بازار مروارید کیش

مرکز-خرید-مروارید-کیش

مراکز خرید کیش یکی از مکان‌های جذابی است که اکثر گردشگران و مسافران زمان مشخصی از سفر خود را به گشت‌وگذار و خرید از این مراکز اختصاص می‌دهند. جزیره کیش از گذشته‌های دور، یکی از مراکز داد و ستد و فروش اجناس خارجی و مارک‌دار بوده و هست. با پیشرفت صنعت گردشگری و افزایش مسافران، مراکز خرید متنوع و متفاوتی در این جزیره ساخته و افتتاح گردید. مرکز خرید مروارید کیش یکی از محبوب‌ترین بازارهای کیش در بین مسافران این جزیره است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید در این مقاله از مجله لیدوماتریپ با ما همراه باشید.

مشخصات مرکز تجاری مروارید کیش

مشخصات-مرکز-تجاری-مروارید-کیش

مرکز خرید مروارید کیش در سال ۱۳۷۳ شمسی و پس از طرح جدید نوسازی جزیره کیش ساخته شده است. این مرکز خرید یکی از بهترین و زیباترین مراکز خرید جزیره کیش است که در یک طبقه و در مساحت ۲۸۰۰۰ مترمربع احداث گردید. الهام گرفتن از معماری دوره هخامنشی در ساخت این مرکز خرید باعث شده تا این مرکز یکی از زیباترین مراکز خرید کیش شود. بازار مروارید کمی دورتر از سایر مراکز خرید کیش قرار گرفته و در شهرک صدف واقع شده است.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

این بازار دارای ۲۰۸ غرفه مخصوص فروش پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم و لباس ورزشی، لوازم خانگی، عینک، زیورآلات و اکسسوری و انواع لوازم تزیینی می‌باشد. در برخی ایام سال نیز مسافران می توانند از حراجی های موجود در این مرکز خرید استفاده کنند.

پاساژ مروارید کیش ۱۲ درب ورودی و خروجی و ۸ بازارچه دارد که هریک از این بازارچه‌ها نام مخصوصی برای خود دارند. پرسپولیس، پارس، آپادانا، پاسارگاد، بیستون، تیسفون، آریا و ایران نام‌های پارسی هشت بازارچه مجتمع تجاری مروارید هستند. بازار مروارید علاوه‌بر درهای ورودی و بازارهای زیبا، یک ایوان بسیار زیبا و دلنشین نیز دارد که مسافران می‌توانند پس از گشت‌وگذار و خرید در این مرکز خرید، به ایوان این بازار رفته و مقداری در آن استراحت کنند.

رستوران و کافی‌شاپ‌های موجود در قسمت مرکزی ساختمان بازار مروارید، یکی دیگر از مزیت‌های این بازار محسوب می‌شود و مسافران می‌توانند برای استراحت به این مکان مراجعه کرده و از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند.

آدرس و ساعت کاری بازار مروارید کیش

پاساژ مروارید کیش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر و از ۱۷ بعداز ظهر تا ۲۳ فعالیت داشته و گردشگران و کیشوندان می‌توانند در این ساعات به این مرکز خرید مراجعه کنند. البته لازم به ذکر است که این مرکز خرید نیز در ایامی از سال مانند عید نوروز یکسره از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ شب به روی تمام گردشگران و مشتریان باز است.

آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف، بلوار مروارید، میدان امیرکبیر، روبه‌روی مجتمع سارینا ۲

شماره تماس: ۴۴۴۵۸۸۸۸ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

نظر گردشگران درباره مرکز خرید مروارید

نظر-گردشگران-درباره-مرکز-خرید-مروارید

همان ‌طور که گفته شد، این مجتمع تجاری یکی از بهترین و زیباترین مراکز خرید جزیره کیش می‌باشد. بنابه گفته بسیاری از مسافران و گردشگران، پاساژ مروارید یکی از بازارهای محبوب کیش می‌باشد. وجود کالاها و اجناس باکیفیت و مرغوب همراه با قیمت‌های منطقی و مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران، این مرکز خرید را برای خرید سوغات کیش و سایر خریدهای خود انتخاب کنند. مسافران جزیره کیش می‌توانند با اجاره آپارتمان مبله در کیش، در این جزیره زیبا اقامت داشته باشند و از مراکز خرید کیش و سایر مکان‌های گردشگری کیش بازدید کنند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *