راهنمای تفریحات نمک آبرود، اوج لذت و هیجان در سفر

تفریحات نمک آبرود

نمک آبرود شهرکی توریستی در غرب چالوس  و بین دریای خزر و بخشی از ارتفاعات رشته کوه البرز است که وسعت آن تقریبا به ۶۵۰ هکتار می‌رسد. این شهرک از دو بخش مجزای مسکونی و تفریحی تشکیل شده است. در بخش تفریحی ، امکانات مناسبی از جمله رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید، پارکینگ، مکان‌های اقامتی مناسب در نمک آبرود، سرویس بهداشتی و نمازخانه و فروشگاه‌های متعددی در نظر گرفته شده، که اقامت در این مکان را برای مسافران تسهیل می‌سازد. ما در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ قصد داریم تعدادی از پرطرفدارترین تفریحات نمک آبرود را به شما معرفی کنیم تا بعد زا خواندن این مطلب و بررسی قیمت هر یک از اتفریخات بتوانید برنامه دقیق تری برای سفرتان تنظیم کنید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

مجموعه تفریحی نمک آبرود

مجموعه تفریحی نمک ابرود

علاوه بر طبیعت بکر و زیبای این شهر و جاهای دیدنی نمک آبرود که ترکیبی از ساحل و جنگل‌های انبوه است، امکانات تفریحی انسان ساز زیادی در این شهر وجود دارد که گردشگران را به سوی این شهر فرامی‌خواند. از معروف‌ ترین این امکانات می‌توان به تله کابین، زیپ لاین، سورتمه نمک آبرود و… اشاره کرد.

تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک ابرود

تله کابین نمک آبرود، در جنوب شرقی این منطقه واقع شده و تا مرتفع‌ترین نقطه‌ی کوه مدوبن و دیوحمام پیش می‌رود. در سفر با این تله کابین معروف، می‌توانید از تماشای جنگل‌های انبوه شمالی و ساحل زیبای دریای خزر از ارتفاع بالا لذت ببرید و یک چشم انداز کامل و یکپارچه از این طبیعت زیبا داشته باشید.

تله کابین نمک آبرود همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ کار می‌کند.

سورتمه مجموعه تفریحی نمک آبرود

سورتمه نمک ابرود

سورتمه نمک آبرود لقب اولین سورتمه در کل ایران را به خود اختصاص داده است. به جرات می‌توان گفت که هیجان و لذت در این جاذبه را در هیچ تفریح دیگری پیدا نخواهید کرد. طول مسیر این سورتمه ۱۲۵۰ متر بوده و شما می‌توانید در طول مسیر سرعت خود را کم و زیاد کنید، ولی بیشترین سرعت تعبیه شده در این وسیله، ۲۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است. توجه داشته باشید که سوار شدن کودکان زیر پنج سال ممنوع بوده و کوکان پنج تا ده سال نیز فقط با والدین خود اجازه استفاده از این سورتمه را دارند.

زیبپ لاین مجموعه تفریحی نمک آبرود

زیپ لاین نمک ابرود

پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ وجه تجربه‌ی استفاده از زیپ لاین را در سفر به نمک آبرود از دست ندهید؛ چراکه یکی از تفریحات نمک آبرود بوده که بسیار هیجان انگیز است. زیپ لاین‌ها برای عاشقان ارتفاع و هیجان به یک تفریح فوق العاده جذاب به حساب می‌آیند. اگر بار اولتان است اصلا نگران نباشید، در استفاده از زیپ لاین شما توسط یک گیره محکم و تجهیزات ایمنی به کابل میان دو کوه متصل می شوید و از ارتفاع به سمت پایین از طریق این کابل سر می‌خورید. از بابت ایمنی تجهیزات زیپ لاین هم نگران نباشید. هنگام آماده شدن شما برای زیپ لاین تمام تجهیزات چک شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از سلامتشان اطمینان حاصل شود. برای تجربه هیجان در نمک آبرود حتما زیپ لاین را امتحان کنید.

کارتینگ نمک آبرود

کارتینگ نمک ابرود

یکی دیگر از تفریحات نمک آبرود، کارتینگ است. خوبی این سرگرمی این است که همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. پس خودتان را برای رانندگی در یک پیست ۶۰۰ متری آماده کنید. تعداد ۱۰ ماشین در این پیست شرکت خواهند کرد و حداکثر سرعت مجاز برای آنها ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. برای شرکت کردن در پیست بزرگسالان باید حداقل ۱۵ سال سن داشته باشید. برای افراد بالای ۸ سال پیست جداگانه وجود دارد که ۲۰۰ متر طول دارد و حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت است. تعداد ۵ ماشین نیز داخل پیست حضور دارند. این تفریح برای تمام اقشار و سلیقه‌ها جذاب است. پس حتما آن را حداقل یکبار امتحان کنید. محل قرارگیری این پیست کارتینگ در پایین مجموعه توریستی نمک آبرود است.

پیست دوچرخه سواری شهرک توریستی نمک آبرود

دوچرخه نمک آبرود

تجربه‌ دوچرخه ‌سواری در میان جنگل و کنار ساحل، حتما تجربه متفاوتی ا‌ست، ضمن اینکه در نمک آبرود خانم‌ها هم می‌توانند دوچرخ سواری کنند. پیست دوچرخه سواری بانوان یکی از تفریحات نمک آبرود است که محلی محصور و امن بوده و بنابراین خانم‌ها با خیال راحت می‌توانند در آن دوچرخه‌ سواری کنند.

پیست موتور چهارچرخ نمک آبرود

موتور چهارچرخ

نام دیگر این موتورها ATV است. این تفریح یک تجربه آفرود بسیار مهیج نصیبتان خواهد کرد. مدت زمان استفاده از موتورها ۳۰ دقیقه است.

پینت بال نمک آبرود

پینت بال نمک ابرود

حتی اگر تجربه بازی پینت بال را در جاهای دیگر دارید، باید بدانید این تفریح در نمک آبرود لذت دیگری دارد. در قالب تیم‌های دو نفره تا ۴۰ نفره می‌توانید این بازی را انجام دهید. تمام مدت مسابقه سرشار از هیجان و لذت است. در این بازی شما به دستکش، ماسک، پد گردن، اسلحه و کفش مخصوص مجهز خواهید شد. جالب است بدانید که پینت بال نمک آبرود بزرگترین پینت بال جنگلی در کل کشور است.

سایت پروازی نمک آبرود

سایت پروازی نمک آبرود

اگر دوست ندارید از تله کابین استفاده کنید و از معلق بودن در فضا نیز لذت نمی برید، هنوز شانس دیدن پانورامای جنگل و دریا را از دست نداده‌‌اید. مجموعه پروازی نمک آبرود این امکان را فراهم می‌کند که مناظر بدیع جنگل‌های شمال را با پرواز بر فراز آن‌ها مشاهده کنید. از امکانات این بخش می‌توان به پاراگلایدر، چتر، بالگرد و کایت اشاره کرد.

باشگاه تیراندازی

باشگاه تیراندازی نمک ابرود

باشگاه تیراندازی نمک آبرود دومین باشگاه تیراندازی ایران است که تجهیزات آن ساخت کشور فرانسه بوده و دارای ۵ سکوی پرتاب است. این بازی برای همه افراد بالای ۱۲ سال قابل استفاده است . علاوه بر اسلحه، امکان تیراندازی با تیر و کمان نیز در این باشگاه در دسترس است. علاوه بر آن برگزاری مسابقه، فوتبال ‌دستی و استفاده از تفنگ شخصی نیز در باشگاه تیراندازی نمک آبرود امکان پذیر است.

سینما شش بعدی

سینما نمک ابرود

سینمای شش بعدی نمک آبرود در سال ۹۰ اغاز به کار کرد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. کیفیت فیلم‌‌های اکران شده این سینما بالا بوده و افراد بسیاری هیجان تماشای آن را تجربه کرده‌اند. استفاده از سینما محدودیت سنی ندارد.

دلفیناریوم و آکواریوم

دلفیناریوم

پارک دلفین‌ها و مشاهده هنرنمایی آن‌ها از دیگر جذابیت‌های شهرک توریستی نمک آبرود است . محور اصلی نمایش، نمایش شیر دریایی است که بوریس نام دارد و اسپانیایی است. مدت زمان نمایش ۴۵ دقیقه بوده و شیردریایی نزدیک به ۸۰ حرکت نمایشی را اجرا می‌کند. در کنار نمایش شیر دریایی، می‌توانید از مشاهده برکه فلامینگو و آکواریوم لذت ببرید.

تفریحات ساحلی نمک آبرود

تفریحات ساحلی نمک ابرود

مثل همه شهرهای ساحلی، در نمک آبرود هم می‌توانید از تفریحات ساحلی از جمله شاتل، جت اسکی، چتر پاراسل، هاور کرافت ، قایق سواری، پیست موتور و ماشین AVT و اسب سواری لذت ببرید.

قیمت تفریحات نمک آبرود

یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که در راهنمای سفر به نمک آبرود باید به آن بپردازیم، هزینه های سفر است. همانطور که پیش از این گفتیم نمک آبرود یک شهرک توریستی برای تفریح و گردش است؛ پس بخش اعظم هزینه‌های سفر به نمک آبرود مربوط به تفریحات آن است. در ادامه‌ی این مطلب هزینه‌ی برخی از پرطرفدارترین تفریحات نمک آبرود را برای شما آورده‌ایم تا بتوانید برنامه ریزی دقیق تری برای سفرتان داشته باشید.

قیمت بلیط تله کابین نمک آبرود: برای هر نفر بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان.

قیمت بلیط زیپ لاین نمک آبرود: برای هر نفر ۲۵ هزار تومان.

قیمت بلیط سورتمه نمک آبرود: برای هر نفر ۲۵ هزار تومان. (درصورتی که با کودکتان سوار شوید این هزینه به ۳۵ هزار تومان افزایش می‌یابد(

هزینه کارتینگ نمک آبرود: برای بزرگسالان به ازای هر نفر ۲۵ هزار تومان. برای نوجوانان به ازای هر نفر ۲۰ هزار تومان.

هزینه پیست دوچرخه سواری نمک آبرود: به ازای هر نیم ساعت، ۱۰ هزار تومان.

هزینه پینت بال نمک آبرود: به ازای هر نفر ۳۰ هزار تومان.

 

۳/۵ - (۱ امتیاز)
4 نظر برای "راهنمای تفریحات نمک آبرود، اوج لذت و هیجان در سفر" ارسال شده.
  1. ستاره گفت:

    تله کابین نفری ۱۹۰ و سورتمه ۱۷۰ بود

  2. ستاره گفت:

    قیمت تله کابین ۱۹۰ هزارتومان نفری و سورتمه ۱۷۰ هزار تومان

  3. ناشناس گفت:

    ما که پارسال رفتیم قیمت تله کابین نفری۱۲۰بود😐😶

  4. محمد علی محزون از شیراز ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ گفت:

    قیمتها که نجومی هست پس چرا قینتهارا کم میزنین؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *