بهترین هتل های اردبیل

هتل های اردبیل

اردبیل به عنوان یکی از زیباترین مناطق ایران، از مناسب ‌ترین مقاصد گردشگری به خصوص در فصل‌‌های بهار و تابستان است. دریاچه‌هایی مانند دریاچه شورابیل، دریاچه سبلان و دریاچه نئور، چشمه‌های آب گرم سرعین، جنگل فندقلو و… از جمله جاهای دیدنی اردبیل است. در کنار این مناظر طبیعی، اردبیل بخش بزرگ و مهمی از تاریخ ایران را نیز به دوش می‌کشد. همه این‌ها اردبیل را به یک شهر توریستی ایده آل برای علاقمندان به سیر و سفر تبدیل کرده است. اگر شما هم اردبیل را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده و قصد دیدار از مناطق زیبای این استان را دارید، با مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه باشید تا بهترین هتل های اردبیل را به شما معرفی کنیم.

گشت و گذار و اقامت در اردبیل

هتل های اردبیل

سفر به اردبیل که شهری باستانی با تاریخ و تمدن بسیار قدیمی است و جاذبه های نامحدود برای ‏گشت و گذار، تفریح و دیدن دارد بسیار لذت بخش خواهد بود. آب و هوای عالی، مشاهده آداب و رسوم مردم ‏محلی، دسترسی به جاذبه های گردشگری اردبیل به همراه سایر موارد جذابیت های سفر به این شهر را بیشتر ‏کرده است.‏

برای رزرو اقامتگاه اردبیل می توانید به فکر رزرو در هتل های داخل بافت تاریخی شهر باشید که دسترسی عالی ‏به سایر جاذبه های تاریخی، گردشگری و تفریحی نیز دارند. یا اینکه می توانید کمی از شهر فاصله بگیرید و به ‏اطراف جاذبه های طبیعی مثل دریاچه شورابیل بروید. در ادامه با بهترین هتل های اردبیل آشنا خواهید شد.

لیست بهترین هتل های اردبیل

هتل سارای اردبیل

هتل سارای اردبیل هتل سارای اردبیل هتل سارای اردبیل هتل سارای اردبیل

هتل سارای یکی از شیک ترین هتل های اردبیل است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و در یک ساختمان هشت ‌طبقه قرار دارد و با ۹۲ واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل در کنار دریاچه شورابیل در یکی از بهترین مناطق اردبیل بنا شده است.

واحدهای اقامتی که در طبقات بالایی قرار دارند، چشم ‌اندازی خیره‌ کننده از دریاچه شورابیل را به مسافران هدیه می‌دهند. پرسنل این هتل همگی آموزش‌ دیده بوده و خدماتی عالی و محترمانه را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. واحد‌های اقامتی این هتل دو، سه، چهار و پنج‌ تخته هستند. پس می‌توانید به تناسب تعداد همراهان خود، بهترین واحد اقامتی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این هتل یکی از بزرگترین و پر مسافرترین هتل های اردبیل نیز به حساب می‌آید.

هتل سارای اردبیل روی نقشه

آدرس: اردبیل، نبش میدان پلیس، رو به روی دریاچه شورابیل

فاصله هتل سارای تا مراکز مهم اردبیل

  • هتل سارای تا نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۸ دقیقه
  • هتل سارای تا بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ۱۴ دقیقه
  • هتل سارای تا بازار مرکزی اردبیل ۱۱ دقیقه
  • هتل سارای تا پل هفت چشمه اردبیل ۱۰ دقیقه

هتل شورابیل

هتل شورابیل اردبیل هتل شورابیل هتل های اردبیل هتل شورابیل

این هتل در منطقه توریستی تفریحی شورابیل واقع شده و محیطی آرام و دنج را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل شورابیل در ۲ طبقه بنا شده و دارای ۲۹ اتاق است که تعدادی از آن‌ها چشم ‌اندازی رو به دریاچه دارند.  از جمله امکانات این هتل می‌توان به فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، سرویس خدمات اتاق، اتاق چمدان، تاکسی سرویس شبانه‌ روزی، صندوق امانات، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد. هریک از اتاق‌های هتل نیز مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و مینی ‌بار هستند.

هتل شورابیل اردبیل روی نقشه

آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه

فاصله هتل شورابیل تا مراکز مهم اردبیل

  • فاصله هتل شورابیل تا نمایشگاه بین ‌المللی اردبیل ۱۰ دقیقه
  • فاصله هتل شورابیل تا بقعه شیخ صفی ‌الدین اردبیلی ۱۲ دقیقه
  • فاصله هتل شورابیل تا بازار مرکزی اردبیل ۹ دقیقه
  • فاصله هتل شورابیل تا پل هفت چشمه اردبیل ۸ دقیقه

هتل رویال پارک سرعین اردبیل

هتل رویال پارک اردبیل رویال پارک سرعین هتل رویال پارک رویال پارک

هتل رویال پارک یکی از بهترین هتل های اردبیل در سرعین است. اگر برای استفاده از چشمه‌های آبگرم سرعین عازم این شهر هستید، می‌توانید اقامتی آرامش‌ بخش و دلپذیر را در این هتل تجربه کنید. هتل رویال پارک یکی از لوکس ترین هتل های سرعین به حساب می‌آید.

این هتل چهارستاره در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. به همین خاطر ظاهری مدرن و امروزی و همچنین وسایلی کاملا نو و سالم دارد. این هتل تازه ‌تاسیس چهار طبقه، با ۲۲ اتاق و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می‌کند. نکته جالب اینجاست که هتل رویال پارک سرعین موفق به عضویت در اتحادیه Spa Water اروپا شده است. در سوئیت‌های VIP این هتل، حوضچه‌های آبگرم اختصاصی وجود دارد. البته برای اقامت در این سوئیت‌ها، باید هزینه بالایی پرداخت کنید.

آدرس: اردبیل، سرعین، خیابان دارایی، روبه روی هتل لاله

هتل سبلان

هتل سبلان اردبیل هتل های اردبیل هتل سبلان اردبیل هتل سبلان

هتل سبلان اردبیل در مرکز شهر و مجاورت بقعه شیخ صفی و در فاصله نزدیک به دیگر نقاط تاریخی و مراکز تجاری قرار دارد و با توجه به معماری مدرن و تجهیزات عالی خود دارای امکانات رفاهی تامین کننده نیازهای میهمانان می‌باشد که می‌توان مواردی چون رستوران اصلی، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ، کافی نت، لاندری، ترانسفر، سیستم صوتی و تصویری دارای کانال‌های داخلی، ماهواره‌ای و ویدیو مرکزی‌، امکان استفاده از اینترنت در تمامی اتاق‌ها، پارکینگ، آسانسور و… نام برد.

هتل سبلان اردبیل روی نقشه

آدرس: اردبیل، خیابان امام خمینی، خیابان شیخ صفی، روبه روی بقعه شیخ صفی

فاصله هتل سبلان تا مراکز مهم اردبیل

  • فاصله هتل سبلان تا نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۱۵ دقیقه
  • فاصله هتل سبلان تا دریاچه شورابیل ۱۵ دقیقه
  • فاصله هتل سبلان تا پل هفت چشمه اردبیل ۴ دقیقه
  • فاصله هتل سبلان تا جمعه مسجد ۳ دقیقه

هتل نگین

هتل های اردبیل هتل های اردبیل هتل های اردبیل هتل نگین

هتل نگین اردبیل، هتلی ۲ ستاره و بسیار مناسب برای اقامت در این شهر است. مناسب بودن این هتل، علاوه بر امکانات رفاهی و اقامتی مطلوب، شامل هزینه‌ی نه چندان بالایی نیز می‌شود که هتل بابت اقامت از میهمانان دریافت می‌کند. رستوران هتل نیز مکان بسیار دلپذیری برای غذا خوردن است.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با مواد غذایی تازه و سالم آماده می‌شود. کافی‌ شاپ هتل نیز فضای ایده ‌آلی برای گفتگوهای صمیمانه و رمانتیک و نوش جان کردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش طعم فراهم آورده است. ضمنا نزدیک بودن به مکان‌هایی نظیر بقعه شیخ صفی ‌الدین اردبیلی و بازار سنتی اردبیل نیز از مزایای این هتل ۲ ستاره است.

هتل نگین اردبیل روی نقشه

آدرس: اردبیل، خیابان سی متری، رو به روی مطب دکتر معماری

فاصله هتل نگین تا مراکز مهم اردبیل

  • فاصله هتل نگین تا نمایشگاه بین‌ المللی اردبیل: ۱۷ دقیقه
  • فاصله هتل نگین تا دریاچه شورابیل: ۱۷ دقیقه
  • فاصله هتل نگین تا پل هفت چشمه اردبیل: ۶ دقیقه
  • فاصله هتل نگین تا جمعه مسجد: ۶ دقیقه
  • فاصله هتل نگین تا آبگرم سردابه: ۳۸ دقیقه

هتل مهدی

هتل مهدی اردبیل هتل های اردبیل

هتل دو ستاره مهدی اردبیل دارای ۵ طبقه و ۲۴ اتاق است . این هتل در میان هتل های اردبیل کمی ارزان ‌تر است، اما موقعیت مکانی این هتل باعث دسترسی آسان به بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، رستوران تاریخی شاه عباس و دریاچه شورابیل شده است. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۲ خودرو و اینترنت رایگان در لابی اشاره کرد. اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

هتل مهدی اردبیل روی نقشه

آدرس: اردبیل، خیابان بعثت، نرسیده به پمپ بنزین

فاصله هتل مهدی تا مراکز مهم اردبیل

  • فاصله هتل مهدی تا نمایشگاه بین ‌المللی اردبیل: ۱۱ دقیقه
  • فاصله هتل مهدی تا دریاچه شورابیل: ۱۲ دقیقه
  • فاصله هتل مهدی تا بقعه شیخ صفی و بازار مرکزی اردبیل: ۹ دقیقه
  • فاصله هتل مهدی تا بازار صفویه: ۷ دقیقه

هتل اترک

هتل اترک اردبیل هتل اترک هتل اترک اردبیل هتل اترک

هتل آپارتمان سه ستاره اترک در شمالی ترین نقطه شهر سرعین واقع شده است. این هتل مشرف به جنگل زیبای گنزق و چشم انداز رویایی سبلان است. این مجموعه از دو ساختمان ۴ و ۷ و در مجموع ۳۸ اتاق تشکیل شده است. از ویژگی‌های این هتل آپارتمان برخورداری از تجهیزات آبدرمانی مدرن است. از سایر امکانات می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۶۰ خودرو و اینترنت نامحدود رایگان در لابی اشاره کرد. اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است .

هتل اترک اردبیل روی نقشه

آدرس: اردبیل، سرعین، خیابان چالدران

هتل شیخ صفی اردبیل

هتل شیخ صفی اردبیل هتل شیخ صفی هتل شیخ صفی اردبیل شیخ صفی

هتل شیخ صفی را می‌توان ارزان ترین هتل اردبیل دانست. این هتل از هتل های یک ستاره و کاملا اقتصادی اردبیل است. هتل شیخ صفی در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. همان طور که انتظار دارید و از نام این هتل مشخص است، فاصله کمی تا مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی دارد. همچنین با ماشین در عرض هفت دقیقه می‌توانید از هتل خودتان را به بازار بزرگ اردبیل برسانید. این هتل با وجود آنکه یک ستاره است، اما امکان استفاده از پارکینگ را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همین موضوع آن را به یکی از بهترین هتل‌های ارزان اردبیل تبدیل می‌کند.

هتل شیخ صفی اردبیل روی نقشه

آدرس: اردبیل، میدان شریعتی، خیابان نایبی به سمت میدان دانش

فاصله هتل شیخ صفی تا مراکز مهم اردبیل

  • فاصله هتل شیخ صفی تا نمایشگاه بین ‌المللی اردبیل: ۱۷ دقیقه
  • فاصله هتل شیخ صفی تا دریاچه شورابیل: ۱۸ دقیقه
  • فاصله هتل شیخ صفی تا بقعه شیخ صفی: ۷ دقیقه
  • فاصله هتل شیخ صفی تا بازار صفویه: ۴ دقیقه

مجتمع توریستی کوثر اردبیل

هتل های اردبیل مجتمع کوثر مجتمع توریستی کوثر مجتمع توریستی کوثر اردبیل

مجتمع توریستی کوثر، یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر اردبیل است که در نزدیکی دریاچه شورابیل قرار دارد. این هتل دارای ۴۷ واحد اقامتی می‎باشد که هریک از آن‌ها مجهز به حمام، یخچال، تلویزیون و تهویه مطبوع هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به فضای سبز، رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، سرویس خدمات اتاق، باشگاه ورزشی، سالن کنفرانس، شهربازی سرپوشیده، خشکشویی، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق و پارکینگ اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجتمع، قرارگیری آن در کنار دریاچه شورابیل است که چشم‌اندازهای زیبا و فضایی دنج و دلنشین ایجاد کرده است. مجتمع توریستی کوثر در خیابان دانشگاه، ساحل جنوبی دریاچه شورابیل واقع شده و  به جاذبه‌هایی چون خانه تاریخی دکتر مناف‌زاده، بالیغلی چای، گرمابه حاج فضل‌علی مقدم، خانه تاریخی وکیل الرعایا نزدیک است.

مجتمع توریستی کوثر اردبیل روی نقشه

آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، ساحل جنوبی دریاچه شورابیل

فاصله مجتمع توریستی کوثر تا مراکز مهم اردبیل

  • فاصله تا دریاچه شورابیل ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا فرودگاه اردبیل ۳۳ دقیقه با ماشین

هتل لاله سرعین

هتل لاله اردبیل هتل لاله سرعین هتل لاله سرعین اردبیل هتل لاله

هتل لاله یکی از بهترین هتل های سرعین به حساب می‌آید. این هتل رو‌به‌روی مرکز آب‌درمانی سبلان قرار دارد که این یک مزیت عالی برای هتل‌های سرعین است. هتل لاله جزو بزرگترین هتل های سرعین به شمار می‌آید. قدمت این هتل به اواخر دهه ۷۰ و سال ۱۳۷۹ باز می‌گردد.

هتل لاله سرعین یکی از شعب هتل‌ های بین ‌المللی لاله است و بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل یک بار در سال ۱۳۹۴ به ‌جهت ارتقاء خدمات بازسازی شده است؛ به همین خاطر ظاهری امروزی و بسیار نو دارد. در این هتل بهترین تجهیزات و مدرن‌ترین امکانات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین برخی از واحدهای اقامتی آن مجهز به تجهیزات آب‌ درمانی هستند.

هتل لاله سرعین روی نقشه

آدرس: اردبیل، سرعین، خیابان دانش، روبه روی آب درمانی سبلان

بهترین هتل اردبیل از نظر مسافران

بهترین هتل های شهر اردبیل هتل های سه ستاره هستند که علاوه بر امکانات مناسب، قیمت خوبی هم دارند. از جمله این هتل ها می‌توان به هتل سبلان، هتل شورابیل، هتل سارای و مجتمع توریستی کوثر اشاره کرد. برای رزرو این هتل های اردبیل می‌توانید به صفحه رزرو هتل های لیدوماتریپ مراجعه کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *