قدم زدن در ییلاق های ماسال، قطعه‌ای از بهشت!

قدم-زدن-در-ییلاق-های-ماسال،-قطعه‌ای-از-بهشت

ماسال، شهری کوچک و زیبا در ۵۰ کیلومتری رشت، با مناظری حیرت انگیز و بی نظیر در مناطق کوهپایه‌ای، که به همین دلیل ماسال نام گرفته است. مکانی فوق العاده سرسبز و زیبا که جاذبه‌های بکر و طبیعی آن هر چشمی را خیره می‌کند. ییلاق های ماسال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عاشقان طبیعت و سفر بوده و یکی از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای استان گیلان نگین، درخشان شمال ایران است.

این شهر دیدنی از شمال به رضوانشهر، از جنوب به خلخال، از شرق به فومن و صومعه سرا و از غرب به استان اردبیل می‌رسد.

مردمان ماسال بسیار مهمان نواز و خون گرم بوده و سرشار از سادگی و مهر و عطوفت‌اند. برای سفر به ییلاق های ماسال و تجربه حضور در بهشت می‌توانید از جاده سراوان بدون ورود به رشت عبور کرده و به این ییلاقات بی‌نظیر برسید.

با ما همراه باشید تا ییلاق های ماسال را بشناسید و هنگام سفر به شهری بر فراز ابرها اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه این بخش از مجله لیدوماتریپ همراه ما باشید.

ییلاق سوچاله از بهترین ییلاق های ماسال

ییلاق-سوچاله-از-بهترین-ییلاق-های-ماسال

خانه‌های دو طبقه، تنوع رنگ، چشم اندازی از طلوع و غروب خورشید بر فراز کوه‌های تالش و انواع گونه‌های گیاهی را هنگام قدم زنی در این ییلاق بکر خواهید دید. ییلاق سوچاله که به معنای مکانی از گیاهان گلپر و خنجری است، در ۲۵ کیلومتری جنوب ماسال قرار دارد.

هنگامی که به این مناطق بکر و طبیعی سفر می‌کنید برای مدتی ازدحام و دغدغه‌های روز مره شهر را فراموش خواهید کرد و غرق در هوای تمیز و مه غلیظ یک پیاده روی دلنشین را تجربه می‌کنید.

ییلاق اسپی دشت، یکی از محبوب‌ترین ییلاق های ماسال

ییلاق-اسپی-دشت،-یکی-از-محبوب‌ترین-ییلاق-های-ماسال

از ییلاق‌های محبوب ماسال است که همواره گردشگران زیادی را پذیرا می‌باشد. هنگام قدم زنی در بین چمن‌های این دشت زیبا در پیش روی خود اقیانوسی از ابر‌های متراکم و سفید را خواهید دید که قطعا شما را به وجد می‌آورند. اسب‌هایی که بر کرانه دشت می‌تازند یادآور شکوه و صلابت‌اند و تماشای اسب‌های ییلاق های ماسال حس سرزندگی را در شما بوجود خواهد آورد.

لیدوماتریپ بعنوان یکی از بهترین وبسایت‌های حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه، با در اختیار داشتن بیش از ۷۰۰۰ اقامتگاه در ۴۰۰ شهر و روستا، در خدمات رسانی به شما مسافران عزیز آماده است. شما میتوانید همین حالا از طریق وبسایت لیدوماتریپ، بصورت آنلاین به رزرو ویلا و سوئیت در ماسال بپردازید.

ییلاق دشت النزه از جذاب‌ترین ییلاق های ماسال

ییلاق-دشت-النزه

یکی دیگر از ییلاق های ماسال، ییلاق دشت النزه است، که به آن ییلاق واشیار هم گفته می‌شود، مسیری سرسبز و آبشاری به همین نام و به عمق ۱ متر دارد که بسیار دیدنی و جذاب است.

برای رسیدن به این ییلاق محصور کننده از جاده شاندرمن به سمت النزه عبور خواهید کرد که در این مسیر از تماشای مناظر بکر و روح بخش آن لذت می‌برید تا به دشت رسیده و تجربه یک پیکنیک عالی و به یادماندنی را برای خود بسازید.

هنگام سفر به ییلاق های ماسال لباس مناسب و پتو به همراه داشته باشید، چرا که حتی در فصل تابستان که بهترین فصل سفر به این مناطق است شاهد هوایی خنک و دلچسب خواهید بود.

اولسبلنگاه، گل سرسبد ییلاق های ماسال

اولسبلنگاه،-گل-سرسبد-ییلاق-های-ماسال

بهترین و زیباترین ییلاق ماسال در روستای اولسبلنگاه، سرزمین گل گاو زبان‌ها قرار دارد که مناظر بی بدیل آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

کلبه‌های چوبی، چشم اندازی از دریای بیکران و ابرهای گسترده را شاید فقط در فیلم‌ها دیده باشید. در این ییلاق بی‌نظیر و خوش آب و هوا به همراه لیوانی از دمنوش گیاهان دارویی دشت شاهد این مناظر فوق العاده خواهید بود. دشتی سرسبز و بی‌نهایت زیبا بر فراز کوه‌های بلند و گل‌های رنگارنگ و مختلف با آغوشی باز در انتظار شما هستند و شما را برای ساخت یک سفر رویایی همراهی می‌کنند.

برای اقامت آسوده و دلچسب در ییلاق های ماسال سایت لیدوما تریپ را به خاطر بسپارید.

ییلاق های زیبای ماسال تمامی ندارند!

ییلاق-های-زیبای-ماسال-تمامی-ندارند!

از دیگر ییلاق های ماسال زیبا می‌توان به ییلاق خندیله پشت، ییلاق شنبه راه، ییلاق مولونه بند و ییلاق تلارگاه اشاره کرد که هر کدام مناطق بسیار زیبا و بی‌نظیری برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز در اختیار دارند.

در این شهر که به قطعه‌ای از بهشت مانند است علاوه بر ییلاق های ماسال انواع گوناگونی از آبشار و غارهای شگفت انگیز وجود دارد. در مناطق دیدنی ماسال در خصوص این شهر رویایی بیشتر بخوانید.

شانس تماشای ییلاق‌های نگین گیلان را از دست ندهید!

شانس-تماشای-ییلاق‌های-نگین-گیلان-را-از-دست-ندهید!

ماسال به اندازه‌ای از زیبایی و جذابیت برخوردار است که تمام مسافران و گردشگران را مجذوب خود می‌کند. در این میان ییلاق‌های این شهر بویژه ییلاق‌های دشت النزه، سوچاله، اولسبلنگاه و اسپی دشت بسیار پرطرفدار بوده و از زیبایی وصف‌ناپذیری برخوردارند.

امیدواریم توانسته باشیم توصیفی مناسب از ییلاق های ماسال را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. با آرزوی سفری خوش، از همراهی شما سپاسگذاریم. برای اینکه یتوانید یک اقامت بدون دردسر را در اولسبلنگاه ماسال تجربه کنید، از طریق لیدوماتریپ به اجاره ویلا در اولسبلنگاه بپردازید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *