تجربه مهیج قدم زدن روی پل معلق رامسر!

پل معلق رامسر

شهر رامسر به علت داشتن دو طبیعت متفاوت دریا و جنگل و زیبایی‌های بکر از گذشته خاستگاه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بوده است. جاهای دیدنی و تفریحات رامسر متنوع و بسیار دیدنی است. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ۱۰ مورد از جاهای دیدنی و تفریحات رامسر که باید بشناسید را مطالعه نمایید. زیپ لاین و پل معلق رامسر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و از جاهای بکر و زیبای شهر رامسر می‌باشد.

این شهر خوش چهره و خوش آب و هوا دارای جاذبه‌ها و زیبایی‌های بسیاری است. مانند روستاها، جنگل‌ها، سواحل و مجموعه‌های رفاهی و تفریحی، در تمام فصل‌ها می‌توانید به رامسر سفر کنید. در فصل تابستان ییلاق‌هایی با مناظر بکر وچشمه‌هایی سرد و در زمستان آبگرم‌های طبیعی با چشمه‌های گرم پذیرای شما عزیزان می‌باشد.

در سال ۱۳۸۳ پروژه مجموعه تفریحی شهر سبز در شهر زیبای رامسر کلید خورد. این مجموعه بزرگ در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید. از لحاظ ایمنی و استحکام تمام بخش‌های آن در سطح بالایی قرار دارند و روزانه توسط مهندسان ایمنی بررسی می‌شوند.

در این مجموعه امکانات تفریحی بسیاری برای تجربه لحظات به یاد ماندنی به چشم می‌خورد. اگر به هیجان و شور بالا علاقه دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. تیم لیدوماتریپ در این بخش هیجانی به معرفی پل معلق رامسر و تفریحات همراه آن می‌پردازد. در مقاله همه چیز درباره تله کابین رامسر؛ لذت سفر به بام شمال در خصوص این مجموعه بیشتر بخوانید.

تجربه مهیج‌ترین پیاده روی با پل معلق رامسر

سه خط زیپ لاین به همراه دو پل چوبی رامسر، یک مسیر ۴۵۰ متری و یک سافاری پر نشاط را تشکیل می‌دهند. این مسیر در سایت بالای کوه و بین درختان انبوه جنگل ایلمیلی قرار دارد و برای رسیدن به آن می‌توانید از تله کابین کمک بگیرید و یا مسیر پیاده جنگلی را انتخاب کنید.

گردشگران پس از استفاده از زیپ لاین اول، به پل معلق اول می‌رسند و پس از آن زیپ لاین دوم و سپس پل معلق دوم و در نهایت زیپ لاین سوم، البته انتخاب با خود شماست که سوار کدام‌ها شوید. گردشگران قبل از ورود لباس مخصوص پوشیده و پس از یادگیری یک سری نکات برای تجربه‌ای خاطره انگیز و هیجانی آماده می‌شوند.

زیپ-لاین

آدرس پل معلق

برای رفتن به پل معلق ابتدا باید به استان مازندران و شهر رامسر بروید. سپس در مسیر غرب شهر رامسر ۵ کیلومتر به پیش رفته و تابلوی مجموعه تفریحی شهر سبز را خواهید دید.

پل معلق به همراه زیپ لاین تله کابین رامسر و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این مجموعه قرار دارد. همان‌طور که گفته شد پل معلق به همراه زیپ لاین در سایت بالای کوه و در یک مسیر ۴۵۰ متری واقع شده است همچنین در بالای کوه می‌توانید پارک جنگلی هزار پله را مشاهده کنید. برای علاقه مندان به هیجان، پیاده روی و طبیعت‌گردی بشدت توصیه می‌شود به این بخش از رامسر و پل معلق سر بزنند.

پل معلق رامسر

هزینه بلیت پل معلق در رامسر

زمانی که به سایت بالای کوه برسید انتخاب‌های متفاوتی برای تفریح خواهید داشت. در کنار پارک جنگلی هزار پله می‌توانید سوار بر زیپ لاین از میان درختان عبور کنید و یا قدم زنی در پل معلق رامسر را تجربه کنید.

مسیر کامل دو زیپ لاین و دو پل معلق: ۶۰۰۰۰ تومان برای هر نفر

مسیر نیمه زیپ لاین یا پل معلق: ۴۵۰۰۰ تومان برای هر نفر

مسیر اول زیپ لاین یا پل معلق: ۴۰۰۰۰ تومان برای هر نفر

توجه: استفاده از زیپ لاین برای افراد ۱۱ تا ۴۰ سال می‌باشد وزن مجاز بین ۴۵ تا ۹۵ می‌باشد.

نظرات مردم درباره پل معلق

تمام کسانی که به این بخش رامسر سفر کرده‌اند از تجربه هیجانی و فوق العاده خود می‌گویند. پیاده روی در جنگل یا پارک جنگلی هزار پله، زیپ لاین مهیج، پل رویایی و چوبی زیبای معلق و پیاده روی روی پل معلق رامسر همه و همه، تمام چیزی است که برای یک خاطره فراموش نشدنی به آن نیاز دارید. اقلام مورد نیاز برای این پیاده روی شامل خوراکی‌های مقوی، آب، لباس اضافی و نقشه می‌باشد. برای آشنایی با جذاب‌ترین جاهای دیدنی روستاهای زیبای اطراف رامسر کلیک کنید.

همچنین سعی کنید در تایم‌های شلوغ به این مکان نروید تا مجبور نباشید در صف شلوغ آن منتظر بمانید. در پیاده روی روی پل معلق رامسر سعی کنید ترس و استرس را از خود دور کرده و از مسیر و زیبایی چشم نواز آن لذت ببرید. چرا که امنیت این پل ثابت شده است و روزانه توسط مهندسان بازرسی می‌شود.

بهترین زمان سفر به پل معلق

شهر رامسر شهری ۴ فصل و زیباست. بهترین زمان سفر به این شهر بسته به مقصد شما متفاوت خواهد بود. برای سفر به پل معلق بهترین زمان اواخر بهار ویا اوایل اردیبهشت است. در ماه‌های اردیبهشت یا مهر خبری از هوای شرجی و گرم جنگلی نخواهد بود و می‌توانید از بین مه‌ها بر روی پل قدم بزنید و از فضایی رویایی لذت ببرید. البته در نیمه دوم سال قبل از رفتن به این مکان بهتر است تماس گرفته و از وضعیت کاری زیپ لاین و پل معلق رامسر اطمینان حاصل کنید.

در فصل تابستان ییلاق‌ها و مناطق کوهستانی انتخاب مناسبی خواهند بود. در مجله لیدوماتریپ در خصوص بهترین زمان سفر به شمال ایران بخوانید.

بهترین زمان سفر به پل معلق

سخن آخر:

در این مقاله سعی کردیم یکی از تفریح‌های جذاب از عروس ایران، رامسر، را برای افرادی که عاشق هیجان و تجربه‌های جدید هستند معرفی کنیم. زمانی‌که به سایت بالای کوه برسید می‌توانید از کلبه‌ها و سوییت‌های موجود برای اقامت استفاده کنید. برای سفر به نقاط مختلف ایران زیبا و داشتن یک اقامت آسوده و به یاد ماندنی تیم لیدوماتریپ را به خاطر بسپارید. ویلاها و مکان‌های اقامتی با تنوع در هزینه و مسیر به همراه اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یک سفر خوب در سایت لیدوما تریپ.

Rate this post
4 نظر برای "تجربه مهیج قدم زدن روی پل معلق رامسر!" ارسال شده.
  1. محسن گفت:

    بهترین موقعه سفر به این جای بسیار زیبا کدوم فصل است؟

    همه فصل های این جای دیدنی خوب است ولی در اوایل بهار و اردیبهشت تا مهر از هوای شرجی خبری نیست

  2. لیلا گفت:

    پله چوبی رامسر چند متر است؟

    پله چوبی معلق ۴۵۰ متر است

  3. سینا گفت:

    پل معلق رامسر قدیمی شده. خطرناکه

    1. نیلوفر سلطانی گفت:

      خیلی هم قدیمی نیست. و البته مدام چک میشه و تعمیراتی لازم باشه روش انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *