با پارک های بوشهر آشنا شوید

با-پارک-های-بوشهر-آشنا-شوید.

بوشهر یکی از زیباترین شهرهای ایران و یکی از جذاب‌ترین شهرهای ساحلی خلیج فارس است. دارا بودن سواحل جذاب، جاهای دیدنی تماشایی، وزش نسیم خنک از طرف دریا و بسیاری از جذابیت‌های دیگر، همگی باعث شده‌اند که بوشهر به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران تبدیل شود. در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ قصد داریم شما را به این شهر ساحلی برده و با زیباترین پارک های بوشهر بیشتر آشنا کنیم.

پارک های بوشهر

پارک های بوشهر یکی از جاهای دیدنی و جذاب این شهر هستند. در سفر خود به بوشهر حتما از این پارک‌های جذاب دیدن کرده و یک سفر به‌یادماندنی برای خود رقم بزنید. بوشهر نیز مانند سایر شهرهای ایران دارای پارک‌های متعددی است که هر کدامشان زیبایی‌های خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی چند مورد از جذاب‌ترین پارک های استان بوشهر خواهیم پرداخت.

· بوستان شغاب بوشهر

پارک-ساحلی-شغاب

یکی از بوستان‌های زیبای بوشهر، بوستان شغاب است. این بوستان جزو پارک‌های تاریخی بوشهر است. در زیر خاک این پارک قدیمی، آثار مربوط به دوره ایلامیان قرار دارد. برای تماشای این پارک زیبا و داشتن یک روز خوب در این پارک باید به خیابان بهمنی، خیابان ساحلی و روبه‌روی بیمارستان نیروی هوایی بروید تا بتوانید از این پارک تاریخی و زیبا دیدن کنید.

· پارک ساحلی آب شیرین کن

پارک-ساحلی-آب-شیرین-کن؛-پارکی-جذاب-و-متفاوت

شغاب، یکی از اسامی پارک های بوشهر است. پارک‌های ساحلی یکی از مکان‌های زیبا و جذاب هستند که تنها در شهرهای کنار دریا یافت می‌شوند. پارک ساحلی آب شیرین کن بوشهر یکی از پارک های ساحلی بوشهر است که در خیابان بهمنی این شهر قرار گرفته است. این پارک جذاب و دیدنی بسیار زیباست و همواره گردشگران بسیاری از این پارک دیدن می‌کنند.

قسمتی از این پارک جزو منطقه نظامی است؛ اما با این حال می‌توانید از این قسمت پارک نیز دیدن کنید. در پارک ساحلی آب شیرین کن، رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد و شما می‌توانید بعد از گردش در این پارک به رستوران رفته و یک وعده غذای لذیذ و خوش طعم میل کنید یا می‌توانید به کافی شاپ رفته و یک عصرانه دلچسب و دلنشین میل کنید.

· پارک ساحلی ریشهر

پارک-ساحلی-ریشهر

ساحل تفریحی ریشهر، معروف‌ترین و زیباترین ساحل بوشهر است. فضای دیدنی و جذاب این پارک برای بازدیدکنندگان بسیار جالب توجه است و همین امر باعث شده تا هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران برای بازدید از این پارک زیبا راهی بوشهر شوند. تماشای مناظر جذاب پارک، آرامش دریا و ساحل، تماشای موج‌های دریا و شنا کردن در دریا، همگی می‌توانند خاطرات خوشی برای شما به ثبت برسانند.

همچنین می‌توانید سوار بر قایق‌های تفریحی شده و از قایق سواری بر روی موج‌های دریا لذت ببرید. پارک ساحلی ریشهر یکی از پارک های معروف بوشهر است که می‌توانید با خانواده به آنجا رفته و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

اگر می‌خواهید با این پارک زیبا و تماشایی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله ساحل ریشهر کجاست را مطالعه کنید تا این ساحل جذاب را بیشتر بشناسید.

· پارک باسیدون

پارک-باسیدون

یکی از زیباترین و پربازدیدترین پارک های بوشهر، پارک باسیدون است. این پارک چشم‌اندازی بسیار زیبا دارد و هر رهگذر و مسافری را مجذوب خود می‌کند. این پارک تفاوت سطح کمی از دریا دارد و همین امر باعث شده تا زیبایی آن چندین برابر شود.

وجود گونه‌های مختلف گیاهی در این پارک، پوشش گیاهی آن را متفاوت از سایر پارک‌ها کرده است. درخت‌هایی مانند گل ابریشم، بنجامین و تب بویا در این پارک وجود دارند. وجود این پوشش گیاهی در کنار ساحل خلیج فارس منظره‌ای بسیار فوق‌العاده را به وجود آورده است.

پارک های بوشهر؛ جایی برای رهایی از شلوغی‌ها

پارک-های-بوشهر؛-جایی-برای-رهایی-از-شلوغی‌ها

در این مقاله شما با نام پارک های بوشهر، عکس پارک های بوشهر و وضعیت آنها آشنا شدید. زندگی در شهر باعث می‌شود تا دلتان بخواهد جایی را پیدا کنید که بتوانید برای مدتی از شلوغی‌ها و دغدغه‌های شهر دور باشید و آرامش را تجربه کنید. پارک‌ های بوشهر یکی از جاهایی است که می‌توانید برای لحظاتی از شلوغی شهر دور بوده و آرامش از دست رفته خود را بازیابید.

برخی از پارک های بوشهر در کنار ساحل هستند و همین امر باعث می‌شود تا شما بتوانید علاوه بر مناظر سرسبز پارک، از تماشای موج‌های دریا و زیبایی‌های آن نیز لذت ببرید.

برای گشت و گذار در پارک های بوشهر بهتر است از قبل فکری هم برای اقامتتان کنید. شما می توانید در بهترین هتل های بوشهر اقامت داشته باشید و با خیال راحت به تفریح و گردش بپردازید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *