مرکز خرید هوم سنتر پادنا کیش

جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری ایران است که سالانه مسافران و گردشگران بسیار زیادی برای دیدن زیبایی‌های این جزیره به کیش سفر می‌کنند. گشت‌وگذار در بازارهای محلی و مدرن و خرید از آن‌ها، بخشی از برنامه‌های سفر مسافران به جزیره کیش می‌باشد. وجود بازارها و مراکز تجاری خرید فراوان در کیش باعث شده تا مسافران علاوه بر بازدید از اماکن گردشگری جزیره کیش، بخشی از سفر خود را به گشت‌وگذار و خرید از بازارهای کیش صرف کنند. مرکز هوم سنتر پادنا کیش یکی از مراکز لوکس و مدرنی است که جذابیت زیادی برای افراد دارد. برای آشنایی بیشتر با هوم سنتر پادنا کیش در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ با ما همراه باشید.

مشخصات هوم سنتر پادنا کیش

مشخصات-هوم-سنتر-پادنا-کیش

مرکز خرید هوم سنتر پادنا کیش که با نام مرکز خرید پادنا شناخته می‌شود، در سال ۱۳۹۰ در قسمت شمالی جزیره کیش ساخته شد و افتتاح گردید. این مرکز خرید یکی از معدود مراکز خریدی است که انواع لوازم خانگی و مبلمان در آن به فروش می‌رسد. هوم سنتر پادنا ۵۵ مغازه و غرفه تجاری داشته و مساحتی بالغ بر ۱۳۵۰۰ مترمربع دارد. انواع مبلمان و لوازم چوبی مورد استفاده در دکوراسیون، ظروف، پرده و تشک‌های خوشخواب از جمله مهم‌ترین کالاها و اجناسی هستند که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. کالاها و برندهای موجود در این مرکز خرید، بین‌المللی بوده و افراد می‌توانند لوازم و وسایل مارک‌دار و برند خارجی منزل خود را با قیمت‌های بسیار مناسب از این مرکز خرید تهیه کنند.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

برخی از برندهای موجود در این مرکز خرید، ایرانی بوده و برخی دیگر از آن‌ها خارجی و اروپایی هستند. از جمله مهم‌ترین برندهایی که در این مرکز خرید، غرفه فعال دارند می‌توان برند ایکیا (IKEA) را نام برد که برخی از مسافران و گردشگران برای بازدید از این غرفه، به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند. البته لازم به ذکر است برخی از غرفه‌های این مرکز خرید متعلق به مبلمان با برند ترک هستند که این غرفه‌ها نیز طرفداران زیادی دارند.

این مرکز تجاری علاوه بر غرفه‌ها و مغازه‌های تجاری فراوان، واحدهای اداری نیز دارد که هریک از واحدهای تجاری واردکننده، تامین‌کننده و توزیع‌کننده کالاها و اجناس مختلفی می‌باشند.

سایر امکانات مرکز خرید پادنا کیش

سایر-امکانات-مرکز-خرید-پادنا-کیش

این مرکز خرید در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز کیش، مرکز خرید دامون کیش، هتل گلدیس کیش و هایپرمارکت پاندا قرار گرفته است. هوم سنتر پادنا علاوه بر غرفه‌های تجاری عرضه‌کننده لوازم خانگی، بخش‌های دیگری مانند رنت کار (اجاره خودرو) و رستوران نیز دارد که مسافران و گردشگران می‌توانند از آن استفاده کنند. رستوران‌های موجود در این مرکز خرید انواع غذاهای دریایی، ایرانی و بین‌المللی را طبخ کرده و سرو می‌کنند. مسافران می‌توانند با رزرو ویلا و سوئیت در کیش، در این جزیره زیبا اقامت داشته باشند و از هوم سنتر پادنا کیش و سایر مراکز خرید کیش بازدید کنند.

رزرو آنلاین هتل در کیش

آدرس و ساعت کاری هوم سنتر پادنا کیش

مرکز خرید پادنا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ ظهر و ۱۶ بعد از ظهر الی ۲۳ شب فعالیت داشته و کیشوندان و گردشگران می‌توانند در این ساعات از شبانه‌روز از این مرکز خرید بازدید کنند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ایران، بین میدان خلیج فارس و میدان هرمز، هوم سنتر پادنا کیش

شماره تماس: ۴۴۴۲۵۵۵۵ – (۰۷۶)

نظر گردشگران درباره مرکز خرید هوم سنتر پادنا

نظر-گردشگران-درباره-مرکز-خرید-هوم-سنتر-پادنا

بسیاری از گرشگران و مسافران جزیره کیش برای بازدید از غرفه‌های لوازم خانگی و ایده گرفتن در دکوراسیون، به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند. در اغلب موارد، بسیاری از افراد بازدیدکننده از این مرکز خرید برای بازدید و خرید از ایکیا به این پاساژ می‌روند. به طور کلی، دو دسته از افراد به این مرکز خرید سر می‌زنند و از آن خرید می‌کنند: افرادی که قصد خرید جهیزیه دارند و افرادی که قصد دارند دکوراسیون خانه خود را تغییر دهند. بسیاری از گردشگران نیز معتقدند، این مرکز خرید برای ساکنان جزیره کیش و کیشوندان مناسب بوده و آن‌ها می‌توانند با گشت‌وگذار در این مرکز خرید، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. وجود کالاها و اجناس با برندهای معتبر اروپایی و خارجی با قیمت مناسب، باعث شده تا این مجموعه طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *