معرفی ۵ اقامتگاه برتر برای اجاره سوئیت ارزان در کیش

معرفی 5 اقامتگاه برتر زیبا برای اجاره سوئیت ارزان در کیش

۱-آپارتمان فول امکانات برای اجاره آپارتمان مبله در کیش نزدیک به شهرک صدف

اجاره آپارتمان مبله در کیش

واقع شده در: کیش- شهرک صدف

ویژگی های برجسته: امکانات کامل، مدرن، نزدیکی به مراکز خرید، نظافت فوق العاده

کد اقامتگاه: ۸۱۰۷-۱۶۶

من و دو نفر از دوستانم بعد از مدت ها تصمیم گرفتیم سفری به کیش داشته باشیم. اول قیمت هتل ها رو بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم برای چند شب اقامت خیلی به صرفه نخواهد بود. بنابراین در سایت های اجاره آنلاین جستجو کردیم و به اتفاق یک آپارتمان مدرن را از وب سایت لیدوماتریپ انتخاب کردیم. عکس های وب سایت را که مشاهده می کردیم آپارتمان خیلی شیک و تمیز بود و این برای ما خیلی مهم بود. ما ساعت ها تو راه بودیم و خیلی خسته شده بودیم. به محض رسیدن با یک چای دم تازه دم خستگی در کردیم. با امکانات کاملی که در آشپزخانه فراهم شده بود تونستیم غذای ساده ای آماده کنیم.

از آنجایی که مرکز خرید مروارید به آپارتمان ما خیلی نزدیک و در حدود۵ دقیقه فاصله داشت بعد از ناهار گشتی در آنجا زدیم.

ما در این آپارتمان به اندازه منزل خودمان آرامش داشتیم. چون همه امکانات مثل سیستم سرمایشی، سرویس های مجزا، تلویزیون، میز ناهارخوری و تختخواب تدارک دیده شده بود و کمبودی نداشتیم. البته می توانستیم واحدی کوچکتر را هم اجاره کنیم و این آپارتمان برای تعداد ۳ نفر کمی بزرگ بود. اگر تعداد نفرات کمی دارید و می خواهید در هزینه های سفر به کیش صرفه جویی کنید توضیه من این است که واحد کوچکتری رزرو کنید.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر آپارتمان اجاره ای در شهرک صدف کلیک کنید.

۲-پنت هاوس لوکس و فول امکانات برای اجاره پنت هاوس در کیش

پنت هاوس اجاره ای در کیش

واقع شده در: کیش

ویژگی های برجسته: ساحلی- لوکس- سه خوابه- فوق العاده تمیز

کد اقامتگاه: ۸۳۲۹-۱۶۶

من و همسرم تصمیم گرفتیم برای ماه عسل جزیره کیش رو انتخاب کنیم. پیشنهاد من این بود که بجای هتل های نزدیک دریا که هزینه هاشون خیلی بالاست از اقامتگاه های مردمی که چشم اندازی به دریا داشته باشند اجاره کنیم. من سایت های مختلف رو بررسی کردم و از وب سایت لیدوماتریپ یک پنت هاوس رو به دریا رو با موافقت همسرم رزرو کردم. با اینکه عکس هارو در وب سایت دیده بودم اما بعد از ورود به اقامتگاه هم خیلی به دلم نشست. خیالم از امکانات آشپزخانه راحت بود و میدونستم همه چیز فراهم شده. برای اینکه خستگی در کنیم یه نوشیدنی خنک درست کردم و زیر سایه بونی که رو به دریا بود نشستیم و خیلی لذت بردیم.

هر امکاناتی که توی عکس ها دیده بودم تدارک دیده شده بود. سیستم سرمایشی، جکوزی، تخت آفتاب که واقعا استراحت روی این تخت ها با منظره ای رو به دریا لذت بخش بود، تختخواب، تلویزیون و فوتبال دستی که بعضی وقتا سرگرممون می کرد و سرویس های مجزای ایرانی و فرنگی همه چی مطابق عکس ها بود.

بعد از کمی استراحت رفتیم تا دریارو از نزدیک ببینیم. چون خیلی نزدیک بود پیاده رفتیم. از تماشای نمایش پارک دلفین های کیش خیلی لذت بردیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر پنت هاوس اجاره ای در کیش کلیک کنید.

۳- خانه با امکانات کامل برای اجاره در کیش نزدیک ساحل

خانه اجاره ای روزانه در کیش

واقع شده در: کیش- خانه گستر

ویژگی های برجسته: نظافت بالا- دوخوابه- مدرن- فول امکانات- تراس دار

کد اقامتگاه: ۶۴۴۵-۱۶۶

من و دوستانم کوله گردیم و معمولا فرصتش پیش بیاد به هر شهری سفر می کنیم. شهرهای تاریخی و شمالی ایران رو رفتیم اما این بار تصمیم گرفتیم به جزیره کیش سفر کنیم تا جلوه ای دیگر از طبیعت را ببینیم. چون علاقه داریم همه جای شهرو ببینیم تقریبا برای ما فرقی ندارد کجای شهر خانه اجاره کنیم. ما هر کدوم تو یه سایتی دنبال اقامتگاه می گشتیم تا اینکه من این منزل رو از وب سایت لیدوماتریپ پیدا کردم و بعد از دیدن تصاویر با موافقت دوستانم برای چند روز اجاره کردیم.

این خانه به ما احساس راحتی زیادی داد و دنج بود. سیستم سرمایشی، تلویزیون، مبلمان، تخت و کمد و… از امکانات این خانه مبله بود. همچنین چون ما اکثر اوقات در سفر هستیم برامون مهمه که هزینه هامون خیلی کمتر باشه. یه ویژگی خوب این منزل تراس اون بود که میز و صندلی و باربیکیو داشت و همگی باهم کباب پختیم و تو تراس خیلی چسبید.

برای مشاهده اطالاعات کامل و تصاویر بیشتر بر خانه اجاره ای روزانه در کیش کلیک کنید.

۴-آپارتمان نقلی برای اجاره در کیش در شهرک صدف

اجاره خانه روزانه در کیش

واقع شده در: کیش- شهرک صدف

ویژگی های برجسته: نظافت فوق العاده- فول امکانات- ترانسفر فرودگاهی- تک خوابه

کد اقامتگاه: ۵۰۷۴-۱۶۶

همسرم برای انجام یک کاری باید چند روزی به کیش می رفت. من هم تصمیم گرفتیم حالا که موقعیتی برای سفر به کیش پیش اومده همراه همسرم برم. ما چون تاریخ دقیق حرکتمون رو می دونستیم از چند روز قبل تو سایت های مختلف شروع به جستجو کردیم تا اینکه یک آپارتمان نقلی از وب سایت لیدوماتریپ انتخاب کردیم. با توجه به اینکه در توضیحات اقامتگاه نوشته بود ترانسفر فرودگاهی داره ما براحتی از فرودگاه کیش به آپارتمان رسیدیم. آپارتمان خیلی تمیز و مرتب بود.

آپارتمان فضای خیلی دنج و روشنی داشت و خیلی راحت بودم. مثل منزل خودم همه امکانات رو داشت. تلویزیون، تختخواب، سیستم سرمایشی، آشپزخانه مجهز و میز ناهارخوری.

اجاره این آپارتمان همراه با بلیط های رایگان گردشگری و تفریحی بود. بعد از استراحت سری به مراکز تفریحی و گردشگری زدیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر اجاره خانه روزانه در کیش کلیک کنید.

۵- ویلا لاکچری در کیش با پارکینگ و چیدمان داخلی لوکس

اجاره روزانه ویلا در کیش

واقع شده در: کیش- شهرک صدف

ویژگی های برجسته: حیاط سرسبز- فول امکانات- تراس دار- تک خوابه

کد اقامتگاه: ۴۹۴۸-۱۶۶

من برای انجام یک پروژه باید دو شب به جزیره کیش می رفتم. تمایل نداشتم هتل رزرو کنم و هزینه زیادی بپردازم. بنابراین دنبال اقامتگاه های مردمی بودم که هم قیمتش مناسب باشه و هم برای پارک ماشینم حیاط داشته باشه. از وب سایت لیدوماتریپ منزل ویلایی که دنبالش بودم براحتی رزرو کردم و راهی جاده شدم. بعد از رسیدن میزبان خیلی معطلم نکرد و کلیدهارو داد. منزل خیلی مرتب بود و از نظافتش راضی بودم.

این منزل همه امکاناتی که در عکس ها بود مثل تلویزیون، مبلمان و میز ناهرخوری رو به حیاط باصفا، تختخواب و سیستم سرمایشی داشت.

بعد از چند ساعت رانندگی گرسنه بود و میدونستم آشپزخانه وسایل آشپزی داره. با خیال راحت یه غذای سبک آماده کردم و بعدش کمی استراحت کردم.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر اجاره روزانه ویلا در کیش کلیک کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *