مرکز خرید پدیده کیش

مرکز-خرید-پدیده-کیش

جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری بسیار مهم ایران است که سالانه گردشگران و مسافران بسیار زیادی در فصول مختلفی از سال به این جزیره سفر می‌کنند. این جزیره زیبای خلیج فارس علاوه بر مکان‌های دیدنی و تفریحات آبی و تفریحات غیرآبی فراوان، بازارها و مراکز خرید متنوعی نیز دارد که بسیاری از مسافران برای خرید از این مراکز به این جزیره سفر می‌کنند. مرکز خرید پدیده کیش یکی از مراکز خرید کیش است. برای آشنایی با این مرکز خرید در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ با ما همراه باشید.

مشخصات مرکز خرید پدیده کیش

مشخصات-مرکز-خرید-پدیده-کیش

یکی از کامل‌ترین و بهترین مراکز خرید این جزیره، مرکز خرید پدیده کیش است. این مرکز خرید مساحتی بالغ بر ۱۱۰۰۰ مترمربع دارد که طی ۱۱۰ روز ساخته شده و افتتاح گردید. به همین دلیل نیز یکی از تحسین برانگیزترین مراکز خرید کیش، این بازار است. مرکز خرید پدیده کیش، محل ارائه محصولات مارک‌دار و خارجی مانند کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی و محصولات دیجیتالی و الکترونیکی می‌باشد. بسیاری از گردشگران و مسافران، این مرکز خرید را برای خریدهای خود انتخاب می‌کنند. همچنین کیشوندان و ساکنان کیش نیز این مرکز خرید را برای خریدهای روزانه خود در نظر می‌گیرند. مواد غذایی ارائه شده در این مرکز خرید تازه و مرغوب بوده و مسافران می‌توانند برای خرید محصولات غذایی و خوراکی نیز به این مرکز خرید مراجعه کنند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

امکانات بازار پدیده کیش

امکانات-بازار-پدیده-کیش

طراحی و دکوراسیون جالب و همچنین وجود کالاها و اجناس اصل و مارک‌دار با قیمت مناسب باعث شده تا مسافران و همچنین کیشوندان بسیار زیادی، کالاهای موردنیاز خود را از این مرکز خرید تهیه کنند. این مرکز خرید در مقابل رستوران پدیده شاندیز کیش قرار دارد و همین امر نیز باعث می‌شود تا مسافران برای گشت‌وگذار در بازار پدیده و همچنین صرف غذا در این رستوران، بازدید از این منطقه را در برنامه سفر خود قرار دهند.

سالن سینما، سالن مینی گلف، بولینگ و پیست بازی‌های یخی از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز خرید است که باعث شده این پاساژ، جذابیت بیشتری برای مسافران و گردشگران داشته باشد.

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید پدیده کیش

(لینک مربوط به نقشه این مرکز است)

این مرکز خرید برخلاف سایر مراکز خرید جزیره کیش به صورت یکسره و از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب باز بوده و مسافران و گردشگران می‌توانند در این ساعت از شبانه‌روز از این مرکز خرید دیدن کنند.

آدرس: جزیره کیش، اول جاده جهان، روبه‌روی رستوران پدیده شاندیز کیش

شماره تماس: ۴۴۴۷۱۰۹۶ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

دیدگاه گردشگران در مورد مرکز خرید پدیده کیش

دیدگاه-گردشگران-در-مورد-مرکز-خرید-پدیده-کیش

همان‌ طورکه گفته شد، مرکز خرید پدیده کیش در مجاورت رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته و همین موضوع نیز باعث شده تا این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید برای مسافران و گردشگران جزیره کیش باشد. بنابه گفته بسیاری از گردشگران و کیشوندان، کالاها و اجناس ارائه شده در این مرکز خرید تنوع بسیار بالایی داشته و قیمت آن‌ها نیز منطقی و مناسب است و گردشگران و مسافران می‌توانند سوغاتی‌ها و سایر موارد مورد نیاز خود را از این مرکز خریداری نمایند. موقعیت جغرافیایی این مرکز خرید به گونه‌ای است که از یک طرف به سواحل کیش و از طرفی دیگر به هتل‌های جزیره کیش برای اقامت دسترسی دارد. همچنین این مرکز خرید در نزدیکی رستوران شاندیز صفدری کیش و رستوران کف شیشه‌ای بام رویایی کیش قرار داشته و مسافران می‌توانند پس از گشت‌وگذار و خرید در این مرکز خرید، برای رفع خستگی و گرسنگی خود به این رستوران‌ها بروند. مسافران و گردشگران می‌توانند با اجاره ویلا و سوئیت در کیش، در این جزیره زیبا اقامت داشته باشند و از مکان‌های دیدنی و مراکز خرید کیش دیدن کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *