مرکز خرید لاریسا مال کیش

مرکز-خرید-لاریسا-مال-کیش

جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری ایران است که جاذبه‌ها و تفریحات مختلفی در این جزیره برای مسافران وجود دارد. گشت‌وگذار و خرید در مراکز خرید و بازارهای معروف شهر کیش یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین کارهایی است که مسافران این جزیره انجام می‌دهند. با توجه به اینکه جزیره کیش، منطقه آزاد تجاری است؛ کالاها و اجناس مختلفی در مراکز خرید و بازارهای سنتی و مدرن این جزیره ارائه شده و به فروش می‌رسد. مرکز خرید لاریسا مال کیش یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است که طرفداران بسیار زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این مرکز خرید در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ با ما همراه باشید.

معرفی لاریسا مال کیش و مشخصات آن

معرفی-لاریسا-مال-کیش-و-مشخصات-آن

لاریسا مال کیش یکی از جدیدترین و بهترین مراکز خرید جزیره کیش است که در قسمت غربی این جزیره قرار گرفته است. در ابتدا قرار بر این بود که مرکز خرید لاریسا مال کیش توسط یک شرکت طراحی اماراتی ساخته شده و افتتاح گردد؛ اما بعدها به دلیل نارضایتی شرکت اماراتی از نحوه اجرا و پیاده سازی طرح، ادامه ساخت این مرکز خرید به یک شرکت ایرانی به نام گروه طراحان کوثر سپرده شد. در نهایت این مرکز خرید در سال ۱۳۹۰ شمسی با اعمال تغییرات زیاد در طرح اولیه آن، ساخته شده و افتتاح گردید.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

این مرکز خرید  ۸ طبقه دارد که سه طبقه آن، اختصاص به پارکینگ برای خودرو بازدیدکنندگان این مرکز خرید دارد. پنج طبقه دیگر آن نیز حدودا شامل ۱۰۰ مغازه و غرفه می‌شود که هر یک از مغازه‌ها کالاهای مختلفی مانند انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، لوازم و پوشاک ورزشی، ساعت و زیورآلات، کیف و کفش، مواد غذایی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم الکتریکی را به فروش می‌رسانند. کالاها و اجناس ارائه شده در این مرکز خرید به گونه‌ای است که برای تمام افراد و سلیقه‌ها مناسب بوده و تمام افراد با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانند از این مرکز، خرید کنند.

امکانات مرکز خرید لاریسا مال کیش

امکانات-مرکز-خرید-لاریسا-مال-کیش

این مرکز خرید علاوه‌ بر پارکینگ و مغازه‌های تجاری، واحدهای دیگری مانند سینما، سالن همایش، سالن کنفرانس، رستوران، شهربازی و دفاتر اداری نیز دارد که مسافران و گردشگران می‌توانند از این امکانات لاریسا مال کیش نیز استفاده کرده و لحظات خوشی را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

مرکز خرید لاریسا مال کیش به هتل‌های پارس نیک کیش، جام جم کیش، آنا کیش و هتل لوتوس کیش نزدیک بوده و مسافران می‌توانند در این هتل‌ها اقامت داشته باشند.

آدرس و ساعت کاری این پاساژ مدرن

مرکز خرید لاریسا مال کیش به صورت یکسره و به مدت ۱۲ ساعت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریان و گردشگران باز بوده و گردشگران می‌توانند در این ساعات از شبانه‌روز به این مرکز خرید مراجعه کنند.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، خیابان دانش

شماره تماس: ۴۴۴۲۲۵۵۹ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

دیدگاه گردشگران در مورد لاریسا مال کیش

دیدگاه-گردشگران-در-مورد-لاریسا-مال-کیش

بسیاری از گردشگران و کیشوندان، بازار لاریسا مال کیش را یکی از مدرن‌ترین و مناسب‌ترین مراکز خرید کیش می‌دانند و برای خرید سوغاتی یا سایر کالاهای مورد نیاز خود این مرکز خرید را انتخاب می‌کنند. تنوع بالای محصولات، وجود کالاهای اصل و مارک‌دار با قیمت‌های مناسب و مطابق با انواع سلیقه‌ها باعث شده تا این مرکز خرید یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید غربی جزیره کیش باشد. قرارگیری واحدهایی مانند سینما، شهربازی، رستوران و کافه در این مرکز خرید نیز باعث شده تا این پاساژ محبوبیت خاصی میان گردشگران و کیشوندان ساکن در جزیره کیش داشته باشد. مسافران و گردشگران جزیره کیش می‌توانند با اجاره منزل مبله در کیش، در این جزیره اقامت داشته و از مراکز خرید کیش بازدید کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *