آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو هتل در نور

15 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

راهنمای رزرو هتل در نور

نور یکی از صدها شهر های ساحلی ایران است که با توجه به نزدیکی به جنگل و دریا و امکانات تفریحی و سرگرمی خوبی که در این منطقه تعبیه شده همواره مورد توجه گردشگران در فصول مختلف سال است. از جمله جاهای دیدنی نور می‌توان به دریاچه الیمالات، پارک جنگلی لاویج، پارک جنگلی نور، ساحل سی سنگان، آبگرم لاویج و اشاره کرد که جزو خوش آب و هوا ترین جاذبه‌های طبیعی و فوق العاده زیبای شهر هستند و پیشنهاد می‌کنیم حتما این جاذبه‌ها را در لیست گردشگری‌تان قرار دهید. جاذبه های تاریخی شهر نور هم دیدنی هستند. جاذبه‌هایی مثل شهر تاریخی ناتل نور، خانه نیما یوشیج و کلیسای آنتوان مقدس که هر کدام به نوبه‌ی خود زیبا و هیجان انگیز هستند.

اقامت در نور

اقامت نقش مهمی را در سفر بازی می کند. بسته به برداشت شما از این قسمت از سفر طیف وسیعی از انتخاب ها پیش رویتان قرار می گیرد که مستقیما زمان و هزینه ی سفر شما را تحت تاثیر قرار می دهند. ممکن است در رویارویی با گزینه های متفاوت نتوانید تصمیم درستی بگیرید و دست به انتخاب غلطی بزنید. در مقابل با صرف کمی وقت و بررسی این گزینه ها بهترین هایشان در مقابل شما قرار می گیرند و مسلما تجربه ی بهتری را بری شما رقم می زنند. در سفر به نور هم گزینه های متعددی برای اقامت پیش روی شما قرار می گیرد که از میان آن ها می توان به رزرو هتل های نور، اجاره ویلا و سوئیت در نور و یا اقامت در اقامتگاه های بومگردی اشاره کرد.

رزرو هتل در نور

رزرو هتل در نور یکی از مطمئن ترین گزینه های اقامت در این شهر شمالی زیباست. هتل های نور تنوع زیادی دارند. از هتل های لوکس و لاکچری گرفته تا هتل ارزان قیمت در نور، هرکدام را بخواهید می توانید پیدا کنید.

هتل‌های لوکس دارای سوییت‌های دو، سه و چهارتخته مجهزی هستند با  امکانات زیادی  مثل یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی و ... در اتاق‌ها و همچنین کافی‌شاپ و رستوران، سالن‌های بازی کودکان، پارکینگ ‌اختصاصی و از همه مهم‌تر ساحل اختصاصی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. شرایط مکانی خوب این هتل‌ها باعث می‌شود از سوییت‌ها هم به دریا و هم به جنگل دید کامل داشته‌باشید. از هتل‌های لوکس شهر نور می‌توان به هتل مروارید خزر، هتل نگین نور، هتل مجتمع آبی نور و هتل نارنجستان نور اشاره کرد.

اگر دسترسی به دریا چندان اهمیتی برای‌تان ندارد و دوست دارید با ماشین تا ساحل رانندگی کنید و یا یک سفر کم‌هزینه به شهر نور را تجربه کنید. بهتر است از هتل‌هایی با کلاس قیمت ارزان استفاده کنید. هتل‌آپارتمان طبیعت و هتل ساحلی ناتل از هتل‌های ارزان و البته مناسب نور هستند.

قیمت هتل های نور

قیمت هتل های نور بسته به امکانات و خدماتشان با هم متفاوت است. به طور متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل های نور از شبی یک میلیون و 600 هزار تومان تا 4 میلیون و 500 هزار تومان متغیر است.

مزایای رزرو هتل در نور با لیدوماتریپ

لیدوماتریپ لیست جامعی از هتل های نور را با مناسب‌ترین هزینه ها پیش روی شما قرار می دهد. امکان مقایسه بهترین هتل‌های نور از نظر قیمت، موقعیت جغرافیایی، و امکانات برای شما وجود دارد تا بدون دردسر هتل مورد نظرتان را در نور رزرو کنید. علاوه بر آن، نظرات مسافران قبلی هتل‌ها به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک می‌کند. تیم پشتیبانی لیدوما سعی می‌کند در صورت هر مشکلی در مراحل رزرو آنلاین، آن را در اسرع وقت رفع و حل کند.

نکات مهم هنگام رزرو هتل در نور 

·        قبل از رزرو حتما تصمیم بگیرید که در کدام نقطه از شهر می خواهید ساکن شوید.

·        توجه داشته باشید که برای رزرو هتل نباید دیر اقدام کنید. به خصوص در ایام اوایل بهار و نوروز. در این ایام تعداد مسافران زیاد است و هتل ها خیلی زود پر می‌شوند.

·        اگر پس از انجام رزرو قصد کنسل کردن داشته باشید، بسته به اینکه چه زمانی برای درخواست کنسلی اقدام کنید، مطابق قوانین سایت و هتل کنسلی انجام خواهد شد.

·        برای رزرو هتل در نور حتما به نظرات مسافرانی که قبلا در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند، توجه کنید.