مرکز خرید صدف کیش

مرکز-خرید-صدف-کیش

سالانه بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش به این جزیره سفر می‌کنند. بسیاری از این مسافران و گردشگران در طول سفر خود، اوقاتی را صرف گشت‌وگذار و خرید از مراکز خرید جزیره کیش می‌کنند. مرکز خرید صدف کیش یکی از مراکز خرید و بازارهای شناخته شده جزیره کیش است که در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ به معرفی آن می‌پردازیم.

موقعیت مرکز خرید صدف کیش

موقعیت-بازار-صدف-کیش

مرکز خرید صدف کیش در یکی از شهرک‌های مسکونی کیش به نام شهرک صدف واقع شده است. شهرک صدف به عنوان سکونتگاه اصلی ساکنان جزیره کیش می‌باشد و بیشتر کیشوندان در این شهرک سکونت دارند. این شهرک هفت فاز مسکونی دارد که هر یک از این فازها، مرکز خرید مخصوص خود را دارد. بازار صدف کیش در سال ۱۳۸۴ شمسی در زمینی به مساحت ۲۹۱۰ مترمربع در شهرک صدف و مجتمع صدف ساخته و افتتاح گردید. این مرکز خرید دو طبقه و ۶۶ غرفه فعال دارد و یکی از مراکز اصلی و کاربردی برای کیشوندان و اهالی ساکن شهرک صدف می‌باشد. در این مرکز خرید علاوه بر پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، عینک، ساعت و زیورآلات، واحدهای دیگری نیز در زمینه خدمت‌رسانی فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال در طبقه همکف این بازار، سوپرمارکت، قصابی، میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های موبایل، فست فود، قنادی، رستوران، خشکشویی، املاک، آرایشگاه، فروشگاه موبایل و لپ‌تاپ یافت می‌شود.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

در طبقه دوم این مرکز خرید نیز اغلب دفترهای اداری بیمه، املاک، آژانس‌های مسافرتی، آتلیه و رِنت کار (اجاره خودرو) فعالیت دارند و گردشگران می‌توانند برای انجام کارهای خود به این مرکز خرید مراجعه کنند.

مکان‌های دیدنی اطراف بازار صدف کیش

مکان‌های-دیدنی-اطراف-بازار-صدف-کیش

مسافران و گردشگران می‌توانند پس از گشت‌وگذار در مرکز خرید صدف، از مسجد امام حسین (ع) نیز دیدن کنند. نزدیک بودن رستوران رویال استار به مرکز خرید صدف کیش، یکی دیگر از مزیت‌های بازار صدف کیش است. بازار مروارید نیز یکی از بازارهای نزدیک به مرکز خرید صدف و شهرک صدف می‌باشد که مسافران می‌توانند از آنجا نیز دیدن کنند. همچنین گردشگران می‌توانند قبل یا بعد از گشت‌وگذار در بازار صدف، به ساحل پارک شهر کیش رفته و از زیبایی‌های آن لذت ببرند. قرارگیری سینما لبخند جزیره کیش در فاز ۲ شهرک صدف باعث شده تا کیشوندان و گردشگران زیادی، بازدید از این منطقه را در برنامه سفری خود بگنجانند.

وجود آپارتمان‌های سه طبقه لوکس و ویلایی و سوئیت‌های دلباز رو به دریا سبب شده تا شهرک صدف، طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. مسافران و گردشگرانی که قصد اقامت در هتل را ندارند و به دنبال سوئیت‌ها و ویلاهای زیبای شخصی می‌باشند، می‌توانند با اجاره ویلا و سوئیت در شهرک صدف کیش، در این سوئیت‌های زیبا اقامت داشته باشند و سفری رویایی و خاطره‌انگیز، برای خود و همسفران خود رقم بزنند.

آدرس و ساعت کاری پاساژ صدف کیش

مرکز خرید کیش از ساعت ۸ صبح الی ۳ ظهر و از ساعت ۵ بعداز ظهر تا ۱۲ نیمه شب باز بوده و مسافران و کیشوندان می‌توانند در این بازه زمانی تمامی خریدهای خود را از این بازار انجام دهند.

آدرس بازار صدف کیش: جزیره کیش، شهرک صدف کیش، تقاطع الوند و بینالود، مرکز خرید صدف

شماره تماس: ۴۴۴۴۵۶۳۴ – (۰۷۶)

رزرو آنلاین هتل در کیش

دیدگاه گردشگران نسبت به مرکز خرید صدف کیش

دیدگاه-گردشگران-نسبت-به-مرکز-خرید-صدف-کیش

همان‌ طور که گفته شد، مرکز خرید صدف کیش برخلاف سایر مراکز خرید کیش مملو از غرفه‌ها و مغازه‌های عرضه‌کننده کالاها و اجناس برند و اصل نمی‌باشد. وجود واحدهای مختلف، از سوپرمارکت گرفته تا قصابی در این مرکز خرید، باعث شده تا بسیاری از مسافران برای خرید مواد غذایی یا صرف غذا در رستوران این مجموعه به این بازار مراجعه کنند. بنابه گفته گردشگران، مرکز خرید صدف کیش یکی از مراکز مناسب برای خرید مواد غذایی و خواربار و همچنین ارائه دهنده خدمات مورد نیاز در جزیره کیش است.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *