مرکز خرید دامون کیش

مرکز-خرید-دامون-کیش

یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران ایرانی و خارجی در کشور ایران، جزیره کیش است. مراکز خرید بزرگ و مجهز و بازارهای سنتی و قدیمی یکی از جذابیت‌های این جزیره برای گردشگران می‌باشد. اجناس و کالاهای موجود در جزیره کیش کیفیت بالایی داشته و اغلب برندها و مارک‌های مطرح در دنیا، غرفه‌ها و مغازه‌های فعالی در مراکز خرید جزیره کیش دارند. مرکز خرید دامون کیش یکی از مراکز خرید مجهز و جذاب کیش برای گردشگران است که در این مقاله از وبسایت لیدوماتریپ به معرفی و ذکر ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های مرکز خرید دامون کیش

ویژگی‌های-مرکز-خرید-دامون-کیش

این مرکز خرید در قسمت شمالی جزیره کیش و در نزدیکی خانه‌های مسکونی دامون ساحلی و دامون ایر کیش قرار دارد. مرکز خرید دامون در سال ۱۳۹۱ شمسی به مساحت ۴۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۳۳۰۰ مترمربع ساخته شده و به بهره‌برداری رسید. این مرکز خرید مجهز، دو طبقه بوده و دارای ۱۰۰ غرفه و واحد تجاری می‌باشد که برخی از واحدهای آن خدماتی هستند و سایر واحدهای آن را مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری تشکیل می‌دهند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

در واقع مرکز خرید دامون کیش یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین مراکز خرید کیش است که توانسته نظر بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب کند. کالاها و اجناس مختلفی مانند انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و شکلات، لوازم کامپیوتری و موبایل و انواع لوازم برقی خانگی در این مرکز خرید عرضه شده و به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است برخی از برندهای مطرح دنیا مانند مندو ایتالیا، لی نینگ چین و نولاشال ایرانی در این مرکز خرید غرفه داشته و فعالیت می‌کنند.

امکانات بازار دامون کیش

امکانات-بازار-دامون-کیش

مرکز خرید دامون کیش یکی از مجهزترین مراکز خرید جزیره کیش می‌باشد که علاوه بر مغازه‌ها و غرفه‌های تجاری مخصوص فروش محصولات و کالا، واحدهای دیگری نیز مانند فودکورت رستوران و کافی شاپ، شهربازی سرپوشیده، پیست اسکیت روی یخ و سینما در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند.

رستوران و فودکورت مرکز خرید دامون کیش یکی از پرطرفدارترین و لوکس‌ترین فودکورت‌های جزیره کیش می‌باشد که انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و بین‌المللی، لبنانی، دریایی و فست فود در آن طبخ می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. گفتنی است، رستوران ایرانی مرکز خرید دامون یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی جزیره کیش است که در میان کیشوندان و گردشگران محبوبیت فراوانی دارد و انواع غذاهای ایرانی، سنتی و محلی در آن سرو می‌شود.

خرید سوغات کیش از این مرکز خرید مجهز

خرید سوغات کیش از این مرکز خرید مجهز

 

تصور بسیاری از افراد این است که جزیره کیش سوغاتی خاصی ندارد، اما این تصور اشتباه است. مهم‌ترین و اصلی‌ترین سوغات جزیره کیش، انواع شکلات‌های برند خارجی و ایرانی می‌باشد. فروشگاه فرانکفورتر کیش واقع در طبقه همکف مرکز خرید دامون کیش یکی از فروشگاه‌هایی است که انواع شکلات‌های تلخ، شیرین، کاراملی و مخلوط را به فروش می‌رساند و گردشگران می‌توانند برای خرید انواع شکلات‌های باکیفیت به این فروشگاه در پاساژ دامون مراجعه کنند.

هتل دو ستاره اسپادانا کیش و هتل سه ستاره گلدیس کیش از جمله مهم‌ترین هتل‌هایی هستند که در نزدیکی این بازار قرار دارند و مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل‌ها و یا با اجاره ویلا و سوئیت در کیش،  از این مرکز خرید نیز بازدید کنند.

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر و از ساعت ۱۷ الی ۲۳ شب دایر بوده و گردشگران و کیشوندان می‌توانند در این ساعات از شبانه‌روز از این مرکز خرید دیدن کنند.

آدرس: جزیره کیش، جنب مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر

شماره تماس: ۴۴۲۰۳۵۸۳ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

دیدگاه گردشگران درباره بازار دامون کیش

دیدگاه-گردشگران-درباره بازار-دامون-کیش

بسیاری از گردشگران این مجتمع تجاری را یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین مراکز تجاری کیش می‌دانند. وجود رستوران و فودکورت در این مرکز خرید باعث شده تا بسیاری از گردشگران برای صرف غذاهای ایرانی، فست فود و سایر غذاهای بین‌المللی، این مرکز خرید را انتخاب کنند. اما بنابه گفته بیشتر افراد بازدیدکننده از این مرکز خرید، کالاها و اجناس ارائه شده در این مرکز خرید قیمت بسیار بالایی داشته و برخی از کالاها با وجود اینکه مارک و برند خاصی ندارند نیز گران قیمت بوده و قیمت آن‌ها منطقی نمی‌باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *