بازار ونوس کیش

بازار-ونوس-کیش

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است و سالانه مسافران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند. جزیره کیش را می‌توان ترکیبی از آثار و جاذبه‌های گردشگری، تفریحات مهیج و بازارها و مراکز خرید فراوان دانست. بسیاری از گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، بخشی از زمان خود را صرف گشت‌وگذار و خرید در بازارهای کیش می‌کنند، اما مسئله این است که از بین تعداد زیاد بازارها کدام یک را برای خرید انتخاب کنیم؟ بازار ونوس کیش یکی از بازارهای مشهور جزیره کیش است که تعداد زیادی از مسافران، این بازار را برای خرید خود انتخاب می‌کنند. برای اینکه بدانیم چرا انتخاب بسیاری از مسافران این بازار است و برای آشنایی بیشتر با بازار ونوس در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ با ما همراه باشید.

بازار ونوس کیش کجاست؟

بازار ونوس کیش در سال ۱۳۷۵ شمسی به مساحت ۲۶۵۰۰ مترمربع در کیش ساخته و احداث شده‌ است و به همین دلیل، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش تلقی می‌شود. این مرکز همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱ ظهر و از ۴ ظهر تا ۱۰:۳۰ شب به روی مشتریان و گردشگران باز است. گردشگران می‌توانند در این ساعات از آن دیدن کنند.

 

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، مرکز خرید ونوس کیش

شماره تماس: ۴۴۴۶۳۶۷۴ – (۰۷۶)

مشخصات و امکانات بازار ونوس کیش

موقعیت-و-مشخصات-بازار-ونوس-کیش

این پاساژ دو طبقه‌ای دارای ۳۱۰ واحد و غرفه تجاری است. واحدهای موجود در طبقه همکف محصولات مختلفی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، لباس مجلسی زنانه، عطر و ادکلن، لوازم آشپزخانه و انواع لوازم خرازی و خانگی ارائه و به فروش می‌رسانند. در برخی از ایام سال مسافران می توانند از حراجی های کیش در این پاساژ استفاده کنند و بسیاری از کالاها را با قیمت های مناسب تر تهیه کنند.

در این مجتمع تجاری، علاوه‌بر مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری، واحدهایی مانند مشاور املاک، شعب بانک‌هایی مانند تجارت، ملی، ملت و کشاورزی، آژانس هواپیمایی، دفاتر مطبوعاتی و صرافی نیز در قسمت‌های اداری و خدماتی این بازار وجود دارد. مسافران و گردشگران می‌توانند با مراجعه به آن‌ها امور خود را انجام دهند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که مجتمع تجاری ونوس کیش را به یکی از بهترین بازارهای کیش از دید مشتریان تبدیل کرده است، وجود شهربازی کودکان در طبقه همکف این مرکز خرید است.

وجود شهربازی کودکان مطابق با استانداردهای لازم و امکانات ایمن برای بازی کودکان در این جزیره باعث شده تا افرادی که کودک و خردسالی همراه خود دارند، آن‌ها را به این شهربازی سپرده و به گشت‌وگذار و خرید در این مرکز تجاری بپردازند. وجود رستوران و کافی‌شاپ در این مرکز تجاری مانند سایر مراکز تجاری و بازارها نیز از جمله مواردِ مهم و تاثیرگذار در جذب گردشگران و مسافران می‌باشد.

خرید پارچه از بازار ونوس کیش

پارچه فروشی های بازار ونوس کیش

برخی از غرفه‌ها و مغازه‌های موجود در طبقه همکف این پاساژ، مختص فروش انواع پارچه‌های وارداتی هستند. انواع پارچه‌های تایوانی، چینی، هندی، ترکی و کره‌ای وارداتی، در بازار ونوس کیش عرضه شده و به فروش می‌رسند. پارچه فروش‌های موجود در پاساژ ونوس کیش، یکی از کامل‌ترین پارچه فروشی‌های جزیره کیش است که مسافران و گردشگران می‌توانند از آن‌ها خرید کنند.

مکان‌های جذاب اطراف مرکز خرید ونوس

مکان‌های جذاب اطراف مرکز خرید ونوس

گردشگران و مسافران جزیره کیش می‌توانند پس از گشت‌وگذار در بازار ونوس، از سایر مکان‌های دیدنی اطراف این بازار نیز دیدن کنند. از جمله مکان‌های جذاب نزدیک به بازار ونوس، می‌توان کلوپ جاذبه، روستای باغو، کشتی یونانی کیش، بولینگ مریم، بوستان آهوان و کارتینگ کیش را نام برد.

نظرات گردشگران در مورد مرکز خرید ونوس

نظرات-گردشگران-در-مورد-این-بازار

بسیاری از گردشگران و مسافران جزیره کیش، نظرات مثبتی در مورد بازار ونوس دارند. وجود شهربازی و خانه بازی کودکان، رستوران، کافی‌شاپ و سایر امکانات رفاهی باعث شده تا این مرکز خرید، محبوبیت خاصی بین گردشگران داشته‌ باشد. همچنین فروش کالاهای اصل و مارک‌ در این بازار با قیمتی مناسب باعث شده تا گردشگران بسیاری، خریدهای خود اعم از سوغات کیش یا خریدهای شخصی خود را در این مرکز خرید انجام دهند.

مسیر دسترسی به بازار ونوس کیش آسان بوده و از آنجایی که این مرکز خرید در مجاورت بسیاری از مکان‌های گردشگری و سایر مراکز خرید کیش قرار گرفته است، مقصد بسیاری از گردشگرانی است که به کیش سفر کرده و با اجاره سوئیت و ویلا در کیش در این جزیره اقامت دارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *