بهترین هتل های بوشهر

بهترین هتل های بوشهر

بوشهر یکی از زیباترین شهرهای بندری ایران است و در سفر به این شهر هرکسی بیشترین زمانش را صرف بازدید از جاهای دیدنی بوشهر می‌کند. اما شرایط اقامت چطور؟ بهتر است در کدامیک از هتل های بوشهر اقامت کنیم تا به مهم‌ترین مکان‌های شهر دسترسی داشته باشیم و از اقامتمان نیز راضی باشیم؟ در این مطلب از مجله لیدوما می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های بوشهر بپردازیم و به سوالات و دغدغه‌های پیش از سفر پاسخ دهیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید با خیال راحت بهترین هتل برای اقامت خود در استان بوشهر را انتخاب کنید.

اقامت در بوشهر

بهترین هتل های بوشهر

بوشهر برای اقامت مسافران خود، هتل‌های زیاد و مناسبی را فراهم کرده است. شاید این هتل‌ها خیلی مجلل و لوکس نباشند، ولی مسافران را ناراضی نمی‌کنند. بهترین هتل های بوشهر اغلب سه ستاره بوده و البته از امکانات مطلوبی برخوردارند. در ادامه لیستی از بهترین هتل های بوشهر را پیش رویتان قرار داده‌ایم تا بتوانید از بین آنها مناسب ترین گزینه برای اقامتتان را انتخاب کنید.

لیست هتل های بوشهر

بهترین هتل های بوشهر

هتل پرواز بوشهر

هتل پرواز بوشهر هتل پرواز هتل های بوشهر هتل پرواز در بوشهر

هتل سه ستاره پرواز بوشهر در جوار ساحل نقره فام خلیج فارس در محیطی آرام و دلنشین قرار گرفته است. این هتل دارای سوئیت هایی با نمایی زیبا از دریا مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب می باشد. قرارگیری در کنار جاذبه های گردشگری چون مدرسه سعادت، پارک ساحلی آب شیرین کن، پارک جنگلی چاه کوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس از امتیازات این هتل محسوب می شود. هتل پرواز، اقامتگاهی نوساز است که با ارائه امکانات رفاهی مطلوب نظیر پارکینگ با ظرفیت ۵۰ دستگاه خودرو، رستوران با سرو غذاهای متنوع با گنجایش ۱۶۰ نفر و اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان به همراه کادری مجرب و آموزش دیده آماده سرویس دهی و میزبانی از میهمانان و مسافران می‌باشد.

هتل پرواز بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، بعد از درب هوایی پایگاه هوایی، رو به روی پارک مرجان

هتل پلاس بوشهر

هتل پلاس بوشهر هتل پلاس هتل پلاس بوشهر هتل بوشهر

هتل پلاس یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره بوشهر است که در جوار ساحل زیبای خلیج‌ فارس قرار گرفته است. این هتل نوساز با اینکه در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده، ولی در مدت کمی به یکی از بهترین هتل‌های بوشهر تبدیل شده است. فاصله نزدیک به ساحل و مراکز خرید از جمله امتیازات این هتل محسوب می‌شوند.

تمیز بودن و شیکی واحدهای اقامتی این هتل حتی می‌تواند سخت‌ گیرترین آدم‌ها را نیز قانع کند. همچنین رستوران هتل با منوی متنوع و سرو غذاهای خوش ‌طعم جنوبی و کافی‌شاپ آن در محیطی دنج، اوقات خوشی را برای میهمانان این هتل فراهم خواهد کرد. علاوه بر این، میهمانان می‌توانند در نخلستان‌های سرسبز اطراف هتل قدم بزنند یا با رفتن به ساحل، آب و هوایی عوض کنند.

از امکانات هتل می‌توان به لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، اینترنت، فروشگاه، تاکسی سرویس، رستوران، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اشاره کرد.

هتل پلاس بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، چهارراه کشتیرانی، رو به روی اداره راهنمایی و رانندگی

هتل ناکو بوشهر

هتل ناکو بوشهر هتل ناکو هتل ناکو بوشهر ناکو بوشهر

هتل سه ستاره، در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد. این هتل که یکی از بهترین هتل های بوشهر است، چشم‌انداز زیبایی به خلیج زیبای فارس و فاصله کمی تا ساحل دارد. این هتل در خیابان ساحلی، رو به روی اسکله جلالی قرار داشته و در موقعیت مکانی مناسبی برای دسترسی داشتن به بازار اصلی و بافت سنتی بوشهر است.

در هتل ناکو بوشهر ۶ طبقه ۲۰ واحد اقامتی زیبا، شیک و مجهز وجود دارد. جالب است بدانید که واحدهای اقامتی هتل دارای آشپزخانه هستند و البته رستوران زیبای هتل نیز آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. علاوه بر رستوران از دیگر امکانات این هتل باید به کافی‌شاپ، اینترنت، سالن همایش، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت، سالن بیلیارد، خودپرداز، پارکینگ، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، رمپ ویژه ویلچر معلولین و… اشاره کرد.

هتل ناکو بوشهر روی نقشه

آدرس بوشهر، خیابان ساحلی، روبه روی اسکله جلالی

هتل دریاکنار بوشهر

هتل دریاکنار بوشهر هتل دریاکنار هتل دریاکنار بوشهر هتل دریاکنار بوشهر

هتل دریاکنار بوشهر که یکی از هتل‌های جدید این شهر به شمار می‌رود در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده و دارای ۵ طبقه و ۱۷ واحد اقامتی تمیز و شیک در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته معمولی و VIP می‌باشد. هتل دریاکنار که به عنوان هتل بوشهر نیز شناخته می‌شود موقعیت مکانی مناسبی دارد و از دسترسی آسانی به دریا و ساحل زیبای خلیج فارس و جاذبه تاریخی از جمله عمارت گلشن و عمارت دهدشتی برخوردار است.

قیمت رزرو هتل دریا کنار بوشهر متوسط رو به بالا است اما در بیشتر روزهای سال، هزینه اقامت در این هتل شامل تخفیف می‌شود. هتل دریا کنار به خاطر موقعیت قرارگیری خود،‌ نه تنها دسترسی بسیار خوبی به ساحل و دریا دارد بلکه به مرکز شهر بوشهر، بازار و دیگر مناطق شهر نیز نزدیک است.

هتل دریاکنار بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، خیابالن ساحلی، سه راه انقلاب، روبه روی دریا

هتل درسا بوشهر

هتل درسا بوشهر هتل درسا مجتمع اقامتی درسا بوشهر درسا بوشهر

بدون شک هرکسی که به بوشهر سفر می‌کند، مایل است اکثر زمانش را به تجربه و لمس زندگی بومی بوشهری‌ها بگذراند. اگر شما هم از مسافرانی هستید که به فضاهای سنتی بوشهر علاقمندید، به مجموعه گردشگری و اقامتی درسا بروید. می توان گفت اینجا خاص ترین هتل در بوشهر است و در جنوب غربی این شهر بندری قرار دارد. این اقامتگاه مناسب گردشگران ساخته شده است و فضایی سیاحتی و اقامتی دارد. درون این مجموعه تنها ۲۰ باب اقامتی وجود دارد که به سرعت پر می‌شوند، پس حتما پیش از سفر از رزرو اتاق خود اطمینان پیدا کنید.

هتل درسا بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، بهمنی، بلوار شهید ماهینی، انتهای پارک شغاب، کنار ساحل

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل جهانگردی بوشهر هتل جهانگردی دلوار بوشهر مهمانسرای بوشهر هتل جهانگردی

هتل سه ستاره جهانگردی دلوار یکی از هتل‌های خیلی خوب و میان رده بوشهر و خطه جنوبی کشورمان است.

این هتل در جوار ساحل خلیج همیشه فارس ساخته شده است و دسترسی خوبی به بازار اصلی، بافت سنتی و دیگر نقاط دیدنی شهر نظیر مسجد شیخ سعدون دارد بسیار مناسب افرادی است که برای سفر کاری به این بندر زیبا سفر کرده‌اند، زیرا فرودگاه در فاصله نسبتا کمی نسبت هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل آسانسور، سالن همایش، نمازخانه، جعبه کمک‌های اولیه، روم سرویس، لاندری، کافی‌شاپ، اینترنت، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، پارکینگ، رستوران، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، رمپ ویژه ویلچر معلولین، فضای سبز، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، خشکشویی و… می‌باشد.

هتل جهانگردی دلوار بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، میدان دلیران تنگستان، بلوار رئیس علی دلواری

اقامتگاه بهشت شور بوشهر

اقامتگاه شور بهشت بوشهر شور بهشت شور بهشت بوشهر هتل شور بهشت بوشهر

اقامتگاه بهشت شور در روستای پهلوانکشی شهرستان تنگستان استان بوشهر واقع شده است. خانه ویلایی در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه بنا شده است که در طبقه همکف استخر و طبقه اول واحدی یک خوابه قرار دارد. در این واحد امکاناتی نظیر سرویس تخت دو نفره، آشپزخانه مجهز به وسایل پخت و پز، پارکینگ، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلیت و بخاری گازی) موجود است. این اقامتگاه دربست در اختیار میهمانان قرار می گیرد همچنین برای امنیت و رسیدگی به گردشگران مجموعه همراه با سرایداری است.

آدرس: ۲۰ کیلومتری بوشهر، روستای پهلوانکشی، بعد از خانه بهداشت، شرق جاده خیابان مطهری

هتل سیراف بوشهر

هتل سیراف هتل سیراف بوشهر هتل های بوشهر هتل سیراف بوشهر

هتل دو ستاره سیراف یکی از هتل‌های خوب بوشهر است که امکانات مناسبی دارد. فضاهای اقامتی این هتل همگی تمیز و بهداشتی هستند. رستوران آن در همه وعده‌های غذایی آماده پذیرایی از میهمانان است. همچنین مسافران می‌توانند اوقات فراغت خود را برای استراحت به کافی‌شاپ هتل که در محیطی دنج و دلنشین واقع شده است، بروند. کارکنان و پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل همواره تلاش دارند تا بهترین لحظات را برای میهمانان این هتل رقم بزنند.

از امکانات این هتل بوشهر می توان به رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، لابی، اینترنت، سیستم اعلام حریق، نمازخانه اشاره کرد.

هتل سیراف بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، خیابان سنگی، جنب انتقال خون

هتل آسمان ۲ بوشهر

هتل آسمان2 هتل آسمان2 بوشهر هتل اسمان2 بوشهر آسمان 2 بوشهر

هتل آسمان ۲ یکی از هتل‌های میان‌رده و تک‌ستاره خوب شهر بوشهر است. واقع شدن هتل در مرکز شهر، دسترسی به مراکز تفریحی و گردشگری را برای مسافران و میهمانان آسان ساخته است.

از دیگر مزیت‌های این هتل می‌توان به فاصله اندک آن تا ساحل دریا، فرودگاه بین‌المللی، آب‌انبار قوام و موزه دریا و دریانوردی اشاره کرد.

امکانات هتل شامل لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، خشکشویی، اینترنت، رستوران، سیستم اعلام حریق، خودپرداز می باشد.

هتل آسمان ۲ بوشهر روی نقشه


آدرس: بوشهر، خیابان نواب صفوی

هتل آپارتمان های بوشهر

هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر

هتل آپارتمان پاسارگاد

هتل سه ستاره پاسارگاد یکی از هتل های خوب شهر بوشهر می باشد که سال ۱۳۸۸ در محیطی آرام در خیابان امام خمینی نرسیده به میدان قدس در مرکز شهر افتتاح شده است. این هتل در ۶ طبقه دارای ۴۵ باب واحد اقامتی با ارائه امکانات رفاهی مناسب برای مسافرین گرامی خود می باشد. دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه بین المللی بوشهر و اسکله صیادی جفره از امتیازات این هتل به شمار می روند. از امکانات هتل پاسارگاد می توان به رستوران در طبقه همکف با ظرفیت ۶۰ نفر، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، اینترنت، لابی و کادری مجرب اشاره کرد.

آدرس: بوشهر، خیابان امام، نرسیده به میدان قدس

هتل آپارتمان یاس بوشهر

هتل آپارتمان یاس هتل آپارتمان یاس بوشهر هتل آپارتمان یاس بوشهر هتل یاس بوشهر

هتل آپارتمان یاس در شهر بندر‌‌ بوشهر یکی از انتخاب‌ های مناسب برای مسافرانی است که با هواپیما به بوشهر سفر می کنند، زیرا فاصله این هتل آپارتمان تا فرودگاه فقط ۵دقیقه است. هتل آپارتمان یاس به دیدنی‌های بوشهر دسترسی بسیار خوبی دارد. اگر در این هتل اقامت داشته باشید با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید به بازار ماهی فروش‌ ها برسید. همچنین مسجد شیخ سعدون و موزه دریانوردی با هتل آپارتمان یاس فاصله کمی دارند. اگر با ماشین شخصی به بوشهر سفر می کنید می توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید و اگر برای جا به جایی در شهر اتومبیل در اختیار ندارید تاکسی سرویس هتل آماده خدمت رسانی به شماست. هتل آپارتمان یاس امکانات رفاهی بسیار خوبی در اختیار مهمانانش قرار می‌ دهد و اقامت خوشی را برای مسافران رقم می زند.

هتل آپارتمان یاس بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، خیابان شهید عاشوری، جنب بانک سپه

هتل آپارتمان آسمان ۱ بوشهر

هتل آپارتمان آسمان1 هتل آسمان1 بوشهر هتل آپارتمان آسمان1 بوشهر آسمان 1 بوشهر

هتل آپارتمان آسمان یک اقامتگاه یک ستاره مناسب و تمیز در شهر بوشهر است. این هتل آپارتمان دارای آپارتمان‌های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه است.

هتل آپارتمان آسمان امکانات مناسب و مطلوبی را جهت رفاه و آسایش میهمانان و مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و جنوبی را برای میهمانان سرو می‌کند.

از امکانات این هتل در بوشهر می توان به لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، اینترنت، رستوران، نمازخانه، سیستم اعلام حریق و… اشاره کرد.

هتل آپارتمان آسمان ۱ بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، خیابان حافظ جنوبی (عادل آباد)

هتل آپارتمان هیرون بوشهر

هتل آپارتمان هیرون هتل آپارتمان هیرون بوشهر هتل هیرون بوشهر هتل آپارتمان هیرون

هتل آپارتمان هیرون یکی از هتل آپارتمان‌های میان‌رده و دو ستاره شهر بوشهر است که در خیابان ولی‌عصر و نزدیک به ساحل خلیج‌فارس واقع شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و سوئیت‌های مجهز و کاملی است.

رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی را برای میهمانان هتل سرو می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این هتل می‌توان نزدیکی به بافت سنتی شهر، بازار اصلی، فرودگاه و دریا اشاره کرد.

امکانات این هتل در بوشهر شامل رستوران، لابی، پارکینگ، اینترنت می باشد.

هتل آپارتمان هیرون بوشهر روی نقشه

آدرس: بوشهر، حد فاصل سه راه گمرک و چهارراه نادر، خیابان ولیعصر

هتل آپارتمان جزیره بوشهر

هتل آپارتمان جزیره هتل آپارتمان های بوشهر هتل آپارتمان جزیره بوشهر هتل جزیره بوشهر

هتل آپارتمان جزیره، هتلی ساده و صمیمی است که در بهترین قسمت شهر قرار دارد. در این هتل که اقامت کنید، نگران هزینه‌های خود نخواهید بود و با خیالی راحت، کوله‌ بارتان را درون هتل گذاشته و به سیر و سیاحت در شهر می‌پردازید. هتل آپارتمان جزیره در فاصله ۲ کیلومتری از اسکله جفره قرار دارد و می‌توانید قدم ‌زنان به ‌سوی آن بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر هم حدود ۳.۵ کیلومتر است و با خودرو تنها ۱۰ دقیقه زمان می‌برد که به فرودگاه برسید.

آدرس: بوشهر، بلوار رییسعلی دلواری، پشت اداره دارایی، کوچه سوم، سمت چپ

بهترین هتل های بوشهر از نظر مسافران

برای رزرو هتل بوشهر حتما به نظرات مسافرانی که سابقه اقامت در این هتل‌ها را داشته‌اند، توجه کنید. زیرا می‌تواند یک تصویر واقعی از خدمات و امکانات هتل های بوشهر به شما بدهد. بهترین هتل های بوشهر از نظر مسافران، شاید ستاره‌های زیادی نداشته باشند اما از خدمات ایده آل و قیمت مناسب برخوردارند. بعضی از این هتل‌ها که از فلای تودی قابل رزرو هستند؛ عبارتند از: هتل ناکو، هتل دریاکنار، هتل پلاس، هتل آپارتمان هیرون.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *