بهترین هتل های نور

هتل ها و اقامتگاه های نور

اصلی ترین مسئله‌ای که پیش از شروع سفر ذهن مسافران را درگیر می‌کند و باید حتما به آن رسیدگی کرد، بحث اقامت در سفر است. این روزها با پیشرفت تکنولوژی این مسئله کمی آسان تر شده و شما با یک سرچ کوچک به راحتی ‌می‌توانید لیست انواع اقاتگاه های شهر مقصدتان را پیدا کنید. ما هم در این مقاله از نشریه لیدوما سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی از اقامتگاه ها و بهترین هتل های نور را به طور یکجا پیش روی شما قرار دهیم تا با بررسی و مقایسه دقیق تر تصمیم گیری و انتخاب برایتان راحت تر شود.  در پایان می توانید با مراجعه به صفحه رزرو هتل در نور از قیمت دقیق هر هتل در تاریخ های مختلف دیدن کنید.

اقامت در نور

نور یکی از شهر‌های خوب شمال کشور است که در مجاورت دریای خزر، به دور از هیاهوهای معمول، مشغول جذب گردشگران زیادی است. همین موضوع باعث شده تا تعداد واحدهای اقامتی در این شهر کم نباشد و به این ترتیب دغدغه‌های مسافران را در رابطه با این مسئله حل کند.

بهترین هتل های نور

هتل نارنجستان

هتلی های نور هتل نارنجستان هتل نارنجستان نور نارنجستان

در گستره سرسبز و زیبای مازندران در دامنه کوه‌های البرز و دشت‌های چشم ‌نواز آن، آن‌جا که سبزی جنگل و کشتزارها و آبی دل ‌انگیز دریا زندگی را دلپذیرتر می‌کند، هتل نارنجستان زیبای شمال، مرواریدی دلربا را به این ساحل کشانده است. هتل نارنجستان نامی است که با خود خاطره موج های آبی آرام و جنگل های سرسبز سرزمین مازندران را همراه با نسیمی که هر لحظه نفس کشیدن در آن تداعی بهشت سحر انگیز بهار است را به ارمغان می آورد و یکی از بهترین هتل های نور است.

این مجموعه شامل ۵۷ ویلای دوبلکس، ۵۲ اتاق دو تخته و سه تخته لوکس، ۱۰ سوئیت و رویال سوئیت، سالن آمفی تئاتر، رستوران و کافی شاپ گردان با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و فست فود ساحلی، کلوپ ورزش‌های آبی، سالن بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری، چایخانه سنتی بهارستان و مرکز تجاری، مفتخر است تا لحظه‌های زیبای حضورتان را جاودانه سازد.

معماری بی نظیر و منحصر به فرد این مجموعه همسو با اسلوب‌های معماری اصیل ایرانی، محیطی آرام و روح نواز را برای شما فراهم می‌نماید . طراحی سایت به شکل محوری انجام گردیده و خیابان اصلی مجموعه که سنگ فرش است منتهی به ورودی و نمای زیبای هتل می‌گردد. به طوری که از ابتدای مجموعه پرسپکتیو هتل و نمای کافی‌شاپ گردان کاملا مشهود است. هتل نارنجستان نگین دریای خزر در ایران، مکانی مطمئن و زیبا برای مشکل‌ پسندانی است که نیاز به محیطی دنج و آرام برای سپری کردن ایام فراغت خود دارند.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۷ جاده محمودآباد- نور- ایزدشهر.

هتل مروارید خزر

هتل های نور هتل مروارید نور هتل مروارید خزر

هتل پنج ستاره مروارید خزر، تکه‌ای از بهشت در مازندران است که در یکی از بهترین مناطق ساحلی دریای خزر با فضایی بی نظیر در جاده ساحلی محمودآباد – نور ساخته شده و دسترسی آسانی به جاده‌های هراز و چالوس دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید ساعت‌ها به تماشای پرواز مرغ‌های دریایی بر فراز امواج دریا بنشینید و نسیم خنک دریا را احساس کنید و سرمست شوید. این هتل دارای فضاهای اقامتی مدرن و متنوع با دکوراسیونی مجلل و معماری منحصر به فرد همراه با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی گوناگون مطابق با سلیقه‌های متفاوت با چشم انداز طلوع و غروب خورشید است. هتل مروارید خزر با ارائه امکاناتی نظیر انواع رستوران ایرانی، محلی، روم سرویس، کافی شاپ، فست فود، خشکشویی، زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، فضای بازی، صندوق امانات و بزرگترین اسکله تفریحی شمال کشور از بهترین هتل های نور بوده و آماده استقبال از مسافران و میهمانان می‌باشد و همینطور تعطیلات آرامش بخشی در کنار دریای نیلگون خزر برای مسافران خود به ارمغان می آورد.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۱۴ جاده محمود آباد به نور.

هتل باران

هتل های نور هتل باران نور هتل باران هتل باران نور

ایزد شهر یکی از زیبا ترین شهر های استان مازندران می باشد که در ۷ کیلومتری شرق نور و ۸ کیلومتری غرب محمود آباد واقع شده است . ایزد شهر به دلیل موقعیت طبیعی و خاص جغرافیایی که از شمال رو به دریا بوده و از جنوب مشرف به جنگل و کوه می باشد یکی از توریستی ترین مناطق مسافر پذیر شمال کشور می باشد به همین دلیل دارای تفرجگاههای متعدد ، پلاژ ساحلی ، پارک جنگلی ، مراکز خرید و بازار روز ، رستوران ها و کافی شاپ متنوع می باشد . هتل باران در شهرستان نور،شهر ایزدشهر ، خیابان گلسار ۹ واقع شده است . این مجموعه در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع احداث شده است .

آدرس: نور، ایزدشهر، خیابان گلسار ۹، کوچه متل دریا.

مجتمع گردشگری شهر نور

مجتمع گردشگری شهرنور مجتمع گردشگری نور گردشگری شهر نور

مجتمع گردشگری شهر از مجتمع‌های گردشگری نور از شهرهای استان مازندران است. ساختمان مجتمع سال ۱۳۹۵ بنا شده و دارای ۶ بلوک ۷ طبقه و ۱۰ بلوک ویلایی با ۱۸۸ واحد اقامتی در فضایی به وسعت ۴.۵ هکتار است. اگر وسیله‌ی نقلیه دارید تا جاذبه‌های گردشگری مثل آبگرم لاویج و پارک جنگلی نور حدود ۲ ساعت و تا خانه نیما یوشیج کمی بیش از ۲ ساعت فاصله‌دارید.

مجتمع گردشگری شهر نور برای صرف نوشیدنی و غذا دارای کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و سفره‌خانه‌ی سنتی به همراه سرو غذا است. اگر هم به جای دیگری برای صرف غذا نیاز داشتید، می‌توانید از رستوران اکبر جوجه و البرز که با ماشین تا محل اقامت شما حدود ۲۰ دقیقه فاصله ‌دارند استفاده کنید.

با رزرو مجتمع گردشگری شهر امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، استخرهای روباز آبگرم، ورزش‌های ساحلی، زمین بازی کودکان، زمین ورزشی چند منظوره، سالن آمفی تئاتر، سالن سینما و کافی‌شاپ‌های ساحلی برای یک اقامت خاطره انگیز تدارک دیده شده.

آدرس: نور، ایزدشهر، گلسار۳.

هتل نگین نور

هتل های نور هتل نگین هتل نگین نور هتل نگین

هتل دو ستاره نگین نور در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است. هتل نگین شمال در فاصله ۲۰ کیلومتری از شهر محمود آباد، در دو طبقه و ۲۲ واحد اقامتی واقع شده است. از بهترین ویژگی های این هتل نزدیکی به ساحل زیبای دریای خزر و پارک جنگلی نور می‌باشد. مدیریت و پرسنل این هتل در تلاش اند در محیطی آرام میزبان شایسته ای برای لحظات خوش و خاطرات دلنشین شما باشند.

آدرس: نور، بلوار امام رضا، روبه روی ایران کتان.

هتل کیانا

هتل های نور هتل کیانا نور هتل های نور کیانا نور

هتل آپارتمان کیانا در سال۱۳۸۲ با سابقه کاری چندین ساله، جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۰ بازسازی انجام داده تا در لیست بهترین هتل های نور قرار گیرد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل دریای خزر و اماکن تفریحی در حومه شهر نور آبشار ونوش، آبشار آب پری، دریاچه الیمالات و جنگل کشپل اشاره نمود این مجموعه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و با امکانات رفاهی با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس: مازندران، نور، خیابان امام خمینی.

هتل آپارتمان در نور

هتل آپارتمان آریان نور

هتل های نور هتل آپارتمان نور هتل آریان نور هتل آریان نور

هتل آپارتمان سه ستاره آریان در شهر زیبای نور استان مازندران در فضایی میان جنگل و دریای نیلگون خزر قرار گرفته است. موقعیت ویژه جغرافیایی این هتل همراه با فضاهای اقامتی متنوع با دکوراسیون چوبی از جذابیت های این هتل می باشد. فراهم آوردن فضایی برای سپری کردن اوقات فراغت ویژه میهمانان در کنار دریای زیبای خزر و درمیان جنگل از دیگر امتیازات این هتل می باشد. این هتل با ارائه امکانات رفاهی مطلوب و مناسب به یکی از بهترین هتل های نور تبدیل شده و سعی دارد اقامتی فراموش نشدنی و به یاد ماندنی را برای میهمانان عزیز و ارجمند خود فراهم آورد.

آدرس: نور، بلوار امام رضا، بعد از دانشگاه پیام نور.

هتل آپارتمان ساحلی شهر نور

هتل اپارتمان شهر نور شهر نور هتل های نور هتل اپارتمان ساحلی

مجموعه اقامتی و تفریحی شهر در سال ۱۳۹۵ با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ تخت به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری کشور در منطقه توریستی ایزدشهردر نزدیکی نور مازندران افتتاح گردید. این مجموعه در فضایی به وسعت ۴.۵ هکتار در کرانه ساحل دریای خزر با امکاناتی همچون رستوران های فست فودی و سنتی،کافی شاپ های ساحلی، سالن سینما، سالن‌های VIP جلسات، سالن بیلیارد، سالن آمفی تئاتر ۳۰۰ نفره، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، همچنین استخر روباز آبگرم با قابلیت سولار، ورزش‌های ساحلی، زمین بازی کودکان، زمین های ورزشی چند منظوره و… از شما دعوت می‌کند تا اوقاتی خوش را در این سرزمین ساحلی سپری نمایید.

این مجموعه تازه تاسیس، دارای ۱۸۶ واحد آپارتمان و ویلاهای ساحلی، با منظره‌ای بی‌نظیر از ساحل و بیش از ۳ هکتار فضای سبز، لذت اقامت را دوچندان می‌نماید. علاوه بر ویلاهای ساحلی، آپارتمان‌های این مجموعه یک‌خواب، دو خواب، سه‌خواب دوبلکس و یا تریپلکس بوده که با تراس رو به ساحل اقامتی دلنشین و به صرفه را برایتان به ارمغان می‌آورد.

مجموعه اقامتی و تفریحی شهر با دارا بودن سه سالن VIP جلسات در ابعاد مختلف و همچنین سالن آمفی تتاتر مجهز ، مکانی منحصر به فرد جهت برگزاری سمینارها و همایش‌های وزارت خانه‌ها و شرکت‌های معتبر خواهد بود. این مجتمع مدرن و تازه تاسیس، دارای ۱۸۶ واحد آپارتمان ساحلی، هفت طبقه، با دید بی‌نظیر ساحل در شهرک رویایی و برند، برای مسافرین ویژه اسکان است. واحدهای این مجتمع یک‌خواب، دو خواب، سه‌خواب دوبلکس و فول مبله (با لوازم شیک و درجه یک) بوده که تراس رو به ساحل، جذابیت‌های محیط ساکن و زیبای آن را افزایش داده است. همچنین داشتن ساحل اختصاصی، پارک برای کودکان، زمین فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ‌پنگ، سالن بدنسازی، پیست دوچرخه‌سواری، استخر، سونا و جکوزی باتخفیف و … از امکانات ویژه دیگر این مجتمع است.

آدرس: مازندران، ایزدشهر، گلسار۳.

هتل آپارتمان ناتل کنار نور

ناتل کنار نور هتل اپارتمان نور هتل ناتل کنار نورناتل کنار نور

هتل ساحلی ناتل کنار در شهر ایزدشهر در سال۱۳۸۵ با سابقه کاری چندین ساله، جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۷ بازسازی انجام داده است دارای ۱۰ باب آپارتمان می‌باشد.این هتل در ۱۴ کیلومتری شهر نور و ۱۰ کیلومتری محمودآباد واقع شده است که دسترسی به این دو شهر را با مسافت نسبتا خوبی فراهم می سازد از مزایای آن می توان به دسترسی آسان به دریاچه الیمالات، پارک جنگلی کشپل و پارک جنگلی نور اشاره کرد این مجموعه با امکانات رفاهی با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس: نور، ایزدشهر، خیابان امام، گلسار دوم.

هتل های ساحلی نور

هنل نارنجستان نور با چشم اندازی زیبا و متفاوت به دریای خزر، هتل آریان و هتل نگین در نوار ساحلی شهر قرار گرفته و جزو هتل های ساحلی نور به حساب می‌آیند.

هتل های لوکس نور

این هتل‌ها که دارای سوییت‌های دو، سه و چهار تخته مجهزی هستند با  امکانات زیادی  مثل یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی و … در اتاق‌ها و همچنین کافی‌شاپ و رستوران، سالن‌های بازی کودکان، پارکینگ ‌اختصاصی و از همه مهم ‌تر ساحل اختصاصی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. شرایط مکانی خوب این هتل‌ها باعث می‌شود از سوییت‌ها هم به دریا و هم به جنگل دید کامل داشته ‌باشید. از هتل‌های لوکس شهر نور می‌توان به هتل مروارید خزر، هتل نگین نور، هتل مجتمع آبی نور و هتل نارنجستان نور اشاره کرد.

هتل های نور با قیمت مناسب

این هتل‌ها از نظر امکانات رفاهی اصلی تفاوت چندانی با هتل‌های لوکس ندارند تفاوت آن‌ها شاید در موقعیت قرارگیری آن‌ها نسبت به دریا و برخی امکانات جزیی باشد. از جمله امکانات این هتل‌ها می‌توان به اینترنت، یخچال، پارکینگ، رستوران و… اشاره کرد. که برای یک هتل با کلاس قیمت اقتصادی خوب است. هتل آریان، مجتمع اقامتی رفاهی شهر نور از جمله هتل‌ های نور با قیمت مناسب هستند.

هتل های ارزان قیمت نور

اگر دسترسی به دریا چندان اهمیتی برای‌تان ندارد و دوست دارید با ماشین تا ساحل رانندگی کنید و یا یک سفر کم‌هزینه به شهر نور را تجربه کنید. بهتر است از هتل‌هایی با کلاس قیمت ارزان استفاده کنید. هتل‌آپارتمان طبیعت و هتل ساحلی ناتل از هتل‌های ارزان و مناسب نور هستند.

اقامتگاه بوم گردی در نور

اقامتگاه بوم گردی لاویج

بوم گردی نور بوم گردی لاویج لاویج اقامتگاه نور

بوم گردی لاویج در نور در روستایی به همین نام واقع شده است. بوم گردی دارای ۴ اتاق اقامتی می باشد که برای حداکثر ۲۵ مهمان ظرفیت دارد. سرویس خواب سنتی تشک و پتو برای اقامت شبانه تعبیه شده است. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام نیز برای استفاده مشترک بین مهمانان در محوطه اقامتگاه قرار گرفته است.

آدرس: نور، روستای لاویج.

اجاره و ویلا و سوئیت در نور

ویلا و سوئیت در نور

یکی دیگر از گزینه‌ها برای اقامت در نور، اجاره ویلا و سوئیت و اقامتگاه های شخصی است. این گزینه برای مسافرانی که تمایلی به ماندن در هتل ندارند و می‌خواهند در داخل شهر اقامت داشته باشند، گزینه مناسبی است. از طرفی اجاره ویلا و سوئیت از نظر اقتصادی نیز به رفه تر است و امکانات و آزادی عمل بیشتری هم برای مسافران فراهم می‌کند.

راحت ترین راه پیدا کردن اقامتگاه پیش روی شماست!

با این حال فرقی نمی‌کند انتخاب شما کدام یک از موارد اقامتی باشد، شما می‌توانید با مراجعه به صفحه رزرو و اجاره اقامتگاه در نور مراجعه کنید و بعد از مشاهده تصواویر و مطالعه اطلاعات انواع اقامتگاه‌ها با سنجیدن همه جوانب مناسب ترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید. این کار تنها چند دقیقه زمان می‌برد، اما در عوض خیالتان را راحت می‌کند.

 

 

۲.۳/۵ - (۳ امتیاز)
2 نظر برای "بهترین هتل های نور" ارسال شده.
  1. حسام الدین صوفی گفت:

    داداش شماره تماس میذاشتین برا رزرو
    اینارو چطور رزرو کنیم؟

    1. رعنا گفت:

      سلام و درود
      می تونید به سامانه رزرواسیون لیدوماتریپ مراجعه کنید.
      من این کارو براتون راحت میکنم
      اجاره ویلا در نور

      رزرو هتل در نور

      اجاره اقامتگاه بوم گردی در نور
      هرکدوم از گزینه ها رو میخواین روش کلیک کنین میرید به صفحه ای که همه اواع اون اقامتگاه رو میتونین ببینین و رزرو کنین
      اگر هم برای رزرو مشکلی داشتین یا سوالی داشتین میتونین با همکاران پشتیبانی رزرواسیون تماس بگیرید ۰۲۱۹۱۰۷۰۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *