بهترین رستوران­ های کیش

از هرچه بگذریم سخن خوشمزه‌های کیش خوشتر است! آخر سفر که فقط تفریح و سیاحت و گردش نیست، غذا هم بخشی از سفر است. آن هم نه یک بخش معمولی، بلکه یکی از مهم ترین بخش های هر سفری! به نوعی امروزه کافه گردی و رستوران گردی یکی از تفریحات غیر آبی کیش به شمار می­‌آید، اما مسئله اصلی این است که چطور در شهر مقصد بهترین رستوران­‌ ها را پیدا کنیم. پیدا کردن بهترین رستوران‌ های کیش از میان تعداد زیاد رستوران‌ ها کار سختی است.

اگر مسافر کیش هستید. بد نیست راهنمای سفر به کیش را بخوانید. نگران خورد و خوراکتان هم نباشید. خوب است بدانید جزیره کیش بیش از ۲۰ نوع رستوران متنوع ایرانی و خارجی وجود دارد که از هر نوع سلیقه‌­ای استقبال می­‌کنند. در این مقاله از وبسایت گردشگری لیدوماتریپ لیستی از بهترین رستوران ­‌های کیش همراه با مشخصات و اطلاعات کامل را در اختیارتان گذاشتیم تا بتوانید انتخاب مطنئن تر و راحت تری داشته باشید.

معرفی بهترین رستوران­‌ های کیش

از آن­جایی که کیش یکی از شهرهای توریستی و پر مسافر است، طبیعی است که رستوران­‌ های متعدد و متنوعی داشته باشد. در سفر به کیش به هیچ وجه نگران غذا نباشید. شما در هر جای جزیره باشید می­‌توانید یک رستوران خوب پیدا کنید. در ادامه تعدادی از بهترین رستوران­‌ های کیش را به شما معرفی می­‌کنیم.

رستوران میر مهنا

یکی از قدیمی ترین، شناخته شده ترین و گران قیمت ترین رستوران­‌ های کیش است که طرفداران زیادی هم دارد. در یک کلام می­‌توانیم بگوییم این رستوران از بهترین رستوران­‌ های کیش محسوب می­‌شود.

قدیمی ترین رستوران کیش

فضای بزرگ و مدرن، کیفیت غذاها، تنوع منوی غذایی ایرانی و فرنگی، اجرای موسیقی زنده، نزدیکی به ساحل، نزدیکی به مراکز خرید و پارکینگ اختصاصی از دلایلی هستند که این رستوران را در لیست بهترین رستوران ­‌های کیش قرار می­‌دهند.

لازم است بدانید غذاهای این رستوران نسبتا گران هستند، اما ارزش یک بار تست کردن را دارند و همینطور از آن­جایی که رستوران میر مهنا پر طرفدار و همیشه شلوغ است بهتر است از قبل برای خود میز رزرو کنید.

آدرس رستوران میر مهنا: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز.

شماره تلفن رستوران میرمهنا: ۴۴۴۲۲۸۵۵-۰۷۶

رستوران مکزیکی تو کی تو

رستوران تو کی تو

رستوران تو کی تو اولین رستوران ارائه دهنده‌ی غذاهای مکزیکی در جزیره کیشمی‌باشد. این رستوران از برندهای هلدینگ بابک بختیاری است، که شعبه اول این برند در جزیره کیش است. برخلاف تصور اکثر افراد غذاهای این رستوران نه تنها تند و ادویه‌ای نیست، بلکه کاملا باب طبع ایرانی‌هاست. دو غذای اصلی این برند تو کی تو و تاکو هستند که با طعم‌های مختلفی عرضه می‌گردند.

فضای رستوران تو کی تو کاملا صمیمی و خودمانی و بسیار دنج است و همین امر باعث می‌شود ساعت‌ها بدون در نظر گرفتن زمان در آن حضور داشته باشید.

فضای باز و تلفیق رنگ سفید و نارنجی، کیفیت بالای غذاها و پخش موسیقی، نزدیکی به مراکز خرید از جمله مریم و ونوس، نزدیکی به هتل هایی چون شایان، ویدل، هتل کیش، مرکز تفریحی پنگوئن و داشتن پارکینگ مقابل فضای رستوران، این رستوران را در لیست متمایز ترین رستوران های کیش قرار می‌دهد.

لازم است بدانید که غذاهای این رستوران متناسب با هر شرایط مالی است و به دلیل کیفیت بالا و تنناسب با طبع اکثریت مردم ایران، ارزش یک بار تست کردن را دارد. این رستوران هم به صورت بیرون بر و هم به صورت حضوری فعالیت دارد.

آدرس رستوران تو کی تو: کیش، میدان سنایی، حیاط پشت ساختمان ۲۰.

شماره تماس رستوران تو کی تو: ۰۹۳۹۸۷۶۵۳۶۳

رستوران توتی فروتی

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید لذت غذا خوردن در ساحل را تجربه کنید، حتما برای یک بار هم که شده غذاهای رستوران توتی فروتی را امتحان کنید. این رستوران تنها رستوران ساحلی کیش است که در کنار اسکله تفریحی کیش قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را برای شما مهیا می­‌کند و از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب آماده خدمت رسانی است.

بهترین رستوران های کیش

دکوراسیون چوبی پشت بام رستوران، موسیقی زنده و کافی شاپ از جمله ویژگی­‌هایی هستند که این رستوران را در زمره بهترین رستوران ­‌های کیش قرار می­‌دهند.

اگر می‌خواهید بهترین غذای این رستوران را نوش جان کنید، باید بگویم طبق نظر مسافران، محبوب ترین غذای رستوران توتی فروتی، میگو گریل شده است. قیمت غذا در این رستوران نسبتا مناسب است.

آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی.

شماره تلفن رستوران توتی فروتی: ۴۴۴۵۰۴۵۲-۰۷۶ و ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

رستوران کوه نور

یکی از خاص ترین و بهترین رستوران ­‌های کیش است و در لیست رستوران ­‌های گران قیمت جزیره قرار می­‌گیرد. فضای داخلی رستوران کوه نور از جنس سنگ و صخره است و محیطی مثل غار دارد، آبشارها، حکاکی روی سنگ­ ها و نورپردازی­‌های جذاب تجربه­‌ای دلچسب برای شما به وجود می­‌آورد.

رستوران های گران قیمت کیش

اما اگر علاقه‌ای به فضای بسته ندارید بد نیست بدانید این رستوران فضای باز هم دارد و شما می­توانید غذایتان را در فضای باز میل کنید.

رستوران کوه نور از ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد پذیرای حضور شماست. سالاد بار و سوپ­‌های رایگان، منوی متنوع ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ و موسیقی زنده از امتیازات این رستوران محسوب می­‌شوند.

آدرس رستوران کوه نور: میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش

شماره تلفن رستوران کوه نور: ۴۴۴۲۴۸۰۸-۰۷۶

رستوران فودلند

از منحصر به فرد ترین، متفاوت ترین و بهترین رستوران ­‌های کیش است. رستوران فودلند یک رستوران بزرگ با سه سالن اصلی است که هر یک از سالن­‌ها دکوراسیون و نورپردازی متفاوتی دارد و به این ترتیب هر سلیقه­‌ای را در نظر گرفته است.

بهترین رستوران های کیش

رستوران فودلند با بیش از ۱۰۰ نوع غذا و دسر، تنوع غذایی بسیار بالایی دارد و انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی، سنتی و فست فود را در منوی خود جای داده است. بد نیست بدانید غذای محبوب این رستوران ماهی شیر و ته چین است و اکثر مواد غذایی و ادویه­‌های مورد استفاده در غذاها از خارج از کشور تهیه می­‌شوند و استانداردهای جهانی را دارند. قیمت غذاهای این رستوران نسبتا مناسب است و از ۱۱ صبح تا ۲ بامداد آماده­‌ی خدمت رسانی است.

همچنین در فضای رستوران دو کافی شاپ وجود دارد. یکی مدرن برای سرو بستنی و نوشیدنی و… و یکی کافی شاپ مراکشی برای ارائه­‌ی چای و قلیان.

آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار مرجان.

شماره تلفن رستوران فودلند: ۴۴۴۶۶۳۳۳-۰۷۶

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار یکی از بهترین رستوران های کیش است که در دو محیط جداگانه­‌ی سر باز و سر پوشیده، همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱ بامداد آماده­ ی خدمت رسانی است. کیفیت غذاها و منوی کامل ایرانی، فرنگی و فست فود برای هر وعده­‌ی غذایی این رستوران را به یکی از رستوران­ های محبوب جزیره تبدیل کرده ست. البته قیمت غذاها نسبتا گران است، اما با توجه به کیفیت آن معمولا مسافرین راضی بوده‌­اند. اگر به رستوران رویال استار رفتید پیشنهاد ما این است که سالاد سزار و بشقاب دریایی این رستوران را حتما امتحان کنید.

بهترین رستوران های کیش

دکور شیک، منوی کافی شاپ، پارکینگ، زمین بازی، وای فای، موسیقی زنده و مسیر ویژه‌­ی ویلچر از جمله امکانات این رستوران محبوب هستند.

آدرس رستوران رویال استار: بلوار صدف، فاز ۱، ساختمان بساک، طبقه ۳.

شماره تلفن رستوران رویال استار: ۴۴۴۵۴۰۷۱-۰۷۶

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری یکی از شناخته شده ترین رستوران‌­ های کیش است که در نزدیکی ساحل کشتی یونانی کیش واقع شده. این رستوران بزرگ همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۳ عصر و ۸ غروب الی ۱۲:۳۰ شب پذیرای میهمانان است. سقف بلند، تنوع غذایی (انواع غذاهای دریایی و کبابی)، موسیقی زنده، بانجی جامپینگ، وای فای و ترانسفر رایگان از جمله امکانات این رستوران است.

شناخته شده ترین رستوران های کیش

اگر به رستوران شاندیز صفدری رفتید حتما چلو ماهی، لابستر و خرچنگ را امتحان کنید. بد نیست بدانید این رستوران به دلیل کیفیت شیشلیک­‌هایش به پدر شیشلیک ایران معروف است. البته غذاهای این رستوران به نسبت گران هستند.

آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبه روی برج­های دوقلو.

شماره تلفن رستوران شاندیز صفدری: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

فودکورت دامون

فودکورت دامون از بهترین فودکورت­‌های کیش است که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و نوشیدنی را با قیمت معقول و کیفیت خوب به شما ارائه می‌­دهد. این رستوران ۱۰ غرفه دارد که هرکدام از آن­ها یک نوع غذا را ارائه می‌­دهند.

فودکورت های کیش

فضای ساده وشیک، تنوع غذایی بالا و سرو سریع از امتیازات این رستوران است. ماهی، پاستا آلفردو و غذای هندی فودکورت دامون از محبوب ترین­‌ها هستند. همچنین اگر می­‌خواهید یک صبحانه دلچسب نوش جان کنید فودکورت دامون برای وعده­‌ی صبحانه هم آماده‌­ی پذیرایی از شماست. البته از آن جایی که این رستوران یکی از رستوران ­‌های شلوغ جزیره است به همین دلیل بهتر است از قبل میز رزرو کنید.

آدرس رستوران فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون.

شماره تلفن رستوران فودکورت دامون: ۴۴۴۵۹۷۳۵-۰۷۶

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده کیش بزرگ ترین رستوران جزیره و همجنین بزرگ ترین رستوران سرپوشیده­‌ی دنیا است که در ارتفاع ۴۲ کیلومتری از سطح زمین ساخته شده و کف آن شیشه‌­ای است. علاوه بر این­‌ها، معماری زیبا، موسیقی زنده، تنوع و کیفیت غذایی و ترانسفر رایگان این رستوران را به یکی از رستوران ­‌های محبوب کیش تبدیل کرده است.

پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۴ آماده‌ی پذیرایی است و انواع غذاهای کبابی را ارائه می‌­دهد. شیشلیک معروف پدیده و ماهیچه به همراه سالاد بار محبوب ترین غذاهای این رستوران هستند.

جالب است بدانید در فضای بیرونی این رستوران یک لنگر زرد رنگ با وزن بالای ۱۰۰ تن وجود دارد و به دلیل ساخته شدن در ۳۵ روز، در گینس ثبت شده است.

رستوران پدیده شاندیز کیش

آدرس رستوران پدیده: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب.

شماره تلفن رستوران پدیده: ۰۹۳۴۷۶۸۵۵۱۰

رستوران نهنگ سفید

یکی از خاص ترین رستوران ­‌های کیش رستوران نهنگ سفید است. معماری این رستوران دقیقا به شکل یک نهنگ سفید است. این رستوران کنار دریا قرار گرفته و منظره‌­ای جذاب را برای شما فراهم کرده است.

شما می­‌توانید بهترین غذاهای دریایی کیش را در رستوران نهنگ آبی میل کنید. علاوه بر این، این رستوران منوی کاملی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد. یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران ­‌ها گران تر است، اما کیفیتی عالی دارد. برای دیدن موسیقی زنده بدون غذا، باید مبلغ اندکی پرداخت کنید.

خاص ترین رستوران های کیش

آدرس رستوران نهنگ سفید: میدان سنایی، پشت بازار مریم، نوار ساحلی.

شماره تلفن رستوران نهنگ سفید: ۴۷۶۹۳۷۵۴-۰۷۶

رستوران پایاب

رستوران پایاب یکی از زیباترین فضاهای رستورانی جزیره کیش را داراست. تمرکز این رستوران روی غذاهای اصیل ایرانی مثل قرمه سبزی، انواع کباب و آبگوشت است. این مجموعه به رستوران ‏موزیکال پایاب کیش معروف است.

رستوران سنتی کیش

منوی غذای ایرانی و سنتی، موسیقی زنده، فواره و جوی آب، چایخانه سنتی، وای فای، سرویس رایگان و امکانات رزرواسیون از جمله امکانات این رستوران زیبا هستند.

آدرس رستوران پایاب: میدان المپیک، بلوار المپیک.

شماره تلفن رستوران پایاب: ۴۴۴۲۳۶۳۸-۰۷۶ و ۰۹۱۲۸۰۳۳۸۷۹

رستوران دریایی عمو اکبر

رستوران عمو اکبر از رستوران­‌ های محلی کیش است و فقط غذاهای دریایی سرو می­کند. این رستوران محیط خیلی لوکسی ندارد، اما کیفیت غذاهایش بسیار عالی است. پس اگر محیط و فضای رستوران برایتان اهمیتی ندارد و می­‌خواهید یک غذای دریایی با کیفیت نوش جان کنید به رستوران عمو اکبر بروید. در این رستوران می­توانید انواع غذاهای دریایی را با ماهی­‌های صید روز میل کنید. قلیه ماهی، میگوی چینی و ماهی شیر از غذاهای محبوب این رستوران هستند.

رستوران دریایی کیش

آدرس رستوران عمو اکبر: بلوار فردوسی، روبه روی بازار پانیذ، مجتمع حافظ.

شماره تلفن رستوران عمو اکبر : ۰۷۶۴۴۲۴۳۹۶

رستوران بابا قدرت

از بهترین رستوران ­‌های سنتی جزیره کیش است که انواع غذاهای ایرانی را در محیطی سنتی سرو می­کند. قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است، اما کیفیت بالایی دارد.

منوی غذایی متنوع شامل انواع کباب (سلطانی، بختیاری، برگ، شترمرغ، فیله، بناب، ترش، لقمه زعفرانی) جوجه کباب با استخوان و بدون استخوان، گردن گوسفند، ماهیچه، بشقاب سنتی ملل، بشقاب دریایی مجلل، زرشک پلو با مرغ، دیزی، ماهی، انواع نوشیدنی و سالاد و سوپ و…، کیفیت بالای غذاها، محیط شیک و سنتی، موسیقی زنده، اینتزنت رایگان و پارکینگ اختصاصی از امتیازات این رستوران به شمار می‌­روند.

رستوران های سنتی جزیره کیش

آدرس رستوران بابا قدرت: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا.

شماره تلفن رستوران بابا قدرت: ۴۴۴۶۷۷۰۰-۰۷۶

رستوران دارچین، پر طرفدار ترین رستوران کیش

رستوران دارچین هم یکی از بهترین رستوران ­‌های کیش است که به جز کیشوندان، در بین مسافران هم طرفداران زیادی دارد. این رستوران غذاهای متنوع و باکیفیت را با قیمت­‌های نسبتا مناسبی ارائه می­‌دهد. از غذاهای این رستوران می­توان به انواع کباب، ماهی شیر، ته چین، لوبیا پلو، عدس پلو، انواع خورشت، قیمه نثار و… اشاره کرد.

رستوران های کیش

همچنین این رستوران منوی صبحانه هم دارد و از ساعت۸ صبح الی ۱۲ شب آماده­‌ی پذیرایی از شماست.

آدرس رستوران دارچین: انتهای خیابان اندیشه، روبه روی آوای خلیج فارس.

شماره تلفن رستوران دارچین: ۴۴۴۲۰۳۵۷-۰۷۶

رستوران سالود

رستوران سالود یکی از رستوران ­‌های جدید و لوکس کیش است که انواع غذاهای سنتی، کبابی، دریای، ایرانی و فرنگی را سرو می­‌کند. تراس زیبای این رستوران و موسیقی زنده و گوش نواز حتما اشتهای شما را دوچندان می­‌کند.

رستوران سالود کیش

تنوع و کیفیت غذاهای رستوران سالود بسیار بالاست و قیمت­‌ها نیز به نسبت منطقی هستند. رستوران سالود از ساعت ۱۲ الی ۱۶ برای وعده­‌ی ناهار و از ساعت ۲۰ الی ۱۲:۳۰ برای وعده­‌ی شام آماده­‌ی خدمت رسانی است.

آدرس رستوران سالود: جاده جهان، جنب کلبه هور.

شماره تلفن رستوران سالود: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۳۱

رستوران سنتی پوریا

رستوران پوریا از پرطرفدارترین و البته گران ترین رستوران ­‌های جزیره کیش است. در این رستوران انواع غذاهای خاورمیانه و ایرانی با بهترین طعم و کیفیت ارائه می­‌شود. معماری و دکوراسیون سنتی فضای زیبایی به این رستوران بخشیده است. از امتیازات رستوران می­‌توان به زمین بازی کودکان، موسیقی زنده و پارکینگ اشاره کرد.

رستوران های سنتی کیش

آدرس رستوران سنتی پوریا: میدان پردیس، هتل پارمیس کیش.

تلفن رستوران سنتی پوریا: ۰۹۳۴۷۶۸۲۰۹۶

رستوران کوه سنگی

اگر در طول سفر به کیش دلتان برای غذای خانگی تنگ شد، سری به رستوران کوه سنگی بزنید. در این رستوران سنتی انواع غذاهای خانگی اعم از دیزی، میرزا قاسمی، کوبیده و جوجه کباب و… سرو می­‌شود.

این رستوران زیبای کیش در دل کوه قرار گرفته و معماری و سنتی و طبیعی، تخت‌­های سنتی، آبشار و درخت­‌های اطراف منظره­‌ی زیبایی برای این رستوران ساخته­‌اند. قیمت غذاها به نسبت کیفیت آن­‌ها مناسب و منطقی است.

رستوران کوه سنگی کیش

آدرس رستوران کوه سنگی: کیش، کنار بازار پردیس.

شماره تلفن رستوران کوه سنگی: ۰۷۶۴۴۴۵۶۷۸۴

رستوران فانوس پدیده

رستوران فانوس کیش رستورانی مدرن، شیک و رمانتیک و یکی از منحصر به فرد ترین رستوران­‌ های کیش است. این رستوران در ارتفاع ۴۲ متری با کف شیشه­‌ای و پنجره­‌های قدی و شیشه­‌ای ساخته شده است که ویوی بی نظیری را در اختیار شما قرار می­‌دهد. حتما صرف غذا در رستورانی شبیه به فانوس با در و دیوار و کف شیشه‌­ای تجربه‌­ای دلچسب برای شما خواهد بود. در این رستوران کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌­شود. رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب کار می­‌کند.

رستوران مدرن کیش

آدرس رستوران فانوس کیش: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب.

شماره تلفن رستوران فانوس کیش: ۰۹۱۲۲۰۰۰۵۱۶

رستوران انرژی، پر انرژی ترین رستوران کیش

تا به حال در یک سالن کنسرت غذا خورده‌­اید؟ اگر می­‌خواهید غذا خوردن در یک سالن کنسرت را تجربه کنید به رستوران انرژی بروید. این رستوران یکی از بزرگ ترین و بهترین رستوران‌ های کیش برای علاقمندان به موسیقی زنده است که در یک سالن بزرگ با یک استیج برای کنسرت واقع شده است. منوی این رستوران شامل انواع پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی است.

بهترین رستوران کیش

پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، نزدیک بودن به مرکز شهر، بزرگ و جذاب بودن و نیز متفاوت بودن از امتیازات این رستوران است.

آدرس رستوران انرژی: اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی، بعد از سالن همایش.

شماره تلفن رستوران انرژی: ۰۹۳۴۷۶۸۰۸۰۴

رستوران کلبه درویش

اگر دلتان یک رستوران دنج و با صفا و بی ریا می­‌خواهد به کلبه درویش بروید. این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های کیش است که در حوالی کشتی یونانی واقع شده است.

این رستوران همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۲ بامداد آماده پذیرایی از شماست و انواع غذاهای ایرانی (دیزی، کباب، مرغ، خورشت، کشک بادمجان، میرزا قاسمی) سرویس چای و قلیان را در اختیار شما قرار می‌­دهد.

رستوران های قدیمی کیش

آدرس رستوران کلبه درویش: ساختمان ساحلی ۲، جاده جهان، بعد از کلبه هور.

شماره تلفن رستوران کلبه درویش: ۰۹۱۲۱۱۸۱۸۱۸

بهترین رستوران‌­ های دریایی کیش

سبک زندگی مردم هر منطقه روی سفره­‌ی غذای آن­ها نیز تاثیر می­گذارد. در جنوب کشور هم غذاهای دریایی محبوبیت زیادی دارند که پیشنهاد می­‌کنیم غذاهای دریایی جزیره کیش را از دست ندهید. بیشتر رستوران‌ ­های کیش غذاهای دریایی را سرو می­‌کنند، اما از بهترین رستوران­‌ های دریایی کیش می­‌توان به رستوران­‌ های نهنگ سفید، رویال استار، میر مهنا، عمو اکبر، توتی فروتی اشاره کرد.

بهترین رستوران­‌ های سنتی کیش

غذاهای سنتی کیش و همچنین غذاهای سنتی ایرانی را در اکثر رستوران ­‌های کیش می­‌توانید نوش جان کنید. رستوران پوریا و رستوران کوه سنگی از رستوران­‌ های سنتی کیش هستند که علاوه بر منوی غذاهای بومی و محلی، فضای آن­ها نیز سنتی است. پس اگر می­‌خواهید در فضایی دنج و آرام و سنتی غذا بخورید می­‌توانید به رستوران پوریا و یا رستوران کوه سنگی بروید.

رستوران بابا قدرت کیش، رستوران پایاب و رستوران کلبه درویش از دیگر رستوران‌­هایی هستند که غذاهای سنتی را با کیفیت خوبی برای شما تدارک می­‌بینند.

رستوران‌ های کیش با قیمت مناسب

معمولا در سفرها هزینه‌­های بالای سفر، تفریحات و خریدها دیگر اجازه نمی‌­دهد تا شما آنطور که باید از خجالت شکمتان در بیایید و احتمالا برای صرف غذا به دنبال رستوران­‌ های ارزان قیمت در کیش می­‌گردید. اگر اینطور است خوب است بدانید رستوران ­‌های بابا قدرت، پایاب و پوریا نسبت به دیگر رستوران ­‌های کیش قیمت مناسب تری دارند. همچنین رستوران شاندیز صفدری نیز به نسبت کیفیت غذایی که در اختیارتان می­گذارد قیمت مناسبی دارد.

لاکچری ترین رستوران­‌ های کیش

اگر دغدغه­‌ی قیمت غذاها را ندارید و می­‌خواهید در فضایی لوکس و لاکچری، غذایی با کیفیت بخورید، رستوران میر مهنا، رستوران سالود، رستوران رویال استار، رستوران شاندیز صفدری، رستوران پدیده کیش، فودلند کیش، رستوران فانوس پدیده و رستوران توتی فروتی از بهترین رستوران­‌ های لاکچری کیش به حساب می‌­روند.

موسیقی زنده در رستوران ­‌های کیش

در بیشتر رستوران­‌ های کیش موسیقی زنده اجرا می‌­شود و شما می­‌توانید هنگام صرف غذا از موسیقی هم لذت ببرید و با لذت و اشتهای بیشتری غذای خود را نوش جان کنید. رستوران بابا قدرت، رستوران پدیده، رستوران پایاب، رستوران توتی فروتی کیش، رستوران کوه نور کیش، رستوران کابان کیش، رستوران انرژی کیش و رستوران شاندیز صفدری کیش از جمله رستوران­‌ های دارای موسیقی زنده در کیش هستند.

رستوران‌­ های ساحلی کیش

غذا خوردن در کنار ساحل لذتی است که در تنها رستوران ساحلی جزیره یعنی رستوران توتی فروتی امکان پذیر است. این رستوران همچنین در لیست بهترین رستوران­‌ های کیش قرار می­‌گیرد و از رستوران ­‌های شلوغ جزیره است.

بهترین‌­ رستوران‌ های کیش از نظر مردم

به طور کلی و طبق نظرات مسافران، رستوران­‌ های میر مهنا، کوه نور، توتی فروتی، فودلند و رویال استار بهترین و پرطرفدار ترین رستوران­‌ های کیش هستند. در بیشتر رستوران­‌ های کیش موسیقی زنده پخش می‌­شود. از نظر مسافران رستوران­ عمو اکبر و رستوران نهنگ سفید بهترین غذاهای دریایی را ارائه می­‌دهند. رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره است. رستوران­‌ های بابا قدرت، پایاب و پوریا در کیش مناسب ترین قیمت­‌ها را دارند و رستوران میر مهنا و رستوران رویال استار از لاکچری ترین رستوران ­‌های جزیره هستند. در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران­‌ های کیش را همراه با امکانات و خدمات آن­‌ها به شما معرفی کردیم.

شما غذاهای کدوم رستوران رو امتحان کردین؟ به نظرتون کدوم یکی از رستوران ها از بقیه بهترن؟

 

 

 

 

 

 

 

 

۴.۹/۵ - (۸ امتیاز)
4 نظر برای "بهترین رستوران­ های کیش" ارسال شده.
  1. کیانوش غلامی گفت:

    درحال حاضر بهشت شاندیز بهترین رستوران وپرستاره ترین در گوگل مپ می‌باشد

  2. سمیه گفت:

    محبوب ترین غذای دریای در کیش چیست؟

    1. رعنا گفت:

      سمک مشوی،مرگوگ یا مرقوق،محمر،برنج مجبوس،برنج بریانی،مضروبه،هریسه ،حمسه الخرت از بهترین غذاهای محلی کیش هستند.

  3. یسنی گفت:

    کیش رستوران مکزیکی خوب هم داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *