بهترین رستوران های اردبیل برای ثبت خاطراتی فراموش نشدنی

بهترین-رستوران-های-اردبیل-برای-ثبت-خاطراتی-فراموش-نشدنی

آشنایی با بهترین رستوران های اردبیل جزو جدا نشدنی سفر به این شهر است. سفر کردن که تنها در گردش و تفریح از جاهای دیدنی خلاصه نمی‌شود. وقت گذراندن در رستوران‌ها نوعی تفریح به حساب می‌آید؛ به شرطی که با بهترین رستوران‌ ها آشنا باشیم. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که اسم آش دوغ را بشنود و هوس آش‌های خوشمزه اردبیل را نکند؛ برای چلوکباب‌های خوشمزه با کره محلی سر و دست نشکند و بیخیال خوردن پیچاق قیمه اردبیل شود که هوش از سر هر شکم دوستی می‌پراند. پیدا کردن بهترین رستوران های اردبیل از میان رستوران‌های معروف اردبیل شاید کار کمی دشوار و زمان بری به نظر برسد؛ چراکه تعداد و تنوع این رستوران‌ها زیاد است.

اما جای نگرانی نیست چراکه ما در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ، به ۱۲ مورد از رستوران‌ های معروف اردبیل پرداخته‌ایم که نیاز هر گردشگر و سلیقه‌ای را تامین می‌کند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا لذتی کافی از امتحان لذیذ‌ترین غذا‌‌های اردبیل و خاطره‌ای خوب از سفر به اردبیل برای خود به ارمغان بیاورید.

معرفی بهترین رستوران‌ های معروف اردبیل؛ تجربه لذتبخش سفری خوشمزه!

معرفی-بهترین-رستوران‌های-معروف-اردبیل؛-تجربه-لذتبخش-سفری-خوشمزه!

اردبیل شهری تاریخی و مملو از جاذبه‌های زیبای مسحور کننده، مقصد سفری پر آوازه، برای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است و غذا‌های لذیذ و بی همتای این شهر هم جزو جاذبه‌های گردشگری اردبیل به حساب می‌آید؛ پس آشنایی با بهترین رستوران های اردبیل، گامی موثر در جهت سفری خاطره‌انگیز به این شهر دلپذیر است. ناگفته نماند که دستپخت اهالی این شهر در یک کلام عالی‌ست! و امتحان این دستپخت‌ها برای هر توریستی یکی از واجبات سفر به این شهر محسوب می‌شود. این دستپخت عالی، تعداد رستوران‌ های معروف اردبیل را افزایش داده و شهر اردبیل را از رستوران‌ های درجه یک غنی می‌سازد.

لازم به ذکر است که در بهترین رستوران های اردبیل انواع غذا‌های لذیذ سنتی، ایرانی و بین المللی طبخ می‌شود. در ادامه شما را با برخی از این رستوران‌های معروف اردبیل آشنا می‌سازیم تا مزه‌های منحصربه‌فرد غذا‌های سنتی اردبیل را چشیده و خاطره‌ای لذیذ در ذهنتان از سفر به اردبیل به ثبت برسانید.

 رستوران‌های سنتی اردبیل

شهر اردبیل غذا‌های سنتی و لذیذ فراوانی دارد و یکی از دلایل بسیاری از گردشگران برای سفر به این شهر، تجربه کردن و آشنایی با این طعم‌های خوشمزه است. از غذا‌های سنتی اردبیل که هوش از سر هر خوشمزه دوستی می‌پراند می‌توان به آش دوغ اردبیل، کباب شیشلیک، خورشت پیچاق قیمه، کباب کاسه‌ای، باستیرمای گوشت و مرغ و اوماج آشی اشاره کرد. تمامی رستوران‌های معروف اردبیل آماده میزبانی و پذیرایی از گردشگران خوش ذوق می‌باشند و این غذا‌ها می‌توانند سلیقه هر خوشمزه دوست سخت پسندی را با خود همراه سازند. رستوران‌های سنتی در اردبیل به دلیل بافت کهن شهر فراوان هستند؛ به همین دلیل در ادامه مطلب به شرح کامل بهترین رستوران های اردبیل پرداخته‌ایم تا شما را با تجربه طعم‌های خارق العاده آشنا کنیم.

رستوران شیخ صفی؛ از رستوران‌ های معروف اردبیل

همه-چیز-راجع-به-رستوران-شیخ-صفی-از-رستوران‌های-معروف-اردبیل

رستوران شیخ صفی، یکی از رستوران‌ های معروف اردبیل است. غذا‌های رنگارنگ و با تنوع بالایی که در این رستوران طبخ می‌شود، به همراه فضای گرم و دلنشین، استفاده از مواد غذایی مرغوب و پرسنل خوش رفتار، لذت تجربه یک غذای منحصر به فرد را به هر گردشگری القا می‌کند. تاکنون هر طعم لذیذ و ماندگاری را که چشیده بودید فراموش کرده و با ذهنی باز و با انرژی زیاد وارد این رستوران شوید؛ چراکه رستوران شیخ صفی تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین غذای مطابق با سلیقه‌تان را به شما ارائه می‌کند. در منوی رستوران شیخ صفی اردبیل، انواع غذا‌های سنتی ایرانی که طعم بسیار لذیذی دارند به چشم می‌خورد که در ادامه به ذکر اسامی‌شان می‌پردازیم:

  • دیزی سنتی سنگی مخصوص با دوغ محلی همراه با نعنا
  • چلو کباب برگ با دوغ محلی، چلو کوبیده نگین دار
  • خورشت پیچاق قیمه بی نظیر
  • بادمجان شکم پر با فیله مرغ و ته چین مرغ
  • زرشک پلو با مرغ و سس مخصوص، چلو جوجه کباب زعفرانی
  • خورشت عربی و کوفته محلی
  • میرزا قاسمی و خورشت قورمه سبزی

همراه این غذا‌های بی نظیر، مخلفاتی مانند زیتون پرورده، سالاد مشهدی، سالاد اندونزی، خیار و ماست، ترشی سیر، ترشی لیته، ترشی شور و دیگر ترشیجات نیز به گردشگران عزیز ارائه می‌شود.

آدرس رستوران سنتی شیخ صفی اردبیل: این رستوران که یکی از بهترین رستوران های اردبیل است، در دو وعده ناهار و شام آماده ارائه خدمات به گردشگران خوش طبع می‌باشد. این رستوران در شهر اردبیل، بازار به طرف عالی قاپو قرار دارد و جهت هماهنگی می‌توانید با شماره ۰۴۵۳۳۳۶۶۹۶۶ تماس حاصل فرمایید.

رستوران خانه تاریخی صادقی؛ از بهترین رستوران های اردبیل

رستوران-خانه-تاریخی-صادقی؛-از-بهترین-رستوران-های-اردبیل

فضای پر از آرامش، نور، رنگ‌های اصیل، عمارت رستوران خانه صادقی را که ریشه در تاریخ ایران دارد تبدیل به یکی از رستوران‌های معروف اردبیل کرده‌ است. قسمت پذیرایی این خانه ۱۵۰ ساله، تشکیل شده از ۶ قسمت حیاط، ترنج، بالاخانه شمالی، شمسه و بالا خانه جنوبی است و وقتی وارد حیاط این خانه می‌شوید حس و حال وارد شدن به دنیای بهشتی به وجودتان تزریق می‌شود. غذا‌های حیرت انگیز، قیمت‌های مناسب و از همه مهم‌تر فضای آرام و دلنشین، خانه تاریخی صادقی را به یکی از بهترین رستوران های اردبیل تبدیل کرده‌ است و گردشگران داخلی و خارجی و مسافران زیادی را با فضای زیبا و کیفیت مطلوب غذا‌ها، به سمت خود می‌کشد. در رستوران خانه تاریخی صادقی در حالی که سوار بر ماشین زمان شده‌اید، غذا‌های مطبوع و وصف نشدنی را میل کرده و از دمنوش‌های خوش رنگ و بو همراه با مناظر دیدنی از پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی از لذت کافی بهره‌مند می‌شوید.

منوی متنوع رستوران خانه تاریخی صادقی:

  • باستیرمای ماهیچه
  • باستیرمای مرغ
  • چلو ماهیچه
  • زرشک پلو با مرغ
  • کباب برگ مخصوص با فیله گوساله
  • چلو شیشلیک گوسفندی
  • جوجه کباب
  • همراه مخلفاتی مانند ماست کوزه‌ای، ماست، خیار ماست، ماست موسیر و انواع ترشیجات

آدرس رستوران خانه تاریخی صادقی: رستوران خانه تاریخی صادقی که یکی از بهترین رستوران های اردبیل است، در خیابان سی متری، کوچه سرتیپ آباد، جنب مسجد اوچدکان واقع شده و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از گردشگران و فرهیختگان عزیز می‌باشد. جهت هماهنگی می‌توانید با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۲۴۶۱۳۱ تماس حاصل فرمایید.

رستوران حاجی قربان؛ تجربه خوشایند بهترین کباب کاسه‌ای اردبیل

رستوران-حاجی-قربان؛-تجربه-خوشایند-بهترین-کباب-کاسه‌ای-اردبیل

یکی از باسابقه‌ترین و بهترین رستوران های اردبیل که ظاهری تازه و نو به خود گرفته، رستوران حاجی قربان یا قربان است. این رستوران در سه طبقه و با دکوراسیونی زیبا ساخته شده و با میز و صندلی‌های نو و تمیز و خدمه‌ای خوش اخلاق، آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران خوش طبع می‌باشد. رستوران حاجی قربان به سرو کباب کاسه‌ای خوشمزه معروف است که در اردبیل همتای این غذا یافت نمی‌شود. این غذای خوش طعم را در کاسه زیبای گل سرخی که متشکل از سه سیخ کباب به همراه گوجه کبابی و فلفل است ریخته و رویش را با کره محلی آب شده پوشش می‌دهند. تصورش را بکنید! گوشت تازه گوسفندی را که چند دقیقه پیش پخته شده به کره محلی آغشته کرده و به همراه دوغ محلی, طعم لذیذ حاصل شده را در گوشه ذهنتان ثبت می‌کنید.

البته انواع عذاهای گوشتی مانند کوبیده، جوجه کباب یا کاسه کبابی مخلوط در کنار انواع غذا‌های سنتی ایرانی در منوی رستوران حاجی قربان به چشم می‌خورد و از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چلو شیشلیک گوسفندی، چلو سلطانی و چلو وزیری
  • چلو برگ راسته گوسفندی، چلو کباب برگ محلی و چلو کباب برگ بختیاری زعفرانی
  • چلو جوجه کباب زعفرانی و زرشک پلو با مرغ
  • چلو ماهی کباب زعفرانی

رستوران حاجی قربان درد را هم می‌دهد درمان نیز هم! یعنی بعد از اینکه حسابی از خجالت خودتان با خوردن کاسه کباب چرب و چیلی در آمدید، با چای خوشمزه‌ای در کاسه‌های کوچک گل سرخی از شما پذیرایی می‌شود تا روغن‌های دریافتی را بشورد و ببرد و احساس راحتی را به ارمغان بیاورد!

آدرس رستوران حاجی قربان: این رستوران که از بهترین رستوران های اردبیل است، به مسافران و مشتریان عزیز خود در دو وعده ناهار و شام خدماتی را ارائه می‌کند. این رستوارن دارای پارکینگ بوده و در اردبیل، چهار راه باغمیشه، نرسیده به پل سعدی واقع شده‌ است. جهت هماهنگی می‌توانید با شماره ۰۴۵۳۳۴۴۷۸۷۴ تماس حاصل فرمایید.

رستوران ضیافت؛ سرشار از غذا‌های محلی و از رستوران‌های معروف اردبیل

رستوران-ضیافت؛-سرشار-از-غذا‌های-محلی-و-از-رستوران‌های-معروف-اردبیل

یکی دیگر از بهترین رستوران های اردبیل، رستوران ضیافت است که با غذا‌های محلی خوش عطر و بو در میان اهالی این شهر و گردشگران شناخته می‌شود. منوی این رستوران برای آن دسته از گردشگرانی که می‌خواهند غذا‌های محلی این شهر را امتحان کنند، پیشنهاد مناسبی محسوب می‌شود، چراکه منوی متنوعی از غذا‌های محلی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از غذا‌های ارائه شده در منوی رستوران ضیافت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیچاق قیمه با خلال بادام و تخم مرغ که از معروف‌ترین غذا‌های اردبیل است
  • باسترما پلو با ماهیچه که از خوشمزه‌ترین غذا‌های منو این رستوران می‌باشد
  • شیشلیک رستوران ضیافت که به هیچ وجه از دست دادنی نیست
  • چلو کباب
  • به همراه مخلفاتی مانند پارچ دوغ

رستوران ضیافت از دو طبقه با دکوراسیونی ساده و صمیمی برخوردار بوده و با فضایی دلچسب و با کادری حرفه‌ای و خوش رفتار منتظر مسافران و گردشگران خوش طبع است تا غذایی با کیفیت به همراه احساسی خوب ارائه کنند.

آدرس رستوران ضیافت: این رستوران که یکی از بهترین رستوران های اردبیل محسوب می‌شود، در اردبیل، خیابان امام خمینی، جنب سینما انقلاب واقع شده و جهت هماهنگی می‌توانید با شماره تلفن ۰۴۵۲۲۴۵۱۶۴ تماس بگیرید.

کبابی حاج مالک؛ از قدیمی‌ترین رستوران های اردبیل

کبابی-حاج-مالک؛-از-بهترین-رستوران-های-اردبیل

در شهر اردبیل کبابی‌های زیادی وجود دارند. کبابی حاج مالک یکی از بهترین رستوران های اردبیل بوده که به داشتن کباب‌های خاص معروف است. به این دلیل که سنت کبابی و قصابی برای ارائه خدمات به مشتری را برعکس اجرا می‌کند! یعنی گردشگرانی که برای امتحان غذا به این رستوران آمده‌اند؛ مثلا یک کیلو گوشت سفارش می‌دهند نه یک سیخ کباب. این سنت به نحوه سرو کباب در زمان‌های قدیم باز می‌گردد و برای اهالی شهر اردبیل از حس نوستالژی خاصی به همراه دارد.

در ادامه، منوی رستوران کبابی حاج مالک یکی از بهترین رستوران های اردبیل را می‌خوانیم:

  • راسته و فیله گوسفندی یک کیلویی
  • دل و جگر و قلوه و روده یک کیلویی
  • بال مرغ با سیخ
  • کوبیده و جوجه یک کیلویی
  • به همراه مخلفاتی مانند ماست، دوغ محلی، نان و انواع نوشیدنی‌ها

آدرس رستوران کبابی حاج مالک: این کبابی و جگرکی که یکی از رستوران‌های معروف اردبیل است، دارای پارکینگ و پرسنل خوش رفتار بوده و در دو وعده ناهار و شام خدماتی به گردشگران و مسافران ارائه می‌کند. این رستوارن در خیابان ساحلی، اول خیابان پیرمادر، روبه‌روی پل سید آباد قرار گرفته‌ است. جهت هماهنگی می‌توانید با شماره ۰۴۵۳۳۶۲۰۰۰۷ تماس حاص کنید.

باغ رستوران های اردبیل و بهترین رستوران های اردبیل

باغ رستوران‌ ها محیطی دلنشین و صمیمی در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهند؛ برای همین است که بیشتر گردشگران، امتحان غذا در باغ رستوران‌ ها را ترجیح می‌دهند تا خستگی سفر را از جان خود بیرون کنند. علاوه بر این موضوع، یکی دیگر از موضوعات مهمی که در مراجعه به باغ رستوران‌ ها مورد توجه قرار می‌گیرد، تنوع منو و کیفیت غذاهاست.

بهترین باغ رستوران های اردبیل اغلب در خارج از شهر واقع شده‌اند تا شلوغی شهر روی کیفیت فضای آن‌ها تاثیری نگذاشته و فضایی دلپذیر برای گردشگران به ارمغان بیاورند. بهترین باغ رستوران های اردبیل برای اینکه جذب مشتری زیادی داشته باشند باید به برخی نکات مهم توجه کنند. توجه به سلیقه مشتری در بهره بردن از فضا‌های متنوع برای سرو غذا، ارائه انواع غذاهای با کیفیت و با تنوع بالا در چشم انداز‌های چند منظوره تماشایی، سرویس دهی مناسب و خوش رفتاری کادر کارکنان با گردشگران، دست در دست هم می‌دهند تا باغ رستوران های اردبیل را معروف کنند. در ادامه مطلب با لیدوماتریپ همراه باشید تا شما را به دل بهترین باغ رستوران های اردبیل، باغ رستوران ساوالان و باغ رستوران فانوس ببریم.

باغ رستوران ساوالان؛ از زیباترین باغ رستوران های اردبیل

باغ رستوران ساوالان؛ از زیباترین باغ رستوران های اردبیل

باغ رستوران ساوالان از معدود رستوران‌ های دنج و دوست داشتنی است که در دل طبیعت آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران عزیز می‌باشد. همان طور که می‌دانید، اردبیل در شمال غرب ایران واقع شده و آب و هوای برفی و در بیشتر اوقات سردی را داراست. این رستوران سنتی زیبا مجهز به آلاچیق‌های شیشه‌ای مسقف، دارای سیستم گرمایشی برای روز‌های سرد بارانی و برفی است تا با خیال هر چه راحت‌تر طعم‌های مختلف این رستوران را امتحان کنید. در وسط باغ رستوران ساوالان، حوض دایره‌ای شکل آبی رنگی وجود داشته که بر زیبایی هر چه تمام‌تر این باغ رستوران دلنشین می‌افزاید.

از منوی غذا‌های ارائه شده باغ رستوران ساوالان، یکی از بهترین رستوران های اردبیل می‌توان به غذا‌های زیر اشاره کرد:

  • دیزی سنگی به همراه پیاز
  • کوبیده کاسه اردبیلی
  • کباب میکس کاسه‌ای و چلو میکس
  • چلو چنجه کباب و چلو کوبیده خوشمزه
  • جوجه کباب با استخوان و بدون استخوان
  • زرشک پلو با مرغ
  • پیچاق قیمه اصیل
  • کوفته محلی
  • املت مخصوص الوارس و قورمه سبزی

همچنین در کنار این غذا‌های بسیار لذیذ، مخلفات خوشمزه‌ای همانند ترشی شور و ترشی‌های مخصوص، ماست و دوغ محلی به همراه سوپ جو لذیذ و آش دوغ به مسافران و مهمانان عزیز ارائه می‌شود. پذیرایی با ۴ نوع چای متنوع از جمله چای زعفران، چای گیاهی، چای ترش از ویژگی‌های جذاب این رستوران است.

آدرس باغ رستوران ساوالان: این رستوران که یکی از دنج‌ترین رستوران های اردبیل است، در روستای آلوارس، ابتدای جاده پیست اسکی بعد از عوارضی قرار گرفته‌ است و مسافران محترم جهت هماهنگی می‌توانند با شماره‌های ۰۴۵۳۲۲۴۰۴۷۲ – ۰۴۵۳۲۲۴۰۴۷۱ تماس حاصل فرمایند.

باغ رستوران فانوس؛ فضایی صمیمی و دنج

باغ-رستوران-فانوس؛-فضایی-صمیمی-و-دنج

باغ رستوران فانوس یکی از رستوران های اردبیل است که در محیطی چند منظوره و دلنشین به مشتریان و گردشگران خود خدمات رفاهی کم نظیری را ارائه می‌دهد. آلاچیق‌های جدید و VIP در کنار میز و صندلی‌های معمولی، منوی متنوع و با کیفیت، دکوراسیون آرامش بخش و پرسنل خوش اخلاق، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های اردبیل تبدیل کرده‌ است. آلاچیق‌های جدید رستوران فانوس یکی از بهترین دکوراسیون‌ها و محیط‌های دنج را به ارمغان آورده و در ابتدای ورود به این باغ توجه هر گردشگری را جلب خود می‌کند. در فصل زمستان و ایام برفی، غذا خوردن در این آلاچیق هنگام بارش برف لذت عجیب و احساس خیلی خوبی به همراه خواهد داشت.

در این باغ رستوران، غذا‌های سنتی و محلی خوشمزه در کنار دیگر غذا‌ها به چشم می‌خورد که در ادامه به چند نمونه از غذا‌های منوی باغ رستوران فانوس اشاره می‌کنیم:

  • پیچاق قیمه خوشمزه
  • چیغیرتمای جوجه طبیعی کاسه‌ای به همراه سیب زمینی سرخ کرده
  • مرغ شکم پر لَوَنگی به همراه نارنج، کته فسنجون و باسترما مرغ
  • کوفته محلی خوشمزه
  • چلو ماهی قزل آلا
  • شیشلیک گوسفندی
  • چلو برگ محلی
  • چلو ماهیچه

این غذا‌های لذیذ همراه با مخلفاتی همچون باقلوای ویژه رستوران فانوس به همراه چای، زیتون پرورده ویژه رستوران فانوس، ماست محلی و سالاد و سبزی‌های تازه و مختلف سرو می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب باغ رستوران فانوس، ارائه انواع معجون‌های خوشمزه در انواع طعم‌ها می‌باشد که هوش از سر هر گردشگر و مسافر خوش طبعی می‌برد. ارائه فست فود‌های متنوع در کنار غذا‌های سنتی، باغ رستوران فانوس را از ویژگی متمایزی بهره‌مند کرده‌ است.

آدرس باغ رستوران فانوس: این رستوران بی نظیر در اردبیل، کیلومتر ۷ جاده سرعین، بعد از روستای شام اسبی از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران خوش طبع و خوش ذوق می‌باشد.

کدام کافه رستوران های اردبیل برای یک دورهمی خاطره‌انگیز مناسب هستند؟

محیط کافه رستوران‌ ها، تلفیقی از محیط کافه و رستوران است. یکی از عمده تفاوت‌های میان کافه‌ها و کافه رستوران‌ ها در صمیمانه و دوستانه بودن محیط بوده و کافه‌ها معمولا اماکن صمیمانه‌تری نسبت به یک کافه رستوران هستند. می‌توان گفت که فضای کافه رستوران‌ ها بیشتر شبیه رستوران‌ های کوچک است و در چینش صندلی و میز‌ها، دکوراسیون محیط، نحوه گرفتن سفارشات و منوی ارائه شده متفاوت است. در تعریف ساده‌تر، کافه رستوران‌ ها مکانی هستند که علاوه بر غذا، چای و قهوه و انواع نوشیدنی‌ها و کیک‌ها هم ارائه می‌شوند. در ادامه با بهترین کافه رستوران های اردبیل آشنا می‌شویم.

 کافه رستوران توریست؛ از بهترین رستوران های اردبیل به همراه موسیقی زنده

کافه-رستوران-توریست؛-از-بهترین-رستوران-های-اردبیل-به-همراه-موسیقی-زنده

کافه رستوران توریست دارای یک محیط گرم و دلنشین و لژ خانوادگی است. یکی از ویژگی‌های خاصی که کافه رستوران توریست را از دیگر کافه‌ها متمایز کرده و به یکی از رستوران‌ های معروف اردبیل تبدیل می‌کند، پخش موسقی زنده در محیط این کافه رستوران است و در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ شب آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می‌باشد. برخی از غذا‌های منوی کافه رستوران توریست، یکی از بهترین رستوران های اردبیل، به شرح زیر است:

  • چلو کباب مخصوص
  • اکبر جوجه لذیذ با کته
  • چلو گردن
  • کباب بال
  • شنیتسل مرغ همراه با کلم قرمز و خیار شور
  • ماهی پلو
  • و همراه مخلفاتی مانند سالاد کلم قرمز، زیتون، سبزی تازه، دوغ آبعلی، ترشی شور، ترشی سیر و انواع ترشی‌ها

آدرس کافه رستوران توریست: این رستوران در جاده اردبیل به طرف سرعین، ۵۰۰ متر مانده به پلیس راه جدید سرعین، داخل محوطه مجتمع خدمات رفاهی اشرقی قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های اردبیل است. تلفن رزرو: ۰۹۹۱۴۲۱۰۸۶۴

کافه رستوران کوچه باغ؛ تجربه صرف غذا در خاص‌ترین کافه رستوران های اردبیل

کافه-رستوران-کوچه-باغ؛-تجربه-صرف-غذا-در-رستوران-های-اردبیل

کافه رستوران کوچه باغ به طبخ چیغیرتمای مرغ مخصوص اردبیل مشهور است. این غذا که یک نوع غذای محلی اردبیل می‌باشد، به املت گوجه فرنگی نیز در این شهر شهرت دارد؛ چراکه چیغیرتمای از افزودن تخم مرغ در مرحله آخر به مرغ پدید می‌آید. محیط سرسبز و بسیار دنج خانوادگی باعث شده تا کافه رستوران کوچه باغ انتخاب بسیاری از گردشگران برای صرف غذا و گذراندن یکی از بهترین تجربه‌های غذایی باشد.

منوی غذای کافه رستوران کوچه باغ، یکی از بهترین کافه رستوران های اردبیل، به شرح زیر است:

  • چیغیرتیمای مخصوص کوچه باغ
  • باسترمای گوشت و مرغ خوشمزه مخصوص کوچه باغ به همراه سس مرغ و ماست محلی و دیگر مخلفات
  • کته برگ محلی همراه با کته کوبیده، دو سیخ مخصوص کوچه باغ به همراه مخلفات
  • بختیاری مخصوص کوچه باغ
  • کاسه کباب کوبیده مخصوص با مخلفات
  • کوبیده نگین دار مخصوص
  • کته با شیشلیک بختیاری با ماست محلی
  • کته جوجه مخصوص با خیارشور و نارنج
  • کته وزیری مخصوص با مخلفات
  • کته با ماهی قزل آلا همراه پیاز، خیار، گوجه فرنگی و کلم قرمز و ماهی مخصوص سرآشپز
  • کته با کوبیده نگین دار مخصوص
  • کته با ران مرغ همراه فلفل و سبزی تازه و گوجه فرنگی کبابی
  • غذای گیاهی مخصوص کوچه باغ متشکل از کته سیب زمینی، تخم مرغ آب پز، خیار و گوجه فرنگی، هویج خرد شده و پرتقال نصف شده

آدرس کافه رستوران کوچه باغ: رستوران کوچه باغ که یکی از رستوران‌های معروف اردبیل است، در اردبیل، کیلومتر ۷ جاده سرعین، جنب رستوران بشقاب داغ با محیطی دنج آماده پذیرایی از گردشگران عزیز با سرویس کامل می‌باشد.

شیک‌ترین و لاکچری‌ترین رستوران های اردبیل 

یکی از امکانات عالی این شهر، برخورداری از رستوران‌ های لاکچری بوده که از بهترین رستوران های اردبیل به حساب می‌آیند. برای بسیاری از گردشگران، محیط داخلی و طرز سرو غذا‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل از هر رستورانی نمی‌توانند غذا سفارش دهند. حتی در برخی موارد نام رستوران برای برخی از گردشگر‌ان، نشان دهنده درجه کیفیت آن رستوران است و هرچه رستوران نام تشریفاتی‌تری داشته باشد، لاکچری بودن رستوران را نشان می‌دهد. در ادامه با یکی از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران های اردبیل آشنا می‌شویم.

رستوران مجلل؛ از آراسته‌ترین رستوران های اردبیل

رستوران-مجلل؛-از-آراسته‌ترین-رستوران-های-اردبیل

معماری شیک و لوکس این رستوران سبب شده تا رستوران مجلل جهت پذیرایی از تمامی مراسم‌ها و جشن‌ها، میهمانی‌های نامزدی، عقد و عروسی، میزبانی از تمامی همایش‌ها و سیمنار‌ها با کادری کار آزموده و خوش رفتار به همراه سرو غذا‌های باکیفیت و متعدد به یکی از بهترین رستوران های اردبیل تبدیل شود. یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که از ابتدا مورد توجه مدیریت این رستوران بوده، جلب رضایت مشتری با ارائه با کیفیت‌ترین محصولات غذایی و سرویس است. ظرفیت برگزاری مراسم در این رستوران شیک، ۱۶۰ نفر بوده و در ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از از اهالی شهر اردبیل و گردشگران محترم می‌باشد.

در ادامه به شرح منو غذای رستوران مجلل، یکی از بهترین رستوران های اردبیل، می‌پردازیم:

  • چلو کباب سلطانی، چلو کباب برگ
  • چلو کباب لقمه نگین دار
  • چلو کباب وزیری
  • چلو گوشت، چلو کباب لقمه
  • چلو ماهی قزل آلا، بال کبابی با برنج
  • چلو جوجه کباب مخصوص، زرشک پلو با مرغ سرخ شده
  • چلو خورشت قیمه با سیب زمینی، چلو خورشت قورمه سبزی و خورشت بدون برنج
  • خوراک ماهی، خوراک برگ، خوراک مرغ
  • کوبیده و جوجه کباب سیخی به همراه گوجه سیخی
  • به همراه انواع سالاد، ماست موسیر و انواع نوشیدنی‌ها

آدرس رستوران مجلل: رستوران مجلل که یکی از رستوران‌های معروف اردبیل است در منطقه عطایی، خیابان ۱۸ متری شهید حجت ایرانی‌جم قرار دارد و از شنبه تا جمعه آماده پذیرایی از گردشگران عزیز می‌باشد. جهت هماهنگی می‌توانید با تلفن ۰۴۵۳۳۵۱۷۷۵۳ تماس حاصل فرمایید.

رستوران‌ های ارزان اردبیل؛ صرف حداقل هزینه در بهترین رستوران های اردبیل

اگر دانشجو و سرباز یا مسافر باشید، به جز کیفیت و تازگی و خوش رنگی غذا، قیمت ارزان هم در انتخاب رستوران‌ ها اهمیت زیادی دارد. البته این حرف درست نیست که هر رستورانی که غذای ارزانی داشته باشد کیفیت غذا و تنوع غذای آنچنانی نخواهد داشت. بلکه می‌توان در بیشتر مناطق شهر اردبیل رستوران‌ هایی را پیدا کرد که هم ارزان باشند هم بوی غذایشان هوش از سر شما بپرداند. بنابراین اگر شما هم اهل برنامه ریزی برای بودجه خود هستید و اقتصادی فکر می‌کنید و معتقد هستید که ارزان بودن غذا‌ها دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست، در ادامه با معرفی ارزان‌ترین رستوران‌ های معروف اردبیل همراه ما باشید.

کبابی و تالار مدینه منوره معروف؛ جزو ارزان‌ترین رستوران های اردبیل

کبابی-و-تالار-مدینه-منوره-معروف؛-جزو-ارزان‌ترین-رستوران-های-اردبیل

یکی از بهترین رستوران های اردبیل که غذا‌هایی با قیمت ارزان دارد، رستوران مدینه منوره اردبیل می‌باشد که دکوراسیون قدیمی و ظاهر خود را همچنان حفظ کرده‌ است. این رستوران با ظرفیت ۵۰۰ نفری، کباب برگ‌های خوشمزه و شیشلیک‌های معروفی دارد. چلو‌های خوش آب و رنگی که با کره محلی لذیذ پوشیده شده‌اند، عطر و بویشان تا چند محل آن طرف‌تر هم می‌رود. پرس‌های تک نفره کبابی مدینه منوره، حداقل کفاف سیر شدن دو نفر را می‌دهد که نشان از محتویات خوب هر پرس دارد.

البته این رستوران که یکی از معروف‌ترین رستوران های اردبیل است، فقط در وعده ناهار غذا سرو کرده و در کنار هر پرس یک کاسه سوپ بسیار خوشمزه به صورت رایگان به گردشگران و همشهریان عزیز هدیه می‌کند. ممکن است در تایم ناهار، رستوران کمی شلوغ باشد اما ارزش انتظار کشیدن دارد.

در ادامه می‌توانید به مطالعه منوی رستوران مدینه منوره، یکی از رستوران‌های معروف اردبیل بپردازید:

  • چلو شیشلیک مخصوص گوسفندی و چلو شیشلیک مخصوص
  • چلو برگ مخصوص و چلو برگ معمولی با گوشت چرخ کرده
  • چلو بختیاری مخصوص
  • چلو جوجه کباب مخصوص و معمولی
  • به همراه مخلفاتی مانند زیتون پرورده، ماست محلی، سیر ترشی، سالاد و انواع نوشیدنی‌ها

در اطراف رستوران مدینه منوره که یکی از بهترین رستوران های اردبیل است، به راحتی جای پارک برای ماشینتان یافت می‌شود. شماره تلفن تماس این رستوران ۰۴۵۴۴۷۳۷۴۹ بوده و در میدان وحدت، اتوبان بسیج، بعد از بیمارستان سبلان قرار دارد.

رستوران خوان سالار با منوی ایرانی؛ صرف غذا با حداقل بودجه

رستوران-خوان-سالار-با-منوی-ایرانی؛-صرف-غذا-با-حداقل-بودجه

یکی از بهترین رستوران های اردبیل که در مرکز شهر واقع شده‌ است، رستوران خوان سالار می‌باشد . این رستوران از یک سالن بزرگ و یک نیم‌طبقه تشکیل شده و محیطی آرام و دنج و فضای بسیار خوب و بزرگی را برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی برای صرف یک وعده‌ی غذایی عالی به وجود آورده‌ است. طبخ غذا با سرآشپز حرفه‌ای، استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه غذایی و سرو غذا توسط کادری با سابقه از دیگر ویژگی‌های خوان سالار می‌باشد که از رستوران‌ های معروف اردبیل به حساب می‌آید.

منوی غذای ایرانی رستوران خوان سالار، یکی از بهترین رستوران های اردبیل، که جزو خوش قیمت‌ترین رستوران هاست، به شرح زیر می‌باشد:

  • چلو کباب کوبیده نگین دار و لقمه‌ای
  • چلو جوجه کباب، چلو زرشک پلو با مرغ
  • چلو ماهی سرخ کرده، چلو ماهی قزل آلای تنوری
  • چلو کباب بختیاری
  • چلو پیچاق قیمه
  • چلو برگ و شیشلیک راسته گوسفندی
  • چلو ماهیچه گوسفندی
  • چلو فیله مرغ
  • ته چین زعفرانی
  • به همراه مخلفات و انواع نوشیدنی‌ها

آدرس رستوران خوان سالار: این رستوران که ظرفیتی ۱۹۰ نفری و جای پارک مناسب برای لوازم نقلیه در حوالی رستوران دارد و یکی از بهترین رستوران های اردبیل شناخته می‌شود، مابین میدان بسج و ارتش، بلوار استقلال قرار داشته و جهت هماهنگی می‌توانید با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۷۲۳۰۸۰ تماس حاصل فرمایید.

بهترین رستوران های اردبیل از نظر گردشگران؛ در اردبیل کجا غذا بخوریم؟

با توجه به تمام مطالبی که در این مقاله گفته شد، اردبیل یکی از شهر‌های شمالغرب کشور است که رستوران‌ های معروف و متنوع زیادی دارد. گردشگران می‌توانند بر اساس سلیقه و بودجه خود و بر اساس منوی هریک از بهترین رستوران های اردبیل، رستوران مناسب را انتخاب کرده و غذای مورد علاقه‌شان را میل کنند. پس اگر قصد سفر به شهر اردبیل را دارید، رستوران‌ های بی نظیر این شهر را فراموش نکنید.

در حالت کلی و بنا بر نظر گردشگردان و مسافران، رستوران‌ های شیخ صفی، باغ رستوران ساوالان و باغ رستوران فانوس و کافه رستوران کوچه باغ از بهترین رستوران های اردبیل هستند که به خاطر منوی غذای متنوع و رنگارنگ، کیفیت غذای عالی و پرسنلی با رفتار خوب، از رستوران‌های معروف اردبیل به حساب می‌آیند. اگر در سفر به اردبیل بودجه کمی برای صرف غذا اختصاص داده‌اید می‌توانید به رستوران مدینه منوره سری بزنید؛ چراکه یکی از بهترین رستوران های اردبیل با حداقل هزینه‌ها به حساب می‌آید.

اگر شما هم در فکر سفر به شهر زیبای اردبیل و امتحان غذا‌های بی نظیر محلی این شهر هستید، می‌توانید با اجاره سوئیت در اردبیل به این شهر زیبا سفر کرده و علاوه بر تفریح، با اقامتی آسان و بی نظیر از رستوران‌های معروف اردبیل طعم‌های به یاد ماندنی را در خاطرات خود به ثبت برسانید.

۴.۵/۵ - (۱۰ امتیاز)
5 نظر برای "بهترین رستوران های اردبیل برای ثبت خاطراتی فراموش نشدنی" ارسال شده.
  1. سجاد گفت:

    واقعا کم پیش میاد که من بابت کیفیت حتی واقعا بد غذا معترص باشم و گله داشته باشم. اما خواستم در مورد رستوران نشاط سرعین در مجتمع تجاری ادنا مال طبقه سوم بگم بدلیل برخورد زشت و دور از نزاکت مجموعه رستورن دار به هیچ کس این رستوران رو پیشنهادنمی کنم. چون بعد از یکبار تجربه این رستوران چنان حس بدی نسبت به همه رستوران دارها پیدا می کنید که باعث میشه از جاهای خوب هم سرخورده بشید

  2. رضا گفت:

    ما رفتیم رستوران حاج مالک
    بسیار رستوران کثیف و غیر بهداشتى
    کبابى که به ما داد به قدرى سفت بود که قابل خودرن نبود
    حجم غذاش هم کم بود و قیمتش از بقیه رستوران ها گرونتر
    به هیچ عنوان این رستوران رو امتحان نکنید
    فقط پولتون رو دور میریزید

  3. امیرعلی گفت:

    سلام ما رفتیم رستوران مهدی میدان سرچشمه کوچه تاوار حتما امتحان کنید جای دنج و تمیزیه محیط ارام غذاها عالی و….

  4. امیر علی زارع گفت:

    لطفا کافه رستوران سنتی و مدرن قزل داش را بزارید خیلی جای دنج و دل نشینی هست با پایین ترین قیمت ها
    قلیون دانه ای ۲۵۰۰۰تومن هست

  5. مرتضی حسامی گفت:

    میهمان رستوران حاج قربان بودیم با یک کباب کوبیده خام و یک کوبیده دیگر به نام برگ محلی که همان کوبیده بود.خواهشا برای تبلیغ اسم یک رستوران را در سایت خود نیاورید مردم روی این اطلاعات حساب میکنند از راه دور میایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *