حراجی‌ های کیش

حراجی های کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد همیشگی برای گردشگران است. در این جزیره امکانات متنوعی از مراکز خرید کیش تا امکانات تفریحی و بهترین رستوران‌های کیش و بهترین هتل‌ها و… برای مسافران فراهم شده تا سفری خاطره انگیز برای آن‌ها بسازد. در این میان مراکز خرید و حراجی‌ های کیش مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خرید برایتان تفریح هیجان انگیزی است و می خواهید برای یک خرید درست و حسابی به جزیره کیش سفر کنید، بهتر است به این دقت کنید که اجناس کیش در زمان های خاصی از سال تخفیف می خورند. این به این معنی است که اگر زمان درستی را برای سفر به کیش انتخاب کنید و در فصل حراجی جزیره کیش  به این جزیره زیبا سفر کنید، به نفع شماست. پس در ادامه‌ی این مقاله از مجله لیدوماتریپ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم حراجی‌ های کیش در چه فصل‌هایی از سال برپا می‌شوند و شما در این حراجی‌ ها چه چیزهایی می توانید تهیه کنید.

گشت و گذار در حراجی های جزیره کیش

خرید در کیش

یکی از لذت‌های هر سفری، مخصوصا برای خانم‌ها، خرید کردن است. حال چه بهتر که این خرید کردن در فصل حراجی‌ در کیش باشد. اصلا گشت و گذار در حراجی‌ های کیش لذت غیر قابل وصفی برای عاشقان خرید دارد. اگر شما هم عاشق خرید کردن هستید، خوب است بدانید که جزیره زیبای کیش علاه بر همه‌ی امکانات تفریحی، یکی از بهترین جاها برای خرید کردن است. چراکه در بعضی از ایام سال حراجی هایی در این جزیره برپا می‌شوند که شما می‌توانید در این ایام بسیاری از اجناس را با قیمت مناسب تهیه کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

تعدد و تنوع پاساژها و مراکز خرید در کیش آنقدر زیاد است که اگر یک روز کامل را هم برای خرید بگذارید باز وقت کم می‌آورید و باز هم دلتان می خواهد به بهترین مراکز خرید ارزان و لوکس در کیش بروید و خرید کنید. حال فکر کنید در این مراکز حراجی هم برپا شده باشد. در این صورت حتما لذت خرید برایتان چند برابر می‌شود.

بهترین فصل حراجی‌‌ در کیش

فصل حراج در کیش

در حقیقت زمان دقیق و مشخصی برای حراجی‌ در جزیره کیش وجود ندارد، اما معمولا زمان‌هایی که کیش خلوت می‌شود حراجی‌ های جزیره کیش برپا می شوند. از اوایل اردیبهشت تا آواخر خرداد که بعد از تعطلات نوروز است و نیز از اوایل مهر تا اواخر آذر که فصل بازگشایی مدارس است و مسافران کمتری به کیش می روند، اکثر اجناس تخفیف می خورند و بهترین زمان برای سفر به کیش است.

علاوه بر این در فصل تابستان که هوای جزیره گرم و شرجی است و مسافران کمتری به کیش می روند، جشنواره‌های تخفیف تابستانه برپا می شود.

حراجی های کیش در جشنواره تابستانی جشنواره تابستانه کیش

جشنواره تابستانی در بازه‌ی زمانی ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور ماه هر سال برپا می شود و در آن مراکز خرید کیش هم تخفیف می گذارند و هم جوایز نقدی و غیر نقدی زیادی را برای مشتریان در نظر می گیرند. به جز این در طول این جشنواره جنگ‌ها و برنامه‌های شاد و متنوعی نیز اجرا می‌شود که هزینه‌ی آن‌ها هم نسبت به روزهای دیگر سال ارزان تر است و شما می توانید بعد از خریدهایتان با هزینه کمتری در این برنامه‌ها هم شرکت کنید و تفریحتان را کامل کنید.

تخفیفات حراجی های کیش

همان طور که گفتیم در مواقعی از سال که مسافران کمتری به جزیره کیش سفر می کنند، تخفیف‌ها در حراجی‌ های جزیره کیش به راه می افتند.

تخفیف های کیش

علاوه بر قیمت اجناس، قیمت تورهای کیش در فصل تابستان و پاییز ارزان تر می شود. قیمت پروازها و هتل‌ها نیز در این ایام تا حدود ۳۰ درصد تخفیف می‌خورند. تمام تفریحات آبی کیش، بهترین رستوران های کیش و جنگ‌های شبانه هم شامل تخفیف می‌شوند. بنابراین هزینه های سفر به کیش کمتر میشود.

بنابراین شما در برنامه سفر به کیش در فصل حراجی‌ های کیش، با یک تیر دو نشان می‌زنید! هم از خرید ارزان لذت می‌برید و هم می‌توانید اقامتی ارزان تر داشته باشید.

راهنمای خرید در حراجی های کیش

در فصل حراجی‌ ها در جزیره کیش تقریبا تمامی کالاها با قیمتی مناسب ‌تر به فروش می‌رسند. با این وجود پیشنهاد ما به شما این است که اگر به قصد خرید به کیش سفر می‌کنید، ابتدا در محل زندگی خودتان قیمت اجناس مورد نظر را بررسی کنید تا در هنگام خرید در جزیره کیش هزینه اضافی نپردازید.

راهنمای خرید در حراجی های کیش

توجه کنید که در هنگام خرید خصوصا در حراجی‌ های کیش باید به نکاتی توجه کنید که ناخواسته به دلیل قیمت ارزان دچار اشتباه نشوید. ابتدا سعی کنید قیمت اجناس مختلف را در بقیه‌ی مراکز خرید کیش هم بررسی کنید و سپس تصمیم بگیرید از کدام یک خرید کنید. چون ممکن است قیمت ها در پاساژ‌های مختلف متفاوت باشند.

اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در کیش دارید، از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. در هنگام خرید مواد غذایی مثل شکلات حتما تاریخ انقضای آن‌ها را بررسی کنید. نکته‌ی مهم دیگر در هنگام خرید از حراجی‌ ها در جزیره کیش این است که در فصل‌های حراجی در کیش که آب و هوا شرجی است تاثیر زیادی بر روی اجناس می‌گذارد. پس حتما چک کنید که اجناس مورد نظرتان تحت تاثیر آب و هوا قرار نگرفته و کیفیت خود را از دست نداده باشند.

از طرفی اگر واقعا قصد خرید دارید، همه‌ی خریدهایتان را برای روز آخر نگذارید. در این صورت به جز اینکه برای خرید وقت کم می آورید، ممکن است از خرید کالایی پشیمان شوید اما به دلیل کمبود وقت فرصت تعویض آن را از دست می‌دهید.

ارزان ترین اجناس و کالاها در حراجی‌ های جزیره کیش

در حراجی‌ ها در کیش معمولا همه‌ی اجناس تخفیف می‌خورند و ارزان تر از شهرهای دیگر هستند. یکی از به صرفه ترین خریدها در کیش، خرید لوازم خانگی است. آن هم در فصل حراجی‌ در کیش که ۲۰ تا ۳۰ تخفیف می خورند.

اجناس ارزان در حراجی های کیش

یکی دیگر از بهترین خریدها در حراجی‌ های جزیره کیش، انواع پوشاک و ست‌های ورزشی است که در این ایام ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزان تر از بقیه جاهاست.

وسایل آرایشی و بهداشتی، ادکلن و شکلات از دیگر اجناسی به هستند که نه تنها در فصل های حراجی‌ ها در جزیره کیش بلکه در طول سال هم ارزان‌تر از مناطق دیگر هستند.

اما توجه کنید قیمت وسایل الکترونیکی مثل لپ تاپ، موبایل، دوربین و … در کیش تفاوت زیادی با شهرهای دیگر ندارند و در صورتی که آن‌ها را از کیش خردید، حتما از فروشنده ضمانت را دریافت کنید.

بهترین مراکز حراجی در جزیره کیش

بهترین مراکز حراجی کیش

جزیره کیش مراکز خرید متنوعی دارد. اما اگر به دنبال مراکز خریدی می گردید که به جز در حراجی‌ ها، در اکثر روزهای سال تخفیف داشته باشند، می توانید به مراکز تجاری پردیس ۱ و ۲، مجتمع تجاری پانیذ، بازار ونوس و بازار بزرگ مروارید بروید.

در این مراکز تنوع اجناس بالاست و نمایندگی برندهای معروف هم وجود دارد. معمولا کیفیت‌های بالا و قیمت‌های مناسبی دارند و در بیشتر ایام تخفیفاتی هم دارند. ارزان ترین کالاهای کیش در بازار لوازم چینی پیدا می شوند. در این بازار انواع و اقسام کالاها با قیمت‌های باور نکردنی به مشتریان ارائه می شود.

رزرو آنلاین هتل در کیش

اوقات خوش آن بود که در حراجی‌های کیش به سر شد!

در فصل حراجی‌ در جزیره کیش، لذت سفر به کیش چند برابر می شود. به جز قیمت اجناس و کالاهای مختلف، قیمت تورها، پروازها و هتل‌های کیش هم در این ایام ارزان تر می شود. اگر نکات مربوط به حراجی‌ های جزیره کیش را بدانید، می توانید در فصل حراجی‌ در کیش، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی و شکلات را با قیمت‌های مناسبی بخرید. اگر قصد خرید دارید بهتر است چند روزی در جزیره زیبای کیش اقامت داشته باشید و حسابی بازارها و مراکز خرید را بگردید تا بتوانید بهترین‌ها را تهیه کنید. برای اقامت در کیش نگران نباشید. شما می توانید با مراجعه به صفحه‌ی اجاره ویلا و سوئیت در کیش، اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *