مراکز خرید نمک آبرود، راهنمای بازار گردی در نمک آبرود

مراکز خرید نمک آبرود

سفر بدون رفتن به بازار و خرید زیاد لذت بخش نیست. در سفر رفتن به بازار و گشت و گذار در میان آن یکی از لذت بخش ترین برنامه هایی است که می توان در سفر انجام داد. اما در نمک آبرود شما نگران خرید نباشید در این شهر بازارهای برند و قیمت مناسب زیادی وجود دارد که ما در این مطلب لیدوماتریپ قصد داریم تعدادی از این بازارها و مراکز خرید نمک آبرود را به شما معرفی کنیم.

خرید در نمک آبرود

مراکز خرید نمک آبرود

جاده چالوس به نمک آبرود از جمله جاده‌های توریستی مازندران است که نوشهر را به نمک آبرود متصل می‌کند. در این جاده زیبا و توریستی، می‌توان مجموعه‌ای جذاب از مراکز خرید مازندران را دید. جاده چالوس نمک آبرود، هر گردشگری را به خودش جذب می‌کند و مسافران برای دیدن و خرید از مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود مدتی را در این منطقه سپری کنند.

مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود زیاد و متنوع‌اند و مطابق با هر سلیقه‌ای می‌تواند پاسخگوی نیاز گردشگران باشد. از جمله مراکز خرید چالوس نمک‌ آبرود می‌توان به شهر چینی ها، مرکز خرید پوشاک راگا، زارا، میس اسپرت، برند سنتر و یکی از شعبات خانه و کاشانه اشاره نمود. هر یک از این مراکز خرید طرفداران خاص خودشان را دارند و به تنوع زیاد، کار را برای مسافران راحت کرده‌اند.

اگر مسیرتان به این منطقه افتاد، حتما به مراکز خرید جاده چالوس نمک آبرود سر بزنید و مطمئن باشید انچه را که نیاز دارید به راحتی پیدا می‌کنید

بهترین مراکز خرید نمک آبرود

فروشگاه سله بن

سله بن

این برند در سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرد و به دلیل کیفیت و جنس پارچه بسیار مرغوب در مدت بسیار کوتاهی معروف شد و در میان خریداران جایگاه مناسبی برای خود باز کرده است. این فروشگاه که یکی از بهترین مراکز خرید نمک آبرود می باشد، با تولید پوشاک ایرانی مرغوب در سال ۱۳۸۹ پا به عرصه تولید حرفه ای پوشاک ایرانی گذاشت. این گروه تولیدی برای تمامی اقشار جامعه ایرانی با قیمتی مناسب و کیفیتی خوب، به تولید پوشاک پرداخته. این گروه توانسته با تکیه بر فرهنگ و ارزش های خانواده ایرانی دست به تولید پوشاک و تن پوش هایی مطابق با استاندارد های جهانی بزند. گروه سله بن قصد دارد تا سال ۱۴۰۵ برای حضور در تمام مراکز خرید استان ها تلاش نماید. اگر قصد خرید سوغات برای دوستان یا خانواده خود را دارید می توانید از این مرکز خرید استفاده کنید.

آدرس: مازندران، چالوس، نمک آبرود، بعد از رستوران پایتخت.

فروشگاه خانه و کاشانه

خانه و کاشانه

فروشگاه‌های زنجیره‌ای خانه و کاشانه درواقع یک فروشگاه دارای کلیه لوازم مورد نیاز برای خانواده است که عموما کالاهای چینی در آن یافت می شود و کیفیت‌های مختلفی دارد. به طور مثال برخی از کالاهای این فروشگاه‌های زنجیره‌ای تنها از نظر ظاهر دارای کیفیت هستند ولی در حقیقت یک بار مصرف می‌باشند. چیزی که درباره این فروشگاه قابل ذکر است قیمت پایین اجناس آن است. برای خرید از این فروشگاه نباید انتظار کیفیت بالا داشته باشید. این فروشگاه در اکثر نقاط کشور شعبه دارد که نمک آبرود نیز یکی از آن‌هاست.

آدرس: مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود، بعد از پلیس راه.

فروشگاه کیف و کفش دنیلی

دنیلی نمک آبرود

اگر قصد خرید از این فروشگاه را دارید لازم است بدانید که محصولات دنیلی شامل انواع مختلفی از کالاها مثل کفش های زنانه و مردانه، کیف های مختلف از جنس چرم طبیعی و مصنوعی، انواع کیف پول و کمربند، محصولات محافظ پا مثل کفی های طبی و هم چنین انواع واکس و نگه دارنده چرم می باشد. این برند در سال ۱۹۸۱ در ایتالیا به وجود آمد. در ابتدا این برند تنها برای بازار کفش بود. در سال ۲۰۱۰ صاحبان ایرانی این برند، توانستند این برند را خریداری کرده و با تغییراتی در سیاست های کلی همانند اضافه کردن محصولات دیگر آن را ادامه دهند. دفتر مرکزی این برند در ایتالیا بوده و دو شعبه دیگر نیز در دبی و تهران دارد. در حال حاضر اکثر محصولات این برند در یک کارخانه فوق پیشرفته در منطقه آزاد ارس تولید می شود و با کیفیت بالایی که دارد توانسته اعتماد مردم را جلب بکند. شما می توانید بعد از بازدید مناطق دیدنی نمک آبرود برای تهیه محصول خود به این مرکز خرید بروید.

آدرس: مازندران، چالوس، نمک آبرود، بین کلار آباد و چالوس، جنب فروشگاه ایران کتان.

فروشگاه بالنو

فروشگاه بالنو

این برند طی زمان کمی پیشرفت چشمگیری داشته و در سال ۱۹۹۶ به هلدینگ تغییر پیدا می‌کند. بالنو با داشتن استراتژی‌های موفق در تولید پوشاک و بازاریابی، جامعه‌ی مشتریان خود را در آسیا به سرعت گسترش داده است. این برند به خوبی متوجه این مساله بوده است که با داشتن یک برند و یک سبک پوشش نمی‌توان سلیقه و خواسته‌های تمامی مشتریان را پوشش داد. به همین علت در مجموعه‌ی خود چندین برند با سبک‌های مختلف پوشش را شامل می‌شود.

آدرس: مازندران، چالوس، بعد از نمک آبرود.

فروشگاه جین وست

جین وست

شاید نام فروشگاه برایتان آشنا باشد. این گروه در ابتدا فعالیت خودش را در آسیا و تنها با یک شعبه در دبی آغاز نمود و چندی بعد یک شعبه در ایران نیز بازگشایی کرد. بعد از معرفی این گروه به مردم و طراحی های شیک و کژوال محصولات این برند به عموم مردم، مورد استقبال قرار گرفت و بعد از چندی تعداد شعبه های آن به ۱۷ شعبه رسمی در ایران رسید. بعد از گذشت مدتی هم اکنون این برند بالغ بر ۳۰ شعبه در ایران دارد. تعداد شعبه های خرید حضوری جین وست هر روز در حال گسترش می باشد. کیفیت محصولات این برند خوب بوده و به همین دلیل قیمت محصولات نیز شاید کمی برایتان بالا باشد. ولی وجود محصولات متعدد در شعبه های شهرهای مختلف باعث شده تا طرفداران زیادی به آن جذب شوند. جین وست یکی از بهترین مراکز خرید نمک آبرود بوده که شما می توانید کالاهای مورد نظرتان را از آن تهیه نمایید.

آدرس: مازندران، کلارآباد، بعد از نمک آبرود، نرسیده به میدان کلار آباد.

نمایندگی ساموئل اند کوین

ساموئل اند کوین

برند ساموئل اند کوین (Samuel & Kevin) یکی از بزرگترین و معروفترین تولید‌کنندگان لباس، محصولات خود را مطابق با مد، مبتکرانه و خاص طراحی نموده و  به تولید محصولات متنوعی همچون لباس زنانه و لباس مردانه می‌پردازد. این برند علاوه بر تولید لباس مطابق مد، به کیفیت محصولات خود نیز اهمیت می‌دهد. شلوار جیــن‌ و پوشاک این برند از بهترین نوع پارچه طراحی و تولید شده‌اند.

آدرس: مازندران، چالوس، بعد از نمک آبرود.

فروشگاه پوشاک سالیان

فروشگاه پوشاک سالیان

این فروشگاه یک برند ایرانی است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد در حال رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد. آغاز به کار فروشگاه های زنجیره ای سالیان از سال ۱۳۸۱ بوده و فعالیت خود را با هدف طراحی و تولید انواع پوشاک، کیف، کفش و سایر محصولات مرتبط برای همه گروه های سنی، رو به جلو برده اند. این برند تمامی محصولات خود را از تولید کننده های داخلی تامین می کند ولی در صورتی که در ایران نتواند یک سری از محصولات را تامین نماید، کالاهای مورد نظر خود را به وسیله شرکت های خارجی تولید و به کشور وارد می کنند. شما می توانید در سفر خود با رفتن به مرکز خرید سالیان نمک آبرود هر خریدی برای هر کدام از اعضای خانواده خود که بخواهید انجام دهید.

آدرس: مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود.

فروشگاه نوین چرم

نوین چرم

شرکت نوین چرم با تولید محصولات چرمی در حوزه های پوشاک، کیف، کفش و هدیه های ارزشمند در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید. هم اکنون این برند با تولید محصولات چرمی مرغوب مطابق با استانداردهای جهانی، با ۱۵ شعبه فروشگاهی مطابق با ذائقه مشتریان در حال فعالیت می باشد. اگر از کسانی هستید که می خواهید یک هدیه برای فرد مورد نظرتان از نمک آبرود تهیه کنید، می توانید خرید محصولات چرمی فروشگاه نوین چرم را انتخاب کنید. هم چنین می توانید در صورت تمایل برای خرید کالای مورد نظرتان از این برند به فروشگاه نوین چرم که یکی از بهترین مراکز خرید نمک آبرود می باشد رفته و یکی از محصولات موجود را برگزینید.

آدرس: مازندران، چالوس، نرسیده به نمک آبرود، هچیرود، روبه روی شهرداری، پلاک ۱۲۹۳.

فروشگاه کفش پاما

فروشگاه کفش پاما

این مجموعه در سال ۱۳۳۷ تاسیس شد و از همان ابتدا با هدف تولید محصولات با کیفیت جهانی رو به جلو حرکت کرد. مجموعه پاما توانست در سال ۱۳۷۲ با صادرات به بیش از ۲۰ کشور دنیا جوایز زیادی مثل صادر کننده نمونه کشور به مدت شش سال را کسب کند. در سال ۱۳۹۵ نیز موفق به دریافت نشان امین الضرب شدند. این فروشگاه علاوه بر شعبه حضوری خود، توانست در سال ۱۳۹۶ سایت فروشگاهی خود را نیز راه اندازی نماید تا مردم در سراسر کشور بتوانند با کم ترین زمان به خرید بپردازند. شما هم چنین می توانید در سفر خود به نمک آبرود، بعد از گشت و گذار در شهر برای خرید محصول مورد نظر خود به این فروشگاه سری بزنید و آن را تهیه نمایید.

آدرس: مازندران، جاده چالوس، نرسیده به نمک آبرود، منطقه هچیرود.

 باید امشب چمدانی را که به اندازه خریدهایم جا دارد، بردارم و به نمک آبرود بروم!

حالا که عزمتان را جزم کرده‌اید و عازم سفر به نمک آبرود هستید، خوب است بعد از رزرو و اجاره اقامتگاه در نمک آبرود فکری هم برای خریدهایتان کنید. حالا که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید معلوم است از آن دست افرادی هستید که حتی در سفر هم نمی توانند از لذت خرید کردن بگذرند. دیدید که نمک آبرود مراکز خرید خوب و متنوعی دارد که شما می‌توانید محصولات برند را نیز از آنان خریداری کنید، پس حواستان به جا دادن خریدهایتان هم باشد. چمدانی انتخاب کنید که برای خریدهایتان جای کافی داشته باشد.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *