مرکز خرید بهکیش کیش

مرکز-خرید-بهکیش-کیش

صنعت گردشگری روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد و کشورهای مختلف همواره سعی می‌کنند تا با ارتقا خدمات گرشگری خود، درآمدهای کلانی از این طریق کسب نمایند. جزیره کیش یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران است که با پیشرفت گردشگری و افزایش سالانه مسافران این جزیره، مراکز خرید و بازارهای مختلفی در این جزیره ساخته و افتتاح شده است. یکی از قدیمی‌ترین بازارها و مراکز خرید کیش، مرکز خرید بهکیش کیش می‌باشد که در این مقاله از نشریه گردشگری لیدوماتریپ به معرفی و توضیح ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

مشخصات مرکز خرید بهکیش

مشخصات-مرکز-خرید-بهکیش

این پاساژ برخلاف ظاهر مدرن و امروزی که دارد یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است. مرکز خرید بهکیش اولین بازاری است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جزیره کیش افتتاح گردید. این پاساژ در گذشته محلی برای فروش محصولات صنعتی، ساختمانی، ماشین‌آلات و لوازم خانگی بود.

مجتمع تجاری بهکیش که یکی از اولین مراکز خرید افتتاح شده پس از انقلاب اسلامی در کیش است. در سال ۱۳۹۵ تخریب شده و با هدف بازسازی و استفاده بهینه از فضا در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع به شکل امروزی ساخته شد. مرکز خرید بهکیش دارای ۴۰ غرفه و مغازه می‌باشد که در چهار طبقه بنا شده و آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و کیشوندان می‌باشد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

برندهای لوازم خانگی‌ مطرح دنیا، لوازم الکتریکی، لوازم دیجیتالی، وسایل کامپیوتری، وسایل برقی خانه و آشپزخانه و انواع لپ‌تاپ و موبایل از جمله کالاهایی هستند که امروزه در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. در واقع می‌توان مرکز خرید بهکیش را بهترین و مجهزترین ابزارفروشی جزیره کیش دانست.

سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای خرید وسایل و لوازم کامپیوتری یا وسایل برقی مورد نیاز خانه خود، در سفر به کیش به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند و وسایلی مانند لپ‌تاپ، موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر و سایر لوازم برقی مورد نیاز خود را از این مجتمع تجاری خریداری می‌کنند. با توجه به اینکه جزیره کیش، منطقه آزاد تجاری بوده و قیمت اجناس به دلیل معافیت گمرکی، کمی پایین‌تر است. همچمین با وجود حراجی های فصلی در کیش، خرید از این جزیره برای مسافران مقرون به صرفه و مناسب می‌باشد.

مکان‌های نزدیک به مرکز خرید بهکیش

مکان‌های-نزدیک-به-مرکز-خرید-بهکیش

مسافران و گردشگران می‌توانند پس از گشت‌وگذار و خرید از بازار بهکیش، با پیمودن مسافتی ده دقیقه‌ای خود را به بازارهای مریم و ونوس کیش برسانند و از این بازارها نیز بازدید کنند. هتل‌های شیک و لوکس کیش ویدا، لوتوس، گراند، فلامینگو، ستاره و شایان از جمله هتل‌های نزدیک به مرکز خرید بهکیش هستند که مسافران می‌توانند برای دسترسی آسان‌تر به این مرکز خرید، در هتل‌های ذکر شده اقامت داشته باشند و یا با اجاره ویلا و سوئیت در کیش در این جزیره مقیم شوند.

وجود رستوران های کیش در طبقه آخر این مرکز خرید نیز باعث شده تا این مرکز خرید به عنوان یکی از مقاصد خرید و صرف غذا برای مسافران جزیره کیش باشد.

آدرس و ساعت کاری پاساژ بهکیش کیش

مرکز خرید بهکیش در دو شیفت و از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ ظهر و از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۳ شب باز بوده و آماده ارائه خدمات به مسافران و کیشوندان عزیز می‌باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار سنایی، روبروی بانک ملی مرکزی کیش، مرکز خرید بهکیش

رزرو آنلاین هتل در کیش

دیدگاه گردشگران در مورد بازار بهکیش

دیدگاه-گردشگران-در-مورد-بازار-بهکیش

بسیاری از گردشگران و مسافرانی که به این مرکز خرید سر زده‌اند، این مرکز خرید را یکی از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید جزیره کیش معرفی می‌کنند. وجود مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری بزرگ همراه با کالاها و اجناس اصل و مارک‌دار الکتریکی و دیجیتالی در این مجتمع تجاری باعث شده تا یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید کیش باشد. لازم به ذکر است، قیمت اغلب لوازم الکتریکی و کامپیوتری در این مرکز خرید به دلیل معافیت گمرکی، نسبت به سایر شهرها مناسب‌تر و منطقی‌تر است و همین امر نیز سبب می‌شود تا مسافران در کنار سایر خریدهای خود از جزیره، وسایل و لوازم الکتریکی ارزان قیمت نیز خریداری کنند و به این ترتیب هزینه های سفر به کیش را کنترل کنند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *