چند روزه به کیش نمی توان از همه جاذبه های گردشگری کیش دیدنی کرد. پس بهتر است سراغ دیدنی هایی برویم که بیشتر بین مردم محبوب هستند و طرفداران زیادی دارد.

بیایید تا لیستی از پرطرفدارترین دیدنی های کیش تهیه کنیم تا در سفر به کیش بازدید از آن ها از قلم نیفتد. سفر به کیش بدون بازدید از سواحل آن هیچ معنایی ندارد. از جذاب ترین و دیدنی ترین ساحل های کیش ساحل مرجان، مرد ماهیگیر و ساحل درختان نارگیل هستند. ساحل میرمهنا نیز به دلیل وجود امکانات خدماتی و تفریحی گزینه ای مناسب است.

کشتی به گل نشسته یونانی کیش هم یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی است تا برای همیشه از این سفر برایتان به یادگار بماند. مهم ترین دیدنی های تاریخی کیش هم شهر باستانی حریره و قنات کاریز کیش است که بازدید از آن هم می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

علاوه بر جاهای دیدنی و گردشگری کیش که به آن‌ها اشاره کردیم، می‌توانید به بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس کیش مراجعه کنید و سوغاتی‌های جذاب و وسایل مورد نیاز خود را بخرید. همچنین می‌توانید از ورزش‌های آبی جذاب و قایق سواری در آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.

کیش چه دیدنی های دارد که باید ببینیم؟

کیش چی داره که باید ببینیمش؟

کیش جزیره شگفتی‌ها و زیبایی‌هاست، هر گوشه از این جزیره زیبا تماشایی، جذاب و هیجان‌انگیز است. از قدم زدن در ساحل مرجانی تا غواصی در دل دریا، از گره زدن آرزوها به درخت کهن تا تماشای غروب دل‌انگیز ساحل، از ماهیگری در پارک ساحلی تا تماشای گله آهوان خرامان در بوستان و بسیاری از تجربه‌های جذاب دیگر، همگی لذتی وصف‌ناپذیر و جذاب برای شما به ارمغان خواهد داشت.

در این مقاله سعی کردیم تا برخی از جاهای دیدنی و گردشگری کیش را معرفی و شما را با این جزیره بی‌نظیر بیشتر آشنا کنیم تا در سفر خود به این جزیره،  لیستی از دیدنی های کیش را در اختیار داشته و سردرگم نشوید.

۴.۹/۵ - (۷ امتیاز)
2 نظر برای "بهترین جاهای دیدنی کیش" ارسال شده.
  1. مهیار گفت:

    جاهای دیدنی کیش با قیمت مناسب کجارو پیشنهاد میدین؟

    1. رعنا گفت:

      کشتی یونانی که بازدید ازش رایگان هست و اسکله تفریحی کیش و بقیه ساحل ها و اسکله ها بسیار تفریحات تقریبا رایگان و دیدنی خوبی هستن که ما به شما پیشنهاد میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *