مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش

مرکز-خرید-پردیس-1-و-2-کیش

جزیره کیش یکی از مناطق آزاد تجاری ایران می‌باشد که سالانه کالاها و اجناس مختلفی از این جزیره وارد ایران شده و به فروش می‌رسند. کالاها و اجناسی که در جزیره کیش به فروش می‌رسند، معاف از عوارض گمرکی بوده و همین امر نیز سبب می‌شود تا بسیاری از کالاهای خارجی، اصل و مارک‌دار، با قیمت مناسب‌تری در این جزیره به فروش برسند. مراکز خرید مختلفی در جزیره کیش وجود دارند که محل فروش کالاها و اجناس خارجی مارک‌دار هستند. یکی از مراکز خرید معروف و محبوب جزیره کیش، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این مراکز خرید در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ با ما همراه باشید.

معرفی مرکز خرید پردیس ۱

معرفی-مرکز-خرید-پردیس-1

مرکز خرید پردیس ۱ یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است که در سال ۱۳۷۱ شمسی با نظارت مهندسین فرانسوی با ۲۲۸ مغازه و غرفه تجاری ساخته شده و افتتاح گردید. این مرکز خرید مساحتی بالغ بر ۱۹۰۰۰ مترمربع داشته و در دو طبقه تجاری ساخته شده است. کالاهایی مانند سوغات کیش، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، عینک، ساعت و زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری و لوازم برقی خانگی در این مرکز خرید به فروش می‌رسد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

امکانات بازار پردیس ۱ کیش

امکانات-بازار-پردیس-1-کیش

این مرکز خرید علاوه بر مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری فعال، واحدهای خدماتی مانند رستوران، کافی‌شاپ و چای‌خانه‌های سنتی نیز دارد که مسافران می‌توانند برای رفع خستگی و گرسنگی خود به این مکان‌ها مراجعه کنند. در برخی از ایام سال مانند ایام عید نوروز، برنامه‌هایی مانند جُنگ‌های شادی و حراجی در این مرکز خرید برگزار شده و باعث می‌شود تا گردشگران و مسافران زیادی به این مرکز خرید سری بزنند.

معرفی مرکز خرید پردیس ۲

معرفی-مرکز-خرید-پردیس-2

با وجود مرکز خرید پردیس ۱ و موفقیت این مرکز خرید، مرکز خرید پردیس ۲ نیز در سال ۱۳۷۷ به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع در مجاورت مرکز خرید پردیس ۱ ساخته شده و افتتاح گردید. مرکز خرید پردیس ۲، چهار طبقه بوده و توسط راهرویی شیشه‌ای به مرکز خرید پردیس ۱ متصل شده است. این مرکز خرید ۲۳۰ غرفه و واحد تجاری دارد که به صورت دایره‌ای دور یک محور پیچیده شده‌اند و یک فضای خالی در وسط مجتمع پدید آورده‌اند. فضای خالی داخل مرکز خرید پردیس ۲ با درخت‌های نخل زیبا و بلندقامت تزیین شده و زیبایی این مرکز خرید را دو چندان کرده است.

امکانات بازار پردیس ۲ کیش

امکانات-بازار-پردیس-2-کیش

این مرکز خرید نیز مانند سایر مراکز خرید کیش و همچنین مانند مرکز خرید پردیس ۱، علاوه بر مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری، رستوران، کافه و چای‌خانه‌های سنتی دارد که مسافران می‌توانند برای صرف غذاهای ایرانی، بین‌المللی و فست‌فود به این مرکز مراجعه کنند. برگزاری قرعه‌کشی‌ها و جُنگ‌های شبانه‌ در این مرکز خرید، باعث جذابیت بیشتر این بازار برای گردشگران و مسافران می‌شود.

مسافران و گردشگران باید این نکته را در نظر داشته باشند که برای گشت‌وگذار و خرید در این دو مرکز خرید حداقل نصف روز وقت لازم است و بهتر است با برنامه ریزی صحیح، زمان کافی برای بازدید از این مجموعه‌ها در نظر بگیرند.

آدرس و ساعت کاری مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش

هر دو مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش، ساعت کاری یکسانی داشته و از ساعت ۹ الی ۱۳:۳۰ و همچنین از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ دایر بوده و مسافران و گردشگران می‌توانند در این ساعات به این مراکز خرید سر بزنند.

مرکز خرید پردیس ۱

مرکز خرید پردیس ۲

آدرس مرکز خرید پردیس ۱ و ۲: جزیره کیش، بلوار خیام، میدان پردیس، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش

شماره تماس: ۴۴۴۵۶۲۲۰ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

دیدگاه مسافران نسبت به مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش

دیدگاه-مسافران-نسبت-به-مرکز-خرید-پردیس-1-و-2-کیش

اغلب مسافران و گردشگرانی که از مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ دیدن کرده‌اند، معتقدند این دو مرکز خرید به دلیل داشتن فضای خرید زیبا و دلنشین، فروشگاه‌های متنوع، اجناس و کالاهای مختلف با قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه، یکی از مراکز خرید جذاب و مناسب کیش می‌باشند. وجود رستوران‌ها و فضاهای کافه‌ای دنج در این دو مرکز خرید نیز باعث شده تا این دو مرکز خرید جذابیت فراوانی برای گردشگران داشته باشد. مسافران جزیره کیش می‌توانند با رزرو ویلا و سوئیت در کیش در این جزیره اقامت داشته باشند و از مراکز خرید آن دیدن کنند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *