کاخ اجابیت چالوس، یک کاخ اروپایی!

کاخ-اجابیت-چالوس،-یک-کاخ-اروپایی!

چالوس از آن دست شهرهای بکر و زیبای شمالی است که برای همه مسافران خود با هر سن و سلیقه‌ای جاذبه و جاهای دیدنی دارد و همین مسئله موجب شده تا همه روزه پذیرای تعداد زیادی از مسافران باشد. اگر عاشق طبیعت بکر هستید چالوس مناسب شماست اگر علاقمند به کوهنوردی کردن هستید، باز هم چالوس منتظر شماست. همچنین اگر از آن دست افرادی هستید که به تاریخ و مکان‌های تاریخی علاقمندید پیشنهاد میکنیم در کنار طبیعت بکر این شهر از جاذبه‌های تاریخی آن لذت ببرید. از جمله جاذبه‌های تاریخی این شهر، کاخ اجابیت چالوس است که ارزش دیدن دارد.

همه چیز درباره کاخ اجابیت چالوس

همه-چیز-درباره-کاخ-اجابیت-چالوس

کاخ اجابیت چالوس ۸۲ سال پیش و در دوران پهلوی ساخته شد. این کاخ زیبا به سبک اروپایی ساخته شده و این سبک، از نوع معماری و نقش و نگار این کاخ دو طبقه هویداست. برای رفتن به کاخ اجابیت چالوس، کافیست به روستای اجابیت از توابع کلاردشت بروید، آنگاه میتوانید با عبور از حیاط مجلل این کاخ که پوشیده از درختان سرو و نراد است به ساختمان اصلی کاخ اجابیت برسید.
درون کاخ اجابیت چالوس، جلوه زیبایی از تاریخ است که در چند سال گذشته از آن بعنوان موزه استفاده می‌شده است اما در حال حاضر در اختیار نهاد ریاست جمهوری است. شما میتوانید برای استراحت از حیاط این کاخ بهره ببرید و پس از تماشای زیبایی‌های این کاخ زیبا، به گذشت و گذار خود در شهر بکر و زیبای چالوس ادامه دهید.

کاخ اجابیت چالوس، مرموز ولی دیدنی!

اگر تجربه‌ی رفتن به اجابیت چالوس را دارید نظرات خود را برای ما بنویسید و اگر تاکنون به اینجا نرفته‌اید سعی کنید حتما در برنامه‌ی بعدی سفرتان به این محل زیبا سفر کنید و لذت ببرید.
برای اینکه بتوانید سفر خوبی را تجربه کنید سعی کنید مدت زمان کافی برای آن در نظر بگیرید و با اجاره ویلا در چالوس، یک اقامت چند روزه منحصربفرد برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. تیم لیدوماتریپ بصورت ۲۴ ساعته برای تجربه یک سفر لذت بخش در خدمت شماست.

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *