دیپلمات مال کیش

دیپلمات-مال-کیش

قرارگیری جزیره کیش در آب‌های نیلگون خلیج فارس و وجود سواحل زیبا در این جزیره باعث شده تا این جزیره به یکی از قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شود. جزیره کیش علاوه بر داشتن مکان‌ها، جاذبه‌های گردشگری و تفریحات مهیج بی‌شمار، بازارها و مراکز خرید متعددی نیز دارد که گشت‌وگذار و خرید از آن‌ها برای مسافران و گردشگران جزیره کیش خوشایند و لذت‌بخش است. از این رو در سال‌های اخیر، بازارها و مراکز تجاری متعددی در جزیره کیش ساخته شده‌اند. دیپلمات مال کیش یکی از مراکز خرید جزیره کیش است که در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ به معرفی آن می‌پردازیم.

مشخصات دیپلمات مال کیش

مشخصات-دیپلمات-مال-کیش

دیپلمات مال کیش که با نام مرکز خرید دیپلمات کیش شناخته می‌شود، یکی از مراکز خرید کیش است که در نزدیکی بازار عرب‌های کیش واقع شده و در نوار ساحل شمالی جزیره کیش قرار گرفته است. این مرکز تجاری که وسعتی بالغ بر ۷۵۰۰ مترمربع داشته و ۵ طبقه دارد که ۲۷۰ غرفه و مغازه در طبقه همکف، اول و دوم آن قرار دارد. ویکی از بهترین مراکز خرید کیش برای تهیه سوغاتی به شمار می رود. در طبقه سوم این مرکز خرید غرفه‌های عرضه لوازم ورزشی و یک شهربازی مجهز وجود دارد. رستوران و کافه این مرکز خرید نیز در طبقه پنجم آن قرار گرفته و افراد بازدیدکننده از این مرکز خرید می‌توانند برای رفع خستگی و گرسنگی خود به طبقه پنجم آن مراجعه کنند. محصولات متنوعی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت و زیورآلات، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی و مواد غذایی در غرفه‌های تجاری دیپلمات مال کیش ارائه شده و به فروش می‌رسند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

در این مرکز خرید، محلی برای فعالیت‌هایی مانند شاهنامه خوانی، اجرای نمایش‌های عروسکی و تئاتر، ایجاد کتابخانه، ایجاد غرفه مخصوص عرضه محصولات فرهنگی، هنری و سرگرمی در نظر گرفته شده و امکانات مختلفی برای انجام فعالیت‌های هنری و فرهنگی وجود دارد.

آدرس و ساعت کاری دیپلمات مال کیش

ساعت کاری مرکز خرید دیپلمات از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و همچنین از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ می‌باشد و مسافران و گردشگران می‌توانند در این بازه زمانی از این مرکز خرید دیدن کنند. مسافران و گردشگران می‌توانند با اجاره ویلا مبله در کیش، در این جزیره زیبا اقامت داشته باشند و از مراکز خرید متنوع آن دیدن کنند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار لارک، میدان لارک، دیپلمات مال کیش

شماره تماس: ۴۴۴۳۳۳۰۰ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

نظرات گردشگران در مورد دیپلمات مال کیش

نظرات-گردشگران-در-مورد-دیپلمات-مال-کیش

بسیاری از بازدیدکنندگان این مرکز خرید بر این باورند که کالاها و اجناس ارائه‌شده در این مرکز خرید کیفیت متوسطی داشته و مطابق با تمام سلیقه‌ها نمی‌باشد. بنا به گفته بسیاری از گردشگران و بازدیدکنندگان از این مرکز خرید، تنوع کالاها و اجناس در این مرکز خرید بسیار کمتر از سایر مراکز خرید می‌باشد و قیمت آنها به نسبت کیفیت اجناس نامناسب است. خدمات رفاهی و ارائه شده در این مرکز خرید نیز مناسب بوده و مسافران می‌توانند برای رفع خستگی و صرف غذا این مرکز خرید را انتخاب کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *